Kisalföld logö

2017. 09. 20. szerda - Friderika 12°C | 14°C Még több cikk.

Vidanet: házilag megoldható a tévégond - sok a panasz az átalakítás miatt

˝Jó a tévém, de napok óta nincs adás. Hiába hívom a Vidanetet" – ezzel a panasszal több – főként idős, nyolcvan feletti – olvasónk hívta fel a napokban szerkesztőségünket.

Kiderült, hogy csak otthoni csatornakeresésre lehet szükség a tévén és olvasóink rossz számot tárcsáztak.

– Keddre virradóra a későbbi fejlesztéseink miatt analóg kínálatunkat átalakítottuk. Ennek az előfizetőket érintő lényege az, hogy ha minden tévéadást továbbra is szeretnének látni, akkor a csatornakeresést újra le kell futtatniuk tévéjükön – mondta el Hushegyi Károly, a Vidanet Zrt. régióvezetője.

Miről is van szó? Amikor valaki új tévét vesz, akkor otthon maga beállíthatja, hogy a távirányítón egy-egy számot megnyomva melyik csatornát láthassa. Például van, akinek az a fontos, hogy az 1-es gombot megnyomva sportadást lásson. Ezt maga beállíthatja. Most valószínűleg ezt a beállítást újra meg kell tennie, hogy az 1-es gombot megnyomva újra sportadást akar nézni. S persze be kell állítani, melyik tévécsatornát akarja látni a 2-est és a többi gombot megnyomva. Vagy a tévékészüléken választható az automatikus csatornabeállítás is, akkor is minden adást továbbra is láthat az előfizető, amire előfizetett, csak nem ő dönti el, melyik lesz látható az 1-es és a többi gombot megnyomva.

Fotó: Kisalföld-archívum
Fotó: Kisalföld-archívum

A legtöbben ezt az újbóli csatornakeresést maguk el tudják végezni, nem is szeretnék, ha ezt más tenné meg helyettük. Akik nem, azok felhívhatják a Vidanet ügyfélszolgálatát a 1203-as számon.

Szakemberek segítenek nekik magyarázattal, szükség esetén a helyszínre is küldik munkatársaikat, hogy a csatorna-beállítást elvégezzék.

A régióvezető azt is elmondta, hogy a változás miatt ügyfélszolgálataikon megduplázódott a forgalom, de erre felkészültek, tudják fogadni a személyes és a telefonos megkereséseket is, az ügyfelek várakoztatása nélkül.

Az említett átalakítás a szolgáltató mind a százezer előfizetőjét érintette, ezért a cég tájékoztatást küldött mindenkinek levélben, és háromezer ügyfelét fel is hívta telefonon, azokat, akiket leginkább érintett az átalakítás. Emellett SMS-eket küldtek, újsághirdetéseket jelentettek meg, a tévében is tájékoztatás tettek közzé.

 A 1203-as szám éjjel-nappal helyi tarifával hívható, nem emeltdíjas szám.

A januári változásokról részletesen itt olvashat >>

Olvasói kérdés

Analóg tévések nem tudják például a Digisportot fogni. Miért?
A kábeltévés szolgáltató tájékoztatása szerint a Digisportot csak a digitális kábeltévés szolgáltatásra előfizetők tudják fogni. Ez eddig is így volt, e téren nem történt változás és előfizetőik hetven százaléka digitális csomagot igényelt.

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Ha kész lesz a győri keleti elkerülő, kitiltják a kamionokat

A beruházás teszi majd lehetővé, hogy tiltsák a kamionforgalmat a győri Széchenyi hídon. Tovább olvasom