Kisalföld logö

2017. 01. 17. kedd - Antal, Antónia -6°C | 1°C

Kutyákat mérgeztek meg

Egy mosonszolnoki férfi tett bejelentést a Mosonmagyaróvári Rendőrkapitányságon, hogy valaki ismeretlen anyagot dobott be az udvarára a kerítésen.

Ezt az anyagot a háznál tartott két kutya megette, amitől az egyik elpusztult, a másik pedig megbetegedett. A rendőrség állatkínzás gyanújával ismeretlen tettes ellen indított nyomozást.

Olvasóink írták

21 hozzászólás
12
  • 21. meir 2009. november 26. 11:07
    „10-es!!
    NEM Allitolag!!
    tenyleg itt lakom Erets Israel-ben!!!”
  • 20. Jocc55 2009. november 25. 09:29
    „attis1003 - Te nem tartozol oda! Én is igy gondolom...”
  • 19. attis1003 2009. november 24. 22:21
    „akela4 és a többi beképzelt bránernerk ,bár utólag olvasom a cikket ha későn is de reagálok rá.
    ha a szomszédodban a játszó gyerekek üvöltenek,sikoltoznak és te pihenni akarsz akkor majd átviszel nekik egy kis mérgezett zserbót kóstolóba?mert ugye ha megeszik akkor a szülők a hibásak és nem te.
    sajnos igen a mai világban nem lehet,tudnak,akarnak minden kutyát megtanítani mint pl a 9es meir-nek de régen a gyerekeket is megtanították hogy tiszteljék az idősebbeket,és most????
    és szilágyi zsoltnak: persze lehet hogy elszöktek széttéptek pár baromfit,(nem tudom de ha így is volt)miért nem röktön az eggyik családtagját verték meg vagy mérgezték meg elvégre ő is kifizethette volna a kárt.
    pff nevetséges sok ember gondolkodása...bár lehet én is közéjük tartozom......remélem nem”
  • 18. Muaddib 2009. november 23. 15:16
    „Azzal egyetértek, hogy tanítani és nevelni kell a kutyákat, és sokan nem teszik.
    De az étel elfogadás idegentől nem csak nevelés kérdése, hanem fajtól is függ.
    Vannak olyan kutyák, akik annyira bíznak az emberbe, hogy "a betörőt még a lakásba is bekísérik"
    Kölyökkutyák meg szinte mindent megnyalnak, szájba vesznek ezt neveléssel, kell leszoktatni de, ez nem megy egyik pillanatról a másikra.
    Sok olyan esetről halottam, ahol a kutyát azért mérgezték, meg mert haragudott a tulajra és nem volt környéki lakó.

    Vannak felelőtlen kutyatartók, ahogy vannak felelőtlen autóvezetők, felelőtlen következményekkel nem számoló "gyermeket nevelők"
    De nem az a megoldás hogy likvidáljuk őket.
    Egyébként mikor valamit másban kritizálunk általában az a legnagyobb hibánk, csak nem ismerjük be.”
  • 17. Muaddib 2009. november 23. 15:00
    „Én nagy kutyás vagyok, ezért elítélem a mérgezést.
    Erről az a véleményem, hogy egy bizonyos emberi csoport mindig is volt aki bármilyen alattomosságra képes. Kutyamérgezések, névtelenen feljelentések, stb.
    Pld tudok olyat, hogy a szomszédjának az autóját többször is leöntötte valami savszerű szarral.
    Rendőrök meg a semmit sem tudtak tenni.
    Valószínű a kocsi gazdája volt a hibás, mert nem tanította meg az autót, hogy savval akarják leönteni, akkor guruljon el.
    Ha nem ilyen világot akarunk, akkor a legtisztességesebb, ha az ilyen emberektől, akkor is elhatárolódunk, ha épp az áldozatát mi sem kedveltük.”
  • 16. jánosi 2009. november 23. 13:29
    „10.-nek
    Nehéz lesz elmenni meirhez, állítólag Izraelben lakik .......................”
  • 15. Szilágyi_Zsolt 2009. november 23. 12:48
    „Laborc: Én nem is mondtam, hogy kizárólag a gazda volna a hibás, sőt, csak kissé túlzónak tartottam, hogy három mondatból (egyoldalúan) ítélkezve, némelyek máris válogatott módon törtek volna az elkövető vesztére.

