Kisalföld logö

2017. 07. 29. szombat - Márta, Flóra 16°C | 27°C Még több cikk.

Két nyomorult lámpa cseréjéhez két hónap kell?

Győr – Hiába égett ki veszélyes, forgalmas helyen a győri Ipar utcában két közúti lámpa, hivatalos bejelentés ide vagy oda, közel két hónap sem volt elegendő a cseréjükre. Az E.ON cikkünk megjelenése után javította a hibát, s elnézést kért a környékbeliektől.

"2008. november 14-én, tehát már több mint másfél hónapja jeleztem az E.ON-nak az interneten, hogy az Ipar úton két közúti világító lámpa kiégett. Ennek ellenére még most sem sikerült kicserélniük" – kezdte olvasónk, Kónya Attila a tipikusan magyaros ügyet.

Az egyik lámpa az Ipar út 30/A előtt a buszmegálló fölött, vagyis elég forgalmas helyen mondott csődöt, míg a másik egy gyalogosok, kerékpárosok által gyakran használt útszakaszon, az Ipar út 30/A mögött található.

A házak mögötti zsákutcában teljes a sötétség.
A házak mögötti zsákutcában teljes a sötétség.


Novemberi-decemberi levelezgetés

"November 18-án ismét tollat ragadtam, s újfent levelet írtam az E.ON-nak. Erre az írásomra postai levélben érkezett is egy válasz november 26-án, melyben arról tájékoztattak, hogy 14 nap alatt kicserélik a kiégett lámpatesteket.

Megnyugodtam, de minden javítás nélkül eltelt egy hónap, így újra levelet írtam és fel is hívtam a szolgáltatót december 19-én – minden eredmény nélkül. December 20-án ismét levelet küldtem, miszerint kérem a javításokat minél előbb elvégezni, semmi.

Röviddel karácsony előtt kaptam egy választ e-mailen az E.ON-tól, amiben paragrafusokat idéznek, türelmet kérnek. Magyarán a bizonyítványukat magyarázták, s mellé még az ügy iktatási számával is megajándékoztak" – folytatta Kónya Attila, aki az ügy összes dokumentumát gondosan őrzi, s a kisalfold.hu-nak be is mutatta azokat.

Kónya Attila az E.ON-tól kapott válaszokkal.
Kónya Attila az E.ON-tól kapott válaszokkal.


Szilveszter előtt betelt a pohár

"2008. december 29-én ismét felhívtam a szolgáltatót, s iktatási szám alapján figyelmeztettem őket, hogy végezzék el a cseréket. Ekkor azt ígérték, hogy még december 29-én, de legkésőbb 30-án kijönnek, s elhárítják a hibát.

Szilveszter előtt egy nappal beszéltem velük utoljára – mivel az ígért javítás nem történt meg –, az ügyfélszolgálati munkatársúk meglehetősen elutasítóan viselkedett. Hiába kértem, hogy kapcsolja az ügyintézők referensét vagy főnökét.

Csupán annyi volt a válasza, hogy nem tudok kapcsolni senkit. Itt elégeltem meg az értelmetlen szélmalomharcot, s letettem a kagylót. Azóta is várom a csodát, vagyis a két nyomorult lámpa cseréjét" – zárta szavait Kónya Attila.

Reméljük a sofőr azért megtalálja ezt a buszmegállót.
Reméljük a sofőr azért megtalálja ezt a buszmegállót.


Javítottak és elnézést kérnek

Az Ipar úton kiégett két lámpa ügyében megkerestük az E.ON-t, röviden arra voltunk kíváncsiak, hogy miért tart ilyen hosszú ideig két lámpa cseréje.

Kedd délután megkaptuk az E.ON válaszát. 

"Köszönjük, hogy a kialakult problémát jelezték társaságunk felé. A hibát munkatársaink a mai napon javították. A késedelmes javítás miatt érintett ügyfeleinktől ezúton is elnézést kérünk" – hogy szó szerint idézzük.

Ehhez nagyon nincs is mit hozzátenni.

Olvasóink írták

72 hozzászólás
  • 72. Gabus1986 2009. január 22. 12:40
    „Én is a hibabejelentőn dolgozom.De ezért nem Velünk kell üvölteni,mint azt sokan teszik.Természetesen tisztelet a kivételnek.De sajnos az a ritka.”
  • 71. army 2009. január 09. 08:04
    „Az cikkhez hozzátartozik a másik fél (E-ON) bocsánat kérő levele is.
    Ez alul olvsható.
    Ma reggel kaptam meg.

