Kisalföld logö

2017. 03. 25. szombat - Irén, Irisz 7°C | 13°C Még több cikk.

Telefonos ügyfélszolgálatok: Várakozott már órákig?

Intézmények és telefonos ügyfélszolgálatok gyorsaságát teszteltük, nyert a tudakozó, veszített a kórház. Ön szokta órákon át tartani a vonalat?

Bizonyára ön is járt már úgy, hogy hiába próbált elérni egy telefonos ügyfélszolgálatot, hosszú tízpercekig csak zene vagy az automata gépi hang válaszolt. Próbált esetleg már taxit hívni szilveszter éjszaka?

Ha ön türelmetlen típus, végül bizonyára nem állta meg, hogy ne zúdítsa panaszáradatát a szerencsétlen ügyintézőre. De lássuk csak, melyik ügyfélszolgálatokat hívogatjuk a leggyakrabban és hol rabolják a legnagyobb előszeretettel időnket:

Vízmű
A soproni vízműnél jó ideig hallgattuk az automatáról beszélő kedves hangot, de másfél perc után meguntuk a várakozást. Második alkalommal már csak 50 másodpercet kellett várnunk arra, hogy a géphang után valóban megérkezzen a kezelő, aki az illetékeshez kapcsolt minket.

E-on
Itt rögtön azt kezdte el taglalni az automata, hogy nemrég automata hívásfogadó rendszerre álltak át, majd felajánlja, hogy válasszunk a különböző menüpontok közül. Az automata ügyfélszámot kér, így akinél épp nincs kéznél E-on-os levele, esélye sincs arra, hogy szóba elegyedjen akárcsak a portással is... Végül körülbelül 3 perc után sikerült valódi, emberi hangot meghallanunk a vonal végén.

Tudakozó
Abszolut nyertes, 37 másodperc alatt sikerült vonalba kerülnünk.

Erzsébet-kórház
Vesztett. Első hívásunkkor az automata el sem indult, ez – mi már tudjuk – azt jelenti, hogy nem is fogják felvenni. Másodszorra elindult, mégsem vette fel senki, 2.05 után szétbontott a vonal. Még kétszer próbálkoztunk, ugyanígy jártunk. Tehát 6 perc 15 másodpercet töltöttünk hiábavalósággal.

UPC
In medias res – az automata rögtön az új akcióinak ecsetelésével kezdi a bemutatjozás helyett. Amikor ezen túljutottunk – kb. egy perc után – itt is lehetőségek közül kell választani. Öt percen belül tudtuk megszólaltatni az ügyintézőt ügyes-bajos dolgainkról.

Ön hol szokott órákig komolyzenét hallgatni? Van kedvenc telefonos ügyfélszolgálata? Írja meg!

Olvasóink írták

31 hozzászólás
12
  • 31. elemér 2009. augusztus 31. 23:15
    „Tati ne szaporitsd a szót. Te csak fujod a madét mert mit tehetsz, soha nem másztál le a fárol.”
  • 30. tati 2009. augusztus 31. 18:43
    „elemér-----
    nem kíváncsi rád senki,még most sem érted?ott ülsz a fán,a negró világít a szádban.
    Ezeket mindenki tudja,ne irkálj feleslegesen már ide.
    A hazádban üsd a billentyűket.
    Használd a netet,M.o-on minden van.”
  • 29. elemér 2009. augusztus 31. 11:06
    „Tapasztalataim a magyar telefonszolgáltatásokrol nem valami jók. Ott az ember nemtudja hogy ki hivja mert ilyen szevisz nem létezik. Ha pedig létezik, azt az emberek nem ismerik. Na meg egyéb apróságok ami Voip szolgáltatásokban léteznek ott az ismeretlen, mert oda angol tudás kell. Aztán a fax-al is problémák vannak. Bekapcsol a fax és nem fogadja a telefont mert megzavarodik. Fax-t manapság a gyagyások használlják mert ez is a net-n szalad. Tehát emil kapja meg az ember a fax-t és igy nincs probléma. Ingyen adnak egy fax számot az USA-ban. Aztán tudom hogy vannak zöldfülü okoskodók akik itt nagy amerika szenzakértök, de a negró világit a szájukban.”
  • 28. tódi 2009. augusztus 30. 09:15
    „Nekem jók a tapasztalataim , sok dolgot rendezek telefonon általában gyorsan és sikerrel .
    Apró trükkök - a megrendelés menüpont és gyorsan kapcsol - az első munkaórában és nem ebédszünetben -normális határozott módon mert a megoldás az én érdekem , az ügyintézőnek igazából közömbös / órabéres ráér /”
  • 27. sRacz 2009. augusztus 30. 03:46
    „Nálam a prímet a t-home viszi. Gond volt a nettel, mert folyamatosan szakadt. Mire eljutottam a menü végére, az kb. 2 perc volt és utána úgy jó 30-40 percig vártam, h kapcsoljanak vkit, aki nyomta a sablon szöveget, h "rezetelte a modemet? Áramtalanította a modemet? Routeren vagy direktben kapcsolódik a nethez?"
    Majd miután ezeket letiztáztuk lett is netem, kb. 10 percig, majd megint elment, és újra játszhattam ezt velük, egy nap kb 10-szer, és csodálkoztak, h trágár szavakkal illettem a hőn szeretett cégüket.

