Kisalföld logö

2017. 01. 18. szerda - Piroska -7°C | 0°C

Tragédia - Megfulladt egy három éves kislány Fertőrákoson

Fertőrákos üdülőövezetében lévő hétvégi házának másfél méter mély medencéjében, eszméletlen állapotban talált rá édesanyja a három éves kislányára. A gyermek az újraélesztési kísérletek ellenére életét vesztette, halálát fulladás okozta.

A rendőrség elsődleges vizsgálata alapján a ház kertjében az édesanyán és két gyermekén kívül három nőismerőse tartózkodott három gyermekkel. A kislány eddig tisztázatlan körülmények között esett bele a kerítéssel körbe zárt medencébe.

A kisalfold.hu úgy tudja, a kislány osztrák állampolgárságú volt.

A Győr-Moson-Sopron Megyei Rendőr-főkapitányság büntető eljárás keretében vizsgálja, hogy terhel-e valakit felelősség a gyermek haláláért.

Olvasóink írták

80 hozzászólás
  • 80. kisember1 2010. július 20. 16:19
    „íkeedves Csetneky. Egy 16 évesre is, nem az életkor a kérdés. Általában azokkal történik meg a baj, akikre nagyonis vigyáznak, higgye el! És a fejemet teszem rá, hogy most is igaz ez a gondolatom. Biztosan egy extrán lelkiismeretes szülő volt, hiszen ellenkező esetben nem lett volna a medence körbekerítve sem. Erről ennyit, sajnos sem a kicsin sem a szülőn már nem segít semmi.”
  • 79. Csetneky 2010. július 20. 15:12
    „Akárki akármit mond, egy 3 éves gyermekre vigyázni kell(ene)! Egyébként részvétem a családnak.”
  • 78. LantosVivien 2010. július 19. 20:09
    „még egy idézet ami idekapcsolódik: "Velünk leszel mindig, hozzánk tartozol, bármerre visz bármilyen folyó"”
  • 77. LantosVivien 2010. július 19. 20:06
    „Én személy szerint, nem értek azzal egyet, hogy mindenki az Édesanyát hibáztatja, de szerintem senki nem volt ott, és senki nem tudja a körülményeket, nem ismeri az embereket akik ott voltak vele. Nem kéne rátenni még egy lapáttal az Anya szenvedésére ezzel, gondoljanak már bele, meghalt az a kislány, élete hajnalán. Nem látott még semmit a világból. Ez egy baleset, az is lehet, hogy senkit nem lehet előállítani hibásként,mert lehet, hogy senki nem hibás, de az ítéletet majd a bíróság kimondja, a többieknek pedig semmi joguk bírálni és ítélkezni. Érezzék át a helyzetét, nem pedig hibást keressenek.
    Ehhez a tragédiához és a kislány miatt írom le ezt az idézetet, ez egy P.Box szám(zöld, a bíbor és a fekete):
    "Zöld csillag kihunyt az égen, a csónak partot ért, hideg csendben fekete minden, legyen az álmod, legyen az álmod szép"”
  • 76. soproni 2010. július 19. 13:45
    „kisember1.Igazad van! Akinek pici gyereke van,az jobb,ha csendben marad és nem ítélkezik!Nagyon hosszú idő telik el,amig felneveljük őket és addig senki nem tudhatja,hogy hogyan sikerül. Senkinek nem kívánok hasonlókat csak annyit,hogy amíg a gyerekeik felnőtté válnak,addig ugyanígy aggódjanak értük és neveljék őket szeretetben,odaadással és a legfontosabb,hogy ne csonka családban! Akkor is így aggódjatok,ha esetleg pár év múlva már a feleségeitektől külön éltek,hisz a mai világban ez szinte már természetes.!Azok az apukák,akik szerint náluk ilyen soha nem történhet meg,azoktól megkérdezném,hogy szerintük a kislány apukája nem ugyanezen a véleményen volt? Hol vagytok Ti apukák,amikor egy kisgyerekkel 24 órát kell foglalkozni, Próbáljátok meg,hogy milyen ezt csinálni éveken keresztül és nem csak eggyel,hanem esetleg kettővel.Tama ! Azért megnézném,hogy pl. nálatok egy sok gyerekes és felnőttes kerti party,hogy zajlik! Gondolom a szülők le sem veszik a szemüket a kicsikről és szorosan a nyomukban járnak egész idő alatt.Közlöm veled így is lehet baj,de ismétlem soha ne tudd meg!”
  • 75. Truder 2010. július 19. 12:53
    „Kedves Tama
    Ne vádolj, inkább csendben érezz együtt a családdal..abból nem lehet baj. (meg ennyi helyesírási hiba sem..)”
  • 74. kisember1 2010. július 19. 12:35
