Kisalföld logö

2017. 05. 26. péntek - Fülöp, Evelin 12°C | 22°C Még több cikk.

A KDNP Alföldi Róbert távozását követeli - Réthelyi vizsgálatot indított

A Kereszténydemokrata Néppárt (KDNP) változatlanul és következetesen követeli Alföldi Róbert azonnali távozását a Nemzeti Színház éléről. Pálffy István, a kisebbik kormánypárt frakciószóvivője az MTI-hez hétfőn eljuttatott közleményében azt írta: emberileg is megbukott a Nemzeti Színház igazgatója.

"Alföldi Róbert legutóbb az emberi méltóságot súlyosan sértő, kulturálatlan módon, "verbális nemi erőszakot" követett el egy újságírónőn" - fogalmazott a szóvivők, aki kiemelte: azután, hogy bebizonyosodott, Alföldi Róbert nemzetpolitikai és kultúrpolitikai szempontból is súlyos károkat okoz a Nemzeti élén, és nem való a teátrum vezetésére, most méltatlan magatartást is tanúsított.

Pálffy István szerint az igazgató újabb botránya igazolja, hogy nemcsak nemzeti vagy kulturális szempontok szerint alkalmatlan a tisztség betöltésére, de a legalapvetőbb emberi erkölcsi mérce alapján is. Olyan durva sértést, mint amilyet Alföldi Róbert nyilvánosan megengedett magának, egyetlen a közönségért, a közösségnek dolgozó, a köz pénzén fizetett intézményvezető sem követhet el - fogalmazott a szóvivő.

Hozzátette: egyértelműen tudni kívánják, hogy Alföldi Róbert cinizmusára és önteltségére mi a kultúráért felelős államtitkár válasza, ugyanis a kulturális politikának elválaszthatatlan része a Nemzeti Színházzal kapcsolatos művészeti irány és személyi garanciák kijelölése, amivel eddig ezzel az államtitkár adós maradt.

A Fidesz-frakció hétfőn közleményt juttatott el az MTI-hez a témában, amelyben azt írták, hogy méltatlanok egy kiemelt nemzeti intézmény vezetőjéhez Alföldi Róbertnek a Nemzeti Színház sajtótájékoztatóján elhangzott szavai, de ugyanígy megengedhetetlen az a hangnem is, amelyet erre reagálva a Jobbik országgyűlési képviselője, Pörzse Sándor engedett meg magának az Országgyűlés kulturális és sajtóbizottságának ülésén.

A Fidesz frakciójának közleményében, egyfelől Alföldi Róbertnek, a Nemzeti Színház igazgatójának múlt pénteken elhangzott szavait illetik kritikával.

A sajtóban megjelentek szerint a Nemzeti Színház évértékelő sajtótájékoztatóján az igazgató beszámolója után lehetőség volt kérdéseket is feltenni. Ekkor Sinkovits Szilvia, a Jobbik közeli Nemzeti 1 Televízió munkatársa Alföldi Róbertet arról kérdezte, hogy: azok után, hogy nagy írók műveit provokatív és megosztó módon vitte színpadra, nem gondolja, hogy le kéne mondania? Alföldi erre röviden úgy válaszolt először, hogy nem.

A Heti Válasz beszámolója szerint az igazgató ezután visszakérdezett, hogy az újságíró melyik műre gondol, és melyik előadást látta egyáltalán, amelynek alapján ez a véleménye alakult ki. Erre az újságírónő bevallotta, hogy nem látta a darabot, viszont látta Madách Az ember tragédiájának római színében az orális jelenetet. Alföldi erre úgy reagált, hogy ajánlja olvassa el a római színt. Az újságírónő erre megkérdezte: "Ön ezt egy 12 évessel megnézetné?" "Meg bizony" - hangzott Alföldi válasza, majd hozzátette: "önnek pedig kívánok ilyen orális szexet, innentől kezdve egész életében".

Réthelyi Miklós vizsgálatot indított a Nemzeti Színházat vezető Alföldi Róbert múlt heti kijelentései miatt - ezt a nemzeti erőforrás miniszter jelentette be hétfőn a parlamentben, amikor a jobbikos Pörzse Sándor azonnali kérdésére válaszolt. A miniszter azt mondta: ha igazak a hírek arról, hogy az igazgató mit mondott sajtótájékoztatóján, akkor a "viselkedésével átlépett egy határt". Kijelentette, ha bebizonyosodnak a sajtóhírek, akkor Alföldi Róbert méltatlanná vált egy kiemelt nemzeti intézmény vezetésére.

