Kisalföld logö

2016. 12. 08. csütörtök - Mária -3°C | 3°C

`Újra kell kezdeni mindent` - flash játékok, 6. rész

Játszani muszáj. Ha az ember számítógép közelébe kerül, idővel megunja az aknakeresőt, a passziánszt és új kihívásokra vágyik. Válogatásunk újabb részében olyan játékok szerepelnek, amit az ember újra és újra elkezd. Vagy azért, mert nem hiszi el, hogy nem tud ennél jobb teljesítményt elérni, vagy azért, mert nem hiszi el, hogy ilyen idióta játék létezhet.

Újra kezdeni mindent e világon,
– megteremteni, ami nincs sehol,
de itt van mindnyájunkban mégis,
belőlünk sürgetve dalol,
újra hiteti, hogy eljön
valami, valamikor, valahol…


Váci Mihály gondolati jutottak eszembe, amikor a mai összeállításnak címet, mottót kerestem. A mai öt játékról mindegyike igazi alternatív, kockuló (=lásd később), már-már elmebeteg (szintén lásd később) játék.


___________________________________________________________
Próbálták már a rodeót? Én még csak műbikán, de az is elég volt. Nem szédülős embernek való. Helyette most itt van a rodeó flash-játék változata, amelyen a cél ugyanaz, mint általában: maradjunk fenn a bikán. Egérrel kell követni kalapos emberünket addig, ameddig csak lehet.

Játék: Rodeó
Játék: Rodeó

___________________________________________________________
Pofonegyszerű játék a következő: három labdát kell a levegőben tartani úgy, hogy egerünkkel alája húzzuk a kis vonalat. Minél később esnek le a labdák, annál jobb. Ötször hibázhatunk.

Játék: Labdazsonglőr
Játék: Labdazsonglőr

___________________________________________________________
A következő játékról elsőre az ugott be, hogy agyhalál. Adott egy szivárványos bigyó, amiből előjön valamilyen tárgy. Aztán a tárggyal valami történik, jönnek emberek is. Aki bőszen kattintgat, idővel biztosan lát benne rendszert és értelmet. Én csak a talicskás részben láttam meg a rendszert, a többi inkább tényleg az agyhalál kategória.

Játék: Szivárványos
Játék: Szivárványos

___________________________________________________________
Kuckulni. Ismerős a kifejezés? Ha nem, akkor elmondanám, hogy körülbelül azt jelenti, hogy a kockuló ember addig ül a monitor előtt, míg a feje a monitor kockaalakjához hasonlóvá nem válik. Ez a tevékenység - számítógép előtt való ücsörgés - a kockulás. Ha elkezdenek játszani ezzel a játékkal és azon veszik észre magukat, hogy huszadszor kezdik el azzal az indokkal, hogy "nem hiszem el, hogy nem vagyok képes nyamvadt nyolcezer pontot összeszedni"... Nos akkor Ön kockul. A játékról annyit, hogy az általunk irányított fekete négyzettel érintenünk kell az ide-oda szaladgáló fekete négyzeteket. Közben pedig el kell kerülnünk az ugyancsak vadul száguldozó piros négyzeteket. Néha jönnek körök is, azok közül a feketék valamilyen jó hatással vannak, a pirosaknak meg nem fognak örülni. Irányítás egérrel.

Játék: Kockulás
Játék: Kockulás

___________________________________________________________
Főhősünk egy légy. Vagy lepke. Mindegy, lényeg, hogy repül. És Mint ilyen, imádja a fényt. A játék helyszínéül szolgáló tornác igazi paradicsom a főhős számára, időről időre lámpák ereszkednek alá, aminek hősünk jó rovarhoz híven nekirepül és attól az ő szíve... vagyis potroha megtelik boldogsággal. Az irányítás nem túl egyszerű, hiszen a leereszkedő lámpát be kell célozni (egérrel irányba kell állni, ebben segítenek a padló deszkái), aztán meg kell indulni. Minél hosszabban nyomjuk az egérgombot, annál messzebbre repülünk (értelemszerűen a távolabbra eső lámpák eléréséért hosszabb klikkre van szükség). De a játék nem tart túl sokáig. Egy gyík ugyanis mászik fel a jobb szélső oszlopon, és ha felér, rövidzárlatot okoz.

Játék: Repülj a lámpára
Játék: Repülj a lámpára


Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Átadtuk fotópályázatunk díjait!

Fotópályázat - A kisalfold.hu és a Vasárnapi Kisalföld hetedik nyári fotópályázatának nyertes képeit… Tovább olvasom