Kisalföld logö

2017. 12. 18. hétfő - Auguszta -3°C | 3°C Még több cikk.

Balesetek csúcsidőben - Motoros a szalagkorláton

Győr - Motoros ütközött kisteherautóval a győri Pápai úton - kaptuk a hírt és a fotókat olvasónktól. A baleset nagy torlódást okozott, ahogy a Radnóti szobornál történt karambol is. Ott egy betonlapokat szállító utánfutós személyautó ütközött az út menti szalagkorlátnak.
Lábszár és csípőtöréssel szállították kórházba a mentők azt a motorost, aki pénteken délután ütközött egy kisteherautóval Győrben, a Pápai úton. A motorkerékpár vezetője a város felé tartott, amikor egy jobbra ívelő kanyarban áttért a bal forgalmi sávba, ahol épp akkor érkezett oda szemből egy szabályosan közlekedő teherautó.

A hétvégi, munkaidő utáni csúcsforgalomban nagy torlódást okozott a baleset, éppúgy, mint az, amelyik az 1-es főúton, a Győr határában lévő Radnóti emlékműnél történt. Ott egy betonlapokat szállító utánfutós személyautó az út menti szalagkorlátnak ütközött, de személyi sérülés nem volt. A sérült járművet a győri tűzoltók segítettek leemelni az útról. A műszaki mentés idejére a péntek délutáni forgalomban feltorlódtak a járművek.

Olvasónk küldte

Péntek délután 15.20 körül egy motoros kisteherautóval ütközött a győri Pápai úton. A motoros Győr felé tartott, mikor az egyik kanyarban kisodródott, és frontálisan ütközött a vele szemben szabályosan haladó gépjárművel.



A ütközés következtében a motoros a szalagkorlátnak repült. A kiérkező mentők súlyos sérülésekkel szállították a győri kórházba. A baleset miatt a környékeny nagy volt a torlódás.


Olvasóink írták

  • 10. bluelight 2011. június 22. 08:02
    „Csak a motoros tudná megmondani miért is történt a baleset... Magam is motoroztam4-5 évig, és elismerem hogy a saját hülyeségem miatt is volt pár melegebb helyzetem. Csak egy példa: novemberben kaptam meg "A korlátlan" típusú jogsimat. (Autóra már megvolt 8 éve és napi szinten vezettem balesetmentesen.) Nyár vége felé történt, lakott területen belül 60-nal belementem egy 90 fokos jobbos belátható kanyarba. A kanyar ívében kb 40-el mehettem. Nem tudtam eléggé bedönteni a motort, a fékezéstől meg féltem a megcsúszás miatt. Más lehetőségem nem volt, mint átmenni a másik sávba. 20 cm-re a patkától sikerült elkormányozni a motort, vissza az én sávomba. Szerencsére nem jött szemből semmi, de egy busz kb. 50 méterre volt a "manőverem" pillanatába. Vagyis nem sokon múlt. Hibáztam, de tanultam is belőle. De miért is történhetett ilyen? Rutinom nem sok volt. És ami a legnagyobb baj, hogy a motoros vizsga előtt azt mondta az oktató, hogy 3 alkalom után vizsga, mert sokan vagytok! Egy alkalom az kb. 20 perc volt a motoron! Kifizettem 24 órát és csak egyet ültem a motoron! Jó nem? Persze a sarkamra kellett volna állnom a többiekkel együtt, de nem tettük... Rajtam kívül hányan járhattak még így? És hány tanítványa esett el a rutinhiány miatt? Csak azt akarom mondani, hogy szigorúbban kellene ellenőrizni a motoros iskolákat, mert nem az a lényeg, hogy mielőbb megkapjuk a jogsit, hanem az, hogy megtanuljunk motorozni. De egy óra alatt nem lehet. Szerintem...”
  • 9. manólány 2008. június 16. 15:15
    „Mindig vannak kivételek.Vannak normális motorosok és figyelmetlen sofőrök,akik még autósokra is veszélyesek-nemhogy motorosokra.Amikor a biciglist is elgázolják,pedig az nem száguld..Szóval a kalapos sofőrök és a csak 7végi sofőrök veszélyesek!!!”
  • 8. R6 2008. június 03. 11:45
    „Kedves hellboy!
    Kérd ki megint! Én az ORFK-nak jobban hiszek, mint a Te hozzászólásodnak! :)

    http://www.police.hu/data/cms496420/2007_baleseti_statisztika.pdf”
  • 7. miracle 2008. május 31. 16:53
    „pan.cser
    Köszönjük a témába vágó, szakmai hozzászólást, most már mindent világosan látunk a baleset kapcsán.
    És még te próbálsz vitatkozni velem néhány topikban...”
  • 6. hellboy 2008. május 31. 12:54
    „bocsánat mindenkitől aki magára veszi. de kilehet kérni a statisztikai hivatalból pár adatot, ahogy megtettem én is. a motoros balesetek 77%-ban a motoros a hibás. tény.”
  • 5. pan.cser 2008. május 30. 23:32
    „Nulla tolarencia és tessék! Hülye kormány, no nem a motoré vagy autóé, lezüllesztett országban minden össze vissza! Állítom, most a balesetek számát hazudják el.”
  • 4. Cerebellum 2008. május 30. 22:29
    „Nem azért, de mit keresett a motoros a másik sávban? nyílván nem előzött, hiszem erről nem írnak, akkor talán azért, mert a sebessége nem tette lehetővé a kisebb ívű kanyarodást. Akkor miről beszéltek? egyértelműen a motoros hibázott. Ettől függetlenűl sok erőt kívánok neki, és mielőbb épüljön fel. Talán jó lecke volt ez neki.”
  • 3. Hose Halapino 2008. május 30. 22:17
    „Józsi egy köcsög, a véleménye alapján legalábbis. Remélem a motoros kollegának nincs nagy baja, és hamar viasszaül a vasra:)”
  • 2. Túrabakancs 2008. május 30. 21:49
    „Józsi!
    Most örülsz mi te kis kárörvendő! Undorító cinikus az írásod,tipikus
    magyar mentalitás! Gratulálok neked és a hozzád hasonlóknak.
    Tíz esetből kb. kettő amikor a motoros a hibás baleseteknél, erről
    miért nem regélsz? Meg aztán honnan tudod hogy miért történt
    valójában a baleset, ültél valaha motoron? Olajfoltról, úthibáról,
    rosszullétről, rohangáló állatokról nem hallottál? Vezetsz te egyál-
    talál járművet? Szerintem max. háztartást!!! Szállj kicsit magadba!
    Jobbulást a motorosnak!”
  • 1. józsi 2008. május 30. 19:58
    „Na ennyit a motorosokról... Ők verik a nyálukat, hogy "nincsnek rájuk figyelemmel" az autósok! Kérdezem, most ki volt a hibás? Biztos nem a szabályosan közlekedő autós!”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Mit tehet a személyzet, ha a vásárló elveszíti a pénztárcát?

Sopron - Tudósítónk sajnálatos esetnek volt szem- és fültanúja. Egy ismerőse egy üzletben a… Tovább olvasom