Kisalföld logö

2017. 10. 21. szombat - Orsolya 9°C | 16°C Még több cikk.

Heterók vonultak fel Budapesten

"Hetero Büszkeség Napját" tartottak szombaton Budapesten; a megmozdulás alig száz résztvevője végighaladt a meleg méltóság menetének útvonalán a Hősök tere és az Erzsébet tér között.
Koletár Csaba, a megmozdulás szervezője a szombati tüntetésen a Hősök terén összegyűltek előtt azt mondta: azt akarják, hogy "megállítsák a szabad buzizást", ilyen célra ne vehessenek igénybe köztereket, valamint elérjék, hogy "mások miatt" ne korlátozzák az emberek gyülekezési és szólásszabadságának alkotmányos jogát. Egy petícióban ezért azt kérte a rendezvényen megjelent Dúró Dóra és Novák Előd jobbikos országgyűlési képviselőtől, hogy terjesszék be az Országgyűlésnek a gyülekezési törvény módosítását.

Dúró Dóra pártja támogatásáról biztosította a tüntetés szervezőjét. Novák Előd pedig azt mondta: a rendőrség a devianciát támogatja, pedig garázdaság miatt eljárás alá lehetne vonni a melegparádé résztvevőit. A jobbikos képviselő, aki az Országgyűlés kulturális és sajtóbizottságának a tagja, azt kérdezte: hogyan "uralhatják" még mindig az állami intézményeket, mint például a Nemzeti Színházat és a médiát "deviáns személyek"?

A résztvevők sípolva, fütyülve, rendőri biztosítás mellett vonultak át a Hősök teréről az Andrássyi út szervizútján az Erzsébet térre, ahol Koletár Csaba bejelentette: jövő szeptemberben ismét megtartja rendezvényét.

Magyarországon az első melegfelvonulás 1997-ben volt. A menetet az elmúlt években többször megzavarták ellentüntetők; köveket, tojásokat, Molotov-koktélokat dobáltak, több embert, köztük politikusokat és rendőröket is megvertek.

Idén július 10-én volt a meleg méltóság menete Budapesten, igaz a szokottnál rövidebb útvonalon, és néhány ellentüntető hangos kiabálásától eltekintve a hatalmas rendőri biztosítással zajló rendezvény békésen ért véget.

Olvasóink írták

28 hozzászólás
12
  • 28. fighter86 2010. október 22. 01:47
    „ho_sa . Neked mit jelent az hogy jobb odlali beállítottságú? Fidesz? és mit jelent az hogy hetero.. hogy mellette elfogadod a homikat is természetesen? Keresztény nem vagy az biztos mert akkor nem szabadna elfogadnod semmiféle homokosságot.
    Ja és még az a szerencse hogy nem te vagy az aki el fogja dönteni, hogy ki a normális meg ki nem:)”
  • 27. ho_sa 2010. szeptember 28. 18:27
    „Én jobboldali beállítottságú vagyok és heteró, de azt hiszem a lenti vita alapján homofil a normálisabb :-)”
  • 26. fighter86 2010. szeptember 28. 16:25
    „homofil de Magyarországon nem voltak olyan események mint New Yorkba,szóval nem lehet összehasonlítani,megmagyarázni a hülyeséget.Olyan törvényeket kellene hozni ami korlátozná a meleg pestis terjedését.A törvények olyan társadalmi normák melyeket betartatnak rendfentartó erökkel is szügség esetén.A te társadalmi normáid pedig nem egyeznek a többi ember társadalmi normáival!És te vagy kissebbségbe a gondolkozásmódoddal!Szerencsére!De sajnos míg a langyik az SzDsz és utódpártja az LMP van benn a parlamentbe addig ez van...Ennyi.és akkor nem durrognál a nagy arcodal!És elég szomorú ,hogy számodra a "nagy nyugati civilizációk" (pl. USA) a példakép nem pedig a Szent Korona alkotmánya.Az Usa egy szeméttelep.Úgy jött létre hogy lemészárolták az indiánokat az amerikaiak (erre büszkék??)Az volt a holokauszt valojában!A nagy Usád!Ennyi.Meg a többi szennyország is.Erkölcsi szeméttelep.Veled az élen homofilka!De te és a haverjaid nem fogtok a mi országunkbol is szeméttelepet csinálni ezt jól vésd az eszedbe mert van ellenállás és lesz is!Ha tettszik ha nem!