    „Kedves Tama!
    Most meglepődsz majd azon, amit mondani fogok neked. A történtek legnagyobb vesztese a szülő, aki majd soha nem bocsájtja meg magának, belebolondul és ezersze végiggondolja naponta, hogy mit tehetett volna másképp. Egy értelmes, normális szülő sem akarja elveszíteni a gyermekét. Felelős a gyermekeke haláláért, és ezzel nap mint nap élete hátralévő részében szembe kell néznie. Ennél nem kap egyetlen börtönben vagy fogdában sem nagyobb büntetést. És a legszörnyűbb neki az lesz, hogy ezzel tovább kell élnie a másik gyermeke és a férje végett. Én nem tudom elképzelni az életemet egyetlen gyermekem nélkül sem, így bele sem merek gondolni, hogy min mehet át, hányszor okolja majd magát.
    A lelkiismeret a legnagyobb bűnbtetést szabja ki rá, hidd el.
    Igen, valószínűleg gondatlan volt. De próbálj ki egy napot 2 aprósággal, kicsiny gyermekkel, ráadásul olyanokkal, akik fel vannak pörögve, aktívak. Míg a kicsivel bement, megtörtént a tragédia. Lehetséges, hogy a nagyobb is bement a házba, csak kiszökött. Nem a medencében hagyta magára egyedül...akkor lenne gondatlan. Körbe volt kerítve a medence, mint ezer és ezer családi házban, ahol csak a szerencse, hogy nem történik tragédia.
    Azok a felnőttek is nyilván hibásak. Neked nincs olyan barátod, barátnőd, akire néha otthagyod 5-10 percre a gyermeked?
    Tudod milyen nehéz ennyi gyermeket számon tartani. Mi a hármat percenként végigszámoljuk, ha megyünk valahová. Legutoljára juthatott eszükbe a medence, mert körbekerített biztonságosan elkerített medence volt. Mire megtalálták a kicsit, sajnos késő volt.
    Második vesztese a testvér, aki végignézte a testvére haldoklását és halálát, és valószínű, hogy édesanyja már nem lesz ugyanaz, mint aki volt. És az édesapja sem. Ők soha nem lesznek már ugyanazon család.
    Harmadik vesztese az édesapa, aki ugyanolyan fájdalmat él át, mint a többiek, nem elég, hogy elveszítette gyermekét, még a feleségét sem kapja vissza. Sokára fog újra mosolyogni az anyuka. És képzeld csak el, micsoda örök önvád él majd azokban akik jelen voltak. Mi lett volna, ha, naponta százszor eszükbe jut majd. És csak eztán vesztese a kislány a történteknek. Szörnyű lehetett, kétsségbeesetten fuldokolt. De ennek vége, ő már jó helyen van, bárhol is van.Bármely vallást nézzük, jó helyen van. Neki már nem fáj, ő már nem szenved, ez biztos.
    Az édesanya vádló tekintetek között fog nap mint nap élni. Ő akarta, óvta, féltette gyermekét.
    De kedves Tama tőled is megkérdezem, mi van azokkal, akik egy életen át dohányfüsttel mérgezik halálra gyermekeiket? És mi van azokkal, akik még magzatként szándékosan megölik satöbbi? Erre miért nem válaszoltok? Ezt miért nem ítélitek el?
    Soha ne élj át hasonlót, mint ez a család.”
  • 73. Tama 2010. július 19. 11:34
    „Neharagudjatok már mi ez ha nem felelőtlenség? lehet hogy nagyon jó anya de könyörgöm ne csináljunk már belőlle álldozatot, mintha ő lenne a vesztese a tragédiának és nem a 3 éves kislány. Egyrészben igen ő a vesztese de számoljatok utána 4 felnőt és 5 gyerek volt, ennyi szülő nem tudott vigyázni a gyerekekre?
    Még ha beszaladt volna is a házba maradt 3 felnőt ember kint, azok akkor mit csináltak ?
    Nem igaz még a végén sajnálni kell hogy ennyire nem tudott vigyázzni a gyerekére, nehogy már azért keljen sajnálnom hogy mi lessz vele ezután. Valahogy nemigen megy, és lehet elitélni ezért, csak elfelejti mindenki hogy a gyerkőcnek volt apukája, és vele mivan? Ő mit érezhetett mikor hazament? és mit érezhet most is?
    Ezen kellene elgondolkodni, mikor az anyukát sajnálja mindenki, mert apuka senkinek nem jutott az eszébe.”
  • 72. George 2010. július 19. 09:56
    „Részvétem a családnak!”
  • 71. Fruzsi26 2010. július 19. 09:48
    „Kedves Hozzá szólók!

