Kisalföld logö

2017. 05. 24. szerda - Eszter, Eliza 13°C | 24°C Még több cikk.

Frontális ütközés a 117-es úton: két halott

Szarvasbika ugrott egy autó elé a Dorogot elkerülő 117-es úton, a vezető elrántotta a kormányt és frontálisan ütközött egy szemből érkező gépkocsival. Mindkét autó vezetője a helyszínen életét vesztette.
A rendőrök a karambolt okozó autó utasától tudták meg a baleset okát, az ütközésben az állat is megsérült, egy ideig látták is a környéken - mondta Léber Gabriella, a Komárom-Esztergom megyei rendőr-főkapitányság sajtóreferense, hozzátéve, hogy az útvonalon tábla figyelmeztet a vadveszélyre.

Olvasóink írták

43 hozzászólás
  • 43. kekec 2009. október 05. 09:42
    „41. hozzászólás Truder 2009.10.04. 18:20

    "Kiegészíteném :vagy kétszer annyival egy álló autónak"
    Csak ha az álló autó nincs rögzítve!”
  • 42. Truder 2009. október 04. 18:21
    „180 fok,bocs..”
  • 41. Truder 2009. október 04. 18:20
    „Én olyat is láttam,hogy a rudli egyik fele átrontott előttem,a másik fele,meg 160 fokos fordulattal vissza a sűrűbe..Voltak vagy 15 en..a vér is meghűlt bennem.
    "Tudod a nagy francot. Ha 90-nel ütközöl egy (hasonló) szembejövő kocsival, az kb. olyan, mintha UGYANANNYIVAL mennél a falnak!"Kiegészíteném :vagy kétszer annyival egy álló autónak..”
  • 40. kekec 2009. október 04. 09:41
    „Olyan szinten vagy értetlen, hogy az már fájdalmas.

    Persze, hogy tud fordulni, akár nagyon hirtelen is, de CSAK menet közben! Helyből NEM!
    Márpedig amikor kijön az erdőből (most a nagyvadról beszélünk, tehát őz vagy szarvas elsősorban), hogy átmenjen az úton, akkor tipikusan először körülnéz, tehát **egyáltalán nem** az a jellemző, hogy ´csak úgy´ kirohan! Ha viszont ilyenkor megriad, akkor MINDIG egy nagy ugrással indul ELŐREfelé (magyarul: egyből beugrik az útra), mert máshogy - anatómiailag - NEM TUD! (A második ugrásnál már kanyarodhat, persze, de az - autós szempontból - már késő!)
    Márpedig ez azt jelenti (és ez volt a mondandóm lényege), hogy még ha időben észre is veszi az ember az út mellett - bizony nem ritkán - álló vadat, NEM SZABAD számítani sem arra, hogy meg fogja várni, míg elmegyünk, sem pedig arra, hogy - ha mozdul - el tudunk menni előtte!”
  • 39. pancser 2009. október 04. 01:06
    „Az állat nem képes visszatörni? Ez totális analfabétizmusra vall. Mi az hogy! Egyik pillanatban még előre fut a másikban visszafelé. Ezt egy 40 darabos rudlival is tapasztaltam már szarvasok esetében. Nem volt semmi robogó paták közelségében lenni aki egy pillanattal korábban előlem szaladtak. A lényeg a vad kiszámíthatlan te kis "gombolyagos"!”
  • 38. kekec 2009. október 03. 22:34
    „Aha, én keveredtem bele, persze... :)))
    Ezt is biztos én írtam: "sem hátráló nyulat sem őzet vagy szarvast még nem láttam, de gyorsan megfordulót már igen. Az állat ha úgy hozza a sors, képes azonnal visszatörni"
    Hát még időben szólok: NEM képes.”
  • 37. pancser 2009. október 03. 22:29
    „"kekec" belekevedtél az dologba, mint cica a gombolyagba. Nincs ember aki a vad viselkedését ki tudná számítani egy autóút mellett rajtad kívül. Gratulálok! De ha arra jársz előtte értesíts a vadakat, feléd jöhetnek bátran neked soha nem lesz bajod, következésképpen nekik sem. Egyébként balesetmentes autózást kívánok.”
  • 36. kekec 2009. október 03. 22:27
    „Dehogy!
    Megáll.”
  • 35. Truder 2009. október 03. 19:42
    „Kekec nélkül visszafelé forog a Föld”
  • 34. kekec 2009. október 03. 08:28
    „"Újabb hamis tényeket írtál a vadak szokásaival kapcsolatban. "Előre indulnak". Persze, sem hátráló nyulat sem őzet vagy szarvast még nem láttam, de gyorsan megfordulót már igen."
    :)))
    Tényleg MUSZÁJ ennyire hülyét csinálnod magadból?
    Persze, hogy gyorsan meg tud fordulni, de NEM HELYBŐL! Márpedig egy őz simán beugrik az út közepére, mikor indul.”
  • 33. pancser 2009. október 03. 00:14
    „32-höz! Újabb hamis tényeket írtál a vadak szokásaival kapcsolatban. "Előre indulnak". Persze, sem hátráló nyulat sem őzet vagy szarvast még nem láttam, de gyorsan megfordulót már igen. Az állat ha úgy hozza a sors, képes azonnal visszatörni, vagy gyors irányváltást végrehajtani, ezért teljesen kiszámíthatatlanok. Történt már olyan, hogy az őz párhuzamosan futott az úttal, de nem az út padkán, hanaem az erdősáv mögött aztán egy szempillantás alatt az autós elé vágott. Az egész vad ügyben az a disznóság, hog a vad gazdája semmilyen felelősséggel nem tartozik veszélyes állataiért. Ezt nevezem én feudális viszonynak kiváltságnak! Úgy látszik, földesúr, Kádár elvtársék, mai politikusok egyremegy, csak az úri passzió örök.”
  • 32. kekec 2009. október 02. 22:14
    „"nem láttam az út szélén bámészkodó állatot, mert ilyen nincs"
    Ki kell ábrándítsalak: bizony van! Nyilván nem a legforgalmasabb utak mellett, de van. És azt is elárulom, hogy ha megriadnak, akkor MINDIG előre indulnak! Tehát NEM visszaszaladnak az erdőbe, ahonnan esetleg éppen kimerészkedtek, hogy átkeljenek a ´nyiladékon´ (gy.k. az úton), hanem át fognak rohanni a kocsi előtt.