Hozzátette, a direktort hétfőre berendeltette az irodájába.

Olvasóink írták

166 hozzászólás
  • 166. gjozsi88 2011. június 04. 12:51
    „Antifricc!
    Ismétlem:
    Amit a világháború tönkretett, mert ugye az elött voltunk európa vezető országainak egyike, azt nem a szocik tették tönkre.....!
    Ugyanakkor -erről szintén beszéltem már, de elfutottál mellette-nálunk volt egy államosított rendszer a szocializmusba, ami 89 -re megbukott, és létrejött egy piacgazdaság.......most a fidesz mégis államosít!
    Hogy van ez????
    Kik a kommunisták????
    Akik ugy cselekszenek, mint ahogy a kádár rendszerben.....nem hiába a Fidesz kormányban 3 volt MSZMP miniszter van, a köztársasági elnök is ott volt tag ...sőt vezető......Kövér házelnök is prominens volt.....!
    Kérdezd meg a fideszeseket, hogy miért csak verbálisan jobboldaliak, miközben a legvéresebb komcsik voltak és most is államosítanak!

    Senki nem mondta, hogy a rendszerváltás elött nem volt adósságunk!
    Amit mondtam, hogy a mostani bajunkat nem az az adósság okozza, ugyanis a Bokros csomag konszolidálta azt!
    Ugyanis akkor 3000 milliárdos volt.......mára 21 000 milliárd!
    Ami akkor 3000 milliárd volt, mára nem növekedhetett 21 000 milliárdra az azt megelöző évekből!
    Ez ennyire egyszerű......!”
  • 165. AntiFricc 2011. június 03. 19:53
    „Rendben, ne Németországot nézzük, hanem akkor Ausztriát. Hasonló méretű ország, mint a miénk. Szóval ők ugye többre jutottak, mint mi a szocialista-kommunista iga alatt?
    Az, hogy a Fidesz támogatta vagy sem, tök mindegy. Ugyanis azt a nagyon fontos tényt, kihagyod, hogy nem ők kormányoztak! Bezzeg, ha most a Fidesz csinál vmit, akkor ugye csak ő a hibás, függetlenül attól, hogy az elvtársak támogatják-e vagy sem. Kettős mércével nem kellene ám mérni!
    Tehát a rendszerváltás előtt szinte nem is volt adósságunk. Hát ez érdekes. Mindent csak a szabad világban, és annak is abban a pár évében, amit a Fidesz irányított.
    A vh. előtt nem voltunk 20 évvel lemaradva, nem úgy mint az 50-es évektől kezdve.
    Én nem vagyok fideszes, de te elképzelhető, hogy a kommunista mszmp párt tagja vagy. Nagyon véded ezeket a gyilkosokat mindenesetre. Vagy ennyire sokat sikerült a bukásnál leakasztanod?”
  • 164. gjozsi88 2011. június 03. 18:22
    „"Írtam már, a számok és a statisztika, olyan, amilyet a megbízó megkövetel."

    Ki a megbizó??????
    Szokás szerint egy fantom?
    Kinek érdeke, hogy létező adósságot ne tüntessen fel?
    Ugye nem a hitelezőnek?????”
  • 163. gjozsi88 2011. június 03. 18:20
    „Antifricc!
    De ugye amit a világháború tönkretett azt nem a szocik tették tönkre.....legfeljebb nem tudták újra épiteni azon a szinten, mint a németek, ahol már akkor sem volt divat az államosításnak!
    Most újra államosítunk....!
    egyébbként még mindig nem tudtuk meg, hogy mikor volt európa vezető gazdaságok egyike a magyarország, melyet a szocik tettek tönkre! Mert ugye ezt állitottad, miközben a vezető országot a jobboldali kormány idején viselt háború tette tönkre!!!!!
    Ezt mindig átléped!
    Ami akkor tönkrement azt a szocik nem tehették tönkre, mert tönkre volt téve!!!!!!
    Egyébbként miből derül ki, hogy rosszabb helyzetben voltak a háború után, mint mi???
    Hova számoltad a német gazdaság méreteit és a népességét, mely hatalmas belső piacot eredményez nekik?
    Ugyanis ezt a két országot egyszerüen nem is lehet összehasonlitani!
    Te mégis megteszed!!!!

