Kisalföld logö

2016. 12. 08. csütörtök - Mária -3°C | 3°C

Az LMP elítéli a tibetiek elleni fellépést

Az LMP mélységesen elítéli, hogy a tibeti menekülteket és a Tibetért tüntető aktivistákat rendőrök akadályozták meg véleményük kinyilvánításában a kínai miniszterelnök magyarországi látogatása idején.
˝Az Emberi jogi, kisebbségi, civil- és vallásügyi bizottság alelnökeként kezdeményezni fogom a Budapesti Rendőr-főkapitányság vezetőinek bizottsági meghallgatását a tüntetők ügyében.

Emellett személyesen kívánok utána járni annak, hogy a Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal milyen indokok alapján idézte be a legálisan itt élő, letelepedési és munkavállalási engedéllyel élő tibeti menekülteket.

Az LMP tervezi, hogy benyújtja az Országgyűlésnek azt a Tibet érdekei mellett állást foglaló 2008-as határozati javaslatot, amelyet többek között a fideszes Balog Zoltán és a KDNP-s Semjén Zsolt jegyzett.

Elkeserítő, hogy az Orbán-kormány a munkavállalói jogok leépítése mellett most már a politikai szabadságjogok tekintetében is Kínát tekinti követendő példának˝


Budapest, 2011. június 25.

Szabó Tímea
országgyűlési képviselő,
az Emberi jogi, kisebbségi, civil- ás vallásügyi bizottság alelnöke

Olvasóink írták

90 hozzászólás
  • 90. gjozsi88 2011. július 01. 16:50
    „sc!
    Neked fontos dátum 1947-mert ez némileg alátámasztaná a teoriádat!
    De, mint a magyarok példájánál már emlitettem, hogy a nép történelme nem az államalapítással kezdődik!

    Például a törökök a te logikád szerint joggal mondhatják, hogy a 150 év után visszavett általuk elfoglalt területünk az övék....stb!
    Azaz számtalan példa van, arra, hogy megcáfoljuk az egy évszámhoz ragaszkodás abszurdítását egy nép történelmében!

    Tibet ügyében már elmondtam:
    Nem a szocik szövetségese a kommunista kinai .....hanem az Orbán nevezte annak őket!
    Az MSZP kormány idején bátran lehetett tüntetni ellenük!
    Most nem......!”
  • 89. SC 2011. június 30. 20:38
    „Ja és igen,FREEDOM TIBET!Hogy a tárgynál maradjunk,de most már végleg!Majd máshol folytatjuk,nagyon teleoffoltunk itt mindent..-)”
  • 88. SC 2011. június 30. 20:36
    „Úgy látszik kib.szott korlátot a felfogó képességed,jocó...
    1947 a legfontosabb dátum!1947-ben a zsidók Palesztina területének 7 azaz hét %-át tartották a kezükben, ennyi volt az ő jogos birtokuk... Érted????????A teáltalad istenített Wiki szerint.Hogy a búbánatos izébe lett ebből 90% a mai napra?Kérem szépennel? Nem,fegyverrel és vérrel.Erre válaszol öreg,ne keverd ide a honfoglaló magyarokat és a Neander völgyi ősembereket sem.És o vikit se,mert rá is magasról teszek,tudod a Jobbikosok nem rá szavaztak:-)))”
  • 87. szabo1936 2011. június 30. 17:46
    „Tibet?
    Mi koze van Mogen Davidnek Tibethoz?”
  • 86. gjozsi88 2011. június 30. 16:43
    „még annyit!
    "?Nem érdekel mi volt régebben...47 óta területe 13x nagyobb lett és ezt nem úgy érték el,hogy kérjük szépen,hanem elrabolták..."
    Mint az imént a magyar példával alátámasztottam a nép létrejötte nem azonos az állam létrejöttével......ebből következik, hogy érdemes az általad makacsul ismételgetett 1947 elötti zsidó történelmet is ismerni......tudom, hogy becsapod inkább magad, mert ha a teljes zsidó történelmet figyelembe vennéd összeomlana a retorikád!
    Nálam már csak derültséget okoz az a kinos erölködés, mely egy nép több ezer éves történetéből az egyetlen dátumhoz ragaszkodás, mely azt a látszatot kelti, hogy igazad van!
    Tipikus jobboldali retorika........!
    Erölködtök, hogy ne kelljen dolgokat folyamatában nézni, mert akkor bizony megakad a tű.....ahogy nálad is!”
  • 85. gjozsi88 2011. június 30. 16:37
    „sc!
    "Miért gondolod azt,hogy mint Jobbik szimpatizánsnak egyet is kellene mindenben érteni a programjukkal?Én nem nyalok be senkinek csontig,mint egyesek,érted?:-)"

