Kisalföld logö

2017. 10. 19. csütörtök - Nándor 9°C | 18°C Még több cikk.

A nép akaratára változik a buszmenetrend: vajon eléggé?

Győr - Az önkormányzat döntése értelmében 2009. június 16-tól (keddtől) új autóbuszvonal-hálózat és menetrend lép érvénybe a megyeszékhelyen. A Kisalföld Volán Zrt. szerint a többségi utazási igények jobb kiszolgálása érdekében történt a változás.

Februárban debütált az új buszmenetrend Győrben, mely már nyilvánosságra kerülésekor nagy felzúdulást okozott.

Ennyi szöveg(elés) után jöjjenek az újabb változások. Íme!

Kisebb-nagyobb változások: az 1-től a 22A-ig. Forrás: Kisalföld Volán Zrt.
Kisebb-nagyobb változások: az 1-től a 22A-ig. Kattintson a nagyobb képért! Forrás: Kisalföld Volán Zrt.



Folyt. köv.: 22E-től 38-ig. Kattintson a nagyobb felbontásért! Forrás: Kisalföld Volán Zrt.
Folyt. köv.: 22E-től 38-ig. Kattintson a nagyobb felbontásért! Forrás: Kisalföld Volán Zrt.



A 2009. június hónapra, illetve 2. negyedévre megváltott egyvonalas bérletjegyek 2009. június 16-tól érvényességük végéig valamennyi vonalon érvényesek.

Adyváros forgalmi iroda 2009. június 16-tól megszűnik, így ott nem lesz jegy- és bérletárusítás, illetve információs szolgálat sem!

A Virágpiacon az eddig az Arrabona áruháztól induló járatokra a Rába-parton lehet felszállni.

Bővebb információ itt!

Olvasóink írták

57 hozzászólás
  • 57. Yasmeen 2009. június 15. 16:01
    „Nem értem, mit panaszkodtok ..? Igaz hogy némelyik új ménfőcsanaki járat nem áll meg az Aba Sámuel utcában, de a malomnál igen, ugyanúgy mint eddig a 33-mas, nem tudom hogy ez a pár méter miért olyan nagy gond ? Azt senki sem várhatja el hogy házhoz vigyék. Ez busz, nem taxi, ha nem tetszik...”
  • 56. Goldmund 2009. június 11. 19:32
    „Nem mindegy, hogy valaki a problémát vagy a megoldást keresi az életben.
    Egyébként én nagyon el lennék szomorodva, ha reggel és délután 10-15 perc séta nehézséget okozna.”
  • 55. omarhulm 2009. június 11. 15:47
    „kismarti Goldmundnak írta: "...Amúgy a Kandó Kálmán utcába megyek még a Vágohíd utca után..." az 54-ben meg azt, hogy "...a Kandó és Vágóhíd kereszteződése a cél." El kéne már végre dönteni végre hova is megy, vagy pontosan behatárolni, hogy tudjunk valami megoldást találni... IGM, Pannon Baromfi, CARDO, E-ON, Kesztyűgyár, buszok szempontjából nem mindegy...”
  • 54. kismarti 2009. június 11. 15:20
    „Irwine
    Köszi a segítséget, a 8-as tűnik a legjobbnak a megoldások közül.
    A 14-ről sajnos mindenképp sokat kell gyalogolni, mert a Kandó és Vágóhíd kereszteződése a cél.”
  • 53. Irwine 2009. június 11. 15:05
    „"2009. június 13-án Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata megrendezi a 4 Évszak Fesztivál - NYÁR nyitó ünnepségét, emiatt forgalmi változásokra kell számítani. A rendezvényt követően -24 órakor- plusz autóbuszjáratok indulnak."

