Kisalföld logö

2017. 03. 27. hétfő - Hajnalka 0°C | 13°C Még több cikk.

Megcsúszott, felborult - Súlyos sérült - Fotókkal

Jánossomorja - Súlyos sérüléssel járó baleset történt csütörtökön dél körül az Andau felé vezető úton a határ közelében.

Egy Suzuki Alto haladt Ausztriából Jánossomorja felé, amikor egy balra ívelő kanyart követően a kocsi a havas úton megcsúszott, kisodródott és a bal oldalon a bokros területre csapódott, ahol a tetejére állva ért földet.

Az autót vezető nőt a mentők súlyos sérülésekkel szállították kórházba.

Baleset Jánossomorjánál - Fotó: Méhes Ákos

Olvasóink írták

43 hozzászólás
  • 43. Mankapunka 2010. január 13. 23:14
    „fortuna Kp-ra kifizettem az autót anno 2007-ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tanko Akkor sem hjatják annyit a Suzukikat,így kevesebb a bajuk is!4”
  • 42. fortuna54 2010. január 09. 19:11
    „34-es.Neked talán sok pénzed van?Mindig a szuzukit gunyoljátok,és közben sirtok,panaszkodtok.Gondolom nálatok a kánaán,mindenki menö.Akkor mi a gond?Egy normális ember nem dicsekszik,a talán még ki sem fizetett nyugati kocsijával.Ez magyar betegség. Vagy talán az égböl potyog a forint?”
  • 41. Tanko 2010. január 08. 20:33
    „Mankapunka, a 3-4-5 évre kiadott autókat mindet bőven 100ezer futott km után hozzák vissza. Nem magánszemélyeknek lízingelünk, hanem flottákat adunk ki, nincs különbség márka meg márka között a km-t tekintve, mégis a suzukiknak csak a gyár által előírt kötelező szervizeket csináltatjuk. A német márkákról meg had ne mondjam el a véleményem.
    A sok Astra hűtőlyukadást -inkább repedést- nem lehetett belülről kezelni, mert a ventillátor forgó része (asszem a lapátok tövénél) hasította fel a hűtőtestet.
    Ja és az opel nem fogadta el szériahibának, de azért pár gyártási tételt visszarendeltek Bpesten, hogy "megnézzenek valamit" rajt. Egy ott dolgozó volt évfolyamtársam mondta, hogy a lapátokat, csapágyakat cserélték rajtuk...
    Szar az üzemanyag!??? Hja kérem, mégis vannak típusok amik bírják :-D”
  • 40. pancser 2010. január 08. 12:25
    „"Mankapunka" Nem érek rá mindig, de válaszolok. Nem Astrám van, de Suzukival kezdtem a nyugati(keleti?) autókkal való foglalkozást. Azóta is ez a típus az etelon, megbízhatósági szempontból, nem véletlenül. Benne a szocialista márkák által rombolt gerincem is helyrejött, műszakilag soha nem hibásodott meg, szemben a hasonlóan futó felkapott márkákkal pl: VW típusok. Kipróbáltam mást is, aztán visszatértem a japánokhoz, igaz nem Suzukihoz, de ezzel is nagyon-nagyon elégedett vagyok. Ezért nem hagyom a Suzuki leszólni, mert a kisemberek számára olcsó és megbizható autó, ha az ár érték arányt nézzük sokkal nagyobb, nevesebb márkákat megelőz.”
  • 39. krisztina88 2010. január 08. 10:24
    „Sziasztok!
    A kérdésetekre a válasz a nő máriakálnoki és súlyos sérülésekkel kórházba azállította a mentő!”
  • 38. Imcsi 2010. január 08. 09:01
    „Elég messze került az úttól az Altó, még ha közben bukfencezett is!”
  • 37. lolita 2010. január 08. 08:37
    „Azthiszem a keresetek ehhez a temahoz nem valok,a maski azok szerencsesek akik idekint dolgoznak es otthon pedig elvezik,es legyen szerencsejük hozza mindenki aki jol,vagy jobban keres.”
  • 36. Mankapunka 2010. január 08. 00:43
    „pancser Neked is Astrád van,azért nem írsz semmit????????????????”
  • 35. pancser 2010. január 07. 23:55
    „Kedves "lolita"! Nem tudom pontosan az osztrák átlagkereseteket, lehet, hogy csak 3x annyi, de ez is éppen elég nagy különbség. Mosonmagyaróváron azért tudnak sokan házat, kocsit venni mert kinnt dolgoznak, nekik olyan életük van amiről itthoni keresetből nem is álmodhatnának. Szegény hölgy is ezért járt a sógoroknál gondolom. Jobbulást kívánok neki!”
  • 34. Mankapunka 2010. január 07. 23:07
    „Tanko Suzukikat nem hajtják annyit,mint a többit,azért.Suzukit az vesz akinek nincs sok pénze,és így valószínű nem költ annyit üzemanyagra.

    PDTDI motor meg kényes,nem a koszos magyar gázolajat szereti,kérdezd meg a kedves Ingolstadtos Audisokat,mennyire szar nálunk az üzemanyag,nem szeretnek nálunk tankolni.
    Hűtőt,ha kikyukad,van olyan folyadék,ami betömi,és lám,már nem lyukas.

