Életmód Club

2017.11.14. 15:54

Ennyit hízott Barbi az egyiptomi nyaralás alatt

Barbi a program hetedik hetében elutazott a kísértés földjére. Egyiptomba, nyaralni. Sanyi válaszút elé állította: vagy azt eszik amit akar, és csapvizet iszik ami majd jól "kimossa", vagy odafigyel a kajára. Barbi inkább nem ivott csapvizet.

Azt mesélte, iszonyú szélviharban érkeztek meg, és a repülőút nem könnyítette meg a dolgát kaja és folyadékpótlás terén.

"Étkezés nulla, folyadék szintén. Sajnos így indult. délben ettünk, és irány a reptér. Késett a repülő, így éjjel 2-re értünk oda. A repülős kaja amúgy kifejezetten diétázóknak van. Csak a rizs fogyasztható, és még a mennyisége is diétabarát. Ásványvízzel vártak, így a csapvizet kihagytuk"
- kezdte a sztorit Barbi, aki nagy izgalommal várta a másnapi svédasztalos reggelit.

Szegény. Nekem a nyaralásom kedvenc momentuma mindig a svédasztalos kaja. A kínzás kimaxolása ez diétában. Nekem legalábbis az lenne. De Barbi vette az akadályokat.

"Szerencsére tojást minden szállodában sütnek, így a tükörtojást és az omlettet variáltam reggelente uborkával és paradicsommal. Az ebéd már egy kicsit nehezebb volt. Olyan csirkét vagy halat kellett keresnem, ami nem valami szószba úszkált. Szerencsére volt grillezett hal, meg valami kebaphusi-féle. Salátával szuper volt. Étteremben is voltunk, ahol nagyon finom tonhal-és csirkesalit csináltak. 32 fokban nem is kell más. Vacsorára meg ugyanazt ettem, mint délben"
- azért Barbit is megcsapta a kísértés szele. Még jó.

"Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem csorgott a nyálam a mindenféle kemencében sült tésztaféléktől, mini fánkocskáktól, meg gránátalmás sütiktől. Sőt volt, hogy bele is haraptam egyik-másikba. Mondhatni csaltam. De úgy gondoltam meg kell kóstolnom ha már egyszer itt vagyok"

- bizony-bizony, Barbi azért csalt, minimálban. Hogy ezt egyensúlyozza, a nyaralás alatt is lement edzeni.

"
Keddre sikerült megtalálnom az edzőtermet. Szuper volt, egyedül voltam, minden gép az enyém volt. Edzés után irány a strand! Úszkálás minden nap, és az esti séta volt a kardió. Sajnos azért nem védtük ki teljesen az egyiptomi betegséget, a gyerekek előbb mi utóbb átestünk rajta. Végülis, ez is egy kis segítség a diétában. Háromszor tudtam edzeni és mérleg is volt az edzőteremben, szóval nyomon tudtam követni a változásokat. Szerencsére nem nagyon volt"
- szóval a Barbi olyan ügyes volt, hogy ugyanannyi súllyal jött haza mint amennyivel el ment.

De azért a Sanyi megajándékozta három nap nulla szénhidráttal, biztos ami biztos.

"Kicsit letörtem, de örültem hogy azzal legalább nem kell foglalkoznom. Mármint megfőzni. Husi salátával és kész. Folytattam az edzéseket is a szokásos módon. Lábnap-karnap-lábnap-karnap és kardió! Végre végig tudtam csinálni a sorozatokat, magam is alig hittem el. Sanyitól új edzéstervet is kaptam. Az étkezéssel kapcsolatban csak annyit mondott, ha már ilyen jól bírom a szénhidrátmentességet akkor egész héten folytathatom és majd hétvégén ehetek kicsit. Mondjuk ényleg jól bírtam, nem is hiányzik. Igaz a csirkéről egy kicsit leálltam, most inkább halat eszek. Ezzel most -1.8 kiló"

- szóval, eléggé büszkék vagyunk a Barbira, aki amúgy egy rövid listát is írt a tanulságairól.

1. Ne menj el öv nélkül nyaralni a diéta alatt,
2. mindent végig lehet vinni ilyen körülmények között is,
3. ha hibázol is, ki lehet javítani,
4. Barbi házvezetőnőt keres, mert nem elég az életére 24 óra.

Megértem. De letelt a kétharmad, négy hét van hátra a diétából. Barbi pedig egyre elszántabb, így az eredmény magáért fog beszélni.