Kisalföld logö

2018. 06. 23. szombat - Zoltán 12°C | 20°C Még több cikk.

Bakács arra kéri Para-Kovácsot, kérjen bocsánatot!

Bakács Tibor, a Klubrádió műsorvezetője szerdán a rádió hullámhosszán szólította fel Para-Kovács Imrét, előző napi beszélgetőpartnerét, hogy kérjen bocsánatot egyik kijelentéséért.

Para-Kovács Imre a műsorban - az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) KDNP-s tagja, Tirts Tamás közlése szerint - azt mondta: "egy gyerek fejlődését két dolog tudja délelőtt tönkretenni, a kereszténység és a pornográfia".

"Tegnap a műsoromban elhangzott egy nagyon szerencsétlen mondat, amit, szerintem, Para-Kovács Imre szellemesnek vélt. Az az igazság, hogy én már az adásban is elhatárolódtam ettől, többször is. Nem is nekem és a rádiónak kellene bocsánatot kérni, hanem Para-Kovácsnak. Abban bízom, hogy ezt majd megteszi" - mondta Bakács Tibor szerda délután. "Para, kérjél bocsánatot!" - zárta szavait a műsorvezető, aki az Ötös című műsorban mondta el rövid nyilatkozatát.


Semjén Zsolt, a KDNP elnöke, a Fidesz-KDNP frakciószövetség társelnöke az MTI-hez szerdán eljuttatott közleményében "aljas provokációnak, a keresztények, a kereszténység elleni botrányos kirohanásnak" nevezte az elhangzottakat.

Ez a destruktív viselkedés csak egy frusztrált kisebbség sajátja, és visszhangtalan marad a magyar társadalomban - írta Semjén Zsolt. "Nem ülünk fel az aljas provokációnak" - hangsúlyozta, megerősítve a frakciószövetség azon elhatározását, hogy semmilyen közösséget nem vállalnak a Klubrádióval, vagyis nem hajlandóak megszólalni a hullámhosszán.

Tirts Tamás, az ORTT tagja szerdán sürgősséggel hatósági vizsgálat elrendelését szorgalmazta, de közlése szerint a testület baloldali többsége nem támogatta a javaslatot.

"Úgy vélem, az elhangzottak felvetik a médiatörvény és az alkotmány által védett alapértékek sérelmét, valamint alkalmasak a keresztény emberek vallási érzékenységének megsértésére" - fogalmazott az MTI-hez eljuttatott közleményében.

Para-Kovács Imrét az MTI kora este nem tudta elérni.

