Kisalföld logö

2017. 12. 13. szerda - Luca, Otília 0°C | 9°C Még több cikk.

Újabb baleset a Metró-csomópontban

Két autó ütközött össze Győr-Ménfőcsanak közelében az M1-es autópálya lehajtója és a 83-as főút csomópontjában.
A balesetben személyi sérülés nem történt.

A helyszínelés és a műszaki mentés idejére a 83-as főút fél útpályáját lezárták.

A kereszteződésben gyakoriak a balesetek, az M1-es felől érkezve Győr felé - főleg csúcsforgalomban - szinte lehetetlen lekanyarodni. A  Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. korábban azt nyilatkozta a kisalfold.hu-nak, hogy körforgalmat terveznek a csomópontban.

Olvasóink írták

  • 16. Stewe 2011. január 20. 10:53
    „Pár év alatt eljutott a 83as út színvonala és forgalma oda, hogy csúcs-időszakokban vonattal előbb érsz haza Pápáról, mint kocsival !”
  • 15. igazmondó 2011. január 20. 10:15
    „12. enéh 2011.01.20. 09:03

    azok az ajánlott sebességet mutató kijelzők jók lennének, én legalábbis figyelném őket, csakhogy szinte egyik sem működik. A tesconál lévők vagy nem jók, vagy hiányos a kiejlző mátrix, az újabbak a tescotól kifelé meg talán csak egy hétig működtek, azóta sötét mind.
    De lényeg, hogy ezért is felvette valaki a lóvét, a működést meg nem kéri számon senki. Minek is van a közútkezelő...
    Egy kis oknyomozás kéne kedves kisalföld! Vagy az már túl szakmai igaz?”
  • 14. Mike-Mouse 2011. január 20. 09:41
    „A Metro-nál is ott a 60-as tábla csak senki nem veszi figyelembe. Ha lejössz a pályáról és a város irányába kanyarodnál és szerencséd van egy órát ott álsz mire ki tudsz startolni onnan :S”
  • 13. annobon 2011. január 20. 09:17
    „12-höz: nem csak a forgalom számít, de ha a pápai kerülőszakasz mintájára (körforgalmakkal) építették volna a ménfőcsanakit is, jóval rugalmasabb és gyorsabb lett volna itt is a forgalom.”
  • 12. enéh 2011. január 20. 09:03
    „A pápai elkerülő soha sem lesz olyan forgalmas, mint ez az út. De szerintem a körforgalom gyorsabb, mint a lámpás kereszteződés. Esetleg megoldás lehetne, ha a Metro után is lennének olyan kívánt sebességet jelző táblák, mint a Tesconál. Bár nem tudom, hány ember veszi figyelembe a sebesség megválasztásánál?”
  • 11. Yana 2011. január 20. 08:32
    „Mindenesetre a Metrónál lévő kereszteződéssel valamit mégis csak kellene csinálni, mert életveszélyes. A városból érkezők, ha le akarnak kanyarodni balra, elég nehezen látják be a szemben lévő szakaszt, mert az autópályára felhajtani igyekvőktől nem lehet látni, hogy egyenesen jön-e autó vagy sem - az íves kanyar miatt. Ahelyett, hogy lámpákat tettek volna azokra a szakaszokra, ahol talán még az életben nem volt baleset, ide kellett volna egy körforgalmat vagy bármi mást építeni. Plusz a 100 méterenként lévő lámpák miatt folyton meg kell állni az autósoknak, ezért az "elkerülő" már elvesztette eredeti funkcióját, hiszen a legtöbben Csanakon keresztül járnak éppen a sok lámpa miatt, vagyis a forgalmat visszaterelték a lakóövezetbe.
    Szóval a lényeg, hogy szerintem értelmesebben is meg lehetett volna csinálni a 83-ast...”
  • 10. dw748a 2011. január 20. 08:23
    „6. Igaza van teljes mértékbe! Én is akkor mentem haza a Brico után történt a baleset! Ez 100%.
    Tudom hogy nem ide tartozik de tegnap este óta egy idióta kamionos "véletlenül otthagyta" az abroncsát a 83 Decathlon kereszteződésébe a szalag korlátnak támasztva! Ma reggel még mindig ott volt! Csodaszép látvány! Sajnos nem volt nálam semmi amivel le tudtam volna fotózni!”
  • 9. annobon 2011. január 20. 08:22
    „Győri vezetés figyelmébe ajánlom, követendő példaként, a Pápát elkerülő utat! Az korrekt...”
  • 8. reszegenisjozan 2011. január 20. 00:10
    „7. Mankapunka 2011.01.19. 23:48

    Manapunka, az országban van még egy pár éhező száj. Miért a sajátodat tömködöd???”
  • 7. Mankapunka 2011. január 19. 23:48
    „Országban van még egypár ilyen hely,csak ti ezt az egyet ismeritek.

    Vannak ennél égetőbb problémák is.”
  • 6. Sceptic 2011. január 19. 21:03
    „Függetlenül attól, hogy a Metró csomópont valóban nagyon veszélyes és nehezen járható hely, a cikk sajnos ismét erős példája a felületességnek.
    Ménfőre hazamenet elmentem a balesetet szenvedett kocsik mellett. Még véletlenül sem a Metró csomópontban, hanem a Bricostore behajtójánál történt az eset (ott, ahol az épülő Auchan vaklehajtója van a Bricohoz bevezető magánúttal szemben).
    A szituáció sokkal inkább úgy nézett ki, mintha egy agyatlan autós megint nem bírta volna ki, hogy a Brico utáni erősen ívelő kanyarban nem lehet előzni, és szépen nekiment volna a szembejövőnek. Az egész balesetnek bolhabokányi köze nem volt az autópálya-lehajtó kereszteződéséhez.”
  • 5. Skip 2011. január 19. 20:53
    „Ki hisz abban, hogy felújítják a 83-ast? mert én már nem bízok benne. Lassan már traktorral lehet csak egy két helyen közlekedni rajta.
    Még nem értük el azt hogy kipakolják a sebesség korlátozó táblákat. Először ez a lépés fog következni. rá 10-15 évre el kezdik majd felújítani.”
  • 4. 49. 2011. január 19. 20:38
    „Nem csak ide kellene körforgalom, hanem az elkerülőn kialakított lámpás útkereszteződéseket is le lehetne cserélni. Hely van.
    Volt rá példa, hogy a 83-on állt a sor, keresztforgalomból csak egy autó hajtott ki.
    Onnan is ki kell jönni, de a körforgalom nem állítaná meg a kocsikat, hanem folyamatosan engedné tovább.”
  • 3. davesmail 2011. január 19. 19:25
    „Így van. Egyik legveszélyesebb hely a városban. Elvileg a 83 as úttal együtt alakítanák ki a csomópontot, de szerintem nem várhat odáig a dolog. Minél előbb körforgalmat kéne ide kialakítani.”
  • 2. kmh245 2011. január 19. 18:58
    „Már meghalt!
    Ha jól tudom, nem is csak egy ember...”
  • 1. Lupo 2011. január 19. 18:41
    „Nyugalom. Előbb megvárják, hogy meghaljon valaki...”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Győrben is sugározhat a Lánchíd Rádió

Öt frekvenciáról döntött szerdai ülésén a médiatanács. Győrben a 88,1 MHz-re kiírt pályázat nyertese… Tovább olvasom