Kisalföld logö

2017. 09. 19. kedd - Vilhelmina 12°C | 17°C Még több cikk.

Frontális ütközés - Másfél órás útzár a 83-ason (Galéria)

Két személygépkocsi frontálisan ütközött a 83-as főúton Győrszemere és Ménfőcsanak között pénteken késő délután.

Egy személygépkocsi ismeretlen okból áttért a menetirány szerinti másik oldalra, és összeütközött a vele szembe jövővel pénteken késő délután a 83-as főúton Győrszemere és Ménfőcsanak között.

Öten sérültek meg, ketten autóba szorultak, őket a győri tűzoltók szabadították ki. A két súlyos sérültet a mentők a megyei kórházba szállították. A rendőrség a helyszínelés idejére, mintegy másfél órára a teljes útszakaszt lezárta, a forgalom este fél nyolctól indulhatott újra. A baleset okát vizsgálják.


GALÉRIA! Fotók: Krizsán Csaba

Olvasóink írták

  • 20. 13.István 2009. április 19. 19:55
    „T. Stewe!
    Igazán semmi közöm a táblákhoz,de javaslatom mindíg a tábla által maghatározott sebességgel vagy alatta
    kellene közlekedni szerintem így több idő van a hülyeséget okozó hibályának esetleges korrigálására is.
    Vagy inkább összetöröd magad.Sajnos vannak akik irányjelző használata nélkül váltanak sávot mert úgy
    érzik nagyobb a sebességkünbség beférek, ugyanez a helyzet az előzéseknék előfordukó frontális ütközéseknél is. Tulajdonképp a rohanással van a baj, hidd el jobb megérkezni mint várni míg elszálítanak esetleg az utolsó utadra !!! A közlekedési morállal van a baj!!
    Nem okítani akarlak arra majd az élet megtanít, hidd el 1973 óta vezetek és nem 17 évesen kedtem.
    Na jó utat!!”
  • 19. fortuna54 2009. április 19. 19:09
    „15-ös. Ithon az autós agyon van idegesítve. Persze hol az autótemetöbe,hol pedig vissza a bankokhoz,mennek az autok. Nem a táblák,és nem a mérnökök csinálják a baleseteket,hanem a vituskodó
    magyar soförök.Már nehogy lelasitcs 70-re,hiszen te sietsz.”
  • 18. Stewe 2009. április 19. 13:58
    „István ! A javaslatod elég sánta, a táblákkal baj van. Értelmezem a táblát, és várom a vonatot a nemlétező olajgyár felől? Vagy a bécsi úton a zöldhullámba lassítsak le a repülőnél 70re? A másodperc törtrésze alatt törnék össze a kocsim hátulját... Vagy ott van a felüljáró a régi Spar-nál: két párhuzamos sáv egymás mellett kilométereken át, házak végig messze az uttol, a fogyósáv a stadionnál van, tehát balesetveszély 0 akkor is ha elvéted a sávot, kilométereid vannak átsorolni. Logikus, hogy a szénmonoxid kibocsátás csökkentése és a város áteresztőképességének növelése érdekében gyorsforgalminak kellene számítson, ahogy minden normális városban. Nálunk kéremszépen ide akarnak fix traffit... az Árkád körforgalomnál is vannak veszélyes feliratok ill. azoknak hiánya. Pl. egy ötlet, ha a Széchenyi híd felől jelölve lenne hogy az Árkád parkoló felől a Budai út elérhető a körforgalom gyorsításáért már tettek valamit. Egy átfogó tábla és felfestés koncepcióra égető szüksége van a városnak, megjegyzem ilyen jellegü munkákért már most fizetnek valakiket, vastagon, csak nem tudhatni mit csinálnak...”
