Kisalföld logö

2016. 12. 09. péntek - Natália -4°C | 7°C

˝Rokkantnyugdíjasnak minden fillér számít˝

Őz ugrott egy lövői rokkantnyugdíjas kocsija elé és okozott kárt a járműben még tavaly december elején. A biztosító hetekig nem fizette ki az autó hazaszállításának költségét.

Türelmetlenül várja mindennap Balogh Sándor lövői rokkantnyugdíjas a postást: mikor hozza azt a 26 ezer forintot, amit a biztosítótól vár.

– Tavaly december 2-án Ausztriában, a soproni határtól mintegy negyven kilométerre őz ugrott az Opelom elé – fogott történetébe a károsult. – Megrongálta a kocsi elejét. Azonnal hívtam az osztrák rendőrséget, akik korrektül jártak el, hivatalos igazolást kaptam arról, vétlen vagyok a balesetben. Az autómban 450 ezer forintos kár keletkezett, és 26 ezer forintot fizettem a működésképtelenné vált kocsi hazaszállításáért. A javítást a cascóm terhére a biztosító fizette, a hazaszállítási díjról pedig azt mondták: ha az utolsó szükséges irat is beérkezik hozzájuk, az azt követő napon elindítják a kárrendezést. A szerelőtől kapott számlával együtt december 15-én küldtem el a biztosítónak a szállításról szóló papírt is, de mind a mai napig nem kaptam kézhez a 26 ezer forintot. Pedig nagy szükségünk lenne rá, hiszen unokánkat egészségügyi problémája miatt Lövőről hetente több alkalommal Sopronba kell hoznom.

Rokkantnyugdíjasként nekünk sokat jelent az a 26 ezer forint. A javítás önrészének előteremtéséhez is hitelt kellett felvennem.

– Társaságunkhoz az ügyfél ez idáig nem fordult hivatalos panasszal – közölte megkeresésünkre Lenkei Anikó, az Allianz marketing- és kommunikációs igazgatója. Hozzátette: az ügy kivizsgálását megkezdték, emellett Balogh Sándor részére a szállítási számla értékét átutalták. – Panaszkezelési részlegünk munkatársa Balogh Sándorral közvetlenül felveszi a kapcsolatot az ügy további tisztázása érdekében – közölte.

Olvasóink írták

  • 6. janika 2010. január 27. 06:32
    „Akár csak a"Tb". azaz a tolvaj banda! De minek is ennyi biztosító, mely ebben az országban vann?”
  • 5. peterschwarcz 2010. január 25. 07:34
    „De ő legalább a kártérítést megkapta.
    Nekem nem volt CASCO-m egy vaddisznó jött belém 2007 januárjában, már állt az autó nem én voltam a hibás, lakot területen belül. A rendőröket kihívtam megállapították nem én vagyok a hibás. A vadtársaság mégsem fizetett. A bírósági per 2010 januárig tartott és a végén az jött ki hogy én voltam a hülye. Azt kívánom a vadásztársaság vezetőjének, az ügyvédnek aki védte őket, és a bírónak aki az ítéletet meghozta, hogy ők is találkozzanak hasonló helyzetben vaddal.”
  • 4. Georg 2010. január 24. 18:28
    „Bezzeg ha késne a befizetés.............!!!”
  • 3. lolita 2010. január 24. 15:13
    „A problema az hogy borzaszto lassan jut el hozzank karosultaknak a penz ami jar nekünk,amit pontosan fizetünk a biztosito fele.Mindegy milyen ügyröl van szo megvaratnak bennünket honapokig,evekig is ha nem jarunk a nyakukra kismillioszor meg mindig rajta ülnek mint a kotlosok!”
  • 2. Kiskovács 2010. január 24. 10:44
    „...másnak is számít minden fillér, nem csak a rokkantnyugdíjasnak...”
  • 1. Imcsi 2010. január 23. 16:14
    „"- Társaságunkhoz az ügyfél ez idáig nem fordult hivatalos panasszal - közölte megkeresésünkre Lenkei Anikó, az Allianz marketing- és kommunikációs igazgatója."
    Amíg nincs hivatalos panasz, addig nem intézkednek semmit? És ezt a hivatalos panaszt a számlával együtt kellett volna beküldeni?”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Veszélyes, nem biztonságos a Fertő jege

Sopron - A hideg idő ellenére nem biztonságos a Fertő tó jege, ezért mindenkit figyelmeztetnek, hogy… Tovább olvasom