AZ ÉV VÁLLALKOZÁSA: Tutti Élelmioszeripari KFT.

2006.12.01. 14:19
Értékelem a cikket!
Betűméretet növelem Betűméretet csökkentem Cikket küldöm e-mailben Nyomtatom E-mailt írok a szerkesztőnek Később elolvasom

Az év vállalkozása díjat 2006-ban a Presztízs-díjon a Tutti Élelmioszeripari KFT. nyerte el.

Hírlevél feliratkozás

Értesülni szeretnék a napi friss helyi hírekről! E-mailemre levél érkezik, amelyben megerősítem a feliratkozást.



Ha egy húszéves cég az esztendők során jó képet alakított ki magáról, a megrendelések maguktól jönnek. De arra a húsz évre nagyon oda kell figyelni – némi leegyszerűsítéssel így összegezhető a Tutti kft. sikere.

A díjátadás után Prohászka Ottó ügyvezető igazgató nem leplezte örömét: – Ha nem tűnik szerénytelenségnek, azt kell mondanom, mi eddig is tudtuk, hogy amit a cégünk a húsz év alatt összehozott, az példaértékű. Ma az esett nagyon jól, hogy a független bírálók is így látják. A húsz évet átgondolva ez a nap valódi ünnep számunkra. Mert ha valaki ennyi időn át csinál egy vállalkozást, már nem a pénzért teszi. Más dolgok vezérlik: az alkotás öröme, az, hogy képes a semmiből alkotni valamit. Bennem, bennünk talán fokozottabb mértékben fellelhető ez az alapvető emberi tulajdonság.

– Hogy mit érzek példaértékűnek, ha rólunk van szó? Mi nem privatizáltunk, nem másnak a kárára jutottunk el idáig, hanem szabadjára engedtük az emberi alkotó fantáziát, energiát. S azok a kollégák, akik velem együtt dolgoznak, ezt szabadon megtehették. A kezdetektől olyan korrekt üzleti magatartást mutattunk a piacon, amivel jó hírnevet sikerült kivívnunk, ez komoly érték. Mert ma az üzlet szinte magától jön, hiszen ismertek vagyunk a piacon, tudják azt, hogy amit a Tutti ígér, azt teljesíti is.
– Végül egy jó tanács: aki egy céget fel akar építeni, gondolkodjon hosszú távon. A sikerek jönni fognak, ha van megfelelő szakértelem, kitartás, bátorság és persze egy jó csapat.

Húsz sikeres esztendő

A Tutti kft. fő profilja az élelmiszeriparon belül a portechnológia. A cég idén ünnepelte 20. születésnapját. Háromféle szakmai tudás, három elszánt ember kellett ahhoz, hogy 1986 elején létrejöhessen a jogelőd gmk. Prohászka Ottó vegyészmérnök, Bári Zoltán bel- és külkereskedő, valamint Molnár János gépipari automatizálási mérnök biztos egzisztenciát adó állami munkahelyet hagyott ott, hogy kreativitását magánvállalkozásban kipróbálja. Sikerrel tették: ez év végére 1,5 milliárd forintos forgalmat várnak. Fagylaltpor gyártásával kezdték, s ma emellett különféle italporokat (jeges tea és kávé, kapucsínó, forró csokoládé), cukrászati alapanyagokat, kávékrémport, táplálkozáskiegészítőket készítenek és forgalmaznak. Külön említést érdemel Rábapatona határában felépített telephelyük, amely méltán hirdeti: itt minőségi termékek készülnek.

hirdetés

Hozzászólok a cikkhez


A tisztább tartalom érdekében előzetesen moderálunk. Ez rövid késést fog okozni a komment megjelenésében, amiért megértését kérjük. Az éjjel 23 és 6.30 közötti kommentek 7-ig jelennek meg.
Kérjük, olvassa el Felhasználási szabályainkat!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezni!
Kérem, jelentkezzen be vagy regisztráljon!
Töltés, kérem várjon!
Töltés, kérem várjon!
ˆaz oldal tetejéreˆ

hirdetés

bezár
asdasd
Kérem várjon, jelentkezését rögzítjük...