Kisalföld logö

2017. 04. 24. hétfő - György 3°C | 15°C Még több cikk.

Liverpooli strandlabda: Bíróbírálat

Egy néző strandlabdája miatt kapott ki a Liverpool a Sunderlandtől. (Videóval)


Bíróbírálat a sunderlandi strandlabda miatt

Éles bírálatok kereszttüzébe került Mike Jones, aki a szombati Sunderland-Liverpool mérkőzésen annak ellenére érvényesnek ítélte a hazaiak gólját, hogy a játékszer a kapuba kerülés előtt megpattant egy strandlabdán.

A szabályok szerint meg kellett volna állítania a játékot, mivel "idegen tárgy" volt a pályán.

A találkozó elején egy fiatal szurkoló a pályára ütött egy strandlabdát, amely éppen a vendég kapu előtt állt meg. Az 5. percben aztán Bent lövésénél éppen ezen pattant meg a mérkőzés labdája, és jutott a Debrecen Bajnokok Ligája-ellenfelének hálójába.

A mérkőzésen ez az egy gól esett.

Korábban - Liverpoolban nem szeretik a piros strandlabdát

Az angol bajnokság 9. fordulójában a Sunderland a Liverpool csapatát fogadta. A meccs egyetlen gólja az 5. percben született, nem is akárhogyan.


Bent lövésével telibe találta a nem sokkal korábban egy néző által a pályára ütött piros labdát. Reyna a pirosat követte a szemével, amely mellé is pattant. A meccslabda azonban a hálóban kötött ki.


A Liverpool képtelen volt gólt lőni, miközben kontrából a Sunderland újabb találatokkal növelhette volna az előnyét. Piros labda ide vagy oda, a Sunderland nyerte a találkozót. A Liverpool vereségével már csak a nyolcadik.

Olvasóink írták

  • 12. RickCartman 2009. október 18. 18:01
    „érvénytelen gól, a bedobott piros labda nem a pálya tartozéka.”
  • 11. comet 2009. október 18. 16:32
    „a kapus a hibás, sztem akarattal hagyta ott a labdát, pont azért, hogy zavarja az ellenfelet vagy bírót ha közel jönnek a kapujához. Lehet hogy a kissrác egy fagyiért dobta be a strandlabdáját. Csak hát így járt.
    Azért egy vetődéssel legalább a piros labdát megfoghatta volna.”
  • 10. sorok_közt 2009. október 18. 15:03
    „eGYÉBKÉNT A KAPUSNAK BŐVEN LETT VOLNA IDEJE ELRÚGNI ONNAN A LABDÁT.”
  • 9. ZéZé 2009. október 18. 14:24
    „Én is pont ezt mondom. A szabály adott, és a bírónak előbb meg kellett volna állítani a játékot.
    DE mivel nem tette, ezért a gólt is meg kellett adja. Úgy, ahogy például szögletet is adott volna, ha mellé pattan a labda. Ettől függetlenül a bírót megbüntetném, mert hibázott.”
  • 8. LiamDevlin 2009. október 18. 13:59
    „A "szutyok" angol foci prominens képviselői az utóbbi években állandóan BL-döntőznek, van, hogy egymással...
    2008-09: Barcelona-Manchester United
    2007-08:Manchester United-Chelsea
    2006-07:AC Milan-Liverpool
    2005-06:Fc Barcelona-Arsenal
    2004-05:Liverpool-AC Milan

    Talán mégsem olyan "szutyok" az az angol foci...
    Ez az eset pedig elég vicces, ugyanis szerintem mivel a bíró nem szakította meg a játékot ezért a gól teljesen szabályos!!!
    Egyszer hallottam, hogy valahol egy arra repülő madárrajról pattant meg egy kapuskirúgás és abból lett a gól:):)

    Üdv”
  • 7. Huligan 2009. október 18. 11:46
    „szutyok angol foci”
  • 6. Patriot 2009. október 18. 11:18
    „Huszonketten vannak a pályán,és egyiknek sem volt annyi esze,hogy kirúgja a francba azt a sz@rt? Miért kell ezért megállítani a játékot?
    Esküszöm,hogy nincs több eszük mint egy marék káposztalepkének.........”
  • 5. Powerarc 2009. október 18. 11:09
    „Kösz, de nem én vagyok szakszerű hanem a drágalátos MLSZ szabálykönyve.:)))))”
  • 4. Jandex 2009. október 18. 11:08
    „Óvást nyújtok be,ez kész röhej,ahogy azt Powerarc bíró spori szakszerűen le is Írta! :))))))))))))”
  • 3. Powerarc 2009. október 18. 10:50
    „"Ha a mérk0zés alatt egy rendkívüli labda kerül a játéktérre, a játékvezet0 csak
    akkor kell megállítania a játékot, ha az hatással van a játékra. A játékot
    labdaejtéssel kell folytatni arról a helyr0l, ahol a mérk0zés labdája a játék
    megszakításakor volt. Kivéve akkor, ha a kapuel0téren belül állították meg a
    játékot, mert ebben az esetben a játékvezet0 a kapuel0teret határoló,
    kapuvonallal párhuzamos vonalnak azon a pontján ejti a labdát, amelyik a
    legközelebb esik ahhoz a helyhez, ahol a labda a játék megszakításakor volt.
    Ha a mérk0zés alatt egy rendkívüli labda kerül a játéktérre, és az nincs hatással
    a játékra, a játékvezet0nek el kell távolíttatnia azt a lehet0 leggyorsabban."

    Mivel ez a labda hatással volt a játékra, egyszerűen nem kellett volna megadnia a gólt, hanem labdaejtésnek kellett volna következnie. Van négy játékvezető, tudniuk kellene ezt a szabályt.... Nem tudom, hogy ez esetben műhibának számít-e az eset és pl. újrajátszást kérhet a Pool. Láttam videót a neten, amikor a kapu mögött egy kisgyerek beüti a labdát, de úgy tűnt még a meccs elején. A rendezőknek is látni kellett volna és vagy jelezni, vagy eltávolítani a lasztit.”
  • 2. ZéZé 2009. október 18. 10:45
    „de ha már nem állította le a játékot időben, a gólt nem vonhatja vissza.
    a bíró hibája.
    szegény pool”
  • 1. Szilágyi_Zsolt 2009. október 18. 10:19
    „Na nehogy már ez a gól szabályos legyen! Tudomásom szerint ha a meccs alatt idegen tárgyat dobnak be a pályára, a bírónak félbe kell szakítania a játékot, amíg azt eltüntetik, nemhogy még megadott gól is szülessen egy "strandlabda-mandineres" lövésből.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

NBII: megállíthatatlan a Gyirmót, ikszelt az ETO B

Az NB II Nyugati csoportjának 11. fordulójában Hévízen diadalmaskodott a Gyirmót SE, így tovább… Tovább olvasom