Kisalföld logö

2017. 08. 20. vasárnap - István 17°C | 23°C Még több cikk.

Navracsics: a Fidesz nem ígért csodákat

A magyar politika, a magyar demokrácia történetében még nem volt példa arra, hogy a választópolgárok ennyire egyértelműen foglaltak volna állást abban a kérdésben, hogy ne azok vezessék tovább az országot, mint akik eddig tették. Ezzel a feladattal egy új politikai erőt bíztak meg, azzal együtt is, hogy a Fidesz nem ígért csodákat - jelentette ki Navracsics Tibor (Fidesz) miskolci sajtótájékoztatóján pénteken.

A Fidesz politikusa, a párt jelenlegi országgyűlési képviselőcsoportjának vezetője úgy fogalmazott: április 11-e egyértelmű üzenetet küldött mindenkinek: azt, hogy elég volt abból a nyolcéves időszakból, amely kudarcokkal és hanyatlással jellemezhető.

Navracsics Tibor, aki a Fidesz-KDNP négy miskolci országgyűlési képviselőjelöltjével - Csöbör Katalin, Nagy Kálmán, Sebestyén László és Zsiga Marcell - tartotta sajtótájékoztatóját, azt mondta: a szocialisták állításaival szemben csodákat soha nem ígértek, ezért pontosan tudják, hogy nagyon nehéz, kemény és hosszú munka vár a kormányra kerülő Fidesz-KDNP-pártszövetségre annak érdekében, hogy kivezessék az országot a válságból.

"Elég volt ebből a nyolcéves időszakból, újat kell kezdeni, mégpedig a gyarapodás és a bővülés időszakát, amely elvezethet az erős Magyarországhoz, ahhoz, amely erős közösségekből épül fel, amelyben a családoknak nem kell egzisztenciális problémákkal szembe nézniük" - szögezte le, megjegyezve azt is: reményeik szerint a középosztálybelieknek pedig nem azt kell számolgatniuk, hogy a rezsiköltséget fizetik-e ki, avagy a hiteleik törlesztőrészleteit, és a fiatalok is gond nélkül tudnak akár felsőfokú tanulmányokat is folytatni, illetve a diploma megszerzését követően elhelyezkedni.

Ugyanakkor a nyugdíjasok is megkaphatják végre azt az anyagi megbecsülést, amelyet már régóta megérdemelnek, és amelyet szavakban a szocialistáktól mindig megkaptak, ám tettekben az utóbbi években sohasem - hangoztatta.

Április 11-e üzenete azt volt, hogy végleg le kell zárni a mögöttünk lévő nyolc évet, az április 25-i forduló tétje pedig az, hogy a Fidesz-KDNP mekkora felhatalmazással tud munkához látni - fogalmazott Navracsics Tibor, aki szerint minél több voksot kapnak április 25-én, annál erősebb lesz ez a szövetség, annál gyorsabban tud hatékonyan működni az a kormányzati munka, amely a válságból kivezeti az országot.

Navracsics Tibor azt is elmondta: mindehhez szükség van a párt miskolci országgyűlési képviselőjelöltjeire is, akik nagy valószínűséggel április 25-e után képviselők is lesznek.

Miskolcon a Fidesz "kellemes meglepetést" szerzett, és bár mind a négy választókerületben második forduló lesz, a pártszövetség jelöltjei mindenhol olyan jól állnak, hogy helyzetük nem teszi kérdésessé a második fordulós győzelmet - mondta.

Olvasóink írták

177 hozzászólás
  • 177. jánosi 2010. április 22. 15:31
    „Csodát nem is szabad ígérni : CSODÁT TENNI KELL !”
  • 176. szocdem 2010. április 21. 15:42
    „Béla!

    ebebn az országban senkinek sincs több joga mint másnak, ezt jó ha a fejedbe vésed! Ezért hajlandó vagyok barrikádra is menni. Igaz kevesebb joga sincs senkinek mint másnak. Amiért szintén barrikádra megyek ha kell.
    De Ti folyton felfújtok valami lufit, aminek se füle se farka a valóságban! Jogellenesen peedig senkit ne tegyenek ki az otthonából ha roma ha nem. Ha majd a lakhatáshoz való jog alanyi jog lesz mint az európai országokban, akkor felmerülhet hogy tényleg nem lesz egyszerű valakit kilakoltatni - törvényesen. Addig csak pár papír, és pár hét, aztán jöhet a hatósági kényszer. ez a valóság, nem az amit ide rittyentettél.”
  • 175. kolombela 2010. április 21. 10:25
    „174. hozzászólás szocdem 2010.04.20. 20:56
    Bla, bla, bla. Ha nem tudnád Magyarországon bizonyos etnikumoknak több jogaik vannak, mint a magyaroknak, ezáltal senki sem fogja kitenni őket a lakásból, még a rendőrség sem. Ők az üldözött kisebbség, az ellenük irányuló ilyen intézkedés RASSZIZMUS!”
  • 174. szocdem 2010. április 20. 20:56
    „164. hozzászólás kolombela 2010.04.19. 22:28

    Béla!