    És mint utólag kiderült (mivel bementem a területi mérnökségre panaszkodni) azért szakadt folyamatosan az internet kapcsolatom, mivel a vonalunkra egy jelerősítőt kellene felszerelni, ami nekik 200.000 Ft-ba kerülne, és sajnos arra nincsen pénzük...”
  • 26. elemér 2009. augusztus 29. 19:12
    „Ezt megkell szokni, mert a baj az nem ott van hogy mit nyomogatsz, vagy kivel beszélsz. Semmit nemtudsz intézni ha nem akarnak veled foglalkozni. Eléd raknak egy halom olvasni valót a net-n és tájékozodj. Utána küldhetsz emilt, amit automata megválaszol. Ha ez még ott nincs, akkor majd lessz, mert Mo.se kerülheti ki a fejlödést.”
  • 25. a.h.a. 2009. augusztus 29. 18:41
    „csajszi23
    Tudod azért találták ki telefonos ügyfélszolgálatot, hogy ne kelljen beblattogni, hanem otthonról kényelmesen intézhetőek legyenek a dolgok.”
  • 24. csajszi23 2009. augusztus 29. 16:24
    „hát csak annyit fűznék hozzá, ha nem lennénk nethez meg telefonhoz nőve személyesen jobban és gyorsabban intézhetünk, sőt egyszerübb is.l
    a sok hülye aki nyomogat össze vissza az nem is fog emberrel beszélni.Erre van a net ahol pl UPC-nél van menütérkép és akkor tudom mit kell nyomni.
    Voda esetében, vagy beblattyogok egy boltba és ott közvetlen vonal van ügyfélszolgálatra, vagy a tudakozó menüpontba megyek be és máris ott az ember.
    Leleményesség emeberek!!!!!!
    DE A LEGNAGYOBB GOND, HOGY KRITIZÁLNI TUDNAK!
    csak 1 hétre cserélnék helyet az ilyen emberekkel utánna tudnák hány kilósak.”
  • 23. elemér 2009. augusztus 29. 14:55
    „16. hozzászólás dr73 2009.08.29. 11:36
    Nevetséges állitások ezek egy tapasztalatlan süket embertöl. "optikai üvegszálas kábelt,aminek köszönhető a rendkívül gyors sebesség és gyors átvitel Mo-n."

    Igen az lehet hogy ilyen ott is létezik, de az ritka mint a fehérholló a lakosságnak. Párszor már elmagyaráztam ...., hogy az amcsik ujitották fel a mobillal Mo.-n az elavult telefonszisztémát, amire már költeni se volt érdemes. Aki pedig tud az már régóta tengerentul van, vagy oda tart.

