Kisalföld logö

2017. 10. 24. kedd - Salamon 9°C | 14°C Még több cikk.

Hétvégente több élmény jár?

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság arra kötelezte a győri termálfürdőt, hogy tájékoztassa a vendégeket, milyen élményelemeket tartalmaz a belépő ára hétköznap és hétvégén.

Nem mindegy ugyanis, ki mikor lubickol.

A győri Horváth Tibor tavaly ősszel azért fordult a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Nyugat-dunántúli Regionális Felügyelőségéhez, mert azt tapasztalta, hogy a Rába Quelle termál- és élményfürdő hétköznap kevesebb szolgáltatást nyújt a látogatóknak, mint hétvégén. Mindez azonban az árban nem érvényesül, azaz mindennap ugyanannyit kell fizetni a belépőért.

A hatóság helyszíni szemlét tartott, és bekérte a fürdő működését tartalmazó számítógépes adatokat. Ezek elemzéséből kiderült, hogy ˝hétvégén több élményelem szolgáltatásai állnak a vendégek rendelkezésére, mint hétköznap˝. A határozat indoklásában két példa szerepel: a vízibáros és nagy csúszdás medencében a sodrófolyosó kizárólag szombaton, vasárnap és ünnepeken üzemel, míg utóbbiban a gejzírt – éppen ellenkezőleg – hétvégente feleannyit kapcsolják be.

A felügyelőség megállapította, hogy hétvégén több élményelem szolgáltatásai állnak a vendégek rendelkezésére, mint hétköznap. Fotó: illusztráció
A felügyelőség megállapította, hogy hétvégén több élményelem szolgáltatásai állnak a vendégek rendelkezésére, mint hétköznap. Fotó: illusztráció

A hatóság megállapította: a fürdő tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg azzal, hogy az eltérő hétvégi és hétköznapi szolgáltatásokról nem tájékoztatta a vendégeket. A nemrégiben meghozott határozatában a jogsértő állapot megszüntetésére kötelezte az üzemeltető céget. Ez tájékoztatási kötelezettséget jelent, és nem azt, hogy az élményelemeknek mindennap egyformán kell működniük, sem azt, hogy a hétköznapi díjaknak olcsóbbaknak kell lenniük. A kötelezés nem teljesítése eljárási bírságot vonhat maga után, amelynek összege egymillió forintig terjedhet.

Az ügyről megkérdeztük Horváth Cs. Attilát, az élményfürdő általános igazgatóját, aki azt nyilatkozta: – A fürdőközpont üzemeltetésével kapcsolatban a vendégek minden előírt, fontos információt megkapnak.

Információs tábla van kihelyezve a bejáratnál, a recepcióknál, az öltözőknél, ezenkívül a házirend is több helyen megtalálható, valamint természetesen az internetes honlapunk is naprakész. Sajnálom, ha a több millió vendégünkből akadt egyvalaki, aki mindezeket nem akarja vagy nem tudja értelmezni.

Olvasóink írták

  • 2. urbaniastapista 2010. február 10. 21:13
    „Mama ne vigye 12 éven aluli gyerekét oda, mert minden medencében szép zöldes-sárgás termálvíz van, ami a gyerekeknek kimondottan nem javallott. Ez sincs benne a hirdetésekben.”
  • 1. Győri 2010. február 10. 10:51
    „Úgy gondolom a szolgáltatás olyan,mint H.Cs. A. .
    Aki úgy gondolja,hogy a bejárati tájékoztatás az megfelelő,nem uram ezt az idecsalogató reklámokban is
    jelezni kellene,mert ez nem egyedi eset hanem általános tendencia,amely beépül az Önök üzleti tervébe.
    Gondolom fel van háborodva mikor az üzletekben reklámozott árut nem úgy kapja,mint ahogy a reklámban
    szerepel.
    Csak a fürdő ez egy kicsit más itt az emberek rákészülnek,utaznak,viszik a gyerekeket na most jót szórakozunk,de az ajtónál tábla jelzi Cs A.egész másként gondolja.
    Szegény Mama beszélje be a gyereknek aki mindenáron be akar menni /Cs.A jó bácsi ,csak most kereskedik és megváltoztatta a plakáton,a reklámban adott szavát,de azért jó lesz,ugyan kevesebbet kapunk a pénzünkért,legfeljebb máskor máshová megyünk/,aztán bemennek.
    Az üzletben otthagyjuk az árut megyünk tovább,nagyobb a választási lehetőség.
    Győrben van még egy termál fürdő,olyan amit közpénzből építettek fel?
    Üdv. HF”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Top 100 a régióban

Hiánypótló kiadványt jelentetett meg kiadónk, a Lapcom kft. a megyei kereskedelmi és iparkamarával,… Tovább olvasom