    Nem kell elküldenem senkit semmiylen lakásból. Nem vagyok végrehajtó, se rendőr.
    De fenntartom: ha valakinek jogcím nélküli - felmondott szerződésű - bérlője van, azt a jegyző küldi el, ha nem megy, akkor a rendőrség. HA cigány az illető ha nem. ennyire egyszerü, csak valamért mindíg előjöttök ezzel a szerencsétlen dumával. Nem baj ha olyannak nyomjátok aki nem ismeri a szabályokat, mert veletek bslakodik, és elhiszi nektek, hogy ennyire ostoba nép vagyunk, hogy még egy ilyen egyszerű ügyet sem kezel megfelelően a jog. Oszt máris szerveződhet egy új rendcsináló csapat, mert mind így, ilyen dezinformációk alapján alakult meg!!.. biztosan kell ez??”
  • 173. HR_XAR 2010. április 20. 13:44
    „#Sagi

    A fikciók a fidesz múltján és valódi tervein alakulnak .... azaz ez lesz.

    Olvassuk az új cikkeket és lehet készülni az újabb kommunista államosítása, kuláküldözésre, vagyonelkobzásra, ahol a birka magyar kiszolgáltatta magát egy diktatórikus hatalomnak. Nesztek fidesz szavazók, élvezzétek azt, amitől 89-ben megpróbáltatok megszabadolni, mikor azt hittétek Szűrös Mátyás valóban a köztársaságot kiáltja ki. Narancsszínben beköszönt az újabb 50 komcsi év.

    És már önkényesen kezdődnek a 2/3-os törvények módosítása. Csak annyit kívánok legyen mihamarabb II. Tiranon és az egész GYMS megyét csatolják el ettől az országtól. Jobban járna mindenki.”
  • 172. Sagittarius 2010. április 20. 09:30
    „171. lótusz 2010.04.20. 08:11

    Gondolom (mivel nem szignóztad) Te vagy a szerző.
    GRATULÁLOK! Szép, komoly, és tetszik!

    A probléma mindösszesen annyi, hogy éppen azok nem fogják fel, nem értik, vagy nem akarják felfogni és érteni, akiknek kellene, akikre ráférne! Ezeknek szavalhatunk, énekelhetünk hősi dalokat, akik a Szent Koronát svájcisapkának titulálják nem fognak megváltozni!”
  • 171. lótusz 2010. április 20. 08:11
    „Álmunk rabolták el legelőször,
    Aztán lobogó, szent harci hitünk.
    Sovány tejünkből kumisz se készült
    S kovász nélküli lett a kenyerünk.

    Leszállítottak az arabs ménről:
    Másnál messzebbre látni nem való.
    Vad vágta helyett csak poroszkáljunk -
    Mi hozzánk illik, csak a póniló.

    Kifigurázták holt hőseinket,
    Később a zászlónk, majd az istenünk,
    Királyainkat, szent koronánkat
    S testvéreinket leköpették velünk.

    Túl sokan voltunk. Hát tizedeltek
    S felhígították azt, ami maradt.
    Szárnyalnánk mégis? Hamar a béklyót
    És pusztuljon a bátor gondolat!

    Hitték, hogy győztek. Egy nép toránál
    A bűn kurjongat, dőzsöl most s vígad.
    De felkél lelkünk, a halhatatlan
    S meglakol egyszer minden gaz pimasz!

