Kisalföld logö

2017. 05. 27. szombat - Hella 13°C | 24°C Még több cikk.

Az ár a legfontosabb

Sopron - Egy felmérésből kiderült, a hipermarketek vásárlóinak többsége elsőként az árat nézi a termékeken.

A válaszadók főként a széles áruválaszték miatt részesítik előnyben a nagyobb üzletláncokat.

A Nyugat-magyarországi Egyetem hallgatói is részt vettek abban a felmérésben, melyet Sopronban, Debrecenben és Kaposváron a hipermarketek vásárlói körében végeztek. Sopronban kétszáz embert kérdeztek meg a Közép- és Kelet-európai Regionális Környezetvédelmi Központ (REC) megbízásából, a fogyasztói szokásokat, a tudatosságot, az elégedettséget vizsgálták.

A megkérdezett soproniak többsége hetente egyszer jár hipermarketbe, 74 százalékuk autóval. A nagy bevásárlóközpontokat 61 százalék a széles áruválaszték miatt részesíti előnyben, a válaszadók mintegy 31 százaléka válaszolta azt, hogy a kedvező árak miatt jár ilyen üzletekbe. A vásárlók többsége a csomagoláson mindenekelőtt az árat vizsgálja, csak ezt követően nézi meg a vevők 24 százaléka az áru származási helyét, és ennél is kevesebben olvassák el az egyéb információkat. A válaszokból az is kiolvasható, hogy csak néhányan találkoztak a környezetbarát termékekre vonatkozó jelekkel, a vásárlók 95 százaléka viszont ismeri a kiváló magyar termékek logóját.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Építőipari klaszter alakult húsz taggal

Sopron - Építőipari klaszter alakult Sopronban a Nyugat-magyarországi Egyetem Építéstani Intézete és… Tovább olvasom