Kisalföld logö

2016. 02. 09. kedd - Abigél, Alex 7°C | 13°C

Baleset Sopronban a körforgalomban - fotók

Információnk szerint a Kossuth Lajos - Wesselényi utcai körforgalomban baleset történt Sopronban.
A képen látható szürke Opel belehajtott az előtt haladó autóba, minek következtében a balesetet okozó jármű a járdára hajtott, majd a kerítésben landolt. A balesetben szerencsére senki sem sérült meg - írja olvasónk.

Fotók: Tudósító

Olvasóink írták

30 hozzászólás
12
  • 30. hehe08 2012. július 01. 11:37
    „egyszerű megoldást javasolnék:
    STOP táblát minden irányból!
    mivel épeszű ember nem 200-zal megy a körforgalomba ( a nagytöbbség most is majdnem állásig fékezi az autóját a biztonság kedvéért) ezért a forgalom sem lassulna nagyon.
    bevezetéstől egy évig folyamatosan szolgálatot teljesítő rendőröket oda, akik sorra bűntetik a STOP táblát nem ismerőket.
    Mivel az emberállat nem képes gondolkodni, ezért a rendőri segítséggel szépen be lehet idomítani.....
    A rendőrség is nyer egy csomó pénzt az ügyön.....”
  • 29. zeta62 2012. június 29. 22:14
    „A gond ott van, hogy ez az öszvér megoldás a lámpánál még mindig jobb, és pld. a buszok másként nem nagyon férnének el.
    Az, hogy sok közlekedő nem is figyeli a táblákat, ha egyenes útszakaszt lát maga előtt? Gáz, de Magyarországon mindennapos. A minap egy 40-es férfinak kinéző egyén majdnem levitte a járgányom orrát egy jobbkezes kereszteződésnél. Majd a csikorgásom után még letolt, hogy "Én mentem egyenesen!" Az ilyenek zúgnak bele a körforgalomba is fék nélkül.”
  • 28. kumpala 2012. június 29. 20:37
    „A körforgalom általában jó, nevezett szakasz pedig a jónak az elrontása. Én a következőképpen tudnám kiváltani: először is meg kéne tanulni vezetni, hogy egy picit bonyolultabb kereszteződésben ne legyen halálfélelme az amúgy közlekedésre korlátozottan alkalmas egyéneknek. kmmk, ha pl. neked ez akkora megrázkódtatás, mit csinálnál Pesten? Egyébként néhány kötelező haladási irány táblával megoldható, nem muszáj mindenkinek minden irányban menni, van elég alternatív útvonal.”
  • 27. Mankapunka 2012. június 29. 18:23
    „Madarász

    De legalább a kocsidat nem törik ripityára a körforgóban,ha a papa meg akar benne fordulni,de hogyha valaki oldalba kap,mert azt HITTE,hogy övé a védett út.

    Így minimálisabb a kocc esélye.