    "Tisztelt Ügyfelünk!
    Előzetesen is elnézését szeretnénk kérni az Ön által bejelentett közvilágítási hiba késedelmes javításáért és az okozott kellemetlenségekért.
    Társaságunkhoz érkezett megkeresésre válaszolva, melyben a Győr Ipar utca 30/A alatti fogyasztási hely előtt és mögött található közvilágítási lámpák működését kifogásolja, az alábbi tájékoztatást adjuk:
    Bejelentését továbbítottuk Társaságunk illetékes egységéhez, a probléma megfelelő és mielőbbi elhárítása érdekében. Műszaki egységünkkel történt egyeztetés alapján a közvilágítási lámpák javítását 2009. január 6. napján elvégeztük.
    Az okozott kellemetlenségekért ismételten elnézését kérjük.
    Bízunk benne, hogy a későbbiek során már az Ön számára is megfelelő minőségű lesz szolgáltatásunk.
    Megértését, együttműködését köszönjük.
    Az E.ON Energiaszolgáltató Kft. képviseletében az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. jár el."”
  • 70. 19799026 2009. január 08. 16:26
    „Csak annyit a VILL-KORR-ról, hogy 2009. január 01-jével egy olyan elhanyagolt állapotban lévő hálózat karbantartását kapta meg, amilyet még nem láttunk... Én is hívtam őket és nagyon udvariasan felírtak mindent, amit elmondtam és ki is javították a hibát! Sajnos az E.ON nagyon régen nem tartja karban a győri utcák közvilágítását, és ezt most ne a VILL-KORR-on vezessük le, illetve ne őket szidjuk! Remélhetőleg mindent megtesznek a többi bejelentés megoldásáért is, de még csak január 08-a van és ahogy Önök is írták a város több részén a problémák hónapok óta fennállnak.
    Az egyik hozzászólónak akartam még megjegyezni, hogy a kivitelező (akár VILL-KORR, akár más villamosipari cég) az új közvilágítási hálózatok kiépítését tervek alapján teszi meg. Máshova nem lehet az oszlopokat, stb-t elhelyezni, mert akkor nincs használatba vételi engedély, hiszen nem a tervek szerint készült. Tehát ha Ön szerint - kedves hozzászóló - rossz helyen vannak az oszlopok (értem pl.: fa, stb. van az útban), akkor a tervező urakat kell megkérdezni, hogy miért nem tartottak helyszíni bejárást a tervezés előtt. A kivitelező nem módosíthatja az engedélyezett terveket! Te igen Okos!!!”
  • 69. kisem 2009. január 07. 22:19
    „Kiegészítésül még annyit, hogy éppen a mai lapban volt olvasható a kisfogyasztói hibaelhárítás alkalmazott metódusa. Oldd meg magad. Szóval, ez a hivatkozási alap kilőve.”
  • 68. kisem 2009. január 07. 22:12
    „ad. #64.)
    Azért arra kíváncsi lennék, mivel lehet igazolni, hogy az általam említett Ipar út felüljárónál lévő lámpa normál helyzetbe történő állítását mi akadályozta eddig? Meg arra is, hogy a szintén említett bejárási napló milyen bejegyzéseket tartalmaz? Vélhetően abban, több hónapra visszamenőleg minden OK.”
  • 67. army 2009. január 07. 18:19
    „EON!
    Engem nem érdekeltek a részletek, most sem érdekel.
    Nem érdekel, hogy fiú vagy lány az ügyfélszolgálatos, nem érdekel, hogy piros nadrágban jönnek ki megjavítani a lámpákat vagy zöldben.
    Mégegyszer a lényeg:
    Jelentettem, írtam, telefonáltam, többször, le sem bagóztak.
    Először is az E-ON-nak van egy saját Közvilágítási hibabejelentő lapja : ezt ki kell tölteni
    https://e-iroda.eon-eszakdunantul.com/index_eiroda.php?betumeret=1&inverz=alternate%20&menu=1,1,4,1
    Aztán több mailcímen is jelentettem, többek között a saját panasziroda@eon-hungaria.com <panasziroda@eon-hungaria.com> , araminfo@eon-hungaria.com .
    Sőt fel is hívtam öket többször, de ez a cikkben el is olvasható. (olvasd el kérlek figyelmesen)
    Remélem érted, hogy mi vezett idáig és miért érzek így az "EON" iránt.
    Szánalmat, szomorúságot és megvetést...”
  • 66. EON 2009. január 07. 11:02
    „Nem lehet meggyőzni azt az ügyfelet az igazságról, aki eleve negatív ellenérzéssel van...
    Egyébként, az ügyfélszolgálat és a hibát javító "cég", legyen az az "EON", teljesen más. Egy ügyfélszolgálatos sem lát bele a hiba elhárításának folyamatába, mert ő csak továbbítja a hibát, nem pedig megszereli.
    Tehát: a folyamat a következő: telefonálsz. Ügyfélszolgálatos továbbítja a hibát. Ezzel ő 100%-osan teljesítette feladatát. Magyarul: Nem az ügyfélszolgálatos tehet arról, ha nem hárítják el a hibát. Ezért nem kell az ő fejéről a hajat leüvölteni.