Olvasóink írták

46 hozzászólás
  • 46. Fürgeszarvas 2010. január 24. 10:41
    „Kedves reszegenisjozan ! Nincs sok értelme tovább vitázni ezen a dolgon,mert nem jutnánk dűlőre ! Para-Kovács mondott valamit,amiről az a véleménye ! Te mondtál valamit,mert más a véleményed ! És én is mondtam valamit erről a dologról,mert nekem meg az a véleményem ! Miért lenne ez probléma ? Ha valaki mást GONDOL egy dologról,akkor azt miért kellene kirekeszteni ? Milyen alapon ? Ha valaki ateista,vagy keresztény hívő,vagy pl. Fradi drukker , miért ne lehetne az a véleménye,mint ami ! Úgyhogy összegezve : nem kell gyűlöletet kelteni és azt szítani a nézetkülönbségek miatt ! Vagy a gyűlöletkeltés keresztényi cselekedet ? Az igazi hívő ember egyik jellemzője az alázat ! Ennek a nyomát sem látom ! Néhány évtizeddel ezelőtt emberek "döngették a mellüket" a párttagkönyvükkel,most nagy valószínűséggel vagy ők (szerencsés esetben) vagy leszármazottaik teszik ugyanezt a divatnak( vagy pillanatnyi érdekeiknek) megfelelően,mint "keresztények" ! Az emberi gyarlóság mintapéldányai ! úgy tűnik nekem,hogy aki stabilan képviseli nézeteit,azt minden korban kikezdik !Ocsmány dolog volt régen is , és annak tartom ma is !”
  • 45. kolombela 2010. január 21. 22:13
    „42. meir 2010.01.21. 16:24
    Ez a hsz. teljesen felesleges volt, mert a zsidóság azt mond mindenkire bármit amit akar, és ha a megszólított netán tiltakozni mer, azonnal le astiszemitázzátok.
    Ez a nagy büdös valóság.”
  • 44. kolombela 2010. január 21. 22:03
    „31. Szilágyi_Zsolt 2010.01.21. 11:52
    eddig mindig egyet szoktam veled érteni, de most azért egy két dolgot másképp látok.
    A keresztény ember valóban nem tesz ilyen kijelentéseket, de sajnos a katolikus irányzat azért nem így gondolta (magam is az vagyok). Nincs kedvem részletezni a dolgokat, remélem tudod miről beszélek.
    A cölibátusnak valóban nincs hittanilag semmi igazoltsága, egyetlen dologra vezették be, hogy az egyházi vagyon egybe maradjon, ne darabolódják fel, csak hittanilag magyarázták jelentőségét és ismerve a kat. egyházat, amit egyszer kimond rendkívül nehezen változtatja meg.”
  • 43. kolombela 2010. január 21. 21:53
    „26. AranyKözépút 2010.01.21. 08:58
    Ne legyél naív. Már hogy mondhatna! Bizonyos országokban pl. a holokauszt tagadás büncselekmény, akik nagy demokratikusoknak tartják magukat.”
  • 42. meir 2010. január 21. 16:24
    „26-os!!
    viszont akkor a zsidosag is mondhat barmit barkikre!!!
    Mert vagy Mindenkire ervenyes vagy Senkire sem!!!!”
  • 41. reszegenisjozan 2010. január 21. 15:19
    „40. hozzászólás Túrabakancs 2010.01.21. 15:05

    Az ún. gerilla marketingnek is rendelkeznie kell korlátokkal. Bár a mai világban ezek a korlátok egyre inkább kifelé tolódnak, azaz kifelé tolják egyesek.”
  • 40. Túrabakancs 2010. január 21. 15:05
    „Ezekben a kijelentésekben a szándékosságot vélem felfedezni, mintha bizonyos köröknek
    az lenne a legjobb, ha ezekre a kijelentésekre el kezdenéneki lázadni a radikális csoportok.
    Bakáncsnak sejtenie kellett volna, hogy a Gój motorosok eleni pere végett nagyobb visszhangot
    fog kapni ez az ügy, mégis bevállalták ezt a kijelentést. Bakács kérné bocsánatra a másik társát?
    Ez egy vicc, előre megbeszélték ezt az egészet! Ezeknek lételemük a szarkeverés, ezért is
    kapják a pénzüket. A lámpavasas kijelentésemet fenntartom, csakis a rend érdekében, és képletesen
    szólva, nem szó szerint. Röviden összefoglalva: a szándékosság és a rosszindulat ami nagyon bosszantó
    ebben az ügyben, ezt kelleni mindenkinek figyelembe venni.”
  • 39. reszegenisjozan 2010. január 21. 14:24
    „35. hozzászólás Fürgeszarvas 2010.01.21. 13:09

    "A vita szerintem nem kioktatás,hanem a különböző nézetek ütköztetése "

    Milyen szép lenne, ha ez igaz lehetne, nemcsak Magyarországon, hanem úgy általában a világ elég nagy részén.
    Ha el lehetne mondani, hogy gyerekeket gyilkolni bűn és ezért nem antiszemitáznák le pl a zsidó Goldsteint.
    Addig ez csak demagóg duma a marha nagy szólásszabadságról. Szólásszbadság csak egyesek, pl a zsidók részéről lehetséges. Ők alázhatnak, rágalmazhatnak bárkit, pl Goldstein, pl a kereszténységet, pl a törököket, stb, stb. De ha valaki meri kritizálni a zsidókat, legyen az szidó, izraeli vagy bárki, akkor az kapásból antiszemita, náci, új holokausztot karó szélsőséges.
    Ennyit a nagy "szólászsbadságról" zsidó értelmezésben.”
  • 38. reszegenisjozan 2010. január 21. 14:19
    „25. hozzászólás Fürgeszarvas 2010.01.21. 08:33