    Székesfehérvár, 2009.májusán”
  • 170. kolombela 2010. április 20. 08:09
    „166. hozzászólás pancser 2010.04.19. 22:42
    A "világ" alatt te a cionista , globalista, pénzéhes országrombolókat érted.”
  • 169. lótusz 2010. április 20. 08:03
    „Meggyes Tamás újratöltve: Így drogozik egy jófej fideszes III. rész (videóval)
    Esztergom városának fideszes polgármestere és képviselőjelöltje az elmúlt néhány napban téma volt a hazai hírportálokon a 12 éves drogos felvétel miatt. Az őt kérdező újságírók kérdésére a következőket válaszolta: ,,Sosem értettem egyet a kábítószerezés semmilyen formájával, és soha nem éltem kábítószerrel." Állítását cáfolja szerkesztőségünknek beküldött felvétel, amelyen jól láthatóan aktívan ,,szívott".”
  • 168. lótusz 2010. április 20. 07:26
    „nem a világ követeli csak izrael és izrael irányítású unio. más országokban is észrevette a nemzeti oldal a térhódítást és nő a nemzetiség.de a magyar nép sosem volt gyáva. van egy réteg aki megvédi országát.”
  • 167. lótusz 2010. április 20. 07:23
    „a lisszaboni szerződést nálunk a nép nélkül írták alá.ez lényeges. és ártalmas az országnak.itt a népakarat nem számított sem orbán sem bajnainál.vona egy bátor igazi képviselő és kormányfőjelölt. különbség hogy viktor elmenekült luxuskocsin mikor népét verték, vona meg közéjük ment és őt is verték. k a gyáva kettő közül.”
  • 166. pancser 2010. április 19. 22:42
    „165! A sötétképű máris megalkudott a mellényéről leszedi a giccses cafrangot csak a sima mellény marad, ezt mondta. Viktort likudozni lehet meg az oroszán bajszát is húzogatni, csak kérdezem én ki fogja megjárni? A sötétképű tudja, de mezítlábasai nehezebb felfogásúak.
    Komissar sajátos felfogásod van. A Jobbik nem irányíthatja a világot , de még a hazát sem. A világ azt követeli Orbántól, döngölje az agyagba a Jobbikot. Viktor kemény gyerek úgyhogy....”
  • 165. kolombela 2010. április 19. 22:33
    „150. hozzászólás pancser 2010.04.19. 16:52
    Begőzölni te szoktál.
    Azért kíváncsi leszek, hogy Vonát Likud kivezetteti-e az ország gyűlésből. Egyébként, hogy ki hogyan öltözik, mindenkinek magánügye. Egyenlőre betiltva eddig csak a Magyar Gárda van, nem a forma ruhája.”
  • 164. kolombela 2010. április 19. 22:28
    „149. hozzászólás szocdem 2010.04.19. 15:23
    Két dolog:
    1, nincs atamánom, nem vagyok a gárda tagja, ha erre gondolsz.
    2, ha ennyire okos vagy, akkor keresd meg a szerencsétlen családot és küld el a cigányokat a lakásból. Ha szerencsés vagy, akkor választhatsz, hogy milyen módon verjenek meg.
    Eszement naiv vagy az egyszer biztos.”
  • 163. Komissar 2010. április 19. 19:53
    „161. hozzászólás pancser 2010.04.19. 19:31

    az eb=magyar választó
    a bolha=mszp
    a rajta élősködő=fidesz

    csak sok birka az élősködőt támogatja, aztán az eb meg is dögölhet miattuk.”
  • 162. háté 2010. április 19. 19:44
    „,A törvényeket mindenkinek be kell tartania, még a Parlament tagjainak is!
    Ezek O. V. cézár szavai!---igaz ezt úgy értette, a fityeszre nem csak is másokra vonatkozik! --eléggé világosan bebizonyították eddig.

    Annyira gyenge ez az ember, 8-10 évvel ezelőtti önmagával, veri magát, azóta csak simlisségre futotta, ahogy a bandájának is!”
  • 161. pancser 2010. április 19. 19:31
    „Lótusz4 inkább hiszek egy profi politikusnak, mint egy politikához nem konyító gyomorbajos megkeseredett jogásznak. Minden ország aláírta, A Jobbik úgy látom isteni magasságokba helyezné magát a bölcsességet illetően, mert ugye a Jobbik bölcsebb Európa nagy nemzeteinek nagy pártjainál. Ez már röhejes. A bolha lábán megbúvő élősdi akarja irányítani na nem a bolhát hanem az ebet!”
  • 160. lótusz 2010. április 19. 19:14
    „- Nyílt levél Orbán Viktorhoz és a Lisszaboni Szerződést megerősítő ellenzéki képviselőkhöz - Figyelemfelkeltő közérdekű információ az Európai Uniós csatlakozást téves információk alapján támogató magyar állampolgárok számára -

    (x)

    A nyílt levél elé: minden tiszteletünk kifejezzük a Szerződés ratifikálását megtagadó KDNP képviselők számára, akiknek nevei Dr. Halász József közleményében a http://www.fusz.hu/node/7603 alatt olvashatók. Köszönjük Dr. Halász József hazánkat féltő és nagy tudású alkotmányjogászunk munkáját, aki már a folyamat kezdetén, az elsők között ismerte fel annak hosszú távú tragikus következményeit, hogy Magyarország az Európai Unió diktatórikus-integrációs folyamatának részévé vált. Köszönjük a FÚSZ elnökségének és a Nemzeti Háló szerkesztőinek az e témában való publikációk terjesztését és köszönjük mindenki figyelmét, hozzászólását, támogatását, az információk terjesztését és bármely segítségét ebben a történelmi jelentőségű ügyben.