    Először is Részvétem a családnak!
    Másodszor, pedig nem hiszem hogy bárkinek is joga lenne ítéletet mondania egy ilyen hatalmas fájdalom teli tragédiát elszenvedő felett. Mindannyian emberek vagyunk, hibázunk, mindenki megfizeti a hibáiért az árát. Ennek az anyukának nagyon "sokba került", hogy nem tudott éppen az nap 100%-ot nyújtani és hibázott.
    Akinek kicsi gyereke van az tisztában kell, hogy legyen egy ekkora gyereknek minden új, minden izgalmas és az a legizgibb amit éppen nem szabad.”
  • 70. valakI 2010. július 18. 22:07
    „Ismerem a családot csak annyit szeretnék közölni az okosokkal, hogy egy nagyon jó anyáról van szó aki imádja a gyerekeit és csak arra tudok gondolni, hogy talán a kistestvér vonhatta el a figyelmét nem a csevegés. A baleset sem csak a gyorshajtókkal történik. Biztos vagyok benne , hogy aki ítélkezik még nem próbálta ki 24 órában egyedül egy pláne több gyerekkel . ( Egy anyukával a háttérben ugyebár könnyü apukák!)”
  • 69. salwa 2010. július 18. 18:34
    „A tragédia mindig fájdalmas, akárhány éves is a gyermek vagy az elvesztett hozzátartozó. Én mindig a nyomába voltam a fiamnak, de 4 alkalommal simán érhette volna baleset, holott nagyon vigyázott a gokart és biciklizésnél is. A járda előtt kb. 20 cm-rel mindig megállt, körülnézett, megvárt már 2 éves korától kezdve és így is 4 alkalom volt olyan, ahol két lépéssel voltam mögötte, de csak a JÓ ISTEN mentette meg az életét! Szóval, hiába körültekintő a szülő, ha más nem az. Rajtunk kívülálló okok is vezethetnek tragédiához. Sajnálom a szegény szülőket, mert ez a tragédia egy életre megpecsételte az életüket.”
  • 68. peggie 2010. július 18. 15:03
    „Mi pont előtte való nap fürödtünk anyukák a gyerekekkel a 1,2 m-es medencénkbe. Éjjel rémálmaim voltak, hogy mindig beleesett valamelyik anyuka, vagy gyerek. Mi is 1,4 m-es kerítéssel elkerítettük, állandóan mondva van a 2 éves kislányunknak, hogy nélkülünk a közelébe sem mehet. Nagyon eleven a lányom. Ha eltűnik, már ordibálok, hogy hol van.( Ezáltal nem tud egyedül játszani, nem köti le semmi) Úgy érzem, mindent megteszek, hogy biztonságban legyen. De mégsem merem elítélni a szülőt, mert én is anya vagyok. Sokkal, de sokkal jobban elítélem azt a szülőt, aki eldobja maga mellől a gyermekét, nem érdekli. Még nyaralást sem szervez neki, hogy a többi gyerkőccel jól érezze magát.
    Én nagyon félek az ilyen dolgoktól. (Kutyatámadás, kapu odaszorítja, medence) Bele sem merek gondolni, hogy mit érezhet a szülő. Szerintem nincs jogunk ítélkezni. Én is mindig hálát adok azért, hogy egészséges, és hogy van nekem. Truder hozzászólónak teljesen igaza van.
    Nagyon-nagyon nehéz.
    Ui:Lehet, hogy csak egy játékért, vagy egy ruháért szaladt be a másik gyereknek?”
  • 67. Truder 2010. július 18. 10:29
    „Én sajnálom az édesanyát, nagy árat fizetett, hiszen soha többet nem ölelheti magához imádott gyermekét.
    Akkor is, ha van felelőssége a balesetben, hiszen ez vitathatatlan.
    Soha nem lehetünk eléggé elővigyázatosak, akinek van gyereke, tudja miről beszélek.Egészen máson jár az agyuk, mikor ránk figyelnek, és a következő pillanatban megcsinálják a galibát, és szó szerint elég egy pillanat. Én is figyeltem a gyerekeimre, mégis történtek kisebb balesetek. De szerencsére nem ilyen nagy tragédiák..
    Hála isten felnőttek, de most sem lehetek elég nyugodt, szülőnek lenni egy életre szóló felelősség! De nem foghatjuk mindig a kezüket. Később. mikor már nagyobbak, egyszerűen megbízunk bennük, és elengedjük biciklizni, a haverokkal focizni...stb. Akkor is érheti baj.(láttam én véletlenül a fiamat bringázni a haverokkal, égnek állt az összes hajam, pedig 100000 szer kioktattam, hogyan viselkedjen, hogyan közlekedjen.)
    Sajnos éppen az ilyen szörnyű családi drámák figyelmeztetnek arra, hogy éberek legyünk, míg ránk vannak bízva.
    Üzenem azoknak, akik az anyukát vádolják, ha van gyerekük, ha nincs, okuljanak az esetből, ne hőzöngjenek!Örüljenek, hogy nagy szerencsével eddig megúszták.
    Én minden nap hálát adok ezért..”
  • 66. BsBe 2010. július 18. 07:58
    „kisember1 2010.07.16. 20:49 úgy érzem, Te már érted, miért is történhetett. Nagyon sajnálom az édesanyát, és tudom, a legnagyobb figyelem mellett is előfordulhat tragédia. Három gyermeket neveltem fel, szerencsére "épségben", de főleg a legkisebbnél, tudom, a szerencse is segített, hogy nem történt komolyabb baja soha.
    Valjan 2010.07.17. 11:23 a hölgyek nem buliztak, majd ha tapasztalatból tudsz beszélni, írj ilyeneket. (nem minden baleset történik azért, mert a szülők felelőtlenek. Ha gyereked lesz, megtudod, addig nem ítélkezz!)
    meteor* 2010.07.16. 18:49 írásodban megtalálható a felelet is "mar leteszteltem magam sokszor, bar meg nincs gyerekem...." majd ha lesz, megtudod, milyen nehéz, mert az nem "teszt", és nemcsak ideig-óráig, hanem egész életre szól. És sajnos vannak kivédhetetlen esetek, amit véletlennek hivnak.
    Úgy gondolom, aki gyereket nevel érti. Hiába nem történt a gyermekeddel még "baj" ne feledd, bármikor megtörténhet, mert ellentétben a sok elítélő nyilatkozattal, mindenkivel előfordulhat, egy "pillanat" . Sajnos.
    A szóban forgó anyuka ezt átélte, nagyon sajnálom, mert ennél nagyobb tragédia nem érhet senkit.
    Kívánom kedves meteor* 2010.07.16. 18:49 soha ne tudd meg, hogy mit érezhetnek a szülők.”
  • 65. süti68 2010. július 17. 21:54
    „""Ne félj, ne félj!
    Én itt vagyok veled.
    Imádkoznak az angyalok neked,
    Nem érhet baj, csukd be kis szemed,
    Aludj, aludj!
    Álmodjál szépeket."