    Más kérdés: milyen e-mail címen jelentetted a hibát?”
  • 65. army 2009. január 07. 08:45
    „EON!
    Látom nem érted. Ez nem csúszás, ez nagyfokú trehányság, nemtörödömség,bele..arás, stb..
    2 hónapig semmi, cikk megjelent a kisalföld.hu-n, 8 óra múlva javítva...
    Ha a Vill-Kor csinálta , ha az E.ON....
    Ez tény, ez történt.
    Ebben az ügyben konkrét választ tudsz adni?
    Bár ha tudnál, már megtetted volna...”
  • 64. EON 2009. január 07. 08:35
    „A hiba elhárításának csúszása több okból is lehetséges. Pl. egyedi hibák számának növekedése (nincs a lakásban / lakásokban áram), ami ugyebár sokkal nagyobb elsőbbséget élvez, mint egy közvilágítás. Üzemzavar, baleset, oszloptörés, stb.stb. Ami mind magasabban van a javítási rangsorban, mint egy közvil. lámpa.”
  • 63. army 2009. január 07. 08:19
    „GYMJV köszönöm a gratulációt, de sajnos engem még nem keresett meg senki, hogy miért kellett ehhez két hónap. Még EON úr/hölgy sem írt. :-)
    Nem hiányérzetem van, csak szomorú vagyok, hogy ezt így kell csinálni.
    Megtanultam..., ez az út járható.”
  • 62. Josh30 2009. január 06. 22:25
    „39. GYMJV

    Őszintén: ki a lőtéri kutyát érdekel a Vill-Kor? A mindennapok emberének a "villanyt" az "ÉDÁSZ" adja (sokan még azt sem tudják, hogy közben E.ON-ra magyarosítottak). A mindennapok embere azt sem tudja, kiféle-miféle az a Vill-Kor Kft, maximum az E.ON hibabejelentő vonaláig jut el, jó esetben a honlapon az online hibajelentésig. Arról nem is beszélve, hogy ha anyósomnak azt mondanám, hogy döntse el: a házuk előtti sötét lámpa szakaszhiba-e vagy egyedi, akkor keresztet vetne rám, és gyertyát gyújtana a lelkem üdvééért, nehogy istenkáromlóként a pokolba jussak. Magyarul: gőze sincs róla. Anyósom - és a népesség java - egy dolgot tud: nem ég a lámpa, fel kell hívni az "ÉDÁSZT". Normális cégek erre odafigyelnek, és megegyeznek, hogy nem fárasztják a népet ilyen hülyeségekkel, hanem él az E.ON hibabejelentő továbbra is, és majd az ott ülő - elvileg - hozzáértők eldöntik, mi illeti a Vill-Kort és továbbítják a hibabejelentést. A baj csak az, hogy sem az E.ON, sem a Vill-Kor nem normális cég. Mindegyik nagyképű, arrogáns banda, akik rég elfelejtették, hogy ki van kiért... Volt dolgom ezzel is, azzal is.
    (Azért az igaszsághoz hozzátartozik, hogy az E.ON valóban nem kapcsol ki csak úgy. Előtte szólnak párszor. A cégünknek is szóltak, a baj csak az volt, hogy valami adminisztratív hiba miatt egy tökidegen vállalkozás tartozása miatt kapcsoltak volna ki az egyik telephelyünkön. Na, EZT megértetni velük, és utána helyretenni a dolgokat, AZ nem volt semmi...)