    Már írtam, hogy deista vagyok. Továbbá a szólásszabadság mellett vagyok teljes mértékben.
    A két kommentemet is "off"-ként moderálták, miközben azok csak válaszok voltak a hasonló tartalmú megjegyzésre.
    Tehát az nem "off" ha a kerszténységet a maga több milliárd tagjával lepedofílezed akár pár száz pedofíl KATOLIKUS papja miatt. De az már "off", ha erre válaszolok.
    Nem az a baj, ha Para ilyent mond élő adásban, hanem az ha mások nem is KÉRDEZHETNEK. Magyarán kérdéseket sem tehetnek fel, mert akkor ők antiszemiták.
    Lásd Hack Péter minapi nyilatkozatát az ATV-ben. Bűntetni kell azt, ha valaki kérdést, ismétlem KÉRDÉST mer feltenni a "holokauszttal" kapcsolatban.
    Na, ez a kettős mérce 2010-ben is ITT MAGYARORSZÁGON.
    Te leírhatod, hogy a keresztények pedofílok. Para mondhat ilyent, de zsidóékkal kapcsolatban kérdezni, azaz KÉRDEZNI sem lehet.
    Hogy is volt az a szervkereskedelem némrégiben az USA-beli rabbikkal???
    Hogy is volt a svéd újságírással kapcsolatban, amely az izraeli szervkereskedelmet érinti??????
    Hogy is volt az a mindapi török nagykövettel az alacsony sámlin, a törökországi tv műsorral kapcsolatban, amelyben az izraeli katonák kegyetlenkedéseiről vlt szó????

    Nézzük az arányokat: hány zsidó, izraeli követ el kegyetlenkedéseket, háborús bűnőket, emberiség elleni bűntettet, tart fogva rabszolgaként embereket (pár hetes hír, persze a médiában erről nem nagyon olvashatsz, vajon miért???)???
    Hány katolikus pap pedofíl????

    És akkor a lényeg: hány keresztény van a világon és hány zsidó???????????
    Na, ha erről is lehet majd írni, beszélni és nem moderálják, nem antiszemitáznak, akkor mondhatjuk, hogy 2010-ben ITT MAGYARORSZÁGON lehet nyugodtan általánosítani a kereszténységgel kapcsolatban.
    Addig kuss a neve az ilyen PAra féléknek.
    SZEBB JÖVŐT!!!”
  • 37. Patriot 2010. január 21. 14:16
    „Sima provokáció volt! Tudatos és aljas.
    Ebből következtetéseket és a felekezeti hovatartozásokat igazoló véleményeket kár leírni.
    Para-Kovácson egy-két jól elhelyezett ökölcsapás segíthetne igazán! Tudom, hogy ez nem túl intellektuel megoldás, de ilyen alakokkal szemben rettentően hatásos.”
  • 36. Mankapunka 2010. január 21. 14:11
    „Én meg azt HISZEM,igyunk még egy pálinkát.”
  • 35. Fürgeszarvas 2010. január 21. 13:09
    „Totya ! A vita szerintem nem kioktatás,hanem a különböző nézetek ütköztetése , és az lehetőleg intelligens módon történjen ! Itt is erről van szó,és ha elolvasod általában a kommentjeimet,ez a nézetem igazolódik vissza !Természetesen nem csak erről a cikkről van szó,hanem általában amihez hozzászólok ! Egyébként az embereket több kategóriába lehet sorolni , de nálam csak egy szokott mérvadó lenni , azt pedig úgy hívják,hogy : emberi tisztesség ! Nézetektől ,származástól független dolog !”
  • 34. Totya 2010. január 21. 13:00
    „Fürgeszarvas : remélem a zsidó kirohanásokhoz is így állsz hozzá, ellenkező esetben nem nagyon oktathatod ki Szilágyi Zsoltot.
    Aki számára a zsidó hisztizés akkora, mint a keresztény (egy keresztény országban), na az aztán a realista! :)”
  • 33. Reális 2010. január 21. 12:39
    „Támad a kirekesztő,gyűlölködő szélsőbaloldal!”
  • 32. Fürgeszarvas 2010. január 21. 12:13
    „Kedves Szilágyi Zsolt ! Egyetértek Önnel,hogy a papok is emberek,és nem szabad általánosítani stb.! Ez így van,egyetértünk ! Akkor viszont konzekvensnek kellene lenni, és pl. nem szabadna " komcsizni" azokat az embereket , akik nem értenek egyet,vagy nem azonosulnak egy-egy más irányú nézettel ! Tehát ez visszafelé is legyen igaz ! Azért az úgy nem működik,hogy az egyik fél minden sértő dolgot mondhat, és ha valaki hasonló stílusban válaszol,akkor pedig sértődöttet játszik az illető !”
  • 31. Szilágyi_Zsolt 2010. január 21. 11:52
    „A kereszténységből holtbiztos, hogy semmi rosszat nem tanulhat egy gyermek, mert amelyik vallás legfőbb tanítása a "Szeresd felebarátodat, mint önmagadat!", az nem nevel arra, hogy bármiben is ártására legyünk a másiknak. A keresztény tanítás nem mondja, hogy a nem keresztény, az nem is ember, az büntetlenül megölhető (vö. gójok), nem kéri az istenét arra, hogy pusztítsa el az ellenséget (sőt, nem is ismeri az ellenség fogalmát, vö. felebarát), és nem szólít fel más vallású emberek elleni szent háborúra sem. Aki a kereszténységet mint hitet mocskolja, az egy tudatlan segg; szántszándékkal nem kívánom ennél finomabban megfogalmazni.