    Tisztelt Orbán Viktor úr és a Lisszaboni Szerződést megerősítő Fidesz képviselők!

    E nyílt levélben a FÚSZ-NIM nemzetközi író- és kutatócsoportjának magyar állampolgárai, mint volt Fidesz választók, az alábbi kérdéseket szeretnénk feltenni Önöknek, abban a reményben, hogy érdemi választ kapunk, nemcsak mi, hanem minden jelen- és múltbéli választójuk és minden jelenbeli magyar állampolgár, akiket a Lisszaboni Szerződés ratifikálásával megfosztottak magyar állampolgári jogaiktól:

    1) Elolvasták-e Önök a Lisszaboni Szerződést, amelynek ratifikálására Önök szavazataikat adták 2007 december 17-én: ugyanazon a napon, amikor a Társadalombiztosítási és Egészségügyi reformok parlamenti szavazása is napirenden volt? Tisztában vannak-e azzal, hogy a kétharmados többséget igénylő határozathoz adott szavazataikkal lényegében az Önök segítségével vált lehetővé, hogy a Magyar Országgyűlés feladta Hazánk nemzetállami függetlenségét és hogy ezzel Önök a magyar állampolgárokat megfosztották magyar állampolgársági jogaitól? Tudják-e, hogy ez egyúttal a jelen fennálló alkotmányos rend erőszakos megdöntését is jelenti? Tudják-e, hogy az EU föderációhoz való Lisszaboni csatlakozással a Magyar Országgyűlésnek nem áll majd jogában önállóan dönteni olyan kérdésekben, mint például éppen a Társadalombiztosítási és Egészségügyi reformok, mivel minden ilyen jellegű reform jelenlegi és jövőbeli forrása is maga az EU központi vezetése és annak diktátumai? Tudják-e, hogy a magyar kormány az EU központi utasítására vezet be minden népellenes reformot az országban a legdurvább kényszerítő eszközökkel? Tudják-e, hogy e szerződés ratifikálásával nemcsak a jelen magyar koalíció minden jövőbeli kényszer-reformjára adták előzetes beleegyezésüket, de ezzel magasabb szinten megakadályozták annak lehetőségét is, hogy az EU vezetés által támogatott jelen népirtó koalíciótól Magyarország valaha megszabaduljon? Tudják-e, hogy ezáltal egy gyarmati sorba taszított ország polgáraivá tettek minket?

    2) Milyen jellegű előzetes kutatásokat és elemzéseket végeztek a Szerződés lényegének feltárására, illetve mely alkotmányjogászokkal tárgyalták meg e történelmi jelentőségű lépést? Megtárgyalták-e ezt a kérdést a Köztársaság Elnökével? Kérték-e az Alkotmánybíróság előzetes véleményét?

    3) Ha nem végeztek kutatásokat, elemzéseket és előzetes tárgyalásokat, esetleg el sem olvasták figyelmesen a Szerződést, milyen magyarázatot tudnak adni arra, hogy teljesen felkészületlenül, ráadásul a sztrájkok miatti figyelemelterelő körülmények közt mégis megadták az engedélyt a parlament számára, hogy a ratifikálást még aznap napirendre tűzze? Mi indokolja azt, hogy ellentétben a többi EU-országgal, Önök ezt a történelmi lépést, nemhogy népszavazásra nem javasolták, de még parlamenti vitára sem tartották érdemesnek - sőt, még a közvéleményt nem értesítették sem a szavazás tervéről sem arról, hogy Önök igennel szándékoznak szavazni? Amennyiben Önök önként döntöttek így, mivel tudják megalapozni e döntésüket? Amennyiben Önök nem önként egyeztek bele a villámszerűen gyors parlamenti döntéshozatalba és nem önként szavaztak IGEN-nel e különleges jelentőséggel bíró kérdésben, a kormány milyen eszközt alkalmazott az Önök kényszerítésére?