    Azt a bizonyos 100 napos programot és minden osztogatást a Fidesz teljes mértékben támogatott....majd miután a Meggyesi emiatt 2 év után megbukott és jött a Gyurcsány aki megpróbálta visszafogni az osztogatást, mindenki őt bántotta!

    "Az történelmi tény, hogy az elvtársak az utolsó pillanatig 89-ben titkolták az államadósságot. Vagyis nem is titkolták, csak hazudtak róla. Aztán robbant a bomba."

    Az akkora bomba volt, hogy a mai napig azt a 21 000 milliárdot keresik rajtunk, aminek nagy részét a rendszerváltás után vettük fel!

    Azt, hogy nem hiszed el, még nem jelenti azt, hogy nem igaz!
    A AAK (most már fidesz vezette) ugyan ezt az adatot tartja nyilván, a eurostat is....azaz ezt kell visszafizetnünk!
    Persze azt nem tudtad alátámasztani, hogy hova lett az az adósság, mert az 1994-ben 3000 milliárd volt, 1998-ban 6200 milliárd, 2002-ben 9200 milliárd.....2009-re 21 000 milliárd! Ez utóbbiba beszámitották 2004-tól a lakossági hitelek azon részét, melyen állami garancia van, azaz több, mint 5000 milliárdot, melyet 2001-ben elinditott Fidesz kormány által a 400 000 lakáshitel okozott!”
  • 162. AntiFricc 2011. június 02. 20:28
    „Írtam már, a számok és a statisztika, olyan, amilyet a megbízó megkövetel.
    Az történelmi tény, hogy az elvtársak az utolsó pillanatig 89-ben titkolták az államadósságot. Vagyis nem is titkolták, csak hazudtak róla. Aztán robbant a bomba.

    Nem írsz ezekre semmit:
    1. Németország nagy részét porrá zúzták a háború végére. Rosszabb helyzetből sokkal magasabb szintre törtek, mint mi. De nézhetjük akár Japánt is...
    2. "Amit a II. világháború porig égetett, amibe a jobboldali kormány vezetett bennünket!!!!"
    "Ha lenne szövegértésed, nem a jobboldalt hibáztatom, hogy belesodrodtunk a háborúba"
    ??!!??

    Ja és természetesen csak a Fidesz kormány a hibás, persze... 100 napos programok és egyéb pazarlások? Hazudós elvtárs megmondta, hogy elqrták, nemde?”
  • 161. gjozsi88 2011. június 02. 17:20
    „Ezzel nem nagyon akarsz semmit kezdeni, pedig AAK tény adatai!
    Azaz ami 1990 után keletkezett azért nem tehető felelőssé az átkos!

    Egyébbként amellett jól elmentünk, hogy azzal kezdted, hogy az átkosba eladósitottak minket...!
    Persze azt nem tudtad alátámasztani, hogy hova lett az az adósság, mert az 1994-ben 3000 milliárd volt, 1998-ban 6200 milliárd, 2002-ben 9200 milliárd.....2009-re 21 000 milliárd! Ez utóbbiba beszámitották 2004-tól a lakossági hitelek azon részét, melyen állami garancia van, azaz több, mint 5000 milliárdot, melyet 2001-ben elinditott Fidesz kormány által a 400 000 lakáshitel okozott!”
  • 160. gjozsi88 2011. június 02. 17:18
    „Antifricc!
    A gond az, hogy amit a világháború meghagyott azt nehéz volt tönkretenni.....pedig a véleményed szerint a szocik európa vezető országainak egyikéből csináltak rosszat!

    "Azt gondolod, hogy M.o. a vh. előtt nem volt európai szinten kiemelkedő helyen."
    Persze...lehetett, ezt nem vitattam!
    De ugye a világháború tette tönkre az országot.....nem a szocialisták!
    Akkor pedig jobboldali kormányunk volt!!!
    De ugye a 1933-as gazdasági világválságért, mely a II. világháború kirobbantásának legfőbb indoka volt, nem Kun Béláékat okolod??????