    u.i. és javasoltam már neked és a langyi haverjaidnak ha valami nem tetszik ha nem hasonlit eléggé a mi országunk magyarország a ti "Usátokra vagy Hollandiátokra" (vagy egyéb libsi országra),akkor költözzetek el innen ennyi.Magyarország nem lesz erkölcsi szeméttelep!Magyarországból nem fogtok liberális országot csinálni akármennyire is szeretnétek!nem ,nem soha!”
  • 25. Homofil 2010. szeptember 08. 02:34
    „Kedves fighter86!

    Nem tudom eldönteni, hogy tényleg nem érted-e amit írok (szövegértési problémáid vannak?) vagy érted és mellébeszélsz/írsz. Esetleg elfelejtetted milyen érvelést használtál előző írásaidban? A fogalmakat összemosni egy normális vitában nem szabad és a relevancia elvét pedig illik betartani. Ez persze ,,csak" morális kérdés.

    Véleményem szerint egy embert nem az tesz ,,normálissá" ha létezik egyáltalán ilyen fogalom, hogy hetero vagy homoszexuális. Kínában sem tartják nem normálisnak a vörös hajú embereket, legfeljebb érdekesnek, másnak. A homoszexuálisok nem kívánják ráerőltetni a gondolkodásukat senkire, lévén a homoszexualitás nem gondolkodásmód vagy ideológia, hanem szexuális beállítottság. Az elfogadás számunkra nem arról szól, hogy a melegek azt szeretnék, ha mindenki rajongana a homoszexualitásért, hanem arról, hogy a heterók vegyék tudomásul: léteznek és élni kívánnak emberi jogaikkal. Semmi többet. Nem több jogot csak annyit, amennyi másnak is van. Természetesen mindeninek joga van ahhoz, hogy eldöntse mit fogad el és mit nem. Én például nem eszem éti csigát, nem tudom elfogadni még a gondolatát sem, de ettől még nem verem vagy becsmérlem nyilvánosan azokat, akik csigafogyasztók. Joguk van hozzá, egyék és kész. Tőlem aztán lehetnek csigakedvelő klubok, éttermek fesztiválok...
    Tévedsz abban, hogy: ,,...Ha meg egy homokos az ellenkező nemmel is van az meg biszexuális...". Az ember szexuális beállítottságát nem az határozza meg, hogy kivel éli a szexuális életét. Pl. homoszexuális az a férfi, aki egész életében csak nőkkel élt szexuális életet, de közben pasira gondolt, miképpen heteroszexuális marad az is, aki pl. börtönben ül és férfi létére évekig csak férfiakkal szexszel. Sajnos pont az elégtelen felvilágosítás az oka, hogy sokan nem tudnak különbséget tenni, nemi és szexuális identitás, illetve gyakorlat között.

    Szomorúnak tartom, hogy pont a kereszténységen keresztül akarod - akár a politikán át is - megideologizálni a homofóbiádat. Azon a valláson keresztül, amely a szeretetről, a türelemről és az elfogadásról kellene, hogy szóljon. (az erről szóló véleményem több oldalt töltene meg úgyhogy mellőzőm).

    Az, hogy számodra mi az undorító és mi nem az, bizony nem közügy. Ellenben egy közösség elleni izgatás már az. (Lásd csiga példa). Egyébként én a szintén több éves múltra visszatekintő Budapest Parádé egyes elemeit tartom undorítónak, amikor ,,S z o p n é k" feliratú vizes pólóban dülöngélő csajokra gerjednek egyesek. Érvelésedből adódóan te gondolom nem élsz szexuális életet (még saját magaddal sem), vagy ha élsz azt is kizárólag házastársaddal és csak gyermeknemzés céljából, szigorúan csak vaginálisan mindenféle védekezés nélkül, a párod pedig gondosan megszüli a gyermekeket szépen sorban? Amennyiben ugyanis nem így teszel, akkor sajnos te is egy vagy azok közül, akiket erkölcstelennek tartasz. Vagy?

