Kisalföld logö

2017. 11. 21. kedd - Olivér 3°C | 9°C Még több cikk.

Burkolatjelek nélkül a 86-os főút Mosonszolnok körül - fotók

Várhatóan csak tavasszal festik fel a hiányzó burkolatjeleket a felújított 86-os főúton Mosonszolnok környékén. Egy biztos: ez az autósok közlekedését nem könnyíti meg.

Mint ismert, a 86-os főutat felújítják Jánossomorja és Mosonmagyaróvár között, de információnk szerint az útelválasztó csíkok felfestése mosonszolnoki bekötőút körül eddig elmaradtak.

Mindez könnyen balesetveszélyes helyzetet teremthet, hisz a burkolatjelek egyértelműen az autósok tájékozódását segítik - különösen ködös, téli időben.


Burkolatjelek nélkül a 86-os főút Mosonszolnok körül
 
"Mi a hiány az oka, s mikor várható a burkolatjelek felfestése?" - kérdeztük a Magyar Közút kommunikációs csoportvezetőjétől, Pécsi Norberttől.

"A 86-os számú főút Csorna és Mosonmagyaróvár közötti szakaszán 11,5 tonnás teherbírásra való burkolat-megerősítési munkák zajlanak a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában" - kezdte portálunknak Pécsi Norbert.

"A kivitelezés még 2010-ben kezdődött, a befejezése pedig még az idén várható. Ezen munkák keretében Jánossomorja és Mosonmagyaróvár között egyes szakaszokon megtörtént az aszfalt rétegek beépítése.

A teljes szakasz befejezésére és így a burkolatjel festésre a téli időjárási körülmények miatt azonban nem kerülhetett sor.

Amennyiben az időjárás megfelelő lesz a szükséges munkálatok folytatásához - várhatóan tavasszal - akkor a kivitelező a burkolatjel festést is el fogja végezni" - tudtuk meg a Magyar Közút kommunikációs csoportvezetőjétől.


Ide kattintva tekinthetik meg videónkat a 86-os főút szóban forgó szakaszának felújításáról!