    "Szóval te azt gondolod, M.o.-t a kommunizmus Európa vezető hatalmává tette."
    Ezt sehol nem állítottam....azt viszont igen, hogy a szocializmus (mert kommunizmus soha nem volt M. o.-n) az okozat volt és nem ok, ugyanis a szovjetek sehol nem voltak addig, mig mi a németek oldalán el nem mentünk a Don kanyarig!”
  • 159. AntiFricc 2011. június 01. 22:44
    „gjozsi

    Nem kaptam választ az előbbi beírásomra.
    Szóval te azt gondolod, M.o.-t a kommunizmus Európa vezető hatalmává tette.
    Azt gondolod, hogy M.o. a vh. előtt nem volt európai szinten kiemelkedő helyen.
    Azt gondolod, hogy a jobb oldali kormány tehet arról, hogy a világháborúba sodródtunk, bezzeg ha kun béla (sicc!) elvtárs vezette volna az országot, mi sosem harcoltunk volna.
    Azt gondolod, hogy a Donhoz csak azért mentünk, mert kirándulni akartunk, semmi előzménye nem volt, sőt a világháborúnak sem volt sosem előzménye, csak úgy egyszer csak a gaz jobb oldali kormányok kirobbantották.

    Értem, szerintem akkor meghagylak a saját tudatodban, nehogy kizökkentselek. Csak legalább ne terjeszd ezeket. Kösz!”
  • 158. Sagittarius 2011. június 01. 20:49
    „157. gjozsi88 2011.06.01. 18:26

    Kövesd a példám!”
  • 157. gjozsi88 2011. június 01. 18:26
    „Sagittarius!
    Látom észrevetted, hogy hülyeségeket írkáltál eddig!!!!!
    Jót röhögtem....!”
  • 156. gjozsi88 2011. június 01. 18:25
    „Antifricc!
    Olvasd el még egyszer, mert megcáfoltad saját magadat!
    Ugyanis arról írtál, hogy gazdaságilag európában vezető országok egyikéből a szocialisták tönkretették az országot....majd a világháború csak úgy volt és az utána jövő komcsi diktatura tette tönkre az ország gazdaságát!
    Nem a szocik tették tönkre, hanem a világháború, melyben a jobboldali kormányzás alatt sodrodtunk!!!!!

    Egyébbként amellett jól elmentünk, hogy azzal kezdted, hogy az átkosba eladósitottak minket...!
    Persze azt nem tudtad alátámasztani, hogy hova lett az az adósság, mert az 1994-ben 3000 milliárd volt, 1998-ban 6200 milliárd, 2002-ben 9200 milliárd.....2009-re 21 000 milliárd! Ez utóbbiba beszámitották 2004-tól a lakossági hitelek azon részét, melyen állami garancia van, azaz több, mint 5000 milliárdot, melyet 2001-ben elinditott Fidesz kormány által a 400 000 lakáshitel okozott!”
  • 155. AntiFricc 2011. május 31. 22:50
    „gjocó
    "Amit a II. világháború porig égetett, amibe a jobboldali kormány vezetett bennünket!!!!"
    "Ha lenne szövegértésed, nem a jobboldalt hibáztatom, hogy belesodrodtunk a háborúba"

    Na ezt kapd ki néger! Most akkor mi van szerinted? Tudom bemagyarázod, hogy ez a két mondat egy és ugyanaz... Ismerem a fajtádat.

    No akkor még egyszer leírom, bár nem kellene, úgy sem fogod fel. A II. vh. előtt Magyarország európai szinten is előkelő helyen szerepelt. Ezután volt egy világháború és jött az a .... kommcsi diktatúra, amiben mi nem, hogy európai szinten, de még a gyatra kommcsi államok szintjén is elképesztően hátul kullogtunk.
    Na most, ha azt gondolod, hogy ez a háború miatt volt, akkor nagyon tévedsz. Vegyük Németországot ill. a későbbi NSZK-t. Németország nagy részét porrá zúzták a háború végére. Rosszabb helyzetből sokkal magasabb szintre törtek, mint mi. De nézhetjük akár Japánt is...

    A 90-es évek II. feléről csak TE beszélsz, kevered a szezont a fazonnal.

