Kisalföld logö

2016. 09. 29. csütörtök - Mihály 13°C | 24°C

Per a T-Mobile ellen: 10 mp = 30?

Fogyasztóvédők szerint tisztességtelen, hogy 5-10 másodperces hívásért is 30 másodpercet fizettet ki az ügyféllel a szolgáltató.

Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) és a Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület (KÖFE) beperelte a T-Mobile mobilszolgáltatót tisztességtelen szerződési feltételek alkalmazása miatt - közölték a fogyasztóvédők kedden az MTI-vel.

Közérdekű keresetükben a bíróságtól azt kérték, állapítsa meg, hogy a T-Mobil tisztességtelen szerződési feltételeket alkalmaz.

A fogyasztói érdekek képviseletét ellátó két társadalmi szervezet szerint azért tisztességtelen a szolgáltató eljárása, mert a fogyasztó hátrányára állapítja meg a feltételeket, mivel egy 5-10 másodperces hívásért is 30 másodpercet fizettet ki az ügyféllel, vagyis többet, mint amennyit használ.
A fogyasztóvédők diszkriminatívnak is tartják a szolgáltató eljárását, mert míg az üzleti ügyfelek esetében mód van a másodperc alapú számlázásra, addig az egyéni fogyasztóknál ez nem lehetséges.

A közleményben szerepel, hogy a KÖFE korábban levélben fordult a szolgáltatóhoz, hogy módosítsa általános szerződési feltételeit, de a cégtől nem érkezett válasz.

Olvasóink írták

  • 15. mitulatbatti 2010. április 22. 21:17
    „jó reggelt fogyasztóvédők!
    Az én szolgáltatómnál már 1mp-ért egy egész percet számolnak el évek óta,az 1és 10mp kőzőtt azért van
    valami különbség ugye? Akkor az én esetem mennyire tisztességtelen?
    Lobbo71 jó a duma csak már k.... unalmas ha nem tetszik így,ha nem tetszik amúgy lehet csinálni.
    Mindenki ossza az észt a csóri ember meg megszenvedi a dolgokat. Abban igazad van hogy lehet váltani de
    egyik sem jobb lényegesen a másiknál.”
  • 14. Kisildi2 2010. április 21. 14:02
    „Igaza van Lobbo 71-nek, hogy lehet váltani, de nem biztos, hogy jobban járna az akinek a rokonság és ismerősök 90 %-a T-s. Ez persze nem azt jelenti, hogy a T olyan jó”
  • 13. janika 2010. április 21. 12:11
    „Érdekes a szemétszállítót nem perli senki pedig Ők aztán tudják, hogy kell megvágni a lakosságot! Nem is beszélve a csatorna üzemeltetésről!-az már a csúcs, hogy az áramot is alakosság adja a szolgáltató szivattyújához, mert így egyeztek meg az Önkormányzatokkal alakosság háta mögött!”
  • 12. Lobbo71 2010. április 21. 11:02
    „Nem értem a felháborodást. Van még elég mobilszolgáltató, nem? ha nem tetszik a T, át lehet menni másikhoz.”
  • 11. heat 2010. április 21. 09:41
    „Nekem az tetszik a legjobban, hogy "havi 5.000Ft-ért ingyen telefonálhat..."”
  • 10. Dresi 2010. április 21. 01:43
    „T- mobil ECO DIJCSOMAG 1 perc 1 másodperc hívás tök mindegy milyen irányban = 2perc a számlán.Ja és a telefon híváslistáján rögzített idő és a számlán feltüntetett idő a T-mobilnak +1 másodperc hívásonként !!!!!!!!
    EZ ÁM AZ ÜZLET !!! CSAK NEM NEKEM._))))).
    Csak jól vágják meg az összes szolgáltatót !!! Az áraikat már réges régen csökkenteniük kelett volna az EUszerint.Az csak duma hogy az egyéni előfizetőknél nem lehet másodpercalapu számlázást alkalmazni.”
  • 9. Mankapunka 2010. április 20. 22:16
    „Kisildi

    Nekem ilyen régen a Pannon GSM-nél volt.”
  • 8. Kisildi2 2010. április 20. 20:34
    „És az tisztességes, hogy ma délután, 4 perc 1 mp hálózaton belüli telefonálásért 400 Ft-ot vett le a T-Mobil szolgáltató a kártyámról? Percenként 100 Ft egy kicsit túlzás!
    De volt olyan eset is, amikor telefonálás nélkül emeltek le pénzt a telefonomról és amikor reklamáltam a T-Mobilnál, az ügyintéző jegyzőkönyvezte a történteket és azt mondta, hogy megvizsgálják az esetet. Ez már több éve volt. Hát azóta is vizsgálják, de értesítés nem érkezett és jóvátétel sem.”
  • 7. gáborgábor 2010. április 20. 19:05
    „én meg azt mondom nem kötelező leszerződni. egyébként én 18 forintért telozok PERC ALAPON. MEGFELEL,LEGALÁBBIS NEKEM”
  • 6. Mankapunka 2010. április 20. 18:12
    „soproni

    Ezt tükrözi az üzemanyag ára is. Nem volna ésszerűbb a környező szinten tartani???

    Itt se fog változni semmi.”
  • 5. soproni 2010. április 20. 15:28
    „A Pannon-nál sem jobb a helyzet. Pár másodperces beszélgetésért is ki kell fizetni egy egész percet.Szerintem minden telefonos társaság növelhetné a bevételét,ha csökkentené a nevetségesen magas percdíjak összegét.”
  • 4. FREDDY/S 2010. április 20. 14:30
    „Az alapvető emberi jog nem az állampolgároknál kezdődik, nemde...”
  • 3. Rózsa0315 2010. április 20. 14:27
    „De ő lop a legtöbbet!”
  • 2. bn 2010. április 20. 14:03
    „30mp? És akinek percdíja van? Halandó emberek közül sok ember fizet percenként...”
  • 1. Mankapunka 2010. április 20. 12:50
    „Szerintem meg az összes többi telefonos céget is meg kéne vizsgálni.

    Nem csak a T-mobile lop!!!!”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Egymillió fölött a digitális tévézők száma

A tizennégy legnagyobb magyarországi műsorterjesztő hálózatában 30 ezerrel 1,178 millióra nőtt a… Tovább olvasom