    4) Tisztában vannak-e azzal, hogy a Szerződés ratifikálásának megszavazásával és e szerződéshez való csatlakozással Országunk oly mértékben veszíti el önállóságát, hogy gyakorlatilag gyarmati sorba kerül, kiszolgáltatva egy új európai szuperhatalom számára, amelynek döntéshozatalába Hazánknak semmi beleszólása nem lesz? Tisztában vannak-e azzal, hogy az ország ezáltal egy olyan nemzetközi politikus-csoport által vezetett szuperhatalomnak lett kiszolgáltatva, amely a jelen népirtó és nemzetáruló, diktatúrát bevezető SZDSZ-MSZP magyar koalíció hű támogatója? Tudják-e, hogy az EU vezetése a jelenleg folyó magyarországi népirtásra és emberi jogi válságra teljes közönyt mutat, annak ellenére, hogy mind a tavaly őszi brutális eseményekről, mind az azóta fennálló magyarországi emberi jogi és jogállami válságról az EU számos vezetője értesült a civil jogászbizottságok által, és minderről az Európai Parlament képviselői is értesültek a számukra küldött petíciók révén?
    (Orbán Viktor úr: Ön nyilvánvalóan pontosan ismeri a tényt, hogy az uniós vezetés áll a jogállamiságunk és demokráciánk megszüntető magyar kormány mögött, hisz minden bizonnyal Ön az EU vezetők utasítására vonta vissza az annak idején a kormánynak adott ultimátumát pontosan azután, miután tavaly ősszel visszatért az EU-vezetőkkel történt megbeszélésekről.)

    5) Amennyiben nem végeztek előzetes kutatásokat, az alábbiakat szeretnénk szíves tudomásukra hozni:

    Amit Önök tettek 2007 december 17-én minden demokratikus legitimáció és a társadalmi konszenzus nélkül, sőt a közvélemény előzetes értesítése nélkül: a jelenlegi diktatórikus EU-vezetés első szolgai csatlósaiként, szégyenletes módon, mintegy parlamenti puccs keretei közt, ratifikáltak egy olyan nemzetközi szerződést, amely feladja Magyarország függetlenségét mind a jelentősebb belügyi mind a kül- és biztonságpolitikai kérdésekben, és átruházza a döntési jogokat az Európai Unió valamely szervezete vagy intézménye számára, amely intézmények döntési befolyására Magyarországnak, -annak alacsony uniós képviseleti arányát tekintve - semmi lehetősége sem lesz. Az Önök által megerősített szerződés a Magyar Köztársaságot gyarmatként kiszolgáltatja más országok javára, ráadásul egy olyan új föderációs szuperhatalom javára, amelynek központilag elrendelt reformjai révén folyik Magyarországon a jelenlegi gazdaságrombolás, reformdiktatúra és az ezek keresztülviteléhez hallgatólagosan legitimált rendőri és jogalkalmazási diktatúra.

    A Lisszaboni Szerződéssel egy abba belépő tagország, a Szerződés számos nyitva hagyott pontját tekintve előzetesen és elvileg felhatalmazza az EU vezetését az ország fegyveres megszállására is (!) és többek között olyan stratégiai jogokat is átad az EU-vezetés számára, mint az ország monetáris és költségvetési önrendelkezési jogai. Tehát a Lisszaboni Szerződés értelmében ezután Hazánknak - és a többi tagállamnak- nem lesz jogában dönteni olyan kérdésekben mint saját külpolitika, saját biztonságpolitika, társadalombiztosítás, egészségbiztosítás, energiaárak, költségvetés, adók, stb. A Szerződés, ami valójában a korábban több EU tagállam által is referendum útján elutasított EU Alkotmány, és amelynek életbe léptetési folyamatát példátlanul becstelen politikai folyamatnak tekint a nemzetközi szakvélemény, bár önmaga elnevezése szerint ("reformszerződés") és az EU-vezetés állítása szerint nem alkotmány, a dokumentum egész tartalmát tekintve alkotmányos szerződésnek minősül, mivel felülírja nemzeti Alkotmányunk szerint kikötött jogainkat és kötelességeinket. Bár a Szerződés de iure egymás mellé rendeli a nemzeti és európai állampolgári jogainkat, tartalmilag és gyakorlatilag felcseréli nemzeti állampolgári jogaink az EU vezetése által diktált európai állampolgársági jogokra.

    Újból kiemeljük: nemzetközileg széles körben ismert tény, miként azt számos politikus és alkotmányjogász hangsúlyozza, hogy lényegét tekintve a Lisszaboni Szerződés maga az EU Alkotmány, és erről a tényről mind az EU-vezetés, mind a diktatórikus tervek támogatói és csatlós médiái hazudnak, illetve a tényeket elhallgatják. Egy alkotmány lényegét tekintve lehet alkotmány akkor is, ha nem annak nevezi önmagát. A tény, hogy ez a szégyenteljes szerződés nem annak nevezi önmagát, ami, azaz nem alkotmánynak, még inkább szégyenletessé teszi önmagát, és még inkább súlyosbító körülmény az azt aláírók és ratifikálók tettét tekintve.