  • 17. 13.István 2009. április 19. 10:00
    „T. Hozzászólók ! nem vagyok jós ,de látom a követketőt a hozzászólók között!
    Sajnos még mindíg vannak közöttünk olyanok akiknek a másik élete sem drága!
    A révfalusinak üzenem a szabályokat és a táblákat Ő érte is hozták ,valamint helyezték ki.
    Kérem olyan sebességel közlekedjen ,hogy a táblákat értelmezni tudja haladása során.
    Jó utat !!”
  • 16. Stewe 2009. április 19. 05:59
    „15. kicsit sarkítás amit írsz, de van igazságtartalma vitathatatlanul. A túlszabályozás lényege az, ami a rendőrségi munka 90% át kiteszi: bírságolás, legfőképp gyorshajtásért. Minél több a tábla, annál nagyobb a katyvasz, és ugye a zavarosban legjobb halászni...
    A közlekedési rendőrökről NAGYON ROSSZ a véleményem. pro primo nem csinálnak semmit. de tényleg. Nem látni rendőrt. "kis" ügyekkel nem baszaxanak, kellene hozzá irogatni, meg kiszállni a kocsibol... Pro secundo ha csinálnak valamit, az kizárólag traffipax. Számokat nézegetni egy kijelzőn marha nagy szellemi erőfeszítésekbe kerül...”
  • 15. Révfalusi-szúnyog 2009. április 19. 00:06
    „10.-kének! Szerencsétlen mazsola vagy. Mit papmpogsz itt féléves jogsival? Én 750 000 km-t vezettem 25 év alatt, pedig nem vagyok hivatásos sofőr, csak használom a kocsit. Sokfelé jártam a világban és kijelenthetem, hogy Mo.-n a balesetekért kizárólag a kresz törvényeket hozó balfaszok és az idióta közlekedési mérnök okostojások felelősek. Itt minden túl van lihegve. Pl.Horvátországban nem is láttam még balesetet, noha olyan kacskaringós utakra kényszerül ott az autós, ahol mindenféle védőkorlát nélkül többbszáz méteres mélységek vannak s alatta a tenger. Ha beleesik a manusz, hát beleesik. Nálunk meg nyílegyenes úton kiteszik, hogy 40 km. Miért? Mert balfaszok. Itthon az autós agyon van idegesítve. Vajon megszámolta-e valaki, hogy Győrben, ebben a tényleg igen hülye városban mondjuk a Szt. István úttól Révfaluig hány tábla van? Elárulom, több, mint százhetven. El kéne dönteni, hogy azért ülünk-e a kocsiban, hogy vezessünk, vagy azért, hogy képrejtvényeket fejtsünk? Hallod, balfasz Kalincsák?”
  • 14. stunde2 2009. április 18. 19:27
    „A sérülteknek mielőbbi gyógyulást kívánok, és a vétleneknek felajánlom segítségemet.
    06-20/669-4763”
  • 13. Skipgeri 2009. április 18. 18:27
    „http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3144.shtml