    Tisztelt hgeza! Mérgezett kutyát nem láttam és nem is akarok, mivel szeretem az állatokat, és nem kívánom a szenvedésüket. Mérgezett macskát viszont láttam, ugyanis tavaly nyáron a kedvenc kandúrom megmérgezve került elő, és másfél nap agonizálás után kimúlt... Nem állítom, hogy szándékosan adtak neki mérget, akárhol is összeszedhette a kóborlásai során, de ha valaki akarattal mérgezte volna meg, például azért, mert hordta a csibéit (nincs kizárva), azt valahol még meg is tudnám érteni. Elfogadni nem, de megérteni igen, és attól még nem kívánnám az illető halálát, akkor sem, ha a megoldás inkább az lett volna, hogy jobban vigyáz a csibéire. Szóval azt akarom kihozni ebből az egészből, hogy magával a mérgezéssel nem értek egyet, de a kiváltó okokat, az arra rávezető folyamatokat meg tudom érteni.
    Ha meg tényleg szórakozásból(?) mérgezte meg valaki a kutyákat, mint a tiédet is (bár el nem tudom képzelni, hogy ezt honnét tudod, megkérdezted az elkövetőt?), azt valóban az állatkínzás legsúlyosabb kiszabható ítéletével kellene büntetni, de a bűncselekmény még nincs bizonyítva, és azt bízzuk a nyomozásra.”
  • 14. Esther 2009. november 23. 12:43
    „A kutyaval megha foglalkoznak is vele, jolelkü. hacsak ki nem kepezik elfogad mindenkitöl mindent. ez nem jelenti azt hogy nem foglalkzonak vele...”
  • 13. hgeza 2009. november 23. 12:24
    „Tisztelt Szilágyi zsolt. Láttál már megmérgezett kutyát? Az enyémet is megmérgezték, csak úgy passzióból.Nem tudom leírni mit szenvedett.Ilyesmire nincs mentség. ha lenne kutyád , megértenéd.
    Géza.”
  • 12. Laborc 2009. november 23. 11:21
    „11. Szilágyi_Zsolt - korrekt, igazad van. Ennek ellenére sem értek viszont egyet azokkal akik szerint CSAK a kutya gazdája a hibás.”
  • 11. Szilágyi_Zsolt 2009. november 23. 09:58
    „Csak csínján a hirtelen ítélkezéssel! Nem szokták valakinek a kutyáit csak úgy öncélúan megmérgezni. Hallgattassék meg a másik fél is! Jelen esetben az illetőt ugyan az ismeretlenség homálya fedi, de nem volnék meglepve, ha kiderülne, hogy a háttérben valamilyen nézeteltérés állt, amelynek a rendezetlensége vezetett a mérgezés bekövetkezéséhez.
    Mert mi van, ha mondjuk a kutyák elszöktek otthonról, és széttéptek egy-két baromfit a mérget bedobónál, a gazdájuk pedig nem volt hajlandó tudomást venni a kártérítési igényről? Vagy magát a mérgezőt, illetve közeli rokonát, ismerősét támadták meg? Esetleg szomszédok voltak, és a kutyák állandóan átszökdöstek a túlsó portára, tönkretéve a kerítést, letaposva a kertet, növényzetet stb., a tulajdonos pedig ezekre a panaszokra sem reagált semmit? Netán az állandó ugatásuk (vannak olyan ostoba kutyák, amelyek ha kell, ha nem, kibírhatatlanul ugatnak, őrületbe kergetve ezzel a környékbelieket) ment a mérget bedobó idegeire? Ti mit tennétek olyan helyzetben, amikor a szép szó, a kérlelés nem segít, mert a kutyatartó a képetekbe röhög, és az önkormányzatnál, a rendőrségen is csak széttárják a karjukat?
    Ezekből senki ne azt szűrje le, hogy egyetértenék a mérgezéssel vagy bármilyen szándékos állatkínzással; erről szó sincs. Csak arra szeretnék rávilágítani, hogy nem túl szerencsés dolog egy ötsoros híradás nyomán (amelyből szinte semmit nem tudunk meg) rögtön a vérét kívánni valakinek.”
  • 10. Laborc 2009. november 23. 09:50
    „meir - A te kutyád születésétől kezdve nem fogadott el semmit mástól? Nem hiszem. 1 éves kora előtt biztosan nem tudtad neki megtanítani, mert addig mindent, ösztönösen rágnak.
    Tehát csak a gazda a hibás. Megmondanád hol laksz? Elmennék, teleszórom az udvarodat ezzel-azzal, és te leszel a hibás!”