    Bár a Lisszaboni Szerződés állítja, hogy abból az egyes tagországok kiléphetnek, a Szerződés konkrét szövege szerint ennek feltételei nagyon homályosak és magától az EU eseti döntésétől is függenek. Maga a kilépési aktus több évet is igénybe vevő hosszú és körülményes folyamat, továbbá, mivel a Lisszaboni Szerződés előzetesen minden jövőbeli döntését saját maga által definiált érdekeivel már előzetesen legitimál, így a Szerződés értelmében az sem kizárt, hogy amennyiben egy tagállam kilépése az EU ún. "érdekeit" sértené vagy "biztonságát veszélyeztetné", egy tagállam kilépését éppen maga az EU akadályozná meg szavazati és döntési túlerejével. (Mindezekről a részletes elemzést lásd a hivatkozott dokumentumok alatt, "FÚSZ-NIM: Magyarország nemzetközi jog szerint gyarmati státuszban - a Magyar Köztársaság új Alkotmánya a Lisszaboni Szerződés" http://www.fusz.hu/node/7598)

    6) Függetlenül attól, hogy mi az Önök véleménye e Szerződésről, kérdésünk továbbá: miért nem tájékoztatták a Lisszaboni Szerződésről és annak mibenlétéről a közvéleményt és a ratifikálás tervéről és idejéről? Amennyiben úgy gondolják, hogy nincs mit takargatniuk e Szerződés ratifikálásával, miért egyeztek bele abba, hogy a Szerződés megerősítése ily gyorsan, titokban a színfalak mögött történjen, mintegy a jelen szégyenletes MSZP-SZDSZ koalíció cinkosaiként? Miért követik a kormány alkotmányellenes példáját közérdekű információk eltitkolásában? Miért segédkeznek a kormány bűnrészeseiként a választóik és az egész magyar társadalom megtévesztésében? Tudják-e, hogy az Önök szerepe a Lisszaboni Szerződés aláírásában a döntő bizonyíték arra, hogy Önök valójában az MSZP-SZDSZ koalíció szövetségesei és annak hátországaként egyengetik annak útját? Tudják-e, hogy a politikai rendszer neve, amelyhez Önök álellenzéki szerepben színészi játékokat játszanak, parlamentáris diktatúra?

    7) Tehát még egyszer kérdezzük: tudják-e, hogy a Lisszaboni Szerződés ratifikálásával megfosztottak minket magyar állampolgári jogainktól és egy gyarmati sorba taszított ország más országoknak alárendelt "polgáraivá" tettek minket? Amennyiben Önök úgy gondolják, hogy ez nem igaz: hogy a Lisszaboni Szerződés nem alkotmányos szerződés, milyen szakértői alapon tudják ezt az állítást alátámasztani? Milyen alapon tudják alátámasztani, hogy a Lisszaboni Szerződés nem jelenti magát az új alkotmányt és gyarmati függést Magyarország számára?

    8) Amennyiben Önök a demokrácia, a jogállamiság és az emberi jogok érvényesülését remélik e szerződéstől, erre a tévedésükre előre megadjuk a választ:
    A Lisszaboni Szerződés nem a demokrácia és szabadság világába való belépést jelenti, amint azt a globalizációs diktatúrát építő EU és annak első csatlósa, a magyarországi liberális koalíció fennen hirdeti, hanem nemzeti szuverenitásunk és jogaink hivatalos kiszolgáltatását ugyanazon diktatórikus központi EU vezetés számára, amely emberi és alkotmányos jogaink eltiprásában és a magyarság népirtásában hallgatólagosan segédkezik, amely a helyi koalíció közreműködésével a közös EU-reformokat rákényszeríti Magyarországra és amely teljesen rendben találja a szemkilövető, elnyomó és népirtó "demokráciát" és emberi jogi helyzetet Magyarországon. A jelen EU vezetés által elképzelt Európai Egyesült Államok egy a jelen USA kormányhoz hasonlatos politikával és célokkal jönne létre, hisz az EU előrejelzett politikája pontos azonosságot mutat a Bush-féle diktatórikus államszervezetével, mind céljaival és eszközeivel. Közismert tény a jelen EU vezetéssel szoros szövetségben álló Bush-kormányról, hogy dollár adó-milliárdok és emberáldozatok tömegét követelő hadügyi és biztonságpolitikáját, növekvő számú jogellenes bebörtönzéseit és egyének és szervezetek anyagai javainak törvénytelen eljárások útján történő elkobzását, önkényesen és minden objektív megalapozottság nélkül az ún. "antiterrorista" harcok szükségességével indokolja.

    Magyarország - és az összes EU tagállam - legfőbb érdeke ma nem belerohanni ebbe a nemzeti öngyilkossággal egyenértékű szerződésbe, hanem annak ratifikációs folyamatát azonnal berekeszteni és megszüntetni minden további együttműködést a jelenlegi becstelen, diktatórikus és emberi jogellenes EU-vezetéssel.