    Érdekes,nekem még csak úgy nem lyukadt ki hűtő!!!!!Figyelni kell többször az autót,és lehet látni az előjeleket. Lízinges autókra nagyrészt szarnak az emberek,ezt elfelejtetted oda írni.”
  • 33. lolita 2010. január 07. 22:40
    „Kedves Pancser! 5-ször anyit azert nem keres az atlag ember Ausztriaban.Ez egy picit tulzas,nem?Bar nemtudom kikre gondolt,de olyanok is vannak biztos akik a tizszereset megkeresik de ilyenek vannak nalunk is.”
  • 32. lolita 2010. január 07. 22:32
    „Latod megint tanultam valamit,köszi!”
  • 31. 13.István 2010. január 07. 21:54
    „Sajnos nem fogta fel ,hogy tél van ,talán nem is látta havat,pedig a hó az fehér !
    Jobbulást meg elgondolkodást a hölgynek !!! Na miért ?”
  • 30. MSangel 2010. január 07. 21:45
    „A magyar utak mindig veszélyesek! Jó időben a kátyúk miatt, télen a le nem takarított utak miatt. Ezért, óvatosan kell nagyon vezetni! A Jánosi út legalább meg van csinálva, de mi van az Albertkázméri úttal?? Érdemes lenne egyszerűen lezárni, képtelenség rajta közlekedni!”
  • 29. Tanko 2010. január 07. 21:29
    „Pancser, olvtársat írt, nem elvtársat!
    Egyébként a suzuki nem a maga kategóriájában, hanem magasan a legjobb autó a használói oldalról nézve.
    A Grand Vitara? Igen, több autógyár van benne, és jé, milyen érdekes, pont a motorja a leggyengébb láncszem a tapasztalatok alapján.
    Én egy lízingcégnél dolgozom, több ezer autónk van kint ügyfélnél évről évre, és még csak egy autótípusnál nem kellett autómentést kérnünk a statisztikák szerint (kivéve persze a karambolt)... Igen, a Suzukinál.
    Nekem az utóbbi 5 évben nagy német céges autóim (Audi, Bmw, Vw) voltak, ha jól emlékszem talán egyiknél sem fordult elő, hogy két szervíz között ne gyulladt volna ki valamilyen hibajelző lámpa, ne folyt volna valami, ne ment volna tönkre a híres pdti motorja a négykarikásnak, stb. Az Opel meg kezdte az Astra-s sorozattal, aminek a lambda szondái hullottak, aztán jöttek a 20 Astrából 17-nek kilyukadt hűtője story, a Vectrával meg egyszer mentem el Münchenbe, azt hittem összeesek, mikor kiszálltam belőle, annyira fájt mindenem.
    Szóval csak azt akartam mondani, hogy a tapasztalataim szerint a dobogós sorrend a megbízhatóságot tekintve:
    Suzuki
    Mazda
    Toyota
    Mert ugye ha lerobbansz, édes mindegy, hogy milyen nagy nevű német szutyokban van a fejed 5 centire a mínusz 10 foktól... A fagyhalál mindig kellemetlen.
    A régi német precizitás már a múlté sajnos”
  • 28. pancser 2010. január 07. 21:00
    „22-höz! Nem vagyok elvtárs! Igazad van ezt senki nem vitatja, azok odaát 5x annyit keresnek mint mi. De úgy, hogy a legfontosabbat, az utakat hanyagoljuk el lesz még a különbség 6-8x-os is. A jó utak mindennek az alapja. A horvátok első dolga volt az autópálya és az úthálózat rendbetétele. Nálunk a pesti metro volt fontosabb, csökkenő lakosságszám ellenére, az üzletek és az ipar mégis kitelepült a városból, sőt a vállalati központok is. BP. is a rossz utak miatt lásd M 0-ás irtózatosan nehezen járható!”
  • 27. jánosi 2010. január 07. 20:36
    „26.
    szinte biztos, hogy igazad van, áprilisban már ritka a hó ..........”
  • 26. RickCartman 2010. január 07. 20:09
    „majd jön a viktor és eltörli a havat is.-)”
  • 25. 01010 2010. január 07. 20:04
    „Szép messze került az úttól.
    V= maximum + sietek akkor is”
  • 24. Abrafax 2010. január 07. 19:56
    „Somorjától a határig garantáltan csak május és szeptember között nincs hó vagy latyak az úton. Ugyanis amióta rendbetették (mert tényleg rendbetették), hókotrót még nem látott. Értem én, hogy más utak, pl. a 86-os takarítása elsőbbséget élvez, de legalább UTÁNA sort kellene keríteni erre is, a napi kb. 500-500 autó oda-vissza már indokolná. Sopron felé is sokan járnak ezen a szakaszon.
    Andau=Mosontarcsa
    Jobbulást a sofőrnek.”
43 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Crossfutás és cyclocross országos bajnokság

Az I. Mosonmagyaróvári Crossfutást az MTE-kerékpárszakosztály és a Mosonmagyaróvári Strucc Futóklub… Tovább olvasom