    Bővebb: http://www.kisalfoldvolan.hu/hirek_teljescikk.php?hir=390”
  • 52. Irwine 2009. június 11. 14:18
    „IMónika #50:
    Jaja, az is jó és akkor át sem kell szállni, csak attól függ, hogy K. Kálmán utcába hova kell menni.”
  • 51. Irwine 2009. június 11. 14:16
    „kismarti:
    A 8-as nem jó neked? Az is Vágóhíd utcában áll meg és 7.41kor tudsz felszállni rá az Iparkamaránál. Így is át kell szállni és kicsit többet gyalogolni, mint eddig, de talán ez a legjobb megoldás...”
  • 50. IMónika 2009. június 11. 14:15
    „Kandó K. utcába? 14-ről le az Ipar utcában, át az Ipar híd alatt.”
  • 49. kismarti 2009. június 11. 12:41
    „Goldmund
    Lehet , hogy te kekeckedésnek érzed, de ha neked kellene az eddigi kényelmes utazásod helyett átszállogatnod és még onnan is sétálnod, gyanítom, hogy megváltozna a vélemyényed. Amúgy a Kandó Kálmán utcába megyek még a Vágohíd utca után, csak persze a menetrend megint olyan, hogy a 30-as buszokkal nem lehet beérni 8 órára, vagy csak ha jóval korábban elindulok, és úgy is átszállással a belvárosból.
    Másrészt a Mátyás tér innen elég messze van, és teszem azt télen amikor csúszik nem egy kellemes séta. Továbbá elvárják, hogy ennyi pénzért három utcát sétáljak végig, és mindezt zokszó nélkül?
    Ezt mégis túlzásnak érzem.”
  • 48. Goldmund 2009. június 11. 12:32
    „42.hsz-ra:
    Indulhatsz a 23-assal Marcalvárosból és átszállhatsz az új 17-esre (régi 7-es vonalán körjáratban megy) az Ipar út - Fehérvári úti nagy körfogalomnál. A 17-esről pedig a volt Uniontextnél (most romhalmaz van a helyén)tudsz leszállni, ez a Vágóhíd utca elejénél van.
    Habár a Mátyás tértől sincs mesze a Vágóhíd utca, eléggé kekeckedésnek érzem, hogy ennyi sétából problémát csinálsz.”
  • 47. Zitus63 2009. június 11. 12:20
    „A 14-es buszjárat már így is csurig volt, mire Gyárvárosba ért...mi lesz ezután, hogy Marcalvárosból indul?? A nyári időszakban ez nem is lesz igazán probélma, de amint megkezdődik az iskola, attól kezdve a gyárvárosiakra még jobban rájár a rúd!!”
  • 46. labbancs 2009. június 11. 12:03
    „Freehill!
    "a tanszünetes időszakot nem szabad összehasonlítani a tanítási időszakkal. Tanszünetben ijesztően kiürülnek a buszok, kizártnak tartom, hogy problémát okozna ez a kisebb ritkítás"
    Nem értek egyet veled. Igaz, hogy nem tömegesen, de a diákok is utaznak a buszon nyáron is és minden tanítási szünetben. Valószínűleg kevesebb lesz az utas a 11-es vonalán is, ez azonban annyit jelent, hogy kényelmesen tudsz állni... Délután 4 és 6 óra között döntően a munkából haza igyekvők veszik igénybe a buszokat, és a járatcsökkenés kedvezőtlenül fogja érinteni őket.
    A 11E járatról: ésszerűtlennek érzem, hogy az Ergényi lakótelepről 7:52-kor indul egy járat, aminek 30 perc a menetideje. 8-ra nem érnek be vele a diákok, aki kilencre megy, annak pedig korán van. A 7 órakor és 7:10 órakor induló járatokra - ne legyen igazam - nem fognak két megálló után felszállni az utasok. Kisbácsára nem megy be, a Bácsai útra kell kigyalogolni... Ahhoz, hogy enyhítse a reggeli zsúfoltságot kevés lesz, kiváltképp, ha a 11R-es járathoz hasonlóan hol jön, hol nem...”
  • 45. Bognárné 2009. június 11. 11:34
    „Freehill!
    Akkor én írnék pár szót a ménfőcsanaki "sűrítésekről". Minden nap használtam a 40-es buszt többségében babakocsival Adyvárosba, 2 gyerekkel. Ezt ezek után a következőképpen tehetném meg: elmegyek a Gyirmótival, ami kb óránként indul, vagy a 37Y-al, ami egész nap 3-szor jár!!, vagy az új 22-sel elmegyek Marcalvárosba ott megvárom az új 14-es buszt, majd átszállok rá, és azzal megyek tovább. A helyközi járatokat azért nem említem, mert az a világ legkönnyebb dolga rájuk biggyeszteni egy számot, és azt mondani hogy sűrűsödik a járat csakhogy azokra babakocsi nem fér fel. 2*2 ülés van egy sorban a babakocsit pedig hova lehet rakni? Lógjak le vele mint a denevérek?? Ja majd elfelejtettem a 33-as buszt, ami egész nap 10!! alkalommal indul. Miért kellett Ménfőcsanakot Marcalvároshoz kapcsolni? Miért nem volt jó Adyváros??
    Frankó! Persze persze lehet azt mondani hogy ez TÖMEGközlekedés nem taxi, de mondjuk ezen az elven a csanaki buszok indulhatnának pl Szentivánról is, hátha van valaki aki oda akar eljutni...”
  • 44. bussz 2009. június 11. 11:04
    „Egyik(!) pozitívum: a 11E legalább jár délután is!:)Ez legalább jó!Nem úgy,ahogy eddig (nem) járt a 11R-es dálután! :)”