    Az alapideológia épül arra, amivel egyébbként nem értesz egyet......mindent ebből a nemzetiességből vezetnek le!!!!Ha ezzel nem értesz egyet, akkor a jobbik programjával nem érthetsz egyet, erre az ideológiára épül!

    Utoljára, hogy értsd!
    A logikád szerint ,mivel Magyar államot István király alapitotta, azért a magyarok történelmében csak egy mese Árpád, a hét vezér, maga a honfoglalás is!

    Értem, hogy lekomcsizod azokat, akik a komcsi kina szövetségesének tartják magukat.....ki is beszélt szövetségről?....ja megvan....valami Orbán nevő miniszterelnök!
    Tudod a szoci kormány idején javában lehetett tüntetni, mint minden demokratikus állam országában, ahol kinai vezetők tárgyaltak!
    Csak most a fidesz komcsi koprmány idején tiltották tűzzel vassal.....elfelejtve mit tettek pár évvel ezelött!”
  • 84. SC 2011. június 29. 22:08
    „83. gjozsi88
    Miért gondolod azt,hogy mint Jobbik szimpatizánsnak egyet is kellene mindenben érteni a programjukkal?Én nem nyalok be senkinek csontig,mint egyesek,érted?:-)
    Na,hol vannak az idézetek?Muti!Nem megy mi...
    Utoljára,hogy értsd:
    izrael állam 1947-ben alakult,7%-os területi részesedéssel a palesztin területekből.Ez a mai napra 90%-ra nőtt a palesztinok kárára.Eddig érted?Nem érdekel mi volt régebben...47 óta területe 13x nagyobb lett és ezt nem úgy érték el,hogy kérjük szépen,hanem elrabolták...És itt befejeztem,többet nem mondom el.Most már írj te is valamit Tibetről,aranyapám!
    FREEDOM TIBET!Le a komcsikkal.:-)”
  • 83. gjozsi88 2011. június 29. 20:53
    „sc!
    Segítek ,mert látom nehézségeid vannak!

    "Te engem itt még nem láttál Trianonozni/még trinanozni sem,ahogy te írod...:-)/"
    trianonozni nem tulajdonnév, ezért kisbetűvel irjuk, mint fogalmat!

    A jobbik alapideológiájával szemben foglalsz most állást!
    Megtagadod a Jobbik programot, közben meg ajánlod ......??????
    Trianont az általad javasolt Jobbik program tartalmazza!!!!!!