    Egyébként elárulom, hogy a melegek között a szélsőjobbtól a szélsőbalig mindenféle politikai beállítottságú ember előfordul, ugyanis - bármily meglepő - az, hogy ki hogyan és kivel mit szeret csinálni az ágyban nem a politikai beállítottságától függ. Vagy Te tényleg azt hitted? J

    Nem szeretnélek elkeseríteni, de a hozzáértők szerint (persze lehet, hogy ezt te jobban tudod, mind a világ szakemberei) a homoszexualitás nem betegség. Félrenevelésről pedig szó sincs kísérleteztek, próbálták nem jött össze...

    Nem tudom, milyen magyar gondolkodásmódról beszélsz. Én nem ismerek ilyet és nem is szeretnék. Mi, akik magyarok vagyunk, annyiféleképpen gondolunk dolgokat, ahányan vagyunk! A gondolkodás módja és az erkölcs, szintén különböző dolgok. Az, hogy mi erkölcsös és mi nem, azt sem a nemzetiség határozza meg! Azt sem értem, hogy jön ide Japán. A pár ezer kilométerre keletre alatt az ősmagyarok hazáját értettem (próbáld ki, élnek arra még nomád népek), nem a Japánokra. Ismereteim szerint New York továbbra sem Ausztráliában van, bár lehet, hogy az én földrajzi ismereteim hiányosak...”
  • 24. tricse 2010. szeptember 07. 09:44
    „Ha nem érted hát nem érted! Szíved joga! Téma részemről lezárva akármilyen néven is válaszolsz!”
  • 23. fighter86 2010. szeptember 07. 02:14
    „Én nem kérek számon egyenlőre semmit,a magyar törvényeken kellene változtatni és akkor végre számon lehetne kérni sokmindent. A helyzet az hogy a normális heterókon kérik számon a homokosok azt hogy miért nem fogadják el őket rá akarják erőltetni másokra a gndolkozásukat és ti beszéltek szabadságról? Hadd döntsem már el én hogy mit fogadok el és mit nem... Ha meg egy homokos az ellenkező nemmel is van az meg biszexuális ha jol tudom de eddig nem a bisexröl volt szó hanem a homokosokról.És ha egy homokos kiprobálja milyen az ellenkező nemel az már biszex.A normál heterók többségének pedig eszébe sem jut hogy kiprobálja milyen homokosnak lenni,mert felkeveredik a gyomruk a gondolattól is.És szerintem magyarországon túlnyomó részt az lenne az elvárás hogy ne legyenek semmiféle melegfelvonulások meg ezekhez hasonló undormányok amiket ti családi rendezvénynek neveztek... undorító.Ha a fidesz pedig továbbra is engedélyezi ezeket a dolgokat akkor saját magáról állítja ki a bizonyitványt és ezek után ne hangoztassa hogy a KDNP meg hasonló pártokkal karöltve keresztények.Az a szomoru hogy ti az undoritó és erkölcstelen életvitelt neveztitek fejlödésnek.Ez inkább viszafejlödés.Hála istennek nem sok embert fertöztetek eddig még meg a liberális eszméitekkel remélem az emberek agya kitisztul Magyarországon.”
  • 22. fighter86 2010. szeptember 07. 01:30
    „tricse ......A homokosok maximum adoptálnak gyereket két férfinek nem lehet gyereke egymástol <moderálva...>:DDD”
  • 21. fighter86 2010. szeptember 07. 01:27
    „Homofil én nem arra irtam hogy nem lehetne gyermeke egy homokosnak ha akarna egy nőtől hanem azt irtam hogy két férfinak nem lehet egymástol meg két nőnek egymástól és ez a beteg agyi gondolkozás és az hogy homokos valaki az nem vele születtett betegség hanem vagy félrenevelte valaki vagy pedig az agya nem normális.Szóval jó lenne ha nem értelmeznéd félre amit írtam.
    A magyar gondolkozásban pedig az erkölcsöket értem amiben neked semmilyen kivetnivalód nem lehet.Menj el keletre igen nézd meg a Japánokat hol tartanak...
    Te meg jó lenne ha engem olvasnál el figyelmesen és nem forgatnád ki cinikusan az értelmes mondatokat.Ausztráliában nyilván a rendöri tulkapások és atrocitások miatt lázadtak de mégegyszer közlöm veled ,hogy Magyarországon nem volt ilyen (sőt védenek titeket a rendőrök), szóval tüntetésre és felvonulásra semmi okotok sincsen!
    Ausztráliában börtöntöltelékek és fegyörök voltak és angol gyarmatbirodalom volt erröl ennyit.Amerika dettó a 200 akárhány éves kis történelmecskéjvel szóval nevetséges hogy ilyen államokra hivatkozol.És az előző levelembe is irtam már ha nem tettszik valami költözz ki valami libsi országba ha neked az tettszik.Ezek szerint oda való vagy a nagy nyugatra akkor mi tart vissza?
    Amit pedig az 5.-ödik pontodban írtál az teljesen cinikus és kiforgató és semmiféle olyasmit nem irtam ne is próbálj rámkenni semmit.Jó lenne ha elolvasnád amit irtam mégegyszer és megprobálnál normális ember módjára gondolkozni bár ez lehet ,hogy nehéz lenne számodra...”
  • 20. Homofil 2010. szeptember 06. 21:31
    „Kedves Patrik86!

