Kisalföld logö

2017. 07. 26. szerda - Anna, Anikó 16°C | 24°C Még több cikk.

Két busz ütközött Győrben, ketten megsérültek - fotók

Egy hétéves kisfiú és egy harmincas éveiben járó nő sérült meg, amikor a 22Y-ba hátulról beleszaladt a mögötte érkező 11-es busz hétfő délután.


Délután 3 órakor két autóbusz ütközött Győrben a Lajta út és az Ikva utca kereszteződésénél.

A menetrend szerint közlekedő 22Y járat egy gyalogátkelő előtt lefékezett, a mögötte közlekedő 11-es járat hátulról ekkor rohant bele.




Úgy tudjuk egy 7 éves kisfiút, és egy harmincas éveiben járó nőt a helyszínre kiérkező mentők kórházba szállítottak. Információnk szerint könnyebb sérüléseket szenvedtek.

A forgalom a helyszínelés és a műszaki mentés befejezéséig egy sávban haladt.


Fotók: Bertleff András.
Fotók: Bertleff András.


Olvasóink írták

45 hozzászólás
  • 45. Mankapunka 2012. október 10. 00:50
    „Tudod te azt!!!!!!”
  • 44. tricse 2012. október 09. 18:41
    „35 Free

    Ezt most nem értem! Pont azt írtam,hogy engem nem zavar,ha egy busz hosszabb útvonalon közlekedik! Amúgy is az átszállás több buszjegy!:)”
  • 43. ekkenekepen 2012. október 09. 18:30
    „36. Mankapunka 2012.10.09. 11:29
    miről karattyolsz össze-vissza te <moderálva>?!”
  • 42. megmondó 2012. október 09. 18:23
    „Hol lehet panaszt tenni a Volánnál? Szóló busz leváltását kérnénk egy bizonyos járaton, kinek kell szólni, írni?”
  • 41. Freehill 2012. október 09. 17:34
    „borsmenta: azt valamiért elfelejted, hogy a Belváros nem egyenlő a Dunakapu térrel! Régen azoknak kellett többet gyalogolniuk, akik a Virágpiac vagy a Honvéd liget környékére akartak utazni. A 11Y, 11G mikor járt MARCALVÁROS és Bácsa között? Ha már kioktatsz, legalább ne írj butaságot... Abban igazad van, hogy a hosszabb vonal némileg zavarérzékenyebb, viszont az előnyök ezt nagyrészt ellensúlyozzák, nem hiába népszerűek ezek a buszok: a 14-es (amelyet félreértések elkerülése végett szintén NEM a két végpont közötti utazásra találtak ki, hanem a városrészek kör irányú összekötésére!) évtizedek óta az egyik legforgalmasabb buszvonal, és a 11-esen is szemmel láthatóan többen vannak az összevonás óta (ezt nem csak én állítom, tricse is írt a zsúfoltságról). Ha annyira rosszak, miért utaznak rajtuk ennyien? Oké, neked nem jönnek be, de másoknak meg igen. Ennyi...”
  • 40. há 2012. október 09. 17:13
    „Talán nem kellene annyit inniuk a Kartácsban hétköznaponként!”
  • 39. lezlidzsi 2012. október 09. 16:11
    „Borsmenta: 11Y akkor közlekedett a Révaiból, amikor az egyébként Gyárvárosba közlekedő 11-es nem járt, vagyis hétvégén és munkanapon délelőtt, szóval nem nagyon jelentett pluszt. A 11G pedig munkásjárat volt, kb műszakváltáskor fordult párat, ahogy a 11M is, vagyis ezek ketten kb a 11E-hez hasonló szerepet töltöttek be. Ami plusz volt az a 11A, de csak Kisbácsáig, és minden második 11-es előtt jött egy-egy A-s hétköznap reggel és délután. Az Ergényi-Dunakapu tér menetidő OK, de azt miért hagyod ki, hogy a Dunakapu tér-Révai menetidő kedvezőtlen esetben ugyanennyi volt a Teleki utca miatt?”
  • 38. Mankapunka 2012. október 09. 16:03
    „borsmenta

    Keress a gugliban rá,hogy a Fidesz kormány 2010-ben járműtender stopot vezetett be az országban. Így arra nem lehet pályázni.
    Mint mindenki,beadja mindenre a pályázatot(erre tartják a pályázatíró munkahelyeket),aztán vagy sikerül nyerni,vagy sem. Hát,ezt most megnyerték,így ez készült el.”
  • 37. borsmenta 2012. október 09. 14:52
    „34. Freehill