    Körforgalom azért jó,mert például sokszor nem kell 0-ra megállni,mint a lámpánál,és így elég sok üzemanyagot lehet megspórolni,hogy nem kell mindig a nagy tömeget újra meglendíteni. Több liter gázolajat meg lehet így spórolni.”
  • 26. kmmk 2012. június 29. 16:10
    „A kedves hozzaszolok irjak mar meg, hogy akkor ok hogyan kepzelik el a ket vicc korforgalom kivaltasat, mert nyavajogni, ertelmetlenul fecsegni mindenki tud.
    Ha valaki a Kossuth Lajos utcara akar rafordulni vagy keresztbe szeretne menni, akkor a korforgalomnal hamar meg tudja tenni. Ezert epitettek, mert regen turhetettlen volt mar az allapot, mert nem lehetett kihajtani. A forgalom nagy resze meg pont a Kossuth Lajos utcan zajlik. A masiknal is pont ez a helyzet.”
  • 25. kumpala 2012. június 29. 16:04
    „Ez nem körforgalom, hanem egy vicc.”
  • 24. prakker 2012. június 29. 14:05
    „1soproni. Nem szeretnék vitát indítani ebben a kérdésben. Mondjuk azért megnéztem volna kezdő botlásaid, lefulladásaid. Erre szokták azt mondani senki sem az anyukája hasában kezdte. Az általad bemutatott friss jogsis kezdő gurulásait pedig, józan, nyugodt hanggal segítettem volna. Aztán az vesse ránk az utolsó követ akinek még nem fulladt le az autója, úgy hogy már nem mondható frissnek a jogsija. Az előfordulhatott, hogy rutin vizsga nélkül vitték városi vezetésre a tanulót, ez valamikor nem is volt előírás, de ez legyen az oktató felelőssége. A vezetésre való képességet, a vizsgán a vizsgabiztos állapítja meg, ez pedig az Ő felelőssége. Az oktatás minőségét valóban nagyban befolyásolja a képzésre adott idő. Ezt ugyan "pót" órákkal lehet javítani, de ez is véges. Ugyanis amennyiben nem a lottón nyerted a jogsid, te is vizsgáztál. A gyakorlati órákon a megszokott oktatóval szinte minden feladatot kiválóan megoldottál. Aztán mikor eljött a vizsga, tele lett a gatya, ezt még egy jó adag stressz is segítette, és csodálkoztál, hogy miért nem sikerült az ami eddig mindig. A kezdő mellett pedig nagyon kevés kivétellel nem ül, segítő szándékú barát, rokon, ismerős, vagy adná isten oktató. Tehát ahogyan neked is el kellet kezdeni, úgy nekik is el kell. Több türelmet, ha ilyent látsz, és próbálj segíteni neki valamilyen módon. Abban egyetértek, hogy esetleg bizonyos időhatárig a kezdők úgy vehessenek részt a forgalomban, hogy viselni kellene az általa vezetett autón a "T" betűt, ha erre lenne egy nemzetközi jel az még jobb lenne. Így legalább hatékonyabban tudnánk segíteni a kezdők elkerülhetetlen botlásit.”
  • 23. Csetneky 2012. június 29. 12:42
    „6. gte325

    Nem általábban a körforgalommal, hanem AZZAL A KONKRÉT körforgalommal van a baj. Tudod, a szövegértés fontos dolog, a sok olvasás segít az elsajátításában. :)”
  • 22. 1soproni 2012. június 29. 11:56
    „Madarász: minek vegyek plusz órát, ha az oktató és a vizsgabiztos elhiteti vele, hogy tud vezetni?”
  • 21. Madarász 2012. június 29. 11:33
    „14. Attól függ, hol van az a körforgalom. A lámpa jobban lassítja sok helyen, mikor az egyik irányból egyetlen autó sem jön, a másik irányba meg várnak percekig.

    17. Ez valami vicc?! Az oktató mellett még minden mazsola betartja a szabályokat, ha már nem ül mellette, meg megy, mint a meszes.

    19. A gyakorlati órák száma valóban kevés volt, de lehet venni plusz órát, ebben senkit nem akadályoznak meg. ;)”
  • 20. Madarász 2012. június 29. 11:26
    „7. A baj, hogy a körforgalmat sem tudják többen használni, mint a jobbkéz szabályt... Indexelnek össze-vissza, nem tudják kinek van elsőbbsége a behajtásnál. A múltkor egy papa észrevette, hogy le van zárva a kijárat az Agip kútnál a Szent Imrén, erre (most kapaszkodj meg!) megpróbált visszafordulni a körforgalomban.