    1. Vélhetően már te is írástudó voltál a Balkáni háború idején és ha olvasol újságot, nézel televízót, akkor tudod mi történt az etnikai és vallási alapú népirtások kapcsán. Érdekes módon, ahol a mássággal kapcsolatos türelmetlenség megnyilvánulhat, mint társadalmi norma ott teljesen mindegy milyen másságról van szó, mert az ok maga nem racionális. Szomorú, hogy ezt még magyarázni kell...

    2. A rendőri atrocitásról az 1969-es New York-i események kapcsán írtam. Olvass figyelmesen...

    3. Azt hiszem minden Ausztál jogosan kérné ki magának az államalapítássukkal és kultúrájukkal kapcsolatos sejtetésed, miképpen mi is jogosan botránkozunk meg azon, amint Slota "görbe lábú mongoloidok"-nak titulálja őseinket...

    4. Amennyiben a melegeken azt kéred számon, hogy nem nemzenek gyermeket, akkor először is fel kell világosítanom téged és (Agentet is) arról, hogy a melegek túlnyomó része házasságban él és gyermekei vannak, mert ez a társadalmi elvárás. A kutatások szerint a melegek aránya 2-5% a biszexuálisok 8-10%-ot tesznek ki szerinted egy ezer lelkes faluban 80-12 ember felvállalva másságát feleség és gyermek nélkül él? Mellesleg Én is homoszexuális vagyok, de voltak már nő parnereim is (kíváncsiságból) az, hogy meleg vagyok nem jelenti azt, hogy impotens :-), akár nekem is lehetne feleségem és családom, de Én nem akarok hazugságban élni, mint annyi más sorstársam.
    Ez csak a dolog egyik fele, de ha azért utálod a melegeket, mert nem csinálnak gyermeket, utálod a gyermektelen heteroszexuálisokat, a papokat meg az apácákat is?
    A felvonulást csak a gyermektelenség szemszögéből nézi pedig olyan, mintha a forradalom emlékünnepét a gyilkosságok és az erőszak ünnepének tartanád. Ez totális képzavar. Miért nem lehet valami az, ami?

    5. Ha a régi elkölcsrendet nem változtatnák soha, akkor a nők még most is gyakorlatilag rabszolgák lennének, és erkölcstelennek minősítenének minden kivillanó bokát és az utcán elcsattanó csókot is. O tempora o mores! :-)

    6. Amennyiben ragaszkodsz az ősi magyar értékrendhez és a kapcsolódó életsílushoz, javaslom látogass el párezer kilóméterre keletre és tapasztad meg. Nem tudom hogy akarod elvárni a mai magyar emberektől európa közepén a XXI. században, hogy szigetszerűen visszafejlődjenek valamilyen romantikus mélymagyar eszméd miatt. Évszázadok óta próbálja ez a nemzet megtalálni önmagát, életszínvonalban és szabadságeszmékben elérni nyugat európát.

