GAME-es kút

2010.01.26. 10:26

Ha én tetriszalakzat lennék

Furcsa élmény, amikor az alakzat helyett a világ forog körülöttünk.

Remek játékot ajánlunk most. Tetriszt.

Az első tetriszt Alekszej Pajitnov készítette 1984. június 6-án. A Szovjet Tudományos Akadémia tudósa programozott egy jót, a tetra és a tenisz szavak összetételéből pedig megtalálta a nevet is.

A klasszikus tetriszben az alakzatok 4 négyzetből állnak. A cél minden esetben a teljes sor teljesítése. A tetrisznek számtalan fajtája létezik, a megadott pályák teljesítésétől a 3D-s tetriszekig. Talán nem is létezik olyan konzol, amelyen ne jelent volna meg - a GameBoytól a mobiltelefonig, a Commodore-tól az Macig.

Jelen flashjátékunk annyiban különbözik a többitől, hogy az alakzatok forgatása (amely ezúttal a space billentyűvel történik) a megszokottól eltérő hatást eredményez.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!