Olvasóink írták

  • 16. 41 2011. január 21. 10:12
    „Az egyik SMS-be olvastam,hogy a hó és a jég alá látunk e.Nos nem,de akkor ott van a fényvisszaverö oszlopocska tájékozódásnak.Illetve itt az sincs.Nem a havas,jeges út a probléma,hanem az a sűrű köd,ami a napokba többször is előfordult.A minőségről pedig ne beszéljünk mert az nem itt kezdődik.Nem számít milyen munkát végeznek,mert a felelősöket úgysem tudják számon kérni,hiszen minden cég tovább passzolta egy alvállalkozónak."A másikra mutogatás elmélet."-magyar találmány.”
  • 15. kobresz 2011. január 21. 07:16
    „Biztosan nincs ideje a sok léhűtő közterületes dolgozónak !”
  • 14. Lone_wolf.. 2011. január 20. 09:09
    „A magyarok annyira jók az útépítésben mint a fociban.”
  • 13. tudo 2011. január 20. 08:15
    „Hajó ha nem jó a kivitelező nevét kiírhatná valaki.Megérdemli .”
  • 12. Alex64 2011. január 20. 00:55
    „Ez az újnak mondott út egy okádék. Az első szakaszt Leier és az a bizonyos félbehagyott kanyar között még sikerült minőséget csinálniuk. Utána viszont félve a hótól és a felelőtlenül előre felmart úttól (mellesleg jogosan mert ahol nem burkolták le pl. az ominózus kanyar és Moson-udvarról János felé haladó sáv Moson-udvar után hatalmas gödrökkel van tele) pánik szerűen leterítettek. Na ezen a szakaszon ez meg is látszik Az összedolgozás középen a majdani kanyarodósávoknál botrányos minőségű. Foltokba már most hepe-hupás és szemcsés. Minden lesz csak nem tartós. Tényleg kár felfesteni mert még végezni sem fognak már kezdhetik javítani, Egyébként ha jól tudom a kanyar azért maradt ki mert levágják egy részét. Minősíthetetlen munkát végeznek Már előre félek a János és Liget közti életveszélyes szakasztól. Ha ezt a viszonylag jó részt így sikerült ,,elrontani" mi lesz azzal. Még csak annyit nem néha, néha járok arra hanem 10 éve nap mint nap.”
  • 11. Mankapunka 2011. január 20. 00:23
    „Azok a táblák nem nekünk vannak kitéve,hanem a hónapok számát jelüli,mire készen lesz, Azért került le a 60-as és lett 40-es.”
  • 10. Abrafax 2011. január 19. 21:22
    „Ha ilyen tempóban képesek csak dolgozni, nem október végén kell elkezdeni egy országos főút burkolatfelújítását.
    Amikor az első hó leesett, volt olyan szakasz, ahol 7-8cm volt a két sáv magassága között. Nesze!
    Az útlezárások teljesen kiszámíthatatlanok. Hétfőn semmi, kedd délelőttre két helyen lezárva. Fél óra ráhagyással kell elindulni Jánossomorjára.
    El ne felejtsem: két sima szakasz között kihagyták az egyik kanyart. Ugyan miért?
    Felfestés nincs, és a felújított magasabb útburkolat meg az alacsony régi közötti átmenet vagy ki van táblázva, vagy nincs. Persze minek kitáblázni, ha az egész szakaszon, a tükörsima újat is beleértve végig negyvenes tábla van kitéve, ca. 45 fokban a menetirányhoz képest. Ember meg nem mondja, el van-e forgatva vagy sem. Előzni tilos is van, miközben szabadon járnak a traktorok. A 86-os, hölgyeim és uraim, a Baltikum-Adria közötti fő összekötő tengely. Lett, litván, lengyel kamionok járnak rajta a közép-európát ellátó koperi kikötőbe.
    Kabaré az egész.”
  • 9. MSangel 2011. január 19. 20:53
    „Jó magyarázat! :) Akárhogy is nézzük balesetveszélyes, a kamionosok ész nélkül hajtanak, hiába van kint
    a tábla! Az út minőségét érdemes közelebbről megnézni.. lesz mit javítani tavasszal! Tipikus magyar aszfalt!!”
  • 8. ladiszlo 2011. január 19. 20:42
    „Nem csak Mosonszolnoknál hiányozik a felfestés,tessék csak Csorna irányába autózgatni.”
  • 7. pancser 2011. január 19. 20:19
    „A 40-es felesleges, csak a balesetveszélyt növeli, egyetlen kamionos sem tartja be.”
  • 6. oooo 2011. január 19. 17:41
    „40-es tábla van végig a felújításos szakaszon...
    még a mosonudvari 60-as is elfordítva és 40-essel pótolva.”
  • 5. pancser 2011. január 19. 16:25
    „Nincsen egészen igaza a kritikusoknak. Lehetett volna előbb és utóbb is megcsinálni készre. Viszont most az út készen ha a felfestés nincs is, de rossz munkát nem kell csinálni, a szakmát nem lehet megerőszakolni, mert akkor meg a rossz minőség miatt hördülnek fel joggal a festés kritikusai. Minden nap megyek arra, egészen jól megvagyok a jelek nélkül, az út kitűnő. A kritizálók a holnapi hóesésben talán a hó meg a jég alá látnak? Á dehogy, mégis megvannak látható jelek nélkül! Türelem! Balesetmentes közlekedést mindenkinek.”
  • 4. Morpheus 2011. január 19. 12:17
    „"Téli időjárási körülmények"... 4 napon át + 12-14 fok volt ...”
  • 3. Goldman 2011. január 19. 09:37
    „Nem a Közút tehet róla. Mivel a kivitelezőnek át van adva, mint munkaterület, így azon kell verni a tam-tamot.
    De egyébként mindenben igazad van. A kivitelező nagyon trehány. Több munkát nem adnék nekik.”
  • 2. Andrea2 2011. január 19. 07:47
    „Egyszerűen felháborító a Közút Kezelő hozzáállása és nyilatkozata ezen útszakasz felújításához!
    Elvonulok - visszavonulok, félbehagyom, ott marad a néhol 20-50cm mély padka. Hiányosak a fényvisszaverő útszélét jelző táblák. Hóban, ködben, sötétben egyszerűen nem lehet mihez tájékozódni, mivel még az út elválasztó és széllét jelző csíkokat sem festették fel. A mosonszolnoki útra történő lekanyarodásról már nem is beszélek! Találomra.....Talán nem viszi el a szemben és mellettem jövő kamion az autó fél oldalát és eltalálom a lekanyarodó sávot. Mi a megoldás? Kirakom a 40km-es táblát és az mindent megold. A 40-es táblától lesz mihez tájékozódni és még a gödröktől sem kapok tengelytörést. Addig csinálják ezt, míg nem lesz nagyobb közlekedési baleset és nem hal meg néhány ember, akkor talán majd elgondolkodnak rajta, mert már nagyon itt lenne az ideje!
    Amúgy is, ha tudták, hogy nem tudják befejezni, akkor minek álltak neki!”
  • 1. santiago 2011. január 19. 07:42
    „Ha tudták, hogy jön a tél, és tudták, hogy akkor nem tudnak dolgozni, minek kezdték el novemberbe csinálni?????????????????????????????????????????”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Nyereményjátékot indított a PEZ

A cukorkáknak egyúttal külön weboldalt indított a forgalmazó Ed.Haas Hungaria, amelynek… Tovább olvasom