Kisalföld logö

2017. 05. 26. péntek - Fülöp, Evelin 12°C | 22°C Még több cikk.

Visszaéltek kártyájával

"Mozgássérült, 14 éves gyermekünk karácsonyát szerettük volna széppé varázsolni."
Elveszítette vásárlói kártyáját Szabó Szabolcsné. Bejelentette az üzletben, s kérte, ha valaki azzal akarna fizetni, ne engedjék. Mégis a kártyáról ismeretlenek közel 24 ezer forintot használtak fel. Méltányosságból jóváírják neki az összeget.

– Mozgássérült, 14 éves gyermekünk karácsonyát szerettük volna széppé varázsolni. Ezért a vásárlói kártyán szorgosan gyűjtögettük a pontokat. Néztük az akciós termékeket, amelyek után harminc vagy épp kétszáz pont járt, s a karácsonyi ünnepre gondolva egész évben csak ott vásároltunk – fogott mondandójába elcsukló hangon Szabó Szabolcsné. – Össze is jött közel 25 ezer pont, s örültünk, hogy szép ünnep elé nézhet a család. Mindez fél nap alatt semmivé foszlott: egy vásárlás alkalmával elveszítettem a kártyát. Mivel szombat volt, s a hétvégén nem fogadták hívásomat a kártyaközpontban, ahol elintézhettem volna a letiltást, visszasiettem az üzletbe. Kértem őket, ha ilyen és ilyen kártyáról szeretnének fizetni, ne teljesítsék a számla rendezését, amire ígéretet is kaptam. Aznap többször is visszamentem érdeklődni a boltba, de semmi fejlemény nem történt. Hétfőn telefonhívásomra viszont a központ arról értesített, hogy szombaton 14.26-kor közel négyezer, 17.18-kor 12,5 ezer, majd 18.02-kor 7,5 ezer forintot emeltek le a kártyáról vásárlás miatt. Nagyon felháborodtam, hiszen személyesen mentem be, és ígéretet is kaptam a körültekintőbb kártyakezelésre. Mégis ismeretlenek lenullázták a kártyámon lévő pontjaimat. Nagyon le vagyunk sújtva, és a karácsony is odalett – mondta szomorúan Szabó Szabolcsné.

Az érintett üzletben megtudtuk: nagyon sajnálják a történteket. A vásárló valószínűleg nem a mindennap és hétvégén is 24 órán át hívásokat fogadó kártyaközpontot (telefon: 06-40/555-444) hívta, ahol azonnal letiltották volna kártyáját, hanem az ügyfélszolgálatot, ahol a személyi adatok megváltozását lehet bejelenteni. Ez utóbbi valóban csak munkanapokon, 8–18 óra között működik. Belső vizsgálatot is indítottak az ügyben, de hiányosságot nem állapítottak meg. Ettől függetlenül az üzlet dolgozói ajándékcsomaggal kedveskednek a károsultnak, sőt, a kártyaközpont közölte velük, méltányosságból januárban jóváírja a károsult kártyájára az összeget.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Közös élményt ajándékozzunk

Nem karácsonykor derül ki, hogy ki a legjobb szülő, a jó ajándék és az ünnep ugyanakkor olyan… Tovább olvasom