Kisalföld logö

2017. 01. 24. kedd - Timót -6°C | -2°C Még több cikk.

Gázolt a vonat Győrben - ketten vesztették életüket - fotók

Két embert gázolt el egy vonat csütörtökön reggel 7 óra környékén Győrben, a Hűtőház melletti rendező pályaudvaron.


10 óra 15 perc:
 Az egyik vágányon megindult a forgalom. A rendőrség tájékoztatása szerint egy Komárom felé tartó személyszállító vonat gázolta el a két áldozatot. A vonat 150 Km/h-val közlekedett. Az elhunytak személyazonosságát jelenleg is vizsgálják.

9 óra 15 perc: A vágányzár jelenleg is tart. Portálunkat a rendőrség úgy tájékoztatta, hogy a reggel 6 óra 55 perckor történt gázolásban egy nő és egy férfi halt meg.

Fotó: Tóth Gyula

Feltehetően figyelmetlenül akartak átmenni a nagyforgalmú vasútvonalon. A helyszínelés jelenleg is tart.

8 óra 50 perc: A helyszínelés  ideje alatt átlagosan 30 perces késésekkel kell számolni a  Budapest–Hegyeshalom–Rajka vasútvonalon- áll a Mávinform reggeli közleményében.

A tájékoztatás szerint Győr és Győrszentiván között történt balesetben egy szerelvényvonat gázolt el két embert. A várhatóan reggel kilenc óráig tartó rendőrségi helyszínelés végéig az utasokat buszokkal szállítják.  

Az MTI tudósítója fél kilenckor a győri vasútállomáson azt  tapasztalta: 60 és 120 perces késésekről tájékoztatta az utazókat az  információs tábla. Ezek érintik a Győr-Sopron vonalat is. Ugyanakkor  vannak vonatok, amely menetrend szerint indulnak.

Az egyik sofőr közlése szerint buszokkal Nagyszentjánosig szállítják az utazókat. Vasutasok azzal számolnak, hogy a zár  feloldása után még órákig tarthat, mire helyreáll a szakaszon a  vasúti forgalom. 

7 óra 45 perc: A helyszínelés jelenleg is tart. A rendőrség későbbre ígért tájékoztatást.

Olvasóink írták

64 hozzászólás
  • 64. Tündenéne 2012. május 08. 16:27
    „"TÉNY, HOGY ROSSZUL DÖNTÖTTEK, AMIKOR TILOS HELYEN MENTEK ÁT"

    Ennyi. Nincs is mit ragozni a történeten. Sajnálatos, de saját maguk okozták a halálukat.”
  • 63. Goldmund 2012. május 08. 09:58
    „60. kavezsu 2012.05.04. 21:17

    Nem igaz, amit írsz! Ahol a felüljáró leér az Ipari Parkhoz, onnan kb. 1,4 km-re van a legmesszebb levő kiskert. A többsége kb. 1 km, de a Hűtőház felől is gyalogolni kell 0,4-0,8 km-t. A különbség megéri, hogy veszélyeztessék magukat? (Ja, és a 7-17-esekről a Fehérvári úton le lehet szállni, az kicsit közelebb van azokhoz, akik az Ipari Parktól távolabb vannak.)
    A kiskertekbe az emberek 80-90%-a autóval jár, egyszerűen azért, mert hoz-visz olyan dolgokat, amiket biciklin, buszon, gyalog nem tud elvinni. Néhány, koruk miatt amúgy is ingyen utazó ember kedvéért nem fognak buszt közlekedtetni, pláne most, amikor mindenhol vissza kell fogni a teljesítményt.
    Egyébként pl. a Rab-kertbe ill. a Góré-dűlőbe sem megy ki busz.
    A kiskert ezzel jár, ezzel járt régen is, aki ezt nem viseli el, nem kötelező neki kiskertet tartania.”
  • 62. Powerarc 2012. május 05. 10:51
    „Az biztos hogy aluljárót sem fognak ott néhány kiskerttulajdonos kedvéért építeni, viszont ha lenne a gyárvárosi állomástól valami normálisabb gyalog/kerékpárút, akkor azt többen vennék igénybe.”
  • 61. Mankapunka 2012. május 05. 01:49
    „kavezsu