    Amennyiben az Önök érve e Szerződés feltétlen ratifikálása mellett az, hogy Magyarország számára nincs jövő az Európai Unión kívül, erre az egyetlen válaszérv az, hogy Magyarországnak egyedül egy valóban szabad és demokratikus Európában lenne jövője. Ha valaha sor kerülhet az EU megreformálására vagy egy új, valóban demokratikus európai nemzetközi szerződési rendszer létrehozására, az mindezek után csak olyan demokratikus és hiteles ország-reprezentációkon keresztül lenne elképzelhető, akik nem vettek aktívan részt az EU jelenlegi szégyenletes konspirációjában.

    Tisztelettel,
    A Független Újságírók Szövetsége Nemzetközi Információs Műhelye (FÚSZ-NIM)

    Magyarország elvesztésének 12 EU-stációja

    1. Minden magyar érték (benne a termőföld) elvesztése

    EUM 26. cikk

    (2) A belső piac egy olyan, belső határok nélküli térség, amelyben e szerződés rendelkezéseivel összhangban biztosított az áruk, a személyek, a szolgáltatások és a tőke szabad mozgása.

    2. A nemzeti termékek védelmének elvesztése

    EUM 34. cikk

    A tagállamok között tilos a behozatalra vonatkozó minden mennyiségi korlátozás és azzal azonos hatású intézkedés.

    EUM 35. cikk

    A tagállamok között tilos a kivitelre vonatkozó minden mennyiségi korlátozás és azzal azonos hatású intézkedés.

    EUM 63. cikk

    (1) E fejezet rendelkezéseinek keretei között tilos a tagállamok, valamint a tagállamok és harmadik országok közötti tőkemozgásra vonatkozó minden korlátozás.
    (2) E fejezet rendelkezéseinek keretei között tilos a tagállamok, valamint a tagállamok és harmadik országok közötti fizetési műveletekre vonatkozó minden korlátozás.

    EUM 101. cikk

    (1) A belső piaccal összeegyeztethetetlen és tilos minden olyan vállalkozások közötti megállapodás, vállalkozások társulásai által hozott döntés és összehangolt magatartás, amely hatással lehet a tagállamok közötti kereskedelemre, és amelynek célja vagy hatása a közös piacon belüli verseny megakadályozása, korlátozása vagy torzítása, így különösen:
    a) a beszerzési vagy eladási árak, illetve bármely egyéb üzleti feltétel közvetlen vagy közvetett rögzítése;
    b) a termelés, az értékesítés, a műszaki fejlesztés vagy a befektetés korlátozása vagy ellenőrzése;
    c) a piacok vagy a beszerzési források felosztása;
    d) egyenértékű ügyletek esetén eltérő feltételek alkalmazása az üzletfelekkel szemben, ami által azok hátrányos versenyhelyzetbe kerülnek;
    e) a szerződések megkötésének függővé tétele olyan kiegészítő kötelezettségeknek a másik fél részéről történő vállalásától, amelyek sem természetüknél fogva, sem a kereskedelmi szokások szerint nem tartoznak a szerződés tárgyához.

    EUM 107. cikk

    (1) Ha a Szerződések másként nem rendelkezik, a belső piaccal összeegyeztethetetlen a tagállamok által vagy állami forrásból bármilyen formában nyújtott olyan támogatás, amely bizonyos vállalkozásoknak vagy bizonyos áruk termelésének előnyben részesítése által torzítja a versenyt, vagy azzal fenyeget, amennyiben ez érinti a tagállamok közötti kereskedelmet.

    3. Pénzügyi függetlenség elvesztése

    EUM 282. cikk

    (1) Az Európai Központi Bank és a nemzeti központi bankok alkotják a Központi Bankok Európai Rendszerét (KBER). Az Unió monetáris politikáját az Európai Központi Bank és azon tagállamok nemzeti központi bankjai irányítják, amelyeknek hivatalos pénzneme az euro, és amelyek az eurorendszert alkotják.
    ....
    (5) Az Európai Központi Bankkal konzultálni kell a hatáskörébe tartozó valamennyi uniós jogi aktusra irányuló javaslattal, továbbá valamennyi nemzeti jogszabálytervezettel kapcsolatban, és a hatáskörébe tartozó területeken véleményt terjeszthet elő.

    EUM 295. cikk

    Az Európai Parlament, a Tanács és a Bizottság egyeztetnek egymással, és közös megegyezéssel meghatározzák együttműködésük szabályait. E célból a Szerződéseknek megfelelően kötelező jellegű intézményközi megállapodásokat köthetnek.