    Nem az optikai üvegszálas kábel gyors ........<moderálva sértő>

    http://www22.verizon.com/Residential/FiOSInternet/FiOSvsCable/FiOSvsCable.htm”
  • 22. a.h.a. 2009. augusztus 29. 14:50
    „ungi
    Így van. Én is ezt akartam mondani.Mindegy mit ütsz be, úgyis mindenki mindennel foglalkozik.Ha nem meg egyenesbe átkapcsol az illetékeshez.”
  • 21. ungi 2009. augusztus 29. 14:41
    „En egyszerüen mindig a megrendelesek menü-pontba lepek be, es akkor nagyon gyorsan müködik az egesz. Akkor sokkal gyorsabban eljutok az ügyintezöhöz. Ugyanis, minden hivas, minden ügyben ,ugyanazokhoz az ügyintezökhöz erkezik be. De nalam eddig bejött az a szisztema, hogy panasz helyett megrendelni akarok. Aztan panaszkodom.”
  • 20. gulyas 2009. augusztus 29. 14:33
    „Az ügyfélszolgálatokat akkor hívja az ember gyereke, ha a szolgáltatással gondok vannak vagy váltani szeretne. Normális álapotban is feszültséget okoz, hogy sikerül-e elintézni, hát még ha nem tud beszélni az első kicsörgés után egy emberi hanggal. Vagyis dupla?tripla feszültség és az első emberi hang hallatán már az ügyfélszolgálatosra is zúdítja minden kínját. Pedig akár hiszik, akár nem az ügyfélszolgálatos is ember! és ő is besokall nem is egyszer, de ezt az ügyfél felé nem mutathatja. Csak egyszer gondoljanak bele az ügyfélszolgálatosokat bármilyen módon megalázó "ügyfelek", hogy ő hogyan dolgozna ilyen körülmények között napi 8 vagy több órát.”
  • 19. gelcsa 2009. augusztus 29. 12:16
    „Győri Önkormányzat, és intézményei. Rendszeresen váratják a hívó felet, és van, amikor csak leteszik, megszakítják a vonalat kapcsolás nélkül, hosszú várakoztatás után!”
  • 18. georgbob 2009. augusztus 29. 12:00
    „westside...részben igazad van. Abban igen, hogy a vosafonos ügyfélszolgálat egy rakás sz@r, de áruld el, mivel húznak le? Ugyanis az ügyfélszolgálat ingyenesen hívható...”
  • 17. andy 2009. augusztus 29. 11:46
    „Pedig most Elemér nem írt hülyeséget.
    Még nem általánosan jellemző és eltejedt a VOIP az ügyintézés során. Igaz az ilyen jellegű alkalmazásoknál meghatározó a net gyorsasága, mert különben nagyon szakadozik vonal, akadozik hangátvitel.

    Az ügyfélszolgálatosok bizony nem végeznek könnyű munkát, s még munkáltató részéről sincs megbecsülés részükre. Általában probéma helyzetben hívjuk..., így rajtuk csattan az ostor, pedig nem közvetlen rajta múlik malőr, de ugyanazt a céget képviselik, ahol a probléma keletkezett...”
  • 16. dr73 2009. augusztus 29. 11:36
    „elemér le vagy maradva <moderálva sértő>..
    Magyarországon már régebb óta szerelik az optikai üvegszálas kábelt,aminek köszönhető a rendkívül gyors sebesség és gyors átvitel.
    Ennek fejlesztésében MAGYAR mérnökök jeleskedtek,amerikaiakról nem tudunk hogy valaha brillíroztak volna.
    De minek is bizonygatom ezt neked,hisz korodnál fogva neked kellene tudni legjobban,hogy ha valami igazán átütő siker a világban,azt MAGYAR mérnökök találták ki.
    Pl.: TRANSZFORMÁTOR,ELEKTROMOS DINAMÓ,vagy éppen a bűvös kocka.Ezzel szeretném eljuttatni a csöpp agyadig , hogy MAGYAR ember a világon mindenütt mindenben elismert.
    Ja és ne felejtsd:minden tudás alapja a pénz.”
  • 15. elemér 2009. augusztus 29. 11:19
    „Tapasztalatom Mo.-n hogy vacak az infrastruktura, telefon és az ügyintézés. Voip-t használom természetes, ami a net-n szalad. Ott aztán átkapcsol a helybeli vonalra. Itt kezdödik a probléma az elavult telefonkapcsolás és tulterhelt vonalak. Hagyományos telefoncégek egyáltalán nem rajonganak a Voip-ért, ahol vesztenek. Tiszta vonalat külön megfizettetik a Voip szolgáltatóval. Mindenféle ügyintézés nehéz egy olyan társadalomban ahol ez igy szokás és elfogadható.”
  • 14. Truder 2009. augusztus 29. 11:13
    „Néhány perc után megunom,és lerakom a telefont.Jól felhúzom magam,anyázok(ezzel semmit nem érek el...)és később újra telefonálok.Nem minden esetben járok jobban,ha hívogatok egy bankot,vagy közművet.Sokszor jobb,ha személyesen bemegyek.”
  • 13. demeter 2009. augusztus 29. 11:03
    „Budapest Bank az abszolút győztes nálam. s mikor végre valakihez eljutok, mindig azzal kezdem, hogy ragaszkodom hozzá, hogy rögzítse a beszélgetést, mert most olyat fogok mondani... :)”
  • 12. a.h.a. 2009. augusztus 29. 11:01
    „....meg persze állítólag azért vannak a telefonos ügyfélszolgálatok, hogy ne kelljen sorba állni.”
31 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Új múzeum: a megyés püspök megáldotta a gyűjteményt

Az egykori Soproni Katolikus Konvent épületében nyert elhelyezést a korábban az orsolyitáknál őrzött katolikus egyházművészeti gyűjtemény. Dr. Pápai Lajos megyés püspök pénteken megáldotta a múzeumot. Tovább olvasom