Kisalföld logö

2017. 07. 26. szerda - Anna, Anikó 16°C | 23°C Még több cikk.

Az elveszett vevőkre hajtanak

A visszanyert vevők jelentős hasznot hozhatnak a vállalatoknak.

Megnőtt az elvesztett vevők felé folytatott kommunikáció jelentősége a kis-és közepes vállalatok (kkv-k) marketingjében, mivel a válság hatására ebből a rétegből szinte minden ipari szektorban „túltermelés" van, így a visszanyert vevők jelentős hasznot hozhatnak a vállalatoknak - közölte a Marketing Commando az MTI-vel.

A kkv marketing tanácsadó cég hangsúlyozza: a vállalkozásoknak a saját elveszített vevők mellett a versenytársak elveszített vevőit is igyekezni kell megszerezni, mivel ez önmagában elég lehet ahhoz, hogy egy cég pótolja a válság miatt kiesett forgalmat.

Hozzáfűzik: ugyanakkor csökkent a cégek száma is, mivel 15 ezer cég ment tönkre 2009-ben, 31 százalékkal több mint korábban, ezért a kkv-k 2010-es marketingtervében kiemelt helyen kell szerepelnie az elvesztett vevőket célzó eszközöknek. Így például minden hónapban érdemes exkluzív ajánlatokkal megpróbálni visszacsábítani azokat a vevőket, akiket a cég tavaly elveszített.

A Marketing Commando szerint az új vevők szerzésére irányuló marketing stratégiákat 2010-ben januártól március közepéig érdemes kifuttatni, mert a választási kampány alatt, majd pedig a választásokat követő "médiazajban" az új vevők figyelmét nagyon nehéz lesz felkelteni - idézi a közlemény Wolf Gábor marketing szakértőt.

Olvasóink írták

  • 2. maradando 2010. január 12. 00:25
    „Eső útán köpönyeg ? :-(”
  • 1. 49. 2010. január 08. 13:34
    „Elveszett vagy elvesztett vevőkről van szó?
    A cím: Az elveszett vevőkre hajtanak
    A cikk kezdése: Megnőtt az elvesztett vevők ...
    A kettő nem nem ugyanaz!”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Készülnek a vállalatok a 2010-es adózásra

A vállalatok várakozásai szerint idén a legnagyobb kihívást a transzferár- és áfa-szabályozásnak… Tovább olvasom