Kisalföld logö

2017. 03. 28. kedd - Gedeon, Johanna 2°C | 19°C Még több cikk.

TV néző - VV!, Barátok közt és saját műsorok

A 3. héten ismét tarolt az RTL Klub a műsoraival, a TV2 saját gyártású műsorokkal tartja a lépést.


TV2 - Ismét a saját gyártású műsorok a legnézettebbek

Az elmúlt héten a TV2-es műsorok közül ismét a Tények teljesített a legjobban, az Árva Angyal továbbra is a TOP10-ben van, de javított a Napló és a Hawaii Five-O is.

A teljes lakosság harmadik heti összesített nézettségi toplistáján ismét a saját gyártású műsorok szerepeltek a legjobban mindkét országos kereskedelmi csatorna kínálatából: az első tíz helyet egy műsor kivételével csupa saját gyártású műsor foglalja el. Ez alól a kilencedik helyen szereplő Árva angyal az egyetlen kivétel: a TV2-n futó mexikói romantikus filmsorozat a teljes lakosság körében az előző héthez képest is tovább javított nézettségén. (AMR% w3 16,3 vs w2 16,0)

A teljes lakosság körében ismét a Tények volt a legnépszerűbb TV2-es műsor, amely a múlt héthez képest is  tudta növelni nézettségét (AMR% w3 19,5 vs w2 19,0), annak ellenére, hogy akkor az összesített toplista első helyére repítették az eredményei,  és a hét napból hatot nyert a konkurens csatorna Híradójával szemben.

A TV2 népszerű hírműsora a 18-49 éves korosztályban is folytatta szárnyalását, ahol a nézettségi toplistán egy helyet ugrott feljebb, 12,4%-ot javított nézettségén, öt estét nyerve a saját idősávjában. (AMR% w3 14,5 vs w2 12,9)

A TV2 vasárnapi magazinműsorának, a Naplónak is nőtt a nézettsége a 18-49 éves célcsoportban. (AMR% w3 12,4 vs w2 11,7)

Az év elején indult péntek esti sorozat, a Hawaii Five-O is jobban teljesített, mint az azt megelőző héten: egy helyet ugrott előre a 18-49 éves célcsoport összesített toplistáján, és mind nézettségben, mind közönségarányban tovább emelkedett. (AMR% w3 9,6 vs w2 9,5; SHR% w3 21,9 vs w2 21,4)

RTL KLUB - Tartja vezető pozícióját a Barátok közt és a ValóVilág4

Ezúttal a Barátok közt és a ValóVilág4 volt a legnépszerűbb választás a nézők körében.

Hetek óta dominál az RTL Klub a műsoraival, hiszen a hét minden napján a legnézettebb csatorna a 18-49 éves korosztályban főműsoridőben. Átlagosan a nézők 32,9 százaléka kapcsolt az RTL Klubra, a lista második helyére a tv2 került (20,1% SHR), majd a Film+ (4,4% SHR), a Cool és a Viasat3 (4-4% SHR), illetve az M1 (3,2% SHR) következik a 3. heti eredményeket tekintve.

A teljes lakosság körében a szombati VV4 Kihívás volt a legnépszerűbb műsor, 36,3 százalék kapcsolt az RTL Klubra, majdnem kétmillióan figyelték, Alekosz kit visz ki párbajra. A 18-49 éves korcsoportban a keddi Barátok közt volt a legnézettebb műsor 39,2 százalékos nézettségi aránnyal.

Hétfőn Dr. Csont (32,1% SHR) nyerte meg az estét az NCIS-szel szemben (22,6% SHR), kedden Castle-t (32,6% SHR) választották a 18-49 éves nézők, szemben a Halálugrás című filmmel (16,6% SHR). Szerdán a VV4 Kiválasztását (42,4% SHR) több mint kétszer annyian nézték, mint a konkurencián Doktor House-t (17,5% SHR). Pénteken a CSI (25% SHR) hozta az estét a tv2 nem régen indított sorozatával, a Hawaii Five-O (21,9% SHR) szemben.