    PErsze,az ingyen utazóknak majd még egy járatot indítanak. Aha.”
  • 60. kavezsu 2012. május 04. 21:17
    „Igen, a volt házgyár mögötti kiskerteket -- aki már nem tud kerékpározni, és véletlenül Uram bocsát´ autója sincs -- meg sem tudja közelíteni!!! Vagy jön a "31" járatok valamelyikével és akkor az ATI raktárnál leszáll és ott megy át ahol szegény emberekkel a tragédia történt , vagy egész az Ipari parktól kell visszagyalogolni esetenként kilométereket. És ugyanez hazafelé is ha végzett a munkával. A kert tulajdonosok kértek már a Volántól , az önkormányzattól segítséget ,de ez a mai napig várat magára. Pedig csak annyi kellene, hogy Óránként, vagy két óránként egy egy járat a régi szentiváni úton menne és mondjuk a Régi Buda-lakk raktár előtt lenne egy megálló!!”
  • 59. Jerry 2012. május 04. 20:40
    „Azt hiszem,itt nem is az a kérdés,hogy mennyivel is ment a vonat.Ugyanis egy ilyen szerelvénynek még vészfékezés esetén is tekintélyes, akár több száz m-es fékútja van. A rendező pályaudvar bekerített terület, ott a gyalogos forgalom tilos.Mikor a mozdonyvezető észre veszi előtte a síneken közlekedőket bizony már hiába fékez,a gázolást nem igazán tudja elkerülni.A vonat már csak ilyen.A helyszíni szemle idejére meg bizony le kell zárni a területet, át kell vizsgálni az egész szerelvényt,pályaszakaszt,össze kell szedni mindent,a legapróbb részeket is a mozdonyról és a vonatkocsikról is,amik az áldozatból rákerülnek a személy beazonosítása végett.Ez órákba telhet egy embernél is,és itt ketten voltak. Sajnálatos egy ilyen baleset, amiben nem a MÁV a hibás,Ami a vonatpótló buszokat illeti, bele gondolt valaki, hogy mekkora szervező munka egy ilyen esetnél előkeríteni 5-6 üres buszt sofőrrel,hogy elvigye a vasúti jegy árában az utasokat?Az elhunytak családjának részvétem.Az ő gondjaik most biztos nagyobbak,mint a vonat pár órás késése miatt itt bosszankodóknak.”
  • 58. idegen 2012. május 04. 16:52
    „Rosszul tudod raul072,a másik vágágyon 80 Km/h”
  • 57. -raul072- 2012. május 04. 14:10
    „ezen a pályaszakasz egy részén 100km/h, egy részén pedig 80km/h a lassújel miatt a megengedett legnagyobb sebesség!”
  • 56. zsír.a.buli? 2012. május 04. 13:52
    „47.pedi
    Te hol élsz? a Marson?
    Ők saját maguk léptek a vonat elé, egyedül saját maguk felelősek a bekövetkezett tragédiáért.. Nincs abban semmi embertelenség ha valaki a késések miatt aggódik, sőt, ez igazán emberi, természetes viselkedés.”
  • 55. É-vácska 2012. május 04. 13:15
    „Félre a sok hülyeséggel! Ismételten azt kell írnom, mi a fenének mentek át tiltott helyen, Ott az aluljáró! És azt is tessék végre tudomásul venni, hogy nem a vonat a hibás. A cikk írója megint nem jól alkalmazta a cikk címét.Helyesen ezt kellett volna írnia: Két ember halálát az okozta, hogy szabálytalanul haladtak át egy tiltott vasúti szakaszon. Értsék már meg végre! A közlekedés veszélyes üzem!! Nem a vonat és nem annak a vezetője tehet arról, hogy ez a két szerencsétlen ember szabálytalanul ment ott át, ahol meg sem tehette volna. Sajnálom a hozzátartozókat és sajnálom a vonatnak a vezetőjét, ugyanis neki ezt valahogy fel kell dolgoznia.. Sajna a fizika törvényei ilyenek.... Mindig a nagyobb győz”
  • 54. lezlidzsi 2012. május 04. 11:57
    „Nem értem azokat, akik azt mondják, hogy a késésekért bosszankodók szégyelljék magukat. A két áldozat figyelmetlensége rengeteg embernek okozott komoly kellemetlenséget, amin nem változtat az sem, hogy ők a lehető legnagyobb árat fizették ezért. A MÁV-ra ráadásul nem jellemző a hasonló helyzetek túlzottan hatékony megoldása, így ezt hadd tegye már szóvá az ember.”
  • 53. Powerarc 2012. május 04. 10:39
    „Igazad van, de olyan nem lehet hogy egy adott pályaszakaszon sebességkorlátozást vezetnek be?
    Majd mindennap látom ezt a szerelvényt, majd megfigyelem.”
  • 52. zolikom 2012. május 04. 10:22
    „Ki szólt volna? A sebességet a mozdonyvezető a szabályoknak megfelelően választja meg. A szabály pedig az, hogy max. 160 km/h. Azon belül kinek milyen az egyéni vezetési stílusa és a menetrend mit enged meg...”
  • 51. Powerarc 2012. május 04. 09:34
    „Ma reggel láttam ezt a szerelvényvonatot, hát nemhogy 150-el nem ment, még 100-al se, lehet véletlen is, de lehet hogy szóltak nekik hogy ezen a szakaszon még ne menjen gyorsan???”
  • 50. tovari 2012. május 04. 07:39
    „44. Madarász 2012.05.03. 21:57
    "meg többször ment át a szemem láttára a piros jelzésen a szabadhegyi vasúti átjárón"
    ha jól tudom Szabadhegyen sorompó is van
    kérdés:
    ha piros a jelzés, hogy a francba ér át úgy hogy nem csapódik rá a sorompó?
    gondolom most jön az a válasz hogy 160 al hajt át...
    orvos látta már?”
  • 49. tiger1960 2012. május 04. 04:08
    „Ismételten meg jött Madarász és belekezdett a hosszú-hosszú mesébe illő történetbe ami róla és a buszokról szól. "De csak buszok idegesítik!" Nehéz éjszakái lehet szegénynek. Tuti sok busz és lámpa kavarog benne. Részvétem.Nehéz eset. Szerintem csak ugy gyogyulna ki ha kiprobálná azt a szakmát és közben irna nekünk. :)”
  • 48. Mankapunka 2012. május 04. 00:11
    „Madarász