    Ergényi- Dunakapu tér két éve: 13-18 perc menetidő. A két buszmegállóig gyaloglás 2, illetve három perc.
    Ergényi - Klastromhotel most, reggel 7 körül: 29-35 perc, plusz 2, illetve 10 perc gyaloglás. Visszafelé várakozás is van, mert a buszok véletlenül sem pontosan jönnek, valamelyik nap az egyik rokonomnak sikerült hazafelé produkálnia az egy óra 7 percet. Ez az idő már gyalog is menne a Dunakaputérről, ráadásul ingyen!
    Biciklivel ugyanez háztól házig, biciklilezárással együtt: 20-27 perc, utóbbi akkor, ha esik és szembeszél fúj.

    Ez tény, a csúsztatás meg az, amit te csinálsz. Tök mindegy, hogy ki, és miért szervezte így a buszközlekdést, a tények ezek. Márpedig az utazókat ez érdekli. Ülj fel a 11-esre, aztán mondd, hogy a 90%-nak ez megfelel. Nem felel meg nekik, még azoknak sem, akik kényszerből maradtak a buszon, mert nagyon sokan váltanak, átmenetileg, vagy tartósan is. Az elmúlt fél évben az új bácsai úton a reggel biciklivel közlekedők száma minimum megtízszereződött. Nem véletlenül. A Bácsáról autóval járók száma is folyamatosan nő. Nem azért, mert annyira örülnek a szuper tömegközlekedésnek, ezt gondolom te sem feltételezed.
    Hogy miért készült a körjárat, az tök mindegy. Használható, vagy sem, az a lényeg. És nem, mert a két járat összekötésével a busz bárhová érkezése kiszámíthatatlan, most nem csak egyik irányban fut bele a Teleki út dugójába, hanem mindegyik irányban minden dugóba beszorulhat, a Rába kettős hídján, a Baross hídon, a Fehérvári úton, az Ijúság krt. végén... stb.

    Ilyent, hogy Bácsa-Vásárcsarnok le se írj, mert azt mutatja, hogy nem utaztál még végig ezzel a járattal soha. A Malom-liget (Mester utca, vagy a Szigethy Attila út sarka), az csomagokkal messze nem a Vásárcsarnok. (Ha már a témánál vagyunk: a piac a szigetközieknek kiesett, mint lehetőség, de a vásárcsarnok éppen úgy két busszal érhető, mint eddig.)

    A fejlesztés lenne a járműpark lecserélése, fejlesztése is, arra kellett volna pályázni, nem arra, hogy a buszon az utasok feje fölött ordítva harsogják a következő megállót.

    A 11 E napi 0-7-13 járatára, mint altenatívára hivatkozni nevetséges, vagy inkább siralmas. (Hogy a 11 E új szolgáltatás lenne, az is csak a tájékozatlanságodat mutatja, nézz utána, hogy évig volt előtte Y és G néven járat, volt olyen év, amikor sokkal sűrűbben, mint most.)”
  • 36. Mankapunka 2012. október 09. 11:29
    „ekken

    Szóval lassan körbe is írod magad,hogy még hány nicknéven is irogatsz. Figyu,én be tudom fejezni,ott ahol kell a mondókámat,hogyha cserébe majd visszakapom a javaimat.Én mindig is korrekt voltam,ezt sokan is tudják,csak hát.........