    Más kérdés a papság mint emberi tényező, de mivel a papok is emberek, ők is ahányan, annyifélék. Tény, hogy a pedofília komoly problémát jelent körükben, és én magam mint hívő katolikus is elvárom, hogy az isteni és emberi törvények ellen vétő papokat szigorúan büntessék meg, valamint üdvösnek tartanám, ha a katolikus egyház felülvizsgálná a cölibátusról alkotott hivatalos véleményét, amelyet hittanilag az égvilágon semmi nem igazol.
    Viszont ugyanígy elvárom azt is, hogy ne általánosítsunk - a rossz papok miatt nem szabad negatívan megítélni az egész katolikus szervezetet, ugyanis nagyon sokan vannak közöttük, akik példaértékű életet élnek, papi, szerzetesi, misszionáriusi munkájukra élethivatásként tekintenek, és csodálni való módon gondozzák híveik lelkivilágát és szolgálják embertársaikat.”
  • 30. kvantum 2010. január 21. 11:19
    „"A legtöbbet ighenis a kereszténység és a pornó árt egy gyereknek. Bár az utóbbiban nem vagyok biztos."

    Szerintem meg nem! ... De igen! ...

    .. Óvoda.”
  • 29. load 2010. január 21. 10:20
    „26. AranyKözépút
    "Ha Para Kovács ilyet mondhat, akkor más is mondhat becsmérlő szavakat a zsidóságra."
    Ha gyermekeket molesztálnak, miért ne?”
  • 28. load 2010. január 21. 10:17
    „http://hvg.hu/vilag/20100120_benedek_papa_pedofilia.aspx
    Ezen hír fényében igaza van Parának.”
  • 27. igazmondó 2010. január 21. 09:58
    „<moderálva>
    Tóta W jól, írja, hogy pedig több fiatal lány akar pornózni, mint apácának állni.
    Állszent ....., aki ezen a kijelentésen felháborodik, főleg, hogy teljesen igaz a kijelentés.

    A legtöbbet ighenis a kereszténység és a pornó árt egy gyereknek. Bár az utóbbiban nem vagyok biztos.”
46 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Tisztázatlan haláleset: szikláról zuhant a mélybe egy nő

Lezuhant egy szikláról és meghalt egy nő szerdán Pécsett, a Havihegyen. Tovább olvasom