    Még arra nem gondoltál,hogy nem másik dolgával kellene úton-útfélen foglalkoznod???

    Hidd el,valószínű azoknak az arcoknak,akik vezetik ezeket a buszokat,van már egy kis rutinjuk a vezetéshez.
    Érdekes módon,mikor hó van,senki sem szapulja a buszsofőröket,mert a fél nép nem tud akkor vezetni.

    Azt meg már végképp nem értem,hogyha tudod,hogy mikor jön reggel a vonat,akkor elindulnál 3 perccel hamarabb,hogy ne kelljen megállnod??? Szerintem te direkt erre utazol,hogy mi fog történni.

    Eléggé fel vannak nagyítva a történeteid.”
  • 47. pedi 2012. május 03. 23:49
    „Mindenki szégyellje magát akinek egy ilyen tragédia után az a legnagyobb baja ,hogy menyit késett a vonat.
    Emberek haltak meg,hová tűnt az emberekből a részvét,az együttérzés,mondjon valaki nagyobb tragédiát ,mint a halál.Én nem engedném ilyen esetek után a kommenteket.
    Részvétem a hozzátartozóknak.”
  • 46. stop 2012. május 03. 22:32
    „Igen nyugdíjasok fájós lÁBBAL MENNEK ÁT A SÍNEKEN A KIS TELKÜKHÖZ MÁR KÖZEL 50 ÉVE. SENKINEK EZALATT NEM JUTOTT ESZÉBE EGY NORMÁLIS MEGKÖZELÍTÉST BIZTOSÍTANI TÖMEGKÖZLEKEDÉSSEL A BANAI ÚT FELŐL ( CSAK FELHÚZNI EGY KERÍTÉST EZEN AZ OLDALON) VAGY MARAD A 450 ft-OS BENZIN VAGY TAXI?”
  • 45. zsm 2012. május 03. 22:29
    „A MÁV nagyon is jól kezelte a helyzetet. A 7:31-es Budapestre tartó gyorson 45-50 körül kaptunk tájékoztatást határozatlan idejű késésről, 8:15 és 30 között foglalta el helyét ~200 utas 4 db vonatpótló buszon. Kicsivel 9 után érkezetek meg az autóbuszok Nagyszentjánosra, itt ki-ki eldönthette, hogy gyorssal avagy IC-vel kíván-e tovább közlekedni (utóbbira ´természetesen´ nem kellett pótjegyet váltani). A 1,5-2 óra késés NEM a MÁV hibája.”
64 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

IV. Országos Textil-, Báb- Bőrműves Verseny Győrben

2012. április 27-28-án a győri Marcalvárosi Közoktatási Főigazgatóság Kovács Margit ÁMK, Alapfokú… Tovább olvasom