    "47´előtt a zsidók palesztina 7 azaz hét százalékát birtokolták,a többi arab,keresztény és egyéb népek kezében volt!!!"
    Ez attól függ meddig mész vissza a történelemben, ugyanis palesztinok,arabok, keresztények még nem is voltak, ezen a területen,mikor már a zsidók ezt a területet magukénak tudhatták! Azaz ősi földjeiket védik!
    A TÖRTÉNELEM NEM 47-BEN KEZDŐDÖTT!
    Egyébbként elég torz tükröd van.....csupa negatívum......pozitivumot sehol nem emlitettél velük kapcsolatban, pedig hasonszörű társaiddal sorba álltatok és még fizettetek is, hogy adjanak kölcsönt!”
  • 82. SC 2011. június 29. 13:14
    „81. gjozsi88
    józsika!
    Te engem itt még nem láttál Trianonozni/még trinanozni sem,ahogy te írod...:-)/ha másképp látod,kérem idézd!Nem fog menni,úgyhogy erről a témáról nyugodtan leakadhatsz.!47´előtt a zsidók palesztina 7 azaz hét százalékát birtokolták,a többi arab,keresztény és egyéb népek kezében volt!!! Többek közt az angolokéban...Magyarázd el már nekem,hogy most hogyan lett a kezükben 90%?Egyenes választ adj és ne az ősemberekkel kezd...:-) Nekem elég 1947 után is.
    A másik,kérlek idézz,hol zsidóztam bőszen! Tudod te mit is jelent bőszen zsidózni? Hát körülbelül ezt:
    Hogy az a jó zsidó............. mert......... ha ....... a jó...... tű.............. ha nem......... a ba.......
    Érted?Nem. Én tükröt tartok nekik is,neked meg főleg...Hogy a kínai mondókámat nem érted,az már a te bajod és elméd szerény befogadó képességét tükrözi...Pedig nem is kínaiul írtam.
    Ja,ha valami nem tetszik itt az országban,el lehet menned,tudok ajánlani egy két helyet neked.Mondjuk egy poros kis közel keleti ország,vagy egy hatalmas,elvtársaiddal teli birodalom.Mindkettőben szeretettel látnának,itt nem.:-)”
  • 81. gjozsi88 2011. június 29. 12:29
    „sc!
    Nem véletlenül választottam ketté a neked szánt hozzászólást a kinaiak, tibetiek ügyével!
    Ugyanis ez nem a kettönk vitáját érintette elsősorban!
    De köszönöm, hogy ujabb ellentmondást sikerült összehoznod!
    Ugyanis saját magad cáfolgatod saját ideológiádat!
    Jössz azzal, hogy a zsidó állam 1947-ben alakult.....majd figyelmen kivül hagyod azt, hogy a trinanban érintett elcsatolt területeken késöbb jött létre Szlovákia, mely az elöző logikád miatt a trianon felemlegetésének értelmetlenségét jelenti.....most meg ősi kináról beszélsz, nem veszed figyelembe a valóságot a Kinai kommunizmust!!!!
    Azért elég nagy az amplitudod!

    A 16-osra reagálva megpróbáltam arra hívatkozni, hogy elég egyoldaluan szemléled az eseményeket, és figyelve a munkásságodat, a bősz zsidózást, nem veszed figyelembe az ő sokkal régebbi ősi jogaikat, melyek azt is megindokoltam, hogy miért ,hitelesebben alátámasztott viki-ből tudjuk ,elöbb voltak, mint a mostani palesztinok, akik noha késöbb keletkezett nép, mégis igényt tart arra, ami az ő létrejöttükkor már zsidóké volt!”
  • 80. SC 2011. június 29. 10:18
    „77. pancser
    Nem csodálkozom a hozzászólásodon,hiszen te egy szélkakas vagy.Arra fordulsz mindig,amerről az /érdek/szelek fújnak...Én viszont az örök értékekben hiszek.A szabadság az egyik,ami mindenkit megillet.Legyen tibeti,palesztin,kurd,észak ír,magyar,stb.És az érdek pénzedet megeheted,ha ilyen elveket vallasz...
    FREDDOM TIBET!”
  • 79. SC 2011. június 29. 08:36
    „78. moderator
    Üdv modi!
    Látom te emberből vagy összegyúrva,jó látni,hogy vannak még ilyen társaink,akik az embert és az életet veszik mint legfontosabb dolgot!Köszönöm a hozzászólásod! FREEDOM TIBET!”
  • 78. moderator 2011. június 29. 07:48
    „77. pancser 2011.06.28. 22:23
    Érdekek vagy életek?

    Tényleg ilyen egyszerű számodra ez a képlet ?

    Nem pont ezért ilyen ez a világ, mert nem az életet vesszük alapnak, hanem az érdekeket ? (pénz - hatalom)”
  • 77. pancser 2011. június 28. 22:23
    „"SC" ha te nem tudod felmérni, mi az érdeked az a te bajod. te nem az érdekeid mentén élsz, ezek szerint baj van az emeleten. A normális ember ugyanis az érdekek mentén teszi a dolgát. Ha annak idején vezéreink reálisan felmérték volna a helyzetet és nem "kutya szerbiáznak" akkor más lenne a világ. De hár akkor sem tudta a magyar mi a haszon. Trianon, Duna elterelés, most meg tibetezés, bár ez utóbbinál a józan ész győz!”
  • 76. SC 2011. június 28. 19:28
    „Csak a te kedvedért kijavítva...:-)))”
  • 75. SC 2011. június 28. 19:26
    „.....