    7. Nem véletlenül írtam Szlovákiát felvidék helyett, mivel a nyelvtörvényt nem a Felvidékiek hozták, hanem a Szlovák állam. Tévedek?

    8. A 30-40 évet valóban elírtam, bocsánat érte.

    ------------

    Kedves BsBe!

    Aki szeretne magának jogot az élethez, annak demonstrálnia kell érte, tartozzanak azok bármiféle kisebbséghez, ha nem látszik=nincs és joga sincs. A demokratikus intézményrendszerekben ezért lehet és kell is demonstrálni, felvonulni, sztrájkolni. Évente egy alkalommal vonulnak fel a melegek a jogukat ehhez megkérdőjelezni egyszerűen nem illik egy demokratikusan működő társadalomban. Akit nem érdekel, legfeljebb nem nézi meg. Én sem megyek el a náci vezérek emlékére rendezett felvonulásokra.

    A kiskorúak melegek általi túlzott macerálása pedig éppolyan városi legenda, mint a sóska magas vastartalma. A homoszexuálisok között azonos a pedofilok aránya, mint a heterók között, a megvalósulás aránya pedig kisebb. A pedofilia üldözendő függetlenül attól, hogy milyen szexuális identitással történik.”
  • 19. tricse 2010. szeptember 06. 19:08
    „Agent elolvastam ötvenszer és nem értem!:)”
  • 18. Agent 2010. szeptember 06. 14:36
    „17
    "Nos attól,hogy egy férfi a saját neméhez vonzódik,bizony még képes gyermeket nemzeni és a leszbikus nők is képesek gyermeket szülni!"

    Khmm, ez legalábbis annyiban sántít, hogy fizikailag pl. egy férfi képes lehet arra, hogy nekiálljon enyelegni egy másik férfival, azonban mégis képtelen erre, erkölcsi okokból, tehát nem igazán jellemző, hogy a homokosok a kapcsolatból "kikacsintva" gyereket nemzenének, vagy nemeztetnének.”
  • 17. tricse 2010. szeptember 06. 07:57
    „Patrik86 ki kell,hogy ábrándítsalak vagy fel kell,hogy világosítsalak! Ahogy tetszik!
    Ezt írtad:

    "3.Az életet a heterok adják csakis kizárolag és ez az egyetlen természetes életforma mert igy alkotta ezt Isten vagy ha ateista vagy ugytettszik a Darwin féle elméletek szerint sem szaporodnak a homokosok.Tehát a homoszexuális felvonulásnak az élet megszakadása befejezése nevet kellene adni,mert a melegek nem adnak életet."

    Nos attól,hogy egy férfi a saját neméhez vonzódik,bizony még képes gyermeket nemzeni és a leszbikus nők is képesek gyermeket szülni!”
  • 16. tricse 2010. szeptember 06. 07:51
    „elszámoltatás én azzal kezdtem,hogy nem értek egyet a melegfelvonulással,olvasd csak vissza! Viszont ez a heterofelvonulás simán provokáció! A jobbikosok között is vannak ésszel gondolkozók akik tudják,hogy a dolgok nem egyszerűen feketék-fehérek! De a radikális megnyilvánulásaik erősen rombolják a párt hitelességét! Szerintem!”
  • 15. BsBe 2010. szeptember 06. 05:55
    „HarconaMarcos 2010.09.04. 22:09
    Ahogy én láttam elég sokfelé mászkáltak ma heterók. És nem heterók is. És nincs ezzel semmi baj.
    Az, hogy kettő (vagy több) felnőtt mit csinál a hálószobájában, ahhoz senkinek semmi köze.
    Nem kell felvonulni, és nem kell kiskorúakat macerálni ennyi.