    Részvétem a családnak”
  • 64. kisnyanya 2010. július 17. 21:46
    „Anyuka 32 egyet értek veled!”
  • 63. jucuska40 2010. július 17. 16:18
    „Most már olyan mindegy ..mit mért...hogyan kellett volna !!!A lényeg...hogy meghalt egy kisgyermek.....nemirigylem az anyukát,,,,ezzel kell tovább élnie!!!! Van teher rajt elég most .....ne tapossátok el még ti is! Részvétem a családnak!”
  • 62. Anyuka32 2010. július 17. 13:41
    „58. doremi01 2010.07.17. 11:17
    Nem mondtam ellent semminek sem. Tudod az én gyerekem nem megy vissza amíg nem értem ki. Csak nyüsszög hogy miért kell kiszállni. Így neveltem őket! A nagyobbik megérti, a kisebb nehezebben!
    Tény hogy 24 órában nem lehet figyelni, hiszen aludni is szoktunk. A lakásban is történhet baleset. Ne érts félre én nem ítéltem el az anyukát, nem is tehetem, mert nem voltam ott!!
    De lássuk be hatalmas különbség van baleset és baleset között. Pl:biciklivel elesni fél pillanat , nem tudsz segíteni, belefulladni egy medencébe kicsit több idő.
    Ez nem másodpercek alatt történt, hisz el volt kerítve oda valahogy be kellett jutnia, beleesni a medencébe a többit nem részletezném!!!!”
  • 61. kisember1 2010. július 17. 12:15
    „Soha ne kerüljünk ilyen helyzetbe. Soha ne adjunk okot, hogy fölöttünk mondjanak mások ítéletet.
    A dohányos szülők maguk gyilkolják meg a gyerekeiket, csak lassan, miértnem éreztek miatta bűntudatot drága dohányos anyukák, apukák?”
80 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Szúnyoginvázió, készlethiány

A többszöri szúnyoggyérítés ellenére is rengeteg vérszívó keseríti meg a soproniak és a környékbeliek életét. Tovább olvasom