    "Okoskodók, túl kéne lépni a mesén!"
    Na, hát ezt mondom éppen. Nem csak az állatkerti tapasztalatokból kellene ítélni...”
  • 31. pancser 2009. október 02. 20:24
    „28-nak! Tényleg nem láttam az út szélén bámészkodó állatot, mert ilyen nincs, legfeljebb a kenguru Ausztráliában(olvastam, az autósok réme). Az a jellemző, ez volt legutóbb Szilsárkány térségében, hogy szürkületkor az egyik erdősáv mellől vagy mögül tőlem alig 10 méterre vágtatott át 5-6 állat méghozzá szarvas. Mit ne mondjak megizzadt a tenyerem a kormányon, félelmetes volt. Az őzike legelészik békésen az út mellett? Tényleg valahogy így an leírva az Öreg néne özikéje egyébként kitűnő mesekönyvben. Özgidácska sete-suta rátévedt az országútra, megbotlott egy kidőlt fában eltörött a gida lába. Panaszosan sír szegényke, arra ballag öreg néne....... Okoskodók, túl kéne lépni a mesén!”
  • 30. kekec 2009. október 02. 19:54
    „27. hozzászólás Truder 2009.10.02. 15:37

    "Egy ilyen úton 90 el mehetsz ... szembe jött a másik autó(kb ugyanakkora sebességgel),annyi,mintha 180 al nekiment volna egy falnak..
    Tudom,mit beszélek"
    Tudod a nagy francot. Ha 90-nel ütközöl egy (hasonló) szembejövő kocsival, az kb. olyan, mintha UGYANANNYIVAL mennél a falnak!”
  • 29. kekec 2009. október 02. 19:51
    „21. hozzászólás Hitetlen 2009.10.01. 20:39

    "jobbról jön akkor ... az autósok 90%-a biztos, hogy megpróbálja elkerülni ebben az esetben balra ez a reflex, ha balról jön, akkor megint a reflex jobbra"
    Nos, akinek a reflexe azt mondja, hogy a mozgó akadály ARRA kell kerülni, AMERRE megy, az maximálisan kimeríti a korábbi minősítésemet. Ha ti is így csináljátok, akkor nem csoda, hogy ennyi agyament hülyeséget hordtok össze.

