Szponzorált tartalom

2020.05.14. 14:45

Miért érdemes keresőoptimalizálásba fektetni egy webáruház esetében 2020-ban?

A keresőoptimalizálás elengedhetetlen része 2020-ban az online értékesítésnek, hiszen az elmúlt hónapok jól bizonyították azt, hogy ma már az is az interneten próbál értékesíteni, aki eddig ezt elvből elutasította. Úgy érdemes gondolni a keresőoptimalizálásra, mint egy hosszú távú befektetésre, hiszen, ha jó szakembereket kérünk fel erre az összetett feladatra, akkor az éveken át folyamatos profitnövekedést tud eredményezni. Lássuk a részleteket!

graphic designer at work

 

Keresőoptimalizálás – ahol a türelem profitot terem

Nem szabad bedőlni olyan kecsegtető ajánlatoknak, ahol a SEO-SEM ügynökségek azzal próbálják hitegetni a leendő ügyfeleiket, hogy egy hét alatt a SERP-eken az első néhány találat közé fogják felhúzni a weboldalt egy-egy gyakran és sokak által keresett kulcsszóra, mert az finoman fogalmazva is az igazság elferdítése.

A keresőoptimalizálás egy hosszú folyamat, hiszen a Google szerint is ez olyan 4-12 hónap alatt látszik meg a felhasználók, a látogatottság, a vásárlások és a megrendelések számának növekedésében. Legyünk türelemmel!

Keresőoptimalizálási buktatók, amik akár tönkre is tehetnek egy webáruházat

A legnagyobb gondot a SEO audit után az szokta jelenteni, hogy a feltárt problémákat nem oldja meg az ügyfél a fejlesztői csapattal, hanem csak ignorálja őket, de mégis megváltást vár a SEO-SEM ügynökségtől.

Egy SEO audit során olyan fontos problémák szoktak felszínre kerülni, mint például az oldal lassúsága, a megfelelő biztonság hiánya (HTTPS), a nem felhasználóbarát grafika és menüszerkezet, a túlbonyolított szűrési feltételek (kizárja a lehetőségeket a felhasználó), a reszponzív és Material Dizájn hiánya, illetve URL kanonikalizációs és indexelési problémák.

A keresőoptimalizálás nem megy egyik pillanatról a másikra, pláne akkor nem, ha az ügyfél nem hajlandó együttműködni a javasolt technikai fejlesztések kivitelezésében.

Először tehát technikailag kell helyre tenni egy webáruházat, hogy megfeleljen a jelenlegi 2020-as elvárásoknak, s csak utána lehet elkezdeni hirdetésekkel és különféle promóciós kampányokkal segíteni a népszerűsítést.

A sikeres keresőoptimalizálás titka a befektetés

Amennyiben egy SEO audit után az ügyfél hajlandó megjavítani a feltárt technikai és tartalmi hibákat, abban az esetben a lehető legjobb eséllyel indul neki a keresőoptimalizálásnak. Így nem egy régi Ladával kell versenyeznie a többi Ferrari között, hanem Tesla kamionként szedheti el a konkurenciától a vásárlókat. Fektessünk keresőoptimalizálásba, hogy mindig egy lépéssel előbb járjunk, mint a konkurencia!

(x)

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában