Kisalföld logö

2017. 06. 29. csütörtök - Péter, Pál 21°C | 31°C Még több cikk.

A Volkswagen bemutatta az új Eos-t

Nagy az érdeklődés a Volkswagen legújabb modellje iránt, amely tavasszal startol Európában.

Nagy az érdeklődés a Volkswagen háza táján a legújabb modell iránt: Dr. Wolfgang Bernhard közel 1000 újságíró előtt leplezte le az új Eos-t. Az új cabriolet-coupé 2006 tavaszán startol Európában.

Dr. Wolfgang Bernhard leleplezte az új Eos-t
Mennydörgő bevezetés a 2005-ös IAA kiállításon: Dr. Wolfgang Bernhard, a Volkswagen igazgatóságának elnöke, közel 100 újságíró előtt leplezte le az új Eos-t. Dr. Bernhard villanófények kereszttüzében lépett a színpadra és hatalmas taps kíséretében nyitotta ki az új cabriolet-coupé tetejét. Az új Eos világpremierje a Volkswagen standon kialakított napraforgó mező közepén zajlott. „Az Eos nem egy kompromisszum, ami nem tudja, mi akar lenni. Az Eos mindkettő: egy igazi cabrio és egy igazi coupé." Beszédében dr. Bernhard az idei termék offenzíva folytatását jelezte: a Volkswagen 2009-ig további öt-tíz teljesen új modell piaci bevezetését tervezi. „Realizálható álmok, melyek tökéletes ár-érték arányt képeznek a szegmenseikben."

Az Eos név a görögök hajnal istennőjére vezethető vissza valamint a cabriolet vezetés idealizált szituációjára asszociálhatunk – egy nyári nap korai óráiban. Fonetikailag az Eos gyorsan, tisztán és a világ minden pontján egyszerűen kiejthető név.

Az Eos folytatja a görög mitológia forrásaiból táplálkozó típus meghatározást. Ha az ember hisz a görög mondákban, akkor Eos istennő lovas fogatával minden reggel kiemelkedett a tenger mélyéből, hogy elhozza az embereknek a napfényt. Ezen felül Eos a szelek, az esti és reggeli csillagok anyja is. Hajnal, szél, csillagok – mindez tökéletesen illik egy lenyűgöző cabriolet vezetéséhez.

Az Eos karosszériakoncepciója nem vezethető vissza egy zárt modellre, hanem kifejezetten a cabriolet-coupé részére fejlesztették ki. A nyitható keménytetős álomautó különlegessége a három elemre osztott tető, amelynek első része tolótetőként nyitható. Az Eos az első kupé-kabrió a világon, amelyben ez a tetőmegoldás kapott helyet. A fontosabb technológiák, mint a motorpaletta (115 LE-től 250 LE-ig) és a futómű az új Passatból származnak.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A C6 védi legjobban a gyalogosokat

Az Euro NCAP történetében a Citroen limuzinja, a C6 az első, amelyik négycsillagos gyalogosvédelmet ért el. A kocsi érzékeli, ha elüt egy gyalogost, és abban a pillanatban felpattintja a motorháztetőt, hogy a test minél távolabb kerüljön a motor kemény részeitől. Törésteszteket hajtottak végre emellett számos kisautón; a legrosszabb eredményt a Matiz produkálta. Tovább olvasom