    " jobbról kiugrik, eléd egy nagy testű állat tőled 2-3 métere mit csinálsz?"
    Akkor már semmit! Itt viszont VOLT ideje a sofőrnek manőverezni, csak - sajnos - rosszul!

    "több mint 30 éve vezetek és van a két lábamban és a két kezemben 2-3millió km-er között"
    Hát ha ez igaz, akkor szégyelld magad.”
  • 28. kekec 2009. október 02. 19:43
    „20. hozzászólás pancser 2009.10.01. 20:35

    "17! Neked lenne tapasztalatod? Nem hinném! ... Az nem kilép hanem kiugrik"
    Aha, szóval te még sose láttál az út szélén vagy úton (!!) legelésző, bámészkodó vadállatot. De azért az észt osztod. Mi is a neved? Ja, megvan...”
  • 27. Truder 2009. október 02. 15:37
    „Pancsernak IGAZA van...
    Egy ilyen úton 90 el mehetsz...Kíváncsi vagyok arra a sasszemre,aki ilyen sebesség mellett még a kullancsot is észreveszi a vadban...Foltot látsz,(józanul is!!!)és már meg is kaptad,mielőtt igazán érzékelted volna,hogy mi történt.Itt meg szembe jött a másik autó(kb ugyanakkora sebességgel),annyi,mintha 180 al nekiment volna egy falnak..
    Tudom,mit beszélek,tavaly csaptunk el egy őzet,padlófék,kb 45-50 km/h sebességre lassultunk at ütközés pillanatára.Szerencsére mi mindig be vagyunk kötve..nem volt nagy az őz,így is egy vagyonba került,mire helyrehozták a kocsit..Nem kívánom senkinek...bár itt sokaknak,akik csak mesekönyvből ismerik Bambit,igen nagy a szájuk.”
  • 26. pancser 2009. október 02. 10:47
    „24-hez! Soha nem voltam részeg, még ittas sem vezetés közben. Viszont volt vaddal ütközésem, csak őzzel és semmit nem láttam semmillyen előzményt(55 km/ óra sebesség mellett). Repült az őz tőlem egy méterre és bizony abban a pillanatban nem tudtam mi történik. Ennél sokkal rosszab a vaddisznó mert a leggyorabb vad, meg nehezebb is. A szarvas meg olyan mintha falnak mennél. Aki azt a tanácsot adja, hogy hajtsunk neki, azt a tanácsot adja tulajdonképpen, hogy legyünk öngyilkosok. "Szeretem" azokat az okostojásokat akik csak a TESCO-ig mennek autóval, de egyébként fogalmuk sincs a vadveszélyről. Azt is megkérdezném "okos" kommentelőinktől, hogyan lehet a vadat jelző tábláknál körültekintően vezetni? A vadászati törvény rossz, az URAKAT szolgálja és nem a polgárokat. A vadat ha valaki tenyészti kerítsen, vagy ne tenyésszen. A tehéncsordák sem kóborolhatnak szabadon az utakon.”
  • 25. moose 2009. október 02. 09:38
    „a másodperc tört része alatt senki nem tudja eldönteni mi a helyes. amit tesz az ember reflexből teszi van aki helyesen, van aki nem. ez baleset volt nem egy <moderálva> gyilkosság. teljesen felesleges vitatkozni . itt mindenki okosabb az áldozatoknál. jah lehetett volna a szarvast is választani nem? http://justsickshit.com/wp-content/uploads/2007/10/moose-car-accident-2.jpg”
  • 24. CsabaKiraly 2009. október 02. 08:25
    „pancsernak igaza van ha reszeg az ember mert akkor valoban csak egy foltot lat.
    Probaltal neha jozanon is vezetni kisbaratom? :-))
    Ennek ellenere a szarvas valoszinu, hogy jobbrol ugrott be es ezert rantotta (nem tojasrol beszelek) ballra a kormanyt.”
43 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Állítólagos kutyaharapás miatt 900 ezret zsaroltak ki az idős nőtől

Két évig zsaroltak egy idős tatabányai nőt azzal, hogy kutyája megharapott egy gyereket és ha fizet, nem jelentik fel. Tovább olvasom