    Ezek a közepén köpés körforgalmak mindenhol veszélyesek, ahol nincs elég hely, nem kell körforgalmat csinálni.”
  • 19. 1soproni 2012. június 29. 11:13
    „prakker! Nem egy balesetért. Csak esetleg jelentene valami kontrollt, hogy egyes oktatók hogyan dolgoznak.
    Ültem már friss jogsis mellett, akinek sok volt egy körforgalomban egyszerre körülnézni, lassítani, kanyarodni, indexelni, ezért inkább átszabott rajta. Na hogyan kap az ilyen engedélyt?
    Nem lehet minden eshetőségre felkészülni, de vagy a gyakorlati órák kevesek, vagy a minőségük silány. Lásd: zöldet kap, lefullad vagy beragad.
    No meg persze olyanról is hallottam már számtalanszor (nem idén), hogy az oktatók rutin vizsga nélkül vitték városba a tanulókat. ( Most találtam, hogy már vizsga sem kell: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/12/08/januartol_megszunik_a_rutinvizsga/ )”
  • 18. prakker 2012. június 29. 10:07
    „1soproni. Az egykori oktatót felelőssé tenni egy véletlen balesetért azért túlzás. Tudod ha egy kicsit magadba néznél, és őszintén elismernéd, hogy milyen béna voltál kezdő korodban, talán más lenne a véleményed. Szívesen meghallgatnám erről egykori oktatódat is, vagy szívesen megnézném a vizsgán elért eredményed is. A pontozást meg már kitalálták, nem tudom a jogosítvány megszerzésének feltételein mit szigorítanál. Tudom te mint felelős, "gyakorloti jármű vezető oktató" minden eshetőségre felkészítenéd tanulóidat. Csak azt felejted el, hogy melyik, vagy milyen eshetőségre, ugyanis minden közlekedési szituáció más. A folyóba sem lépsz kétszer ugyanarra a helyre. Szerintem ennél a balesetnél, talán a követési távolság be nem tartása, vagy csak a figyelmetlenség felróható, amit okozhatott a nagy meleg. Meg igazából ismerni kellene a baleset összes körülményét aztán vélemény alkotni. Inkább csak az mondható jó szívvel, hogy hál istennek személyi sérülés nem történt.”
  • 17. 1soproni 2012. június 29. 09:06
    „Mankapunka: "Én személy szerint a jobbkezes utcákat beszüntetném,pont az ilyen Schumi növendékek miatt.Az egy dolog,hogy a társadalom 20 %-a tudja kezelni,de a többség miatt én beszüntetném,biztonság miatt."

    Én inkább a jogosítványhoz jutás feltételein szigorítanék. Esetleg pontoznám a friss jogsis, balesetet okozó vezetők egykori oktatóit. x pont után bevonnám az ő engedélyét is.”
  • 16. kuller 2012. június 29. 08:12
    „Hát igen ez a körforgalom valami csodálatos, azt még el is lehetne nézni, hogy az emberek többsége keresztülmegy rajta mert nem veszi észre, hogy ez egy körforgalom, de engem dudálnak le ha szabályosan közlekedem benne. ha jól emlékszem mikor tanulóvezető voltam, ez volt az a körforgalom ahová csak egyesben mehettünk be mert természetesen túl sok hely sincs benne tehát két autó már nehezen tud benne körözni :)”
  • 15. józanparaszt 2012. június 29. 07:46
    „az tény, hogy a volán mögött ülök 70%-ának fogalma sincs mi történik a pléhkasztniján kívül...
    potenciális veszélyforrások”
  • 14. molten13 2012. június 28. 23:35
    „A körforgalokm valóban jó találmány, csak nagyon lelassítja a forgalmat. Ez a korabeli hírek szerint 1 millióból kialakított körforgalom egy vicc, csak mosolyogni nem tudunk rajta.”
  • 13. BLA 2012. június 28. 22:45
    „KOSZONJUK EZEKET A KORFORGALMAKAT WALTER MESTER UR.”
  • 12. raptor12 2012. június 28. 20:42
    „6. gte325 2012.06.28. 19:12
    5. Csetneky ne moderáld magad, mondd ki nyugodtan, a saját bizonyítványodat állítod ki. A körforgalom a legtökéletesebb forgalomszabályozási eszköz

    IGEN csak nem az ami a Kossuth Lajos utcában van! Mert az úgy ahogy van nagy kalap sz@r, mint ahogy a a Balfi út és a Híd utcai kereszteződésben lévő is! :DD”
  • 11. IkvaHírLACEE 2012. június 28. 20:22
    „#2 kerékpárútra pont nem jut festék”
30 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

Galériák

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

MSZP és Fidesz: Mikor kiáltsunk farkast?

Más módon, és más megközelítésből, de a soproni MSZP-t és a Fideszt is foglalkoztatja a soproni… Tovább olvasom