2018.07.11. 13:49
Érdekes fejlesztést leplezett le a Facebook
Zseniális reklámokkal újít a portál: virtuálisan felpróbálhatóak lesznek például a szemüvegek.
A hirdetők és a felhasználók számára is érdekes fejlesztést leplezett le a Facebook, a portál kedden megkezdte a kiterjesztett valóságot használó hirdetések nyilvános tesztelését és bevezetését - írja az Origo.
Az újítás lényege, hogy az okostelefonok előlapi vagy hátlapi kameráinak segítségével virtuális felpróbálhatóvá, térbe helyezhetővé válnak a hirdetett termékek.
Az első ilyen ilyen hirdetést a Michael Kors készítette, a napszemüvegei iránt érdeklődők az előlapi kamerába nézve "felpróbálhatják" a termékeket.
A Facebook szerint rengeteg cégnek jól jöhet az új hirdetéstípus, a divatkiegészítőktől a kozmetikai dolgokon át a bútorokig sok mindent képesek lehetnek könnyebben értékesíteni a segítségével.