2020.02.14. 08:00
Jónak lenni jó, jót tenni jó, SMR-esnek lenni nagyon jó
Ennek a jelmondatnak a szellemiségében sorsolta ki az SMR Hungary vezetősége az idei év évzáró báljának fődíját, egy Hyundai i20 személygépkocsit.
Fotó: Rosta Tibor 01
A szerencsés nyertes egy évig térítésmentesen használhatja az autót, nem kell törődnie sem a szervizzel, sem a biztosítási díjjal, sőt még az üzemanyagköltséggel sem. A tombola fődíjas kolléganő 2015 óta dolgozik a vállalatnál, amely 2009 óta a Motherson csoport tagja. A Motherson a világ 23 legnagyobb autóipari beszállítójának egyike, több mint 135.000 embert foglalkoztatva 270-nél is több gyárában, 5 kontinens 41 országában.
Most, ezt az összetartozást a nevük megváltoztatásával is megmutatják a világnak. Egységük erősítése érdekében a Motherson többségi tulajdonában lévő, a cégcsoporthoz tartozó összes vállalatot egy új Motherson logó alatt egyesítenek. Így 2020-tól az SMR (Samvardhana Motherson Reflectec) Hungary felveszi az anyacég, tehát a Motherson nevét.
A Motherson cégcsoport minden tagja ugyanazokat az értékeket képviseli, ugyanazokon az alapokon nyugszik, amelyet 1975-ben anya és fia megalapított. A családi kötelék ereje, a családi hangulat, az, ahogy nehéz pillanatokban is egymást segítve küzdünk: 45 éve változatlanul a Motherson csoport alapértékei.
Így tehát a jelmondatuk is megújul:
Jót tenni jó...
...jónak lenni jó...
...Mothersonosnak lenni is jó!
(x)