    gte325 Gondolj bele,már a 40 évesek többsége is alig ért a számítógépekhez,és aki a papír alapon nyomatta a forgalmat,azt beültetik a gép elé. Régen legalább a sofőröket látta minden kanyar után,személyesen tudtak beszélni,meg tudták oldani,ha külső telephelyes kocsi volt,mikor tudja a javítást elvégezni úgy,hogy mindenkinek jó legyen. Vannak dolgok,amiben nem mindig jó a fejlődés.”
  • 35. Freehill 2012. október 09. 09:43
    „tricse: miért nem mész átszállással, ahogy azelőtt? Akkor nem kellene ennyi időt egy buszon tölteni. Igaz, lehetne akár 20-30 perceket állni hidegben, esőben az átszállásra várva, ahogy régen, a 11-23 összekötése előtt. De látom, sok ember boldogabb lenne! Hihetetlen...”
  • 34. Freehill 2012. október 09. 09:40
    „borsmenta: kellene egy reprezentatív felmérés, mert mindig az panaszkodik, akinek nem tetszik valami. Lehet, hogy 90%-nak jó, de azok ugye csöndben vannak, a 10% viszont akkora balhét csap, mintha az életére törtek volna... A szakma és az utasok többsége elismeri a fejlesztéseket, bár nyilván nem tetszhet mindenkinek. Bácsától a Belvárosig nem tudom, hogyan jött ki neked a 45-50 perc... már megint a szokásos csúsztatás, talán évente 3-szor lehet ilyen, amikor valamilyen súlyos baleset miatt bedugul a város. Az újvárosi kerülőn lehet vitatkozni, bár az nem függ össze a 11-23 összevonással, az a város döntése volt, hogy a Teleki utcából kitiltotta az átmenő buszokat. Amúgy azért a Telekiben is szép torlódások voltak, én még emlékszem, jó kis negyedórákat lehetett eltötymörögni ott! Újváros felé ez egyáltalán nem jellemző (hetente többször buszozom arra), ráadásul a Honvéd ligetnél sokkal több átszállási kapcsolatot kapsz, mint amikor a régi 11-es lerakott valahol a Révai utca végén. Még egyszer leírom, bár látom, csak azért sem akarod megérteni, hogy a 11-es NEM a Bácsa-Marcal között végigutazóknak lett kitalálva, hanem 2 meglévő vonal összekötésével számos rövidebb kapcsolat megteremtésére. Pl. Bácsa/Révfalu-vásárcsarnok, kórház, temető, iskolák, lakótelepek. Ez a lakosság nagyon széles körét érinti! Milyen fejlesztésekre gondolsz, "aminek semmi értelme"? Ha a forgalomirányító rendszerre, akkor látszik, hogy halvány fogalmad sincs arról, hogyan működik a közlekedés! Másrészt azt a pénzt kizárólag fejlesztésre adta az EU, nem üzemeltetésre. Amúgy van Marcal-Bácsa között gyorsjárat is, a 11E, igaz, csak csúcsidőben, ez viszont új szolgáltatás, ilyen korábban nem volt, tehát ennek a bővítése csak új forrás bevonásával lehetséges.”
  • 33. tricse 2012. október 09. 09:21
    „A benzin és a buszjegy árát nem érdemes összehasonlítani!
    Ritkán járok busszal,de az a 11-es és mire Nádorvárosból eljutok Marcalvárosba komoly fájdalmaim vannak!:)Annyira ráznak a buszok,hogy nem tudom a derekam szakad le,a vesém vagy a pofám!:))))Tudom,hogy erről az utak állapota is tehet,na de akkor is!
    Állva utazni buszon pedig komoly akrobatikusi képességeket kíván meg!
    A 11-esen, amin a fiam naponta utazik néha olyan tömegnyomor van,hogy undorodik az ember felszállni is! Talán nem ártana bizonyos időszakokban a járatok sűrűsítése!
    Az,hogy egy busz városnéző engem nem zavar,230Ft-ért legalább kapok valami élményt is!:))Mármint élmény lenne,ha gyakrabban járna, nem lenne tömeg és kényelmesebb lenne!:)”
  • 32. borsmenta 2012. október 09. 08:22
    „26. Freehill

    Vagyis kinek jó? Az egyetemistának, aki fiatal, simán tudna 1-2 km-t gyalogolni. Viszont nem jó az utasok többi részének, akik felesleges köröket tesznek meg, és az uticéljuktól sokkal messzebb tudnak leszállni. A 11-es útvonalát rajzold rá a győri térképre, aztán nézd meg egy útvonatervezőn a legrövidebb utat Bácsa, Belváros, Marcalváros között. Ki kérte, hogy városnéző buszok legyenek? Azért menjen át az ember feleslegesen 5-6 városrészen, mert vannak páran, akik pár megállóra igénybeveszik a körjáratot?

    Amit írsz, az a duma. Amit a másik vélemény képviselői írnak, az a tapasztalat.
    Kéretik tudomásul venni, hogy a tapasztalatai ellenére senkit sem fogsz tudni meggyőzni.
    (A pénzhiányra hivatkozni meg nevetséges, miközben olyan fejlesztések vannak, aminek semmi értelme.)”
  • 31. borsmenta 2012. október 09. 08:12
    „10. Freehill

