Kisalföld logö

2016. 09. 29. csütörtök - Mihály 13°C | 24°C

Citroën C Buggy: Határtalan élmény

A 2006-os Madridi Autószalonon világpremierként bemutatott C Buggy teljesen új útkeresést jelent.

A 2006-os Madridi Autószalonon világpremierként bemutatott C Buggy teljesen új útkeresést jelent az alsókategóriás szabadidőautók világában.

A C Buggy a Citroën határozott egyéniségű, túrázásra termett kisautóról alkotott képét tükrözi. Az autó tervezésénél a dinamizmus, a modernség és a környezettel való teljes összhang volt a legfőbb szempont.
A határozottan eredeti felépítésű C Buggy az alváz és a motor teljesítményét remekül párosítja a karosszéria letisztult és lendületes vonalvezetésével.

Újszerű tér- és szabadságérzet

A kizárólag kétszemélyes gépkocsi teljesen nyitott felépítése páratlan utazási élményt nyújt. A tető és szélvédő nélküli autóban utazók a teljes szabadság újszerű érzését tapasztalhatják meg, mivel közvetlenül érezhetik a levegő szabad áramlását és az egyéb természeti elemek hatását. Semmi sem zavarja az utasok látóterét, így közvetlenül élvezhetik a környezetet. A hagyományos ajtók helyett nagyméretű nyílásokat alakítottak ki az oldalfalakon, nagyobb nyitottságot biztosítva az utasoknak, akik az autó speciális felépítésének köszönhetően közvetlen közelségbe kerülnek a környezettel és élvezhetik a természetet. A nagyméretű kivágások lehetővé tették az autóba való beszállást megkönnyítő fellépők kialakítását.
A központi kezelőszervekkel ellátott, rögzített közepű kormánykeréknek köszönhetően a vezetéssel kapcsolatos legfontosabb információk közvetlenül a vezető látóterébe esnek. A modern rajzolatú műszercsoporton kapott helyet a fordulatszám- és sebességmutató, az üzemanyag szintjelző és az irányjelző visszajelzők.
A sebességváltó konzol előtt elhelyezett digitális Discmant – amely a Blue Tooth technológiának köszönhetően a műszerfal alatt található hangszórókkal van összekötve – nemcsak az autóban lehet hallgatni, hanem a barangolásokra is magukkal vihetik az utasok.

Az ellentétek játéka



Az ellentétek játékára építő C Buggy már az első pillantásra több arcát is megmutatja. Az autó patinás fényű, nyers fém karosszériája leginkább rovarpáncélra emlékeztet. Az utastér ezzel szemben egyszerű, mégis rendkívül világos, funkcionális és szép kivitelű. A sárga színű, cockpit kialakítású belső tér, a szemcsés bőrrel borított műszerfallal, oldalfalakkal és ülésekkel jól illik a fémes fényű karosszériához.
A karosszéria külső kidolgozására is különös gondot fordítottak, hogy a külső fémfelület idővel a fém oxidációja következtében patinássá váljék.

Határokat nem ismerő

A modul rendszerű alvázra felépített, állandó összkerékhajtású, korlátozott csúszású hátsó differenciálművel rendelkező C Buggy egy igazi 4x4-es, fürge és erős kis autó. 1,6 literes benzinmotorja 8.000-es percenkénti fordulatszámon 155 LE teljesítményt biztosít. 17 collos, nagyméretű kerekeivel a C Buggy minden terepen könnyen mozog, és a benne rejlő lehetőségeket teljes mértékben kihasználva kitűnő vezetési élményt nyújt. Kis súlyának (850 kg üresen) és az összkerékhajtásnak köszönhetően maximálisan kihasználja a motor teljesítményét. A C Buggy futurisztikus túraautó, amely a szabadság új útjait keresők ideális társa. A műszerfal tetején elhelyezett iránytű is a C Buggy új tájak felfedezésére való rátermettségét igazolja. A C Buggy rendkívül praktikus és funkcionális is egyben. A merev lábtér középső részén mindkét oldalon vízkivezetőt alakítottak ki, amely megkönnyíti az autó takarítását. A fellépők és a sejtmintázatú szőnyeg jó tapadást biztosít, és a cipő talpa is jól letisztítható rajta. Hátul, a csomagtartóban az utasok biztonságosan helyezhetik el felfedezőúthoz szükséges dolgaikat.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Megkezdődött a sorozatgyártás

Megkezdődött a győri Audi Hungaria Motor Kft.-nél az új Audi TT Coupé sportautók sorozatgyártása. A keddi nyitónapon ötven darab új autó gördült le a futószalagról. A sorozatgyártás első TT-jét Kóka János gazdasági miniszter próbálhatta ki dr. Jochem Heizmann-nak, az Audi AG igazgatótanácsa tagjának társaságában. Szeptembertől már nálunk is kapható nálunk is a második generációs TT. Tovább olvasom