A ValóVilág4 és a Barátok közt stabilan tartja vezető pozícióját, minden este megnyeri idősávját.

Olvasóink írták

  • 5. kovacsne24 2011. július 16. 19:32
    „Egymással vetekednem a TV2 és RTL, a nézők kárára gondolják, pedig pont magukta űt vissza ez a párhuzamos műsor politika.
    ha jól értettem az RTL- 19 h-kor kezdi a híradót , talán elkezdődik az egyeztetés, ami nekik is csak több nézettséget jelent, met a néző megun ja állandóan ide-oda kapcsolgatni.
    Érdemes lenne a nyári melegben kicsit ezen is elgondolkodni
    Kné24”
  • 4. Hyppolit 2011. január 26. 18:56
    „A nézettség ilyen jellegű felmérése annyira helytálló, mint a piros hó! Ez is többek között egy média-fogás, vagyis ezzel is hergelik a tömeget.Olyan ez, mint amikor menne valaki pl. a Váci utcán, és meglátna egy hatalmas tömeget. Tízből nyolc biztos ráizgulna, hogy "ott meg mi van?". Nyilván az is tény, hogy egészen egyszerűen van olyan is, akit"kullturalissan ez elégíít ki".Na, ennek aztán a "naddon okkos" csemetéje is odaroskad két zacskó chips-szel. Ezektől függetlenűl a fent jelzett nagyon szűk, nagyon reprezentatív és szerintem túrbózott adatok számomra teljesen valószínűtlenek.Saját szememmel láttam évekkel ezelőtt, hogy x rádiós kívánságműsort hogy készítenek!De ezt a "titkot"megőrzöm.Erről ennyit.”
  • 3. FEROO 2011. január 25. 21:28
    „Úgy néztem utána én is...
    A nézettség mérése országos szintű, reprezentatív minta alapján történik. A felmérésben résztvevő panel mérete 2007 elején 840 háztartás volt, amely később 940, majd 2009 áprilisától 1040 háztartásra nőtt. A felmérésben szereplő háztartásokat egy minden évben megismételt, 5000 háztartásra kiterjedő elő-felmérés során minősítik elő, ebből választják ki azt a 200-300 új háztartást, ami szükséges a résztvevő háztartások számának megőrzéséhez.

    A részvétel önkéntes, a résztvevő háztartások nem kaphatnak fizetést a részvételért, mert ez torzítaná a mintavételt.

    A nézőszámok alakulásának megfigyeléséhez a felmérésben résztvevő háztartásokba a televízióhoz csatlakoztatott mérőműszereket telepítenek. Ezeken a mérőberendezéseken a háztartás tagjainak külön-külön be kell jelentkezniük a televíziózás megkezdésekor, majd pedig amikor befejezik a televíziózást, ki kell jelentkezniük. A műszer rögzíti, hogy a háztartás mely tagjai figyelik a készüléket, valamint tárolja, hogy mindeközben melyik csatornát vagy csatornákat kísérték figyelemmel. A háztartás tagjainak külön-külön való bejelentkezése biztosítja, hogy a mérés pontosan kövesse a nézőszámok szám és korosztály szerinti alakulását.

    A rögzített adatokat a mérőberendezés telefonos (vezetékes és mobil) hálózaton keresztül továbbítja. Az adatok feldolgozása után a panelből nyert statisztikai eredmények alapján megszületnek a nézettségi jelentések és kimutatások.”
  • 2. odre 2011. január 25. 00:47
    „a nézettségi adatok megállapítása nem megkérdezéssel történik, ha jól tudom...”
  • 1. Mankapunka 2011. január 24. 15:43
    „Engem már megint kihagytak a válaszadók közül.

    Megint megkérdeztek 1000 embert Budapesten,és ezt vetítik le egy országra.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Balázs Palit Zámbó Jimmy-díjjal jutalmazták

Balázs Palit, a romantikus dalairól elhíresült népszerű énekest, Zámbó Jimmy-díjjal jutalmazták a… Tovább olvasom