    Az, hogy a Donhoz mentünk, te azt gondolod, hogy nem volt előzménye. Persze, mi önszántunkból, csak azért, hogy ott lehessünk, lássunk világot odamentünk. Maradj csak ebben a hitben, csak ne terjeszd a marhaságokat.

    Az ideiglenes felszabadító (jujj!) szovjet hadsereg pedig ugye csak azért jött, hogy a németekkel vívott háború alatt az utánpótlást biztosítsa. Végülis 47 évig tartott, amíg rájöttek, a háború véget ért. <moderálva..>”
  • 154. Sagittarius 2011. május 31. 22:12
    „153. gjozsi88 2011.05.31. 18:24

    Ahogy látom, egymás meggyőzésében előrébb nem jutottunk, ezért megköszönve a lehetőséget, a magam részéről az eszmecserét itt lezárom. Majd talán valahol egy másik témakörnél újra felveszem a kesztyűt.”
  • 153. gjozsi88 2011. május 31. 18:24
    „Sagittarius!
    Látom kevered az adótörvényeket amelyek az állam működését befolyásolják, és a világ minden országában léteznek, az egyén önrendelkezési jogával, ami a nettó elkölthető jövedelme tekintetében történik!
    Jogállamban senki ne mondja meg, hogy adózott forintommal, vagyonommal mit kezdek!
    A szabályok általad javasolt változtatása ezt célozná!

    A saját önrészeddel elszámol a bank, ahogy az addig klefizetett hiteleddel is!
    Amikor végrehajt, mert minden lehetséges eszközt már kihasználtál és nem tudsz fizetni, akkor érvényesíti!
    Csupán a felé fennálló részt követeli! Arról nem a bank tehet, hogy a 10 milliós házadat a piacon a forgalmi értéke szerint csak 5-7 millióért lehet eladni! Ezután kifizetik a végrehajtót és a maradékból szépen elszámoltok! Ha történetesen az önrészed pont az a könyvi érték (10 millió) és a forgalmi érték (5-7 millió) közé esett akkor azt elbuktad! De azért mert nem fizettél!!!!

    "Akkor adják el! Ha nem veszik, akkor pedig ne gyártsák!"

    Hát igen! Erre a kérdésre nem válaszoltál! Ha nem kell gyártani, akkor mit csinálsz azzal, aki ezt gyártotta?
    Üldözöd, mint megélhetési bünözőt????
    Elfelejted, hogy az ö emiatt nem létező jövedelme sem lesz vásárlóerő, azaz ezután már ezt a mennyiséget sem kell gyártani...ujabb elbocsátások!
    A bankok becsödölnek?
    Azért vannak a betétbiztosítási alapok, melyek veszélyközösségek!
    Konszolidálni az állami tulajdonú bankokat kellett,illetve azt a magyar tulajdonú bankot, mely a forint stabilitása miatt vezető bank, azaz az OTP, ahogy nálunk is a világválság idején az OTP és a MFB bank kapott állami támogatást, amit az utolsó fillérig vissza is fizetett!

    Az internacionálé az európai szociáldemokratáké -ahol soha nem is volt szocializmus ott is énekelték!
    Persze illene tisztába lenni ilyenekkel!
    A szocialista eszmék nem azonosak az általad is vázolt kapitalizmusban, piacgazdaságban honos szociáldemokráciával!
    A szocialista eszmék azok a csak a szocializmusra jellemző államosítások, melyeket most a fidesz hajt végre!!!!!”
  • 152. Sagittarius 2011. május 31. 18:07
    „149. gjozsi88 2011.05.31. 16:43
    "....Az általad javasolt szabályváltoztatások az emberek zsebébe turkálás..."

    Ne röhögtess?? Hű de szemérmes lettél hírtelen, hogy a Fidesz hozza a törvényeket. Csak egyet mondok a fentire: Bokros csomag!

    ..."Mert a 30 évi munkádból nem fizetted ki azt amiről azt hiszed, hogy a tied..."

    Megint nem értettél meg! Hogy kölcsönt kaphassak tetemes mennyiségű önrészt fel kellett mutatnom, hiszen különben nem kaptam volna! Így tehát, a házamban, amit zuzámen visz a bank, az az összeg is benne van, ami a sajátom volt!!! Akkor tehát milyen jogon is viszi a bank az én pénzem?? Ellopja?? De el ám!! ( de ne örülj, ez csak példa volt, és a megnyugtatásodra közlöm újfent, egy rohadt vas kölcsönöm sincs, sem áruhitelem, hála az eszemnek!)

