Az elismerés közös munka eredménye

2023.09.22. 15:13

Gyémánt díjat kapott a Komáromi Városmarketing és Turisztikai Nonprofit Kft.

A Magyar Marketing Szövetségtől négy Gyémánt Díjat, míg az Observer Budapest Médiafigyelő Kft.-től külön ajándékot vehetett át a Komáromi Városmarketing és Turisztikai Nonprofit Kft. szeptember 14-én a fővárosi Várkert Bazárban rendezett Marketing Summit Hungary 2023 gálán.

Szinak Evelyn

„A szervezet minden évben kiírja a pályázatot, mi most először indultunk, rögtön több projekttel. Összesen négy Gyémánt Díjat nyertünk. A Zöld Komárom programmal, ami magában foglalja a weboldalt, a Zöld Komárom turisztikai tájékoztató füzetet, a Szent Pál-sziget tanösvényén elhelyezett információs táblákat, a Zöld Komárom Facebook-­csoportot és az applikációt, ami egy korábbi önkormányzati pályázatnak köszönhetően jött létre a mi szakmai irányításunk mellett. A KomGasztro – Kóstolj bele Komáromba! projekttel, aminek részeként sor került az I. Food Truck Show és Piknikre. Ugyanezt az elismerést kapta Komárom kommunikációs tere, a print és az összes online felületünk, illetve Az Év Fagylaltja verseny marketingmegoldása” – tudtuk meg az ügyvezetőtől. 

A fővárosi Várkert Bazárban rendezett Marketing Summit Hungary 2023 gálán Radics Gábor ügyvezető (balra) négy Gyémánt Díjat vehetett át, illetve egy külön ajándékot. FOTÓ: Komáromi Városmarketing


Radics Gábor kiemelte: az elismerés közös munka eredménye. Egyrészt köszönet illeti a komáromi önkormányzatot, mely lehetővé teszi a Komáromi Városmarketing és Turisztikai Nonprofit Kft. működését, másrészt köszönet az egész csapatnak, így Tóth Anikónak, Pintér Gabriellának, Proczeller Tamásnak, Horváth Lászlónak, Szinak Evelynnek, Gál Lászlónak, Pézman Zoltánnak, Áy Zsókának és Gelle Dórának, akik lelkesen végzik munkájukat. 

„Komárom egy 20 ezer főt számláló kisváros, követőink száma mégis meghaladja a 21 ezret. Az organikus elérések száma havonta 300 ezer körül mozog, de olyan kiemelt időszakban, mint amilyen például a Komáromi Napok, elérte a 600 ezret is. A városmarketing kulisszáit a komáromiak töltik meg élettel. Ez a díj is azt bizonyítja, hogy Komárom valóban határtalanul jó hely, és számos lehetőség áll még városunk előtt” – fogalmazott Radics Gábor. 

Ami pedig a jövőt illeti, számos elképzelésük van. Jövőre a szezonban havi rendszerességgel szerveznek majd zöldtúrákat. Június utolsó hétvégéjén újra begördülnek a városba a food truckok, míg a komáromi Jókai-palacsintával egy rekord­kísérletre készülnek. Tovább kívánják fejleszteni a TikTok-­felületüket, a Facebook-csoportokban pedig nagyobb teret kapnának az élő videók. Illetve terveznek még egy fesztivált, melyen a gasztronómia mellett a népművészet és a hagyományok kapnának teret. 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában