Kisalföld logö

2017. 12. 15. péntek - Valér 4°C | 8°C Még több cikk.

Jövőkép a városszervezés jegyében Kapuváron

Városmarketing-programot készíttetett a kapuvári önkormányzat, melyben a település nyolc-tíz éves jövőképét határozták meg a helyi közélet szereplői.

Elkészült Kapuvár városmarketing-programja, mely a következő nyolc-tíz évre határozza meg a turizmus, a befektetők és a helybéliek számára a város fejlődésének lehetséges irányát.

– A terv a városról, gazdaságának, turisztikájának és marketingjének szervezéséről szól – mondta el Hámori György polgármester.

Hangsúlyozta, ilyen programot két esetben készíttet egy település, ha válságmenedzselésről vagy ha egy fejlődőképes település további ötleteiről akar beszélni.

– A jelenleg folyó beruházások fényében inkább az utóbbi miatt alakítottunk egy csoportot, melynek feladata volt ezen program elkészítése – tette hozzá a polgármester.

Kapuvári rendezvény – A várost nem csak a turistáknak kell eladni. Fotó: Kisalföld-archív
Kapuvári rendezvény – A várost nem csak a turistáknak kell eladni. Fotó: Kisalföld-archív

– A városmarketing-program alakítására létrehozott csoportba a helyi közélet minden szegmenséből meghívtunk résztvevőket, akik meghatározták, hogy a város életében milyen problémákat akarunk megoldani és milyen célokat akarunk elérni – tájékoztatott a csoport vezetésével megbízott Hutflesz Mihály. A Régiófókusz Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, négy-öt nagy területet vizsgáltak a város életéből.

– Fontos a kapuvári gazdaság fejlődésének jövőbeni irányait meghatározni, hiszen nemcsak a turistáknak szól a kész program, hanem a reménybeli befektetők keresésének is irányt kell szabni – mondta az ügyvezető.

A megvizsgált területeken belül nagy hangsúlyt kapott Kapuvár mint a térség motorja, szervezőereje, ezenkívül a csoport tárgyalt a humán erőforrások felhasználásáról is. – Egyre égetőbb probléma, hogy a helyi fiatalok az egyetemek elvégzése után nem találnak a környéken munkát, ami a város fejlődésének egyik gátja is lehet – jelentette ki Hutflesz Mihály. Úgy véli, a város, illetve gazdaságának és turisztikájának ˝eladásához˝ megszületett a megfelelő alapprogram, melynek nyomán elkészíthető egy-egy év konkrét marketingterve.

Olvasóink írták

  • 4. rittersport 2010. július 30. 11:42
    „Le sem szarják a a kapuvári adófizetőket,hogy ,mit szeretnének,mi jó nekik....szar az egész hozzáállásuk.Itt semmit nem lehet csinálni,csak amit ezek a semmittudók elképzelnek..bár ezeknek még elképzelése sincs!”
  • 3. heat 2010. július 28. 07:24
    „duma, duma, duma, duma, duma, duma, duma, duma, duma, duma, duma, ...”
  • 2. rick_ 2010. július 22. 13:19
    „El lehet valahol olvasni a városmarketing programot?”
  • 1. kistázi 2010. július 22. 10:51
    „Még jó pár csoport kéne ahhoz,hogy az ott élők is érzékeljék: értük is van valami alkotva!!!
    Ezekbe a csoportokba pedig még be lehetne dugni pár kádert, hogy legyen legalább valami papír elöttük, mintha dolgoznának.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Gyopáros másként ismeri az ˝állástörténetet˝

Csorna - Gyopáros Alpár támogatná, hogy Turi György – polgármesteri mandátumának lejártával… Tovább olvasom