Kisalföld logö

2018. 09. 22. szombat - Móric 13°C | 25°C Még több cikk.

Ingyen 10 perc: A BUÉK-ért már fizetni kell

Rendkívüli szolgáltatáskiesés - így hívják a T-mobile-nál a múltkori félnapos csendet. Köszönik a megértést, türelmet és elnézést kérnek és 10 percet adnak ingyen. De kinek? És mikor?


A T-Mobile havidíjas és Domino kártyás ügyfelei 2009. december 24-én 0 órától 2009. december 31-én 24 óráig használhatják fel a december 4-i rendkívüli szolgáltatáskiesés kapcsán előfizetőnként biztosított 10 percnyi, hálózaton belüli beszélgetést.

 

Jár a havidíjasoknak és Dominósoknak, de: csak hálózaton belül. Szentestétől szilveszter éjfélig. A BUÉK-ért tehát már fizetni kell.



A 10 hálózaton belüli percet minden előfizető automatikusan kapja, és a saját díjcsomagja szerinti számlázási egységgel beszélheti le. A díjmentes percek belföldön, belföldi T-Mobile-os előfizetők felhívása esetén érvényesek, de emeltdíjas hívószámok elérésére nem érvényesíthetők.

A lebeszélhető 10 percet a T-Mobile a 2009. december 7-én már aktív előfizetéssel rendelkező havidíjas vagy Domino kártyás ügyfeleinek teszi elérhetővé.



Olvasóink írták

28 hozzászólás
12
  • 28. Dávid1908 2009. december 11. 15:20
    „Szerintem mindent meg lehet beszélni! Mindenki tudja, hogy volt ez a leállás a T-mobile-nál, a munkát valószínűleg nem emiatt bukták az emberek. Nyugodtan lehetnénk akkor is, ha nem kapnánk semmi kárpótlást. Valaki a kisujját nyújtja, de a másiknak az egész karja kel...”
  • 27. alexis-machine 2009. december 09. 20:13
    „Mondjuk véleményem szerint ez a 10 perc, "engesztelésnek" kissé röhejes. Gondoljuk csak végig: mennyi pénzt kaszálnak ezek a cégek havonta? Vajon mennyibe kerül egy, már kiépített hálózaton egy SMS-t továbbítani a cégnek, ami nekünk ~30 Ft-ba kerül? (Én kb. olyan 5 körül saccolom). Eszméletlen, mennyire sóher tud lenni egy ilyen cég... Nem azt mondom, hogy a fél napot mindenki végigtelefonálta volna amúgy, de én pl. 1 órát simán telefonálok fél nap alatt...
    De legalább 10 percet adnak, Magyarországon ennek is örülni kell.”
  • 26. gergo04 2009. december 09. 14:34
    „szerintem semmi galiba nem lett volna ha mondjuk ezt a vételkiesést "hálózat frissítés" előre tudatják mert nem hiszem h hibáról lett volna szó! az meg egy másik dolog hogy utólag rá pár napra kérnek elnézést??? trehány banda, de ez állatlában igaz mindenkire aki az adófizetők pénzéből él!”
  • 25. Túrabakancs 2009. december 09. 13:52
    „moderálva off”
  • 24. Freddy01 2009. december 09. 12:58
    „moderálva off”
  • 23. Ibrox 2009. december 08. 23:20
    „Nem hagytam szó nélkül-----és ne sajnáld.”
  • 22. Ibrox 2009. december 08. 21:59
    „kinek a pap...”
  • 21. Bálintos 2009. december 08. 21:35
    „"21"
    3.1. A SZOLGÁLTATÓ SZOLGÁLTATÁSI KÖTELEZETTSÉGE ÉS FELELŐSSÉGE A MINŐSÉGÉRT, VALAMINT
    NEMZETKÖZI BARANGOLÁS (ROAMING ) ESETÉN...................................................................................... 15
    3.2. HIBABEJELENTÉS, HIBABEHATÁROLÁS .................................................................................................... 16”
  • 20. creat 2009. december 08. 21:04
    „Bálintos 2009.12.08. 20:40
    Szerinted a szerződésed melyik pontját nem tartják be?”
  • 19. kikelet_ 2009. december 08. 20:58
    „színvonalas a fórum :)”
  • 18. Bálintos 2009. december 08. 20:40
    „"8"
    Nem tudtam munkaügyben telefonálni,ugrott a munka!Ez nem nagy ügy.A cégeknek meg ott van a vonalas telefon,de azért inkább őket kárpótolják.Nem kell az ingyen 10perc,csak ami a szerződésben le van írva azt kellene betartani!!!!!
    A legnagyobb baj nem az hogy nem tudtam telefonálni hanem hogy a szolgáltató a szerződésben válaltakat nem akarja betartani,inkább mellé beszél és visszaél a bizalommal.”
  • 17. ferrara 2009. december 08. 18:50
    „moderálva off”
  • 16. Truder 2009. december 08. 18:45
    „Még ezt a tíz percet sem érdemlitek meg...Telhetetlenek.
    Nem tudtatok csevegni? és? A Föld forgott tovább...
    Ennél nagyobb bajotok sosem legyen..”
  • 15. w.people 2009. december 08. 18:17
    „moderálva sértő”
  • 14. tosa2 2009. december 08. 17:57
    „moderálva off”
  • 13. OttGergely 2009. december 08. 17:36
    „Egyszer mindenki, ill. mindenhol hibázhatnak... Ki az aki még nem hibázott??? Az küldjön mindenféle sértő szöveget. Sok helyen van rendszerösszeomlás, mivel azokat is gépek irányítják, és a gépeket emberek csinálták. Nincs tökéletes a világban. Sőt!! Mi emberek a hibáinkat legtöbbször nem korrigáljuk. Másrészt, nem lehet több millió embernek egyszerre jót tenni.”
  • 12. Freddy01 2009. december 08. 17:18
    „11. :)
    Na végra valaki megmondja a frankót Magyar nyelven is... Mert eddíg csak ködösítés volt itt.”
  • 11. anikopeter 2009. december 08. 17:18
    „Én a hálás ügyfelek táborába tartozom:
    1.Ajándék lónak ne nézd a fogát.
    2.emlékezzünk , tavaly kettőezer percet kaptunk.”
  • 10. enzof 2009. december 08. 16:39
    „Túléljük...”
  • 9. Eüdolgozó 2009. december 08. 16:04
    „Nekem több mint 10 percnyi telefonálnivalóm lett volna és nem csak hálózaton belűl! Talán úgy illene, hogy bármely irányba fel lehetne használni az jobb lenne és nem csak 10 percet hanem fél vagy 1 órát esetleg cserébe 50 sms vagy valami.”
28 hozzászólás
12

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Mérséklődő visszaesés - Elemzés: dec. 1-7.

A KSH részletes adatai szerint is jelentős, 477 millió eurós többlet volt a szeptemberi… Tovább olvasom