    73. gjozsi88
    joci!
    <moderálva>
    Ki beszél itt Kína imádatról? Teccik tudni olvasni,olvasni a sorok közt?:-)
    Az ősi Kínáról írtunk,nem a komcsiról,tudod,megvan irányotokban komcsik ellen felőlünk a kellő gyűlölet...Legyen kínai vagy magyar..
    A másik,nem futok sehová,felhívnám a figyelmed,hogy amikor melléfogsz/31. SC 2011.06.26. 22:11

    A 16.hozzászólásod csúnyán benézted,de nem reagáltál rá,te beszélsz terelésről???"/ és megemlítem,teóriát gyártasz,mellébeszélsz,pedig a Wiki számai nem hazudnak.És zárszónak,ne zsidózz annyit már itt,mert azzá válsz/ha már nem vagy az...:-)))
    Vissza a tárgyhoz!.-)
    FREEDOM TIBET!”
  • 74. gjozsi88 2011. június 28. 19:01
    „még annyit a kinai imádatotokról!

    Nem ajándékot ad, befektet és állampapirt vesz, azaz hitelt biztosít!
    Amitől jobb, mint az IMF, hogy nem kérdezi, hogy van-e koherens programod,ugyanakkor az IMF-el ellentétben, elvárja, hogy ebből a hitelből csurgass vissza a saját idetelepült cégeinek, majd annak GDP-t növelő hatásaiból nagyobb esélyed van visszafizetni......de ahhoz, hogy ez működőképes is legyen csökkentsd az állami elvonás mértékét, azaz szüntesd meg az állami szolgáltatásokat, és add bérrabszolgának a munkavállalóidat!”
  • 73. gjozsi88 2011. június 28. 18:58
    „sc!
    Az állam saját magát nem képviselheti, mert egy intézmény, akit a vezetői képviselnek!
    Ezért van az, hogy államelnök, miniszterelnök, miniszter ír alá az állam képviseletében egy megállapodást....az állam nem tudja aláírni!
    Itt van jelentősége a zsidó nép keletkezésének, mely jóval korábbi, mint az 1947-es zsidó állam létrejötte!
    De te az állam létrejöttét emlited dátumként, holott attól, hogy létre jött egy állam önmagában a nép nélkül gyakorlatilag semmi!
    Azaz nem az állam harcol, hanem a nép.....az ősi földjeiért, innentől az állam létrehozása indiferens!
    Azaz a területért folyó harc a népről szól és nem az államról, igy annak létrejötte nem érdekes e témában!
    Ahogy látom a trianont érintő párhuzam mellett elfutottál.......pedig a két álláspontod közt ideológiai ellentmondás van!”
  • 72. SC 2011. június 28. 18:47
    „"the jews of the Orient"
    Ez nagyon találó!:-)”
  • 71. szabo1936 2011. június 28. 18:19
    „70,SC
    Ez igy van a kinaiaknak 5 ezer eves tapasztalataik vanak igen jo uzlet emberek.Katonai ido alat megfordultam en Thailand,Vietnam,Cambodia,Laos,Fulop szigetek.A kinaiakat nagyon ritkan lehetet latni,hogy fizikai munkat vegeztek volna a legtob esetben mindig uzleteltek valamivel es ez igy van a USAban is es Canadaban is.Csak 2 orszagban nem latam a kinaiakat uzletelni a Korea es Japan volt de persze azok igen nacionalista orszagok es ot a kulfodiek nem csak uzletet de meg ingatlant se vasarolhatnak.A kinaiakat ugy havjak nemzekozileg,hogy "the jews of the Orient"”
90 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Horváth Aladár: a magyar társadalom idegenként kezeli a cigányokat

A rendszerváltás utáni összes magyar kormányt felelősség terheli a gyöngyöspatai helyzet kialakulásáért Horváth Aladár, a Roma Polgárjogi Mozgalom vezetője szerint. Tovább olvasom