    No igen, az enyémet megkönnyítette. Azóta biciklivel járok. Fele idő alatt, mint busszal. Az én bérletem árát elveszítette a KV, mert nekem nem éri meg a 6 km-es utat Bácsától a belvárosig 45-50 perc alatt alatt megtenni, másfél km gyaloglással, 30 perc buszozással, újvárosi keringő beiktatásával.
    Biztos, hogy van, akiét megkönnyítette, pl. egy révfaluban lakó ismerősöm az Aporban dolgozik, neki valóban megéri még Újvároson keresztül is. A bácsaiak többsége viszont rosszul járt, ezt elhiheted. És nem tud mindenki biciklire váltani.”
  • 30. -upho- 2012. október 09. 07:35
    „Egy zebrahoz kozeledve nehogymar meglepodjel hogy kilep eled egy gyalogos! Elsobbseget kell adnod, eleve korultekintoen kell megkozelitened. Elismered hogy elsobbsege van, de zavar ha kihasznalja? Ez eros ellentmondas. Felesleges torzitani, tulzasokba esni, csak tartsd be a kreszt.”
  • 29. Dawee11 2012. október 09. 01:11
    „most engem is lehet majd szidni... én nemis buszozok és nemis kocsival járok. egyszerű 50es motorral (amivel ha akarnák se tudnák annyira száguldozni)... de most nem a sofőröket szidnám.. hanem inkább a "gyalogos vagyok nekem mindent szabad" emberkéket... még ha elsőbbsége is van.. akkor is mi viszi rá arra ha látja h jön egy busz tőle 10 méterre és lelépjen a járdáról mert ő megteheti?? és az utasok? rájuk nem gondol? és én a saját helyzetemet nézve mert kiugrik elém csússzak be a vizes úton reggel egy kamion alá mert ő úgy gondolta már csak azért is lelép?”
  • 28. Mucus 2012. október 09. 00:57
    „Sajnos a buszokkal nekem is nagyon rossz tapasztalataim vannak.
    Mivel javarészt babakocsival kell közlekednem,ezért sajna érzékenyebben érint a dolog.Amellett,hogy időnként életveszélyes sebességgel közlekednek egyéb figyelmetlenségek is előfordultak már.
    Volt rá precedens,hogy otthagyott a busz,mert nem nyitotta ki a hátsó ajtót,pedig integettem,mutattam a bérletem,volt sajnos olyan is,amikor az amúgy is elég magas lépcsőn vittem le a babakocsi,én már lent voltam a babakocsi,még félig fent a sofőr elindult és rácsukta a három hónapos babára az ajtót;úgy kellett kitépnem,majd lecserélni a babakocsit.
    Felírtam a rendszámot és panaszt akartam tenni,de sajna nem sok előrelépés történt az ügyben . :(”
  • 27. tiger1 2012. október 08. 23:43
    „Meg jött a mi kis Madarászunk. Ez neki való hír. Megfogadtad a tanácsunkat? Elmentél orvoshoz megnézetni magad? A többi emberke meg vegye a fáradságot és a netet és nézze meg mennyi saját hibás buszbaleset történt az elmúlt 10 évben. Tele vele az internet! Sok amatőr jogosítvány nélküli emberke próbál valamit hozzá tenni a cikkhez. Gratula.
    Jobbulást a sérülteknek.”
  • 26. Freehill 2012. október 08. 23:34
    „gte325: már megint konkrétumok nélkül vagdalkozol! Az, hogy Te nem vetted a fáradságot, hogy megértsd az új hálózatot, nem a hálózatot minősíti! Az, hogy bonyolultabb lenne a réginél, számszerűen cáfolható: régebben közel 60 féle vonal volt, most csak kb. 40. Ezen kívül jobban össze vannak hangolva a párhuzamos útvonalon haladó járatok (már persze ahol matematikailag lehetséges). Légyszi tanulmányozd kicsit alaposabban, mielőtt kritizálod!
    DON: a 11-23 összeköttetés (Marcal-Bácsa) csak egy új lehetőséget adott az utasoknak. De senki sem akadályozta meg, hogy továbbra is átszállással (22-11), rövidebb úton utazzanak! A hosszú 11-es elsősorban nem is a Marcal-Bácsa között végigutazóknak lett kitalálva, hanem pl. Bácsa-Nádorváros, Egyetem-Kollégium stb. viszonylatokra. Amúgy miért lenne jobb az "összehangolt csatlakozás", mint ha *egyáltalán* nem kell átszállni? Minden felmérésből kiderül, hogy az egyik legriasztóbb dolog az utasoknak az átszállás!”
45 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Mesebeli növények, titkos kertek, gyermekfoglalkozás - képgaléria

A MOKKA Alkotóműhelyben ősszel ismét egy féléves programsorozatot indítottak, ennek témája a… Tovább olvasom