  • 43. mecsoka 2009. június 11. 09:05
    „Freehill, köszönöm a pinnyédi kiigazítást ezt tényleg nem vettem észre.
    Más
    De akkor így is marad egy kérdés. Június 16-án megváltozik a menetrend, sokszor a nyári diákmentes állapothoz igazodva. Szeptemberben a diákok vissza, újra járatsűrítés. Most komolyan 2,5 hónapra nyomják ki azt a rengeteg menetrendet (füzetkét), busztáblát, térképet a megállókba? Ok, valamit megoldanak azzal, hogy odabiggyesztik, tanszünetes napon így amúgy meg úgy jár. De szerintem várható lesz, hogy sok járatnál ki fog derülni, hogy nagyon elcseszték (nem mindnél ez tény). Tök jó, plusz költség, remélem áremelés is lesz :P”
  • 42. kismarti 2009. június 11. 08:44
    „Kedves Freehill!Még mindig a 21-es busz megszűnéséhez szeretnék hozzászólni. Az való igaz, hogy a 14-es Marcalvárosból fog indulni, és a többség igényeit Gyárváros felé ki is szolgálja, de nem mindenki száll le a Mátyás téren, én és pár kolléganőm a Vágóhíd utcáig utaznánk, ahova mostantól kezdve nem lesz közvetlen járatunk. Vagy gyalogolunk a 14-esről leszállva jó 10 percet, vagy mehetünk a 22-es és 30-as kombinációval, ami azonban nem jó, mert a 30-as bussza l(7:50-kor indul) már lekéssük a 8 órai munkakezdést.
    Szóval marad a 14-es+gyaloglás minden reggel, majdnem 5ezer Ft-ért havonta:-(((”
  • 41. H.Gabi 2009. június 11. 08:24
    „Freehill: hozzád intézem a kérdésemet, mert te mindent tudsz.Az lenne a kérdésem, hogy a Győrszentivánról induló 31Y-os busz indulási időpontjait ki találta ki? Aki az Audiba megy, annak óra 50-kor ott kell lenni a munkahelyén átöltözve, a busz 31 percet megy az Audi főbejáratáig, ami azt jelenti, hogy a munkások óra 39-re érnek a portához, ha a busz tartja a menetidőt.Ha nem, akkor később.11 perc alatt nem tudnak bemenni a gyárba, átöltözni és lemenni a helyükre:-( Ezt a járatot a munkásoknak találták ki, nem az irodistáknak, ezért jó lenne, ha az ő igényeikhez igazítanák.
    Szerintem sokkal jobb lenne, ha ezek a buszok előbb indulnának Szentivánról és akkor tényleg nagyon jó lenne ez az elképzelés, mert eddig Szentivánról, nem lehetett közvetlenül bejutni az Audiba!”
  • 40. Freehill 2009. június 10. 23:59
    „Komolyan mondom, nem értem ezt. Februárban jelentős teljesítménykivonás volt, akkor még meg lehetett érteni a sok tiltakozást. Most viszont szinte csupa olyan fejlesztés valósul meg, ami a többség számára előnyös! (Persze néhány kisebb csoport érdekét sérti, hiszen ahogyan mások is leírták, olyan változtatás nincs, amely mindenkinek megfelelő lenne.) A meghosszabbított vonalakról, az új közvetlen kapcsolatokról, a ménfőcsanaki, adyvárosi, marcalvárosi, pinnyédi, sárási, kismegyeri sűrítésekről hogy-hogy senki nem ír egy betűt sem? (Bár úgy látom, többen meg sem nézték a menetrendet alaposan, ezért kritizálnak olyan dolgokat is, amelyek nem is állják meg a helyüket.) Nem nagyfokú hálátlanság és önzés ez?”
  • 39. Freehill 2009. június 10. 23:58
    „32, 34, 36 vonalak = bizonyos helyközi vonalak helyi szakasza (ahogyan a menetrendben is le van írva). Vagyis a város határán belül egyszerre helyi és helyközi járat, a város határán kívül pedig kizárólag helyközi járat. Több évtizede így van, viszont az igaz, hogy a buszokról időközben "lekopott" a helyi vonalszám jelzése, és csak nemrég került pótlásra. Ezek a járatok Ménfőcsanak és Győr belső része között ugyanúgy igénybe vehetők helyi utazásra, mint a "sárga buszok". A Hajnal utcából pl. a tényői és a koroncói is kényelmesen elérhető, és mindkettővel közvetlenül el lehet jutni a Tihanyi Árpád útra.”
  • 38. Freehill 2009. június 10. 23:58
    „labbancs: a tanszünetes időszakot nem szabad összehasonlítani a tanítási időszakkal. Tanszünetben ijesztően kiürülnek a buszok, kizártnak tartom, hogy problémát okozna ez a kisebb ritkítás (10 helyett 15 perc, ennél jobban viszont nem ritkul délután semmi, tehát pl. este 6-kor már nincs további ritkítás!). De ősztől visszaáll a 10 perces követés, sőt, ott lesznek még a 11E-k is, tehát több lesz, mint volt!

    fioka: ha a tévedések és csúsztatások kiigazítása Ön szerint "marhaság", akkor vállalom.”
57 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Elütöttek egy embert a Szent István úton - fotókkal

Győr - "Elütöttek egy embert a Szent István úton a Nádor aluljáróval szemben a zebrán. Amióta… Tovább olvasom