    Azért másoltam ki, mert szó szerint egyetértek Veled. Mindenkinek a MAGÁNÜGYE hogy meleg, vagy sem, de engem nem érdekel, az meg az én magánügyem. és ne akarja rám erőltetni, hogy ezért szeressem. Ha normális (és most nem a szexuális beállítottságára gondoltam - hanem, hogy mint ember) akkor szeretem függetlenül attól, hogy meleg-e vagy sem. Számomra az a visszataszító, amikor parádézva vonul, "buzi vagyok - nektek meg kötelességetek szeretni"
    Melegek voltak, vannak és lesznek is. Volt ismerősöm - munkatársam - meleg, (mindenki tudta körülötte, hogy az, de ez nem volt téma. Végezte a dolgát, szerették, mert amit csinált, nagyon jól végezte, az pedig, hogy otthon kivel bújt az ágyba rátartozott. Nem kérkedett vele, mint ahogy a többi - hetero - sem. ennyi”
  • 14. Patrik86 2010. szeptember 06. 05:45
    „13 .-as hozzászoló ezt a némi háttérismeretedet azért eléggé kiegészitetted a szubjektiv véleményeddel is.
    1.te miylen jogon mersz ilyet megállapítani hogy mik a normák a balkánon.
    2.magyarországon nem volt iylen atrocittás a melegek ellen a rendőrök részéről,sőt védenek titeket tehát nem értem a párhuzamot a háttérismereteid meg a mostani helyzet között. Az az 1970 es felvonulás pedig ha jól tudom Ausztráliában kezdődött és nézz utána kik alapitották Auisztráliát és miylen emberek voltak az ausztrál társadalomban,aztán magyarázd el nekem azt is miféle kulturáról beszélgetünk.
    3.Az életet a heterok adják csakis kizárolag és ez az egyetlen természetes életforma mert igy alkotta ezt Isten vagy ha ateista vagy ugytettszik a Darwin féle elméletek szerint sem szaporodnak a homokosok.Tehát a homoszexuális felvonulásnak az élet megszakadása befejezése nevet kellene adni,mert a melegek nem adnak életet.
    4.Az a nagyon szomorú,hogy a régi erkölcsrendet és az emberek gondolkozását befolyásolják a médiával tévé mozi internet ujságok.
    5.Elég szomorú hogy neked a nyugati liberális globalizált erkölcsileg sivár és romlott morálisan beteg fertőzött amerikai és egyéb nyugati állam a követendő példa.Nem pedig az ősi magyar alkotmány és törvények.Ha annyira tettszik a nyugati liberális világ amit te kúlturának nevezel(pedig koránt sem az) akkor menj ki oda és élj ott.
    6.továbbá ha magyar vagy az elég szomorú hogy nem vagy tisztában bizonyos fogalmakkal és tényekkel és Szlovákiát irsz Felvidék helyett...
    U.I.: 1970 junius 29. az 40 éve volt de számolni legalább tudhatnál okoska...”
  • 13. Homofil 2010. szeptember 05. 23:28
    „Sajnos, akik a ,,heteró felvonulást" rendezték és akik azon részt vettek, illetve a cikkhez eddig hozzászólók sem tudják (vagy nem akarják tudni) miért is vonulnak fel a melegek... Némi háttérismeret csak azért, hogy akik vitáznak tudják, miről is folyik a disputa:

    A Gay Pride születése 1969-ben New Yorkban a Christopher Street-en lévő Stonewall Inn nevű szórakozóhelyhez kötődik. Abban az időben a rendőrök által elkövetett melegekkel szembeni folyamatos atrocitások és agresszív túlkapások során mindennaposak voltak. Aztán egy júniusi estén a szórakozóhelyről kiterelt melegek ellenálltak a rendőri akciónak. Ez a Stonewall lázadás, amely sokat segített a meleg mozgalmak elindulásában. E nap tiszteletére 30 éve, 1970. június 29-én szervezték meg először New Yorkban a Christopher Street Gay Liberation Day (azaz a Christopher utcai Meleg Felszabadulás Napi) felvonulást, amelyet azóta minden évben megtartanak. Mivel a hagyomány szerint a transzvesztiták küzdöttek először, ők vezeti a felvonulást.