  • 9. meir 2009. november 23. 09:45
    „5-os!! igy igaz!!
    az en kutyulimnak en adok annyit es olyat enni,amitol egy akarki altal behajigalt huscafathoz meg csak hozza sem nyul!!! neveles kerdese az egesz!!!
    milyen kutya az olyan,hogyan vedhet meg barmit-barkit is,ha mindenkitol elfogad ennivalot!??
    CSAK a gazdaja a hibas!!!!
    amilyen a gazda - olyan a kutyaja!!”
  • 8. jirzi1 2009. november 23. 08:41
    „Remélem elfoglyák és jól megtudja milyen 10... kancigánnyal egy cellában élni.Lelki nyomorult az ilyen ember Inkább magát aksztotta volna fel.Remélem olvasod és megfogadod a tanácsot .<moderálva>”
  • 7. jánosi 2009. november 23. 07:27
    „5.
    Neked valószínűleg még soha nem volt kutyád, azért véded a z embernek nem nevezhető senkit.
    Egyébként zárt udvaron ölte meg, a házőrzéshez nem szükséges idomítani a kutyát.
    Véded a védhetetlent !”
  • 6. Guci01 2009. november 23. 07:18
    „Nekem a 7végén a cicáimat mérgezték meg. Ráadásul tudom is, hogy ki. Na, de mit érek vele? Adjam vissza? Tudom, hogy elcsavarogtak, hisz nem szobacicák voltak, de én etettem, s foglalkoztam velük. Közel álltak a lelkemhez, a szívemhez, s most meg azt kellett végignéznem, ahogy rángatózik, ha elindult, megtántorodott, dülöngélt, volt, hogy eldőlt és úgy maradt. Aztán segítettünk rajtuk...”
  • 5. akela4 2009. november 23. 07:09
    „Már bocsásson meg a világ, de több kutyatartót is ismerek én is, akinek csak annyi gondja van a kutyájára, hogy néha enni ad nekik.
    Soha nem hallottam volna, hogy foglalkozott is volna a kutyájával, vagy csak fegyelmezte volna őket, ha indokolatlanúl megugatnak mindenkit, aki csak a látókörükben észlelnek, mégha nem is látják őket, akkor is éktelen ugatást művelnek.
    Az, hogy megették a bedobott eleséget, elárulja a gazda gondatlanságát, mert több jólnevelt kutya halt már éhen, mert csak a gazdájától volt hajlandó élelmet elfogadni, aki sajnos előbb ment másvilágra, mielőtt atszoktathatta volna kutyáit.
    Volt szerencsém olyan kutyatartót is ismerni, akinek több kutyája is volt, de fegyelmezetten megvárták, az ételosztásnál a gazda vezényszavát és csak azután ment mindegyik a saját tálkájához és csak azt fogyasztotta el!
    Sajnos megint csak azt mondhatom, hogy a gazda felelőtlensége vezetett valószinű a dolog elfajulásához Mosonszolnokon is, mert az állatartó viselkedése, nemtörődömsége és hozzá nem értése hozzájárúlt a végkifejlethez. A kutyatartás kulturájának fejlődése nem vezetne hasonló esetekhez, mert nem egy ember életét keserítik meg a felelőtlen gazdák neveletlen állatai. Gondolom nem puszta szórakozásból nyúlt az illető a drasztikus megoldáshoz, mert már nem látott más kiutat.”
  • 4. Túrabakancs 2009. november 22. 22:51
    „A mai híradóban bemutatott kiéheztetett ló sem volt akármi, a gazda meg nyomta a sok hazugságot hogy sérült volt a ló, azért nem tudott normálisan táplálkozni. Ezt a férget 2-évre dugnám börtönbe a felhizlalt kancigányokkal egy cellába.”
  • 3. poto 2009. november 22. 20:53
    „Ki is az állat valójában ?
    A választ biztosan tudjátok.”
  • 2. jánosi 2009. november 22. 20:46
    „Arra ítélném, hogy egye meg amit bedobott ! Nem ember az ilyen ! Oktalan állatot megölni ?, kutya az
    ami még tud hűséget tanúsítani az emberhez, nem folytatom mert csak moderálandó szavakat írnék ...”
21 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fókuszban a drog

Mosonmagyaróvár - Drogkonferenciának ad otthont november 23-án, hétfőn délután 2 órától a… Tovább olvasom