Kisalföld logö

2018. 07. 17. kedd - Endre, Elek 19°C | 28°C Még több cikk.

Nem fizet a biztosító...

Nem fizet a biztosító... Olvasom a Kisalföld 2008. július 18-i számában. Ez már szinte természetes. A biztosítónak az a fontos, hogy megkösse velünk a szerződést, mi rendszeresen és pontosan fizessünk és ne legyen kárigényünk.
És ha mégis történik valami (amit mi sem akarunk) akkor kezdetben a biztosító mindent megígér aztán szépen kivonja magát a fizetés alól. Vagyis pontosabban a kárigény töredékét fizeti meg.

Ez történt a Papréten történt jégverés után és ez történt meg az elmúlt egy hónapban ve2007.lem és családommal is. Nem jégverés…… lakástűz.

2008.május 25-én lakástűz tette lakhatatlanná otthonunkat. A nagy múltú biztosítónak (AEGON) másnap jeleztem az eseményt. Azonnal kijött a kárszakértő. Közölte, hogy nagyon jó, magas biztosításom van, legyek nyugodt, kezdjek neki a károk helyreállításának, ami használhatatlan azt dobjam ki a konténerbe. Még rá is kérdeztem nem kell megtartani a nagyobb értékű tárgyakat. A válasz határozott volt: nyugodtan dobjon ki mindent és készítsen listát a használhatatlan tárgyakról, értékekről.
Aztán még egyszer kijött a szakértő, megállapította, hogy szépen haladunk a helyreállítással és ismételten megnyugtatott, hogy minden kárunkat megtérít a biztosító.

És eljött június 30-a, amikor a kárszakértő már erősítéssel jött, másodmagával. Mondanom sem kell, hogy fogalma sem volt a kár nagyságáról. A folyoson végigsétálva megjegyezte: "hiszen itt nem is égtek meg a kapcsolók"."Remélem nem is fognak -válaszoltam- mert ezek már újak". Aztán természetesen kereste a kidobott tárgyakat.
Nem fogadta el azokat a számlákat sem amelyeket bemutattam, és természetesen nem fogadta el az asztalos által elkészített költségkalkulációt, no meg a lakás felújításának hivatalos árajánlatát sem. A lakásom egy viszonylag igényes, egyedi készítésű butorokkal felszerelt volt. Két szekréynsort, egy polcrendszert, és a franciágyat ki kellett dodni. Sok személyes tárgyunk veszett oda. No meg a 3000 kötetes könyvtár, és a 120 publikáció kézirata. Erről nem is volt hajlandó tárgyalni a biztosító. A lényeg, ogy 35 millió forintra volt biztosítva a lakásunk, ebből 7 millió forint volt a kárigényünk és nem egészen 5 milliót kaptunk kézhez.
Pedig a biztosító 2007. juliusában kelt levelében ezt írta: "Mivel Önt hűséges ügyfeleink között tisztelhetjük és az elmúlt időszakban szolgáltatást nem teljesítettünk, így kármentességi engedménye továbbra is a legmagasabb 15% lesz."
Ha így bánik a biztosító a hűséges ügyfelekkel, hogy bánik a nem hűségesekkel?

Ennél a biztosítónál még van három más biztosítása a családnak, de azt hiszem nem sokáig.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Lenyűgöző sárga tátikák a réten

A hét végén gondoltam egyet, s a közelben levő rét mellett megálltam. Hazafelé indultam. Már… Tovább olvasom