    A meleg felvonulás tehát egyfajta vidám, polgárjogi menet, amely arról szól, hogy a meleg, biszexuális, transzvesztita és transznemű emberek megmutatják országnak-világnak: ők is léteznek és büszkék arra, hogy fel merik vállalni másságukat. De erről szólnak a politikai, vallási és nemzetiségi alapokon szerveződő felvonulások is. Amikor valaki azt mondja: miért tartozik, ez másra, miért mutogatják magukat? Éljék meg a szexuális identitásukkal kapcsolatos ügyeiket, ünnepeiket otthon, akkor egyet kell értenie azzal is, hogy ne rendezzenek körmeneteket a katolikusok (imádkozzanak otthon vagy a templomban ne az utcán), ne ünnepeljék meg a magyarok ünnepeiket Szlovákiában (tűzze ki a magyar zászlóját a konyhakredecre és beszéljen csak otthon magyarul)? A tolerancia csak oda-vissza működik, ha nem vagyunk megértők másokkal, milyen alapon várjuk el azt másoktól? Mindenki úgy ünnepel, amilyen az alkalom; valaki bocskaiban énekli az irredenta nótákat, valaki népviseletben recitálja az üdvözlégyet és vannak, akik sört isznak és virslit esznek május 1-jén. A melegek ki- vagy beöltöznek és buliznak. Miért baj ez?

    Azok, akik közszeméremsértésről beszélnek, bizonyára nem jártak még strandon vagy csak bekötött szemmel?! Sem női, sem férfi nemiszervek nem villantak elő a pride kapcsán. Ha a pózokról vagy a táncról van szó, főműsoridőben merészebb klippeket is adnak a televíziók.

    Arról, hogy kit és miért irritál a homoszexualitás ténye, arról komoly kutatások szólnak. A legtöbb vizsgálat azzal a meghökkentő következtetéssel zárult, hogy a teljesen heteroszexuális embereket nem zavarja a homoszexualitás. Azok éreznek dühöt és félelmet (igen, félelmet), akik bizonytalanok saját szexuális identitásukban és a dühük egyfajta viszont-indulat áttétel. (Magamat mégsem gyűlölhetem, csak azokat, akik megtestesítik a félelmem).

    Persze el kell dönteni, hogy mely kultúrkörhöz akarunk tartozni: a balkánihoz, ahol az a normális, ha ütjük, verjük, alázzuk és öljük azt, aki más (legyen szó nemzetiségről, vallásról vagy szexuális identitásról) esetleg a világ fejlettebb feléhez, ahol a szabadság a másik ember szabadságáig tart. Soprontól nem is olyan messze (igen, például Bécsben is) már egy héttel a pride előtt szivárvány színű zászlókkal fellobogózzák a villamosokat, óriásplakátokon hirdetik az eseményt, vezető politikusok mennek a felvonulás elején és szinte családi program részt venni a színes, karneválszerű programon.

    Lehet választani...”
  • 12. elszámoltatás 2010. szeptember 05. 15:57
    „8. tricse 2010.09.05. 07:35:
    Az egy dolgo, hogy nem tehet róla de arrol tehet hogy mi a reteknek kell végigi vonulni és a pics@jukat rázni, ez a szégyen és manapság azért vernek meg anyi buz!t ....Nem az ha valaki JOBBIKOS, mert az már dicsőség hogy valaki az!!!! Szebb jövőt!!!”
  • 11. tricse 2010. szeptember 05. 15:03
    „Pedig simán lehülyézel másokat,biztos nem vagy jobbikos? És nem értetted azt se amit írtam! Nam hasonlítottam őket semmihez! Véleményt nyilvánítottam! Nekem is szabad,neked is! Csak a stílus kicsit más! És ezzel se hasonlítottam senkit semmihez! Vágod?”
  • 10. xverax 2010. szeptember 05. 13:53
    „nekik nem kell tojás.
    a heterók nem botránkoztatnak meg normális embereket.
    nem vonaglanak természetellenesen félpucéran, közszemérmet sértve.
    <moderálva>
    hogyan lehet egy pártot a buzikhoz hasonlítani??? a gyógyszer neked:
    ne foglalkozz egyikkel sem!
    nem vagyok jobbikos, de van olyan párt akit nem szeretek.
    mégsem hasonlítom őket a buzikhoz!
    ostobaság...”
  • 9. meir 2010. szeptember 05. 12:48
    „Nu?
    es tessek mar mondani hanyat dobaltak meg tojassal??”
28 hozzászólás
12

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Holttestet találtak a Tiszában Tiszateleknél

Holttestet találtak a Tiszában Tiszateleknél szombaton - közölte a vízirendészet az MTI-vel. Tovább olvasom