    ".....Nem azért gyártanak valamit, mert van rá pénzük! Azért gyártanak, mert el akarják adni ,...."

    Akkor adják el! Ha nem veszik, akkor pedig ne gyártsák! Gyártsanak mást, vagy menjenek kapálni...stb! Na éppen ez a szabadverseny és a szabadpiac! Ha én elkezdek valamit gyártani, és nem veszik, becsődölök, végem, a kutyát nem érdekli. Viszont, ha egy bank becsődöl, azt azonnal konszolidálják, szakadásig támogatják, ahelyett, hogy hagynák megrohadni, ahogy engem! Engem miért nem konszolidál senki??? Nem látsz itt visszásságot?

    ".....Nem csodálom, még mindig a szocialista eszméken élsz! Csak nem értem miért kommunistázol!..."

    Ne röhögtess! Az internacionálét éneklitek fennhangon, szocialistának nevezitek magatokat, közben vadkapitalista elveken alapuló világot építetek! Valami nagyon összekócolódott a fejetekben, vagy mégrosszabb, aljas módon átverásre játszatok!”
  • 151. gjozsi88 2011. május 31. 16:57
    „még annyit!
    Igazad van nem világról, európa egyik vezető országáról írtál!
    Ez csupán technikai kérdés, mérték szinte változatlan....a kérdés mikor is volt az, az előző hozzászólás szerint!!!!

    " Ha a jó komcsijaid lettek volna hatalmon a II. vh. kitörésekor, esélyük sem lett volna kimaradni a háborúból... Tehát emiatt a jobb oldalt hibáztatni óriási szamárság."

    Ha lenne szövegértésed, nem a jobboldalt hibáztatom, hogy belesodrodtunk a háborúba, hanem a háború okozta országégést nem lehet a szocikra kenni!
    Tehát ebből következik, hogy nem a 90 es évek második felére gondoltál, mikor európa vezető országának tönkretevőjeként a szocikat okolod.....miközben az ezt megelőző években csak a világégés volt, amikor nem a szocik kormányoztak!
    Azaz tök logikus a kérdés: mikor tették tönkre a vezető országunkat a szocik, nem a 90-es évek második felében!!!!!!??????”
  • 150. gjozsi88 2011. május 31. 16:50
    „Antifricc!
    Akkor már csak azt meséld el, hogy mikor voltunk a világ legjobb gazdasága, amit a szocik tönkretettek!
    Azt megtudtuk tőled, hogy senki nem beszélt a 90-es évek második feléről!
    Azt meg elmeséltem, hogy az első felének végén egy jobboldali kormány idején beléptünk egy háborúba, ami porig rombolt mindent!
    Azaz a kérdés:
    Mit tettek tönkre a szocialisták és főként mikor???????

    idézem a véleményeidet!

    " Ezek miatt lettünk a XX. század második felében európa egyik vezető országából egy szerencsétlen, megtört, sárbatiport ország!"

    Tehát mikor is??????

    ""A vezető országra a II. vh előtti korra gondoltam."

    Amit a II. világháború porig égetett, amibe a jobboldali kormány vezetett bennünket!!!!
    Lehet kenegetni, de ugy tudjuk, hogy elöbb mi mentünk az "ősi" magyar földre a Don-hoz....csak utána jöttek vissza az oroszok!
    A sorrend rohadtul nem mindegy!”
  • 149. gjozsi88 2011. május 31. 16:43
    „Sagittarius!
    Az általad javasolt szabályváltoztatások az emberek zsebébe turkálás, önrendelkezési jogának korlátozása, már nálunk volt az átkos szociba!
    Miért komcsizol még mindig, ha annak szabályait vágyod?????

    Tudod miért kell kinnt állnod a pakkjaiddal, ha jön a végrehajtó?
    Segítek!
    Mert a 30 évi munkádból nem fizetted ki azt amiről azt hiszed, hogy a tied.....ugyanis azért lakoltatnak ki, mert nem fizetted ki!

