Kisalföld logö

2018. 01. 18. csütörtök - Piroska 0°C | 7°C Még több cikk.

Ez várhat a Tesco klubkártyásokra

Lehet, hogy hamarosan a Google bombázza majd reklámokkal és ajánlatokkal.
A Tesco klubkártyákat működtető leányvállalata, a Dunnhumby iránt komolyan érdeklődni kezdett a Google.

A cég azért lehet a keresőóriás számára érdekes, mert a felhalmozott adatokból fogyasztói profilokat generál, így képes hatékony, személyre szabott ajánlatokkal bombázni a Tesco vásárlóit - írja a Business Insiderre hivatkozva a HVG.

A Google is érdekelt az adatgyűjtésben és adatelemzésben, ezért nem meglepő, hogy szemet vetett a cégre. Egyes becslések az eladási ár akár több mint 3 milliárd dollár is lehet.

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Visszavonta a jegybank a felügyeleti biztost a Széchenyi Lízing Zrt.-től

A jegybank megállapította, hogy a pénzügyi intézmény tőkehelyzete és refinanszírozása rendeződött,… Tovább olvasom