Kisalföld logö

2017. 03. 24. péntek - Gábor, Karina 5°C | 16°C Még több cikk.

Nissan Micra: megújítva

A Micra nemcsak küllemében, hanem felszereltségében és motorválasztékában is megújult.

A 2003-ban sikeresen bevezetett, és azóta is szép eladási számokat produkáló Nissan Micra most először esett át kisebb-nagyobb módosításokon. Az úgynevezett Micra M/C  nemcsak küllemében és belső dizájnjában, hanem felszereltségében és motorválasztékában is megújult.

Kattints a képekre!
Kívül

Az új Micra külsejét tekintve csak kisebb módosításokon ment keresztül, amit gyakorlott szemek könnyen felfedezhetnek. A módosított első és hátsó lökhárítók gömbölydedebb formájúak lettek, míg az első hűtőrács agresszívebb formát kapott. A Tekna illetve a 160SR változatokhoz egy új, sokkal sportosabb első ködfényszóró választható.
Miután egy kimondottan városi kisautóról beszélünk, módosítások során a Nissan nagy hangsúlyt fektetett a városi közlekedés során felmerülő kellemetlenségek kiküszöbölésére. Ennek érdekében az új Micra mind az első, mind a hátsó lökhárítóira, mind az ajtajaira védőcsíkokat kapott. Felszereltségi szinttől függően ez vagy fekete, vagy színre fújt változatban választható.


Szintén újdonság a színre fújt sportos tető spoiler is, ami csak a Tekna és a 160SR változatoknál szériafelszereltség.
Az új Micra új 15 colos dísztárcsát és új 16 colos könnyűfémkerekeket kapott.

Belül

A Micra színeiben nem csak kívülről, hanem belülről is megújult. Ezentúl felszereltségi szinttől függően háromféle belső színvariáció közül lehet választani: Fekete – Ekrü & Csokoládé – Jégkék & Csokoládé.
A belső színválasztékon kívül a műszerfal is megújult. Az olcsóbb változatoknál a fekete számlapon ezüstszínű számok, míg a Tekna és a 160SR változatoknál fehér hátlap és fekete számok láthatóak. Az Acenta felszereltségi szinttől minden új Micrában megtalálható a kormánykerékről irányítható műszerfalba integrált fedélzeti számítógép.

A belső színein kívül a felfrissített modell új első üléseket is kapott, melyek jobban megtámasztják a vezető és utasa hátát és így lényegesen kényelmesebbé teszik a hosszútávú utazást.
Az ülések szintén különbözőek a magasabb felszereltségi szinteknél. Ez azt jelenti, hogy a Tekna illetve a 160SR modellek sportosabb üléseket kapnak.

Felhasználóbarát

Új erőforrások

A megújult Micra friss erőforrásokat is kapott. Elsőként az új 110 lóerős 1,6 literes, 4 hengeres, 16 szelepes dupla vezérműtengelyes motort kell megemlítni. Az új 1,6 literes motor segítségével a 160SR 183 km/h végsebességet érhet el  és 0-100 km/h-ra 9,8 másodperc alatt gyorsul. Az eddigi 82 lóerős 15 dCi motor mellett mostantól már megrendelhető az új 65 lóerős 1.5 dCi erőforrás az alacsonyabb felszereltségű modellekhez.

A kisautó szegmensben unikumnak számító automata világítás-kapcsoló is rendelhető már a Micra bizonyos felszereltségi szintjeihez, ami lényegesen kényelmesebbé teszi az autó használatát.
Szintén újdonságnak számít a kikapcsolható utasoldali légzsák, ami igencsak megkönnyíti, és biztonságosabbá teszi a szülők számára kisbabák szállítását az első ülésen.
Nem elhanyagolható, hogy a hátsó ablaktörlő lapát is nagyobb lett, ami esős, havas időben elősegíti a jobb kilátást és így a biztonságosabb vezetést.
Az autó biztonságos üzemeltetését segíti elő a digitális olajszint visszajelző, ami a motor indításakor megmutatja, hogy az olajszínt elegendő, vagy esetleg túl alacsony.
Az új Micra nemcsak az utas biztonságáról, hanem szórakoztatásáról is gondoskodik. Az alapfelszereltségű modellektől felfelé opcióként rendelhető 2 dines audió rendszer a műszerfalba integrált 6-os CD tárolóval.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Egónövelő oldtimerek

A veterán autók sorsa nagyon hasonlít az emberekéhez, mindegyik egyedi, különleges. Megyénkben is vannak csodálói a múlt technikai örökségének, akik, ha beülnek autóik volánja mögé, a költők szabadságát keresve indítják be a motort. A Chronoswiss-Audi Hungária Classic 2005 versenyen mindenki találhatott csemegét: gyönyörű formákat, háromszáz lóerős korabeli versenyautókat. Tovább olvasom