Kisalföld logö

2016. 12. 07. szerda - Ambrus -4°C | 2°C

Justin Timberlake az Audi márkanagykövete

A sztár kiemelkedő szerepet játszikna tavasszal debütáló Audi A1-es gépkocsi népszerűsítésében.

A neves amerikai énekes, zeneszerző és színész, Justin Timberlake lett az Audi márkanagykövete. A sztár kiemelkedő szerepet játszik majd a tavasszal debütáló Audi A1-es gépkocsi népszerűsítésében, amely döntő mértékben az internetre fókuszál.

Új idők, új autó, új célközönség, új média - így lehetne összefoglalni a Genfi Autószalonon bemutatkozó új Audi A1-es, Timberlake és az ingolstadti autógyár egymásra találását. A kocsit alapvetően fiataloknak szánják, annak a célközönségnek, amely számára Timberlake egyenlő a siker a sztárság fogalmával. S annak a célközönségnek, amely már kizárólag az internetet tekinti a tájékozódás és szórakozás első számú forrásának. Nyugodtan kijelenthetjük, az Audi A1-es lesz az első olyan gépkocsi, amelynek premierje valódi online premier lesz.

– Timberlake rendkívüli művész, aki folyamatosan fejleszti magát, és képességeit új művészi formákba tudja önteni – méltatta az amerikai művészt Peter Schwarzenbauer, az Audi marketingért és eladásokért felelős igazgatósági tagja, választ adva arra, miért Timberlake-t választotta reklámarcává a Győrött is jelen levő ingolstadti Audi.

Részletek az autopro.hu oldalon >>


Justin Timberlake az Audi főnökével, Rupert Stadlerrel ( jobbra) valamint Peter Schwarzenbauerrel, Audi marketingért és eladásokért felelős igazgatósági tagjával.
Justin Timberlake az Audi főnökével, Rupert Stadlerrel ( jobbra) valamint Peter Schwarzenbauerrel, Audi marketingért és eladásokért felelős igazgatósági tagjával.

Olvasóink írták

  • 4. Agent 2010. január 06. 16:20
    „3, azért valószínűleg az audinál ilyen szintű döntéshozás esetében nem akármilyen suttyók hozzák meg a döntéseket.
    A csávó népszerű, a neve magában "brand", valamint azért sokakat egyébként sem befolyásol túlságosan, hogy az adott cuccnak ki a reklámarca, attól az sem rosszabb, sem jobb nem lesz.”
  • 3. dr73 2010. január 06. 15:01
    „Rosszul döntöttek az audinál.Ekkora senkiházival egy orbit rágót se reklámoztatnék.”
  • 2. Mankapunka 2010. január 06. 13:55
    „Merga sokkal jobb,ha van pénze az embernek.Éjszaka szar nézni a BMW-ben meg az Audiban azt a vörös műszerfalat.

    BMW egy rakat fos.Tudom,annál menőbb egy BMW-s,minél többet ezsik az autója,meg tilos más típusú autókat használni mellette,Golf ős ellenség.

    Ez amolyan BMW szabályzat,kicsit gagyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4444”
  • 1. Spitfire 2010. január 06. 13:46
    „akkor már tuti nem veszek, ha ez a nyálfigura reklámozza :)”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Csikó Szabi álma a táncoskarrier

A 16 éves Csikó Szabi története akár népmesébe illő is lehetne: a tehetséges, talpraesett falusi fiú… Tovább olvasom