    Kimondta, hogy a mai világban nincs szükség, hütőszekrényre, mosőgépre, tv-re, .....kerékpárra, motorra, ...fűnyiróra?????
    Egyébbként mit kezdesz azokkal az emberekkel, akik abból élnek, hogy tartós fogyasztási cikket gyártanak!
    Ha nem veszik nem is kell gyártani......!

    "Akkor ne gyártson az akinek nincs pénze!"
    Ez a vélemény a koronája a butaságodnak!!!!!
    Nem azért gyártanak valamit, mert van rá pénzük! Azért gyártanak, mert el akarják adni ,ugyanis pénzkidobásként raktárra termelni csak a szocializmusba szoktak!
    A piacgazdaság az egészen más......de látom nem érted!
    Nem csodálom, még mindig a szocialista eszméken élsz!
    Csak nem értem miért kommunistázol!”
  • 148. AntiFricc 2011. május 30. 23:52
    „jocika
    Ismét baromira demagóg vagy! Aki maszatol, az egyedül te vagy, aki 56-ot még mindig ellenforradalomnak tartja.
    Apám, miért nem mész észak-koreába, ha ennyire szereted a komcsikat?
    1. Nem írtam sosem, hogy VILÁG vezető ország voltunk.
    2. Megint hazudsz, mikor a 90-es évek második feléről beszélsz, erről sem írtam.
    3. Ha a jó komcsijaid lettek volna hatalmon a II. vh. kitörésekor, esélyük sem lett volna kimaradni a háborúból... Tehát emiatt a jobb oldalt hibáztatni óriási szamárság.
    4. Mit építettek fel az elvtársak? Egy adag sz.rt.. Na és miből?

    Kezdek rájönni, hogy egy beépített troll vagy.”
  • 147. Sagittarius 2011. május 30. 23:40
    „146. gjozsi88 2011.05.30. 18:10
    ".....most mégis az államot okolod azért, mert a zember hozott egy felelőtlen döntést!"

    Igen, ahogy, és amint leírtam az előzőben!

    "....az nem ismeri a jogállam, demokrácia, piacgazdaság működési szabályait!"

    Szabályok?? Ezeket a szabályokat ugyan olyan emberek alkották, mint Te vagy Én! Ideje változtatni rajtuk, mert észrevehetően átlépett felettük a történelem! (Nem Marx, és Lenin által megálmodottakra gondolok, lecserélés gyanánt)

    "....A bedölt hitelek esetén sem ugrott az addig kifizetett pénze....."

    Neeeem??? Amikor egyik este lefexel a 30 év munka árán összekuporgatott pénzedből épített lakásodban, és másnap délben már a park közepén álldogálsz, az összes ingóságod mellett, és másé a házad, akkor még örülhetsz, ha pluszban még nem maradt pár milla adósságod! (azt ne mond, hogy a kölcsönből épített ház a banké, mert önrész nélkül senki nem kapott hitelt, így valszeg minden ingatlanban a nagyobb rész a tulajé, és nem a banké! Így értettem.) Az a baj, hogy Te a bankok szemszögéből nézed a helyzetet, és nem az emberekéből! Na ez a gáz a Ti elméletetekkel, és elveitekkel!

    "....Mert a tartós fogyasztási cikket csak havi részletekbe tudják venni az emberek,...."

    Na, de miért kell erőltetni, hogy az emberek erejükön felül vásároljanak olyan tartós fogyasztási cikkeket amire gyakorlatilag nincsen szükségük??? - mindösszesen csak azért hogy játszhassa vele az eszét. Na erre kell egy egészséges szabályozást létrehozni!

    "....Ha nincs hitel, akkor gyártás sincs..."
    Akkor ne gyártson az akinek nincs pénze! Ne vásároljon az akinek nincs pénze, főleg olyan dolgokat, amire gyakorlatilag nincs is szüksége! Érdekes módon, valahogy akkor is forgott a világ kereke, amíg nem voltak bankok. Persze mostanság már úgy néz ki, mint ha a világ megállna, ha a bankok nem lennének. Ááááá, dehogy, ezt csak tudatosan beültették a köztudatba (agymosás) és most ettől retteg mindenki!”
166 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hasba szúrta vitapartnerét egy férfi Nagyatádon

Életveszélyesen megsérült egy barcsi férfit, akit előzetes szóváltás után, dulakodás közben hasba… Tovább olvasom