    armi: azért gratulálok! :) (Bár a helyedben volna némi hiányérzetem, mert az nem igazán derült ki, hogy MIÉRT kellett ehhez két hónap?)”
  • 61. Bazs 2009. január 06. 22:14
    „EON!A cikkben emlitett lámpák 2 hónapja nem világitanak.Ön azt irta hogy január 1-től nem az Eon feladata a javitás.Tehát novemberben-decemberben még az Eon feladata lett volna.Ezt már emliette egy előttem hozzászóló is,de erre nem reagált.B.Ú.É.K”
  • 60. EON 2009. január 06. 22:07
    „A kikapcsolásról annyit, hogy nem 3 hét után kapcsolnak ki valakit...
    Az ügyfelek még azt is letagadják ami nyilvánvaló, a postai tértivevényes felszólító levelet, ami nyomon követhető.
    És az ügyfélszolgálatosok fejét leüvöltik, k..va anyáznak, ha kikapcsolják....
    Sosem kapott egy felszólítást sem....
    Aha...”
  • 59. elemér 2009. január 06. 21:41
    „54. hozzászólás m411

    Fizetés az mindig felháboritó, erröl ennyit.;)”
  • 58. b.zoli 2009. január 06. 21:41
    „n eon ? :)”
  • 57. army 2009. január 06. 20:55
    „Tisztelt Hozzászólók!
    Köszönöm , hogy ezen cikk alapján kicsit felpezsdült az élet E.ON körül.
    Ma 20:50-kor már világítottak a közúti világító testek.
    Szeretném ha ezentúl nem így működbe a "javítási" procerúra, de úgy érzem, hogy ez nem fog működni soha.
    Reálisan látok előre a mai Magyaraországban.Valamit el akarsz érni , ne egyedül tedd meg...
    Egy kérdésem van:
    Miért csak ezek után cserélik ki a lámpákat?

    E.ON-ról nincs véleményem ezek után.
    Szeretném itt lezárni az ügyet.

    Köszönöm mindenkinek.
    Kónya Attila”
  • 56. pancser 2009. január 06. 19:15
    „51-nek! Nem arról van szó, hogy az ilyesmi nem fordul elő, előfordulhat ami meghibásodhat az a meg is hibásodik. Nem vagyunk kioktatásra szolgáló hülyék! De 16 év rendszeresen azért ez egy kicsit túlzás nem gondolod? Tombol a szél, női hozzátartozóid hazafelé tartanak üvöltő szélben, tökéletes sötétségben, ez az amit nem hiszek, hogy az EON igazgatói eltűrnének 16 évig ha a feleségükről, vagy a lányaikról lenne szó. Mindent kipróbáltak már az utca lakói, könyörögtek, kértek, üvöltöttek, mindegy, semmi nem használ. A város illetékesei megteszik amit tudnak, de képtelenek rábírni az EON-t a rendszer megjavítására. Valami nagyon el van tolva, gondolom pénzbe kerülne az biztonságosra történő átalakítás. A szolgáltatás elégtelen, de itt a határidők mögé bújnak mert tehetik. Ha egy versenytársakkal küzdő cég, így állna a vevőihez akkor részére beállna a csőd. Mondjuk ha "X" autómárka 16 éve ugyanazzal a hibával kerülne vissza a szervízbe, ki venné meg azt az autót. Senki!”
  • 55. pancser 2009. január 06. 18:59
    „48-nak a digitális okosnak! Nem tetszik a képem, hogy aug 20-al jössz? Attól még igaz, hogy nincs közvilágítás néhány utcában, rendszeresen minden nagyobb szél után. Ha kéthetente szél van akkor közvilágítás sem nagyon van, volt hogy délelőtt megjavították este szél volt, ujabb kettő hét sötétség és így tovább. Ha én kettő drótot kihúzok a ház elé garantáltan nem alszik el a rákötött izzó. Nem úgy az EON esetében. A VÜF hiába erőlködik, ha a rendszer alapjaiban hibás!”
  • 54. m411 2009. január 06. 18:57
    „elemér!
    Ennyi erővel az emberek is megérdemelnék,hogy durva hangnemben beszéljenek velük,ha nem képesek fizetni rendesen,majd ha megy nekik a felszólítás,még ők vannak felháborodva. erről ennyit”
  • 53. PrettyWoman 2009. január 06. 18:15
    „Mivel az E-ON-ról van szó, már meg sem lepődöm semmin.”
72 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Szirénázó mentővel ütközött

Győr - Megkülönböztető jelzéseit használó mentőautóval ütközött egy személyautó a 83-as főúton, a… Tovább olvasom