DRINKiQ kampány

2022.06.20. 13:08

A tudatos alkoholfogyasztást népszerűsítik a VOLT fesztivál poharai

A Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata és a Sziget idén közösen hívja fel a figyelmet a tudatos és felelősségteljes alkoholfogyasztás fontosságára. A fesztiválozók a VOLT, a Balaton Sound és a Sziget fesztiválokon találkozhatnak a DRINKiQ kampány különböző üzeneteivel szórakozás közben repoharaikon, melyről egy QR kód segítségével a DRINKiQ.com edukációs weboldalt is elérhetik.

kisalfold.hu

A két év kihagyás után először megrendezett Telekom VOLT, Balaton Sound és Sziget fesztiválokon a számos program mellett a környezetvédelmi- és a társadalmi felelősségvállalás iránti elköteleződés továbbra is töretlen, melynek részeként - egyebek mellett -  idén is a már megszokott repoharak megvásárlásával fogyaszthatnak italokat a fesztiválozók. A Diageo és a Sziget az idei fesztiválokon közösen hívja fel a figyelmet a tudatos, felelősségteljes alkoholfogyasztás fontosságára. 

Fontosnak tartjuk, hogy a fesztiváljainkon mindenkihez eljusson a tudatos alkoholfogyasztás üzenete. A DRINKiQ kampány egy kiváló lehetőség arra, hogy kreatív és hatékony módon hívjuk fel a figyelmet a téma jelentőségére

– mondják a fesztiválszervezők.

A Diageo a fesztiválokra 150 ezer darab, 6 különböző, egyedi dizájnnal ellátott repohárral készül, amelyeken a DRINKiQ.com, a vállalat alkoholedukációs weboldalának elérhetőségét, valamint felelősségteljes alkoholfogyasztást népszerűsítő üzeneteket jelenít meg angol és magyar nyelven egyaránt. A poharakon lévő QR kód segítségével bárki könnyedén elérheti a DRINKiQ.com weboldalt, ahol nem csupán magát a DRINKiQ kvízt, de többek között egy önértékelési tesztet, valamint az alkohollal kapcsolatos edukációs cikkeket és további hasznos információkat találhatnak az érdeklődők. A DRINKiQ kvíz a Sziget applikáción keresztül is elérhető lesz, valamint hasznos tippek és tanácsok várják a fesztiválozókat a nyomtatott Sziget Útlevélben és a weboldalon is egy ún. “fesztivál túlélési kisokos” (Festival Survival Guide) formájában.

A világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalataként számunkra nagyon fontos a társadalmi felelősségvállalás, a környezetvédelem. Éppen ezért gondoljuk azt, hogy a Sziget Fesztivállal történő együttműködésünk nem csak egy kiváló lehetőség arra, hogy még több emberhez eljuttassuk a tudatos alkoholfogyasztás üzenetét a DRINKiQ kampányunkkal, ugyanakkor a környezetet is kiméljük a repoharak révén. Bízunk benne, hogy a poharakon található üzenetek elgondolkodtatják a fesztiválozókat és akár csak két koncert közben is ellátogatnak a DRINKiQ.com-ra

– nyilatkozta Ábrahám Gergely, a Diageo európai partnerországok vállalati kapcsolataiért felelős vezetője.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában