Kisalföld logö

2017. 06. 26. hétfő - János, Pál 19°C | 30°C Még több cikk.

Mobilvásárlás buktatókkal - A vevő nem volt szakszerű?

"Azzal vádoltak, hogy kicseréltem benne egy alkatrészt" -írta olvasónk

Olvasói kérdés

Vettem egy új mobiltelefont, de már két hét múlva elromlott. Tíz nap vizsgálódás után azt mondták a szakszerviz emberei, hogy én vagyok a hibás, szakszerűtlenül használtam a készüléket. Azzal vádoltak, hogy kicseréltem benne egy alkatrészt. Miért szavahihetőbbek ők, mint én? Csak akkor hajlandók megjavítani a telefont, ha ennek az árát kifizetem.

A készülék forgalmazójának kell a jótállás keretében független szakértői véleményt beszereznie, azaz ez nem lehet saját alkalmazottjának, a saját szervizében dolgozó szerelő szakvéleménye.

Olvasónknak érdemes ahhoz ragaszkodnia, hogy jegyzőkönyvben rögzítsék a független szakértői véleményt és azt is, ha azzal nem ért egyet. Ügyével ezután érdemes a békéltető testülethez fordulnia (96/520-217).

A tanácsadásban a Kisalföld partnere a békéltető testület, szakértői, Horváth László, valamint dr. Rácz Sándor adnak tanácsokat olvasóinknak.

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Tudás és Sport: sportolói életpálya modell a Széchenyi István Egyetemen

A győri Széchenyi István Egyetem a szakmai tudás megszerzése mellett kiemelten fontosnak tartja a… Tovább olvasom