    elég sunyi egy kanyar az.. nagyon könnyű átsodródni a másik sávba nem megfelelő tempónál. egyre több baleset van 83 ason. egyre rosszabb az út. kíváncsi vagyok a NATO csinál-e valamit az úttal!? na meg ugye azoknak a bizonyos elkerülőknek az ügyével mi lesz?!
    amugy szerintem a nyugati kocsikon azokat érti amik nyomják neki mint állat visszakapcsolgatnak 4. be hogy tudjanak a pár 100 esetleg 10 méteres szakaszon előzgetni, hogy keményen 56 másodperccel előbb beérjenek Győrbe. nem egyszer volt olyan, hogy ugyanannál a pirosnál álltunk a TE**O körül azzal az autóval aki nagy feszengve megelőzött kb 3-4 et közülünk az előző 6-8 km-en. Volt olyan hogy megálltam mellette a lámpánál és átintegettem, hogy tesó ér ennyit? mi volt a válasz? NE SZÓJ BELE! és sárgára váltotta a lámpa és padlógázzal kilőt majd megállt ugyanúgy a következő pirosnál. jah azt ne is említsem, hogy a lámpák összehangolása valami borzasztó néha napján. Kívánom a legjobbakat a sérülteknek
    üdv.: Skip”
  • 12. fortuna54 2009. április 18. 16:54
    „10-es.Mit értö nyugati kocsisok alatt?”
  • 11. MTT 2009. április 18. 14:20
    „A figyelmetlenséget rá lehet fogni a fronthatásra, a kanyarra, meg mindenre.ami éppen eszünkbe jut. Sajnos az utak állapota is hagy kívánni valót, ha ehhez még esetleg egy gyorshajtás is párosul, akkor aztán ítt a végeredmény.”
  • 10. anagram 2009. április 18. 12:51
    „sokat járok arra és tapasztalom a türelmetlen nyugati kocsisok agresszivitását.átlag 80nal megyek mertelég veszélyes a szakasz.valamit tenni kellene én nem szeretnék meghalni.Fél éve van jogsim és soha nem vétek ha 50 akkor 50 ha ugy látom 80 a biztonságos annyival megyek de jó párszor majdnem végem lett egy szembe jövő előző barom miatt.mindig az hal meg aki nem volt hibás.gratulálok.”
  • 9. 49. 2009. április 18. 11:26
    „Mindenkinek úgy kellene a kanyarokat bevenni, és az úton közlekedni, még akkor is, ha senki nem jön vele szembe, hogy a saját sávjában maradjon. Ha ez másképpen nem megy, akkor lehet fékezni, mert a fék minden autóba gyárilag be lett szerelve, csak használni kellene.”
  • 8. CHYRASSA 2009. április 18. 10:24
    „a sojk ismeretlen ok nem ismeretlen ám,a vezetésközbeni telefonálások,egyik ismerösömet is igy ütötte el egy autos,biciklivel ment és az autos nem vfigyelt mert telefonált vezetés közben,sokat látok ilyent a telefon leköti a figyelmét a vezetönek,mire észbe kap addigra meg van a baj,és sajnos a vétlen az áldozat,aki meg tud venni több millás autot,szánjon pár ezr ftot kihangositora vagy ne telefonáljon vezetésközben,Közlekedési morálunk = 0 val”
  • 7. Vidéki 2009. április 18. 09:30
    „Az a kanyar a 83-as út legsunyibb része ott a legkeskenyebb az aszfaltcsík egy hosszabb szerlvény már a padkára sodródik,vagy áthúz a szembejövő sávjába.Sürgősen szükség lenne az út felújítására,nyomvonalkorrekciókkal együtt.Plusz még ehhez társul a rettenetes közlekedési morá,ha egy autóval is,de előrébb a másiknál.Naponta autózok arra a sietősek az első lámpánál mind előttem vannak,pedig még kockáztatták mások életét is.”
  • 6. jocó123 2009. április 18. 08:50
    „A vagánykodók és azok, akiknek égő a megengedett sebesség, hulljanak is vsak el az utakon! Csak sokszor sajnos az ártatlan autós is áldozattá válik.”
  • 5. Accentos 2009. április 18. 07:37
    „sok idiota köcsög,akik vagánykodnak,mert nekik égö az 50es tempo,másokat meg vár HAZA a családja....”
  • 4. Stewe 2009. április 17. 21:34
    „Ismerem az útszakaszt. Meredek... Aki nem tanulja meg, hogy Győrszemerénél beáll 80km/h körüli sebességre, és simán becsorog annyival Győrbe, nagyon meredek és életveszélyes előzések során jut optimális esetben is csak 1 lámpányi előnyhöz... Jobbulást a mutatvány résztvevőinek”
  • 3. SzórakészÍrókéz 2009. április 17. 21:33
    „2-eske
    nem így van ! Igazándiból HA nemcsak az egyik megy át a másik sávjába, hanem a másik is az egyikébe---így lett volna elkerülhető !”
  • 2. jocó123 2009. április 17. 20:43
    „Legalább az egyik autónak a saját sávjában kellett volna maradni az enyhe kanyarban, hogy ne következhessen be a baleset...”
  • 1. thermoline 2009. április 17. 19:45
    „Megint egy szörnyű baleset.Előbb utóbb el kellene gondolkodni azon,hogy indulás előtt feltegyük magunknak a következő kérdést:Ma is épségben(életben) szeretnék hazatérni?”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fél év szünet két tűzoltóperben

Győr-Moson-Sopron - A csornai és a győri tűzoltók esetében fél évig szünetel a bírósági eljárás. Az… Tovább olvasom