Kisalföld logö

2017. 11. 21. kedd - Olivér 3°C | 9°C Még több cikk.

Költözik az ügyfélszolgálat

Az ÉDÁSZ Rt. felszámolja a soproni Höflányi utcában található ügyfélszolgálati irodáját és július nyolcadika után az egyik bevásárlóközpontban fogadják a panaszos ügyfeleket.

A soproniak évtizedeken át megszokták, hogy akinek valamilyen gondja van az áramszolgáltatóval, besétálhat a Höflányi utcai központba és elintézheti ügyes-bajos dolgait. A cég azonban hamarosan más helyre költözteti ügyfélszolgálati irodáját. Az ÉDÁSZ Rt. győri központjától kapott információink szerint erre azért van szükség, mert napjainkban már csak öt dolgozót foglalkoztatnak itt. Az egykori üzemvezetőség területe pedig 1400 négyzetméter, tehát gazdaságtalan a működtetése, viszont jó pénzért értékesíthető. A költöztetés egyben – reményeik szerint – minőségi változtatással is jár, hiszen az új energiasziget bővebb szolgáltatásokat nyújt majd.

Az már más kérdés, hogy a város szélén lévő plazába, a több százezer forintért bérelt irodába hogyan jutnak ki a jobbára idős emberek, akik szeretik maguk intézni a dolgaikat, s idegen tőlük a modern technika. Gyepes Tamás, az ÉDÁSZ Rt. hálózati igazgatója szerint statisztikáik bizonyítják, egyre többen intézik ügyeiket telefonon, csökken a személyes megkeresések száma. Győrben hasonló körülmények között működik az ügyfélszolgálat és kedvezőek a tapasztalataik.
A mostani soproni lépés része a francia és német tulajdonosok racionalizálási stratégiájának. (A tulajdonosi szerkezetben hamarosan változás lesz, mert a franciák eladják részvényeiket a németeknek. Az ügylet már eldöntött tény, csak a Versenyhivatal jóváhagyását várják.) Mint ismeretes, a városban korábban üzemvezetőség is működött. Központjuk azonban már Kapuváron van, Sopronban „ csak " a készenléti szolgálat szerelői maradtak. Pk előbb elhagyták a Höflányi utcát és ha gond adódik, akkor otthon riasztják őket.

Akinek Sopronban bármiféle bejelentése, vagy panasza van az áramszolgáltatóval kapcsolatban, azt egy gépi hang fogadja az úgynevezett győri energiavonalon, és különböző választási lehetőségeket kínál fel. A hibabejelentésnél például úgy működik a rendszer, hogy a Győrbe beérkezett panaszt számítógépen továbbítják a soproni szerelőkhöz, akik aztán kiszállnak a helyszínre. Az úgynevezett energiavonalon reggel fél nyolctól este fél hétig fogadják a hívásokat. Ezt követően rögzítik a bejelentést, és másnap intézkednek. Kérdés persze, hogy mi van akkor, ha sürgős hibaelhárításról van szó.
– Ilyenkor – például életveszély, vagy egy egész utcára kiterjedő áramszünet esetén – természetesen azonnal intézkedünk, hiszen a készenléti szerelőket autóval, URH-val és mobiltelefonnal is elláttuk – mondotta Gyepes Tamás. – Az egyedi hibák kijavítása azonban valóban másnapra marad.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Lili bárónő, le a kalappal!

A Lili bárónő című, három felvonásos operett szombaton este soproni sikerútjára indult. Egymásba… Tovább olvasom