    4. Kereskedelmi függetlenség elvesztése

    EUM 207. cikk

    (1) A közös kereskedelempolitika egységes elveken alapul; ez vonatkozik különösen a vámtarifák módosításaira, az áruk és szolgáltatások kereskedelméhez kapcsolódó vámtarifa és kereskedelmi megállapodások megkötésére, valamint a szellemi tulajdonjogok kereskedelmi vonatkozásaira, továbbá a külföldi közvetlen befektetésekre, a liberalizációs intézkedések egységesítésére, az exportpolitikára és az olyan kereskedelempolitikai védintézkedésekre, mint a dömping vagy szubvenció esetén meghozandó intézkedések. A közös kereskedelempolitikát az Unió külső tevékenységének elvei és célkitűzései által meghatározott keretek között kell folytatni.

    5. Vám elvesztése

    EUM 28. cikk

    (1) Az Unió vámuniót alkot, amely a teljes árukereskedelemre kiterjed, és magában foglalja a behozatali és kiviteli vámok, valamint az azokkal azonos hatású díjak tilalmát a tagállamok között, továbbá közös vámtarifa bevezetését harmadik országokkal fenntartott kapcsolataikban.

    6. Az önálló adópolitika elvesztése

    EUM 110. cikk

    A tagállamok sem közvetlenül, sem közvetve nem vetnek ki más tagállamok termékeire a hasonló jellegű hazai termékre közvetlenül vagy közvetve kivetett adónál magasabb belső adót.
    A tagállamok továbbá nem vetnek ki más tagállamok termékeire olyan természetű belső adót, amely más termékek közvetett védelmét szolgálhatja.

    7. Külügy és hadügy elvesztése

    EUSZ 18. cikk

    (1) Az Európai Tanács, minősített többséggel és a Bizottság elnökének egyetértésével, kinevezi az Unió külügyi és biztonságpolitikai főképviselőjét. Megbízatását az Európai Tanács ugyanilyen eljárás keretében megszüntetheti.
    (2) A főképviselő irányítja az Unió közös kül- és biztonságpolitikáját. Javaslataival hozzájárul e politika alakításához, és azt a Tanácstól kapott felhatalmazásban foglaltak szerint végrehajtja. Ugyanez vonatkozik a közös biztonság- és védelempolitikára.

    8. Önálló jogalkotás elvesztése

    EUM 288. cikk

    Az Unió hatásköreinek gyakorlása érdekében az intézmények rendeleteket, irányelveket, határozatokat, ajánlásokat és véleményeket fogadnak el.
    A rendelet általános hatállyal bír. Teljes egészében kötelező és közvetlenül alkalmazandó valamennyi tagállamban.
    Az irányelv az elérendő célokat illetően minden címzett tagállamra kötelező, azonban a forma és az eszközök megválasztását a nemzeti hatóságokra hagyja.
    A határozat teljes egészében kötelező. Amennyiben külön megjelöli, hogy kik a címzettjei, a határozat kizárólag azokra nézve kötelező, akiket címzettként megjelöl.

    9. Közigazgatás elvesztése

    EUM 7. cikk

    Az Unió, valamennyi célkitűzését figyelembe véve és a hatáskör-átruházás elvével összhangban, biztosítja a különböző politikái és tevékenységei összhangját.

    10. Belbiztonság elvesztése

    EUM 88. cikk

    (1) Az Europol feladata, hogy támogassa és erősítse a tagállamok rendőri hatóságainak és egyéb bűnüldöző szolgálatainak tevékenységét, valamint a közöttük folytatott kölcsönös együttműködést a két vagy több tagállamot érintő bűncselekmények és a terrorizmus, valamint az uniós politikák alkalmazási körébe tartozó közös érdekeket sértő bűnözési formák megelőzése és üldözése terén.
    (2) Az Europol felépítését, működését, tevékenységi területét és feladatait rendes jogalkotási eljárás keretében elfogadott rendeletekben az Európai Parlament és a Tanács határozza meg. E feladatok a következőket foglalhatják magukban:
    a) az információk, így különösen a tagállamok vagy harmadik országok hatóságai, illetve az Unión kívüli szervezetek által szolgáltatott információk összegyűjtése, tárolása, feldolgozása, elemzése és cseréje,
    b) a tagállamok hatáskörrel rendelkező hatóságaival közösen vagy közös nyomozócsoportok keretében végzett nyomozati és operatív tevékenységek összehangolása, megszervezése és végrehajtása, adott esetben az Eurojusttal kapcsolatot tartva.

    EUM 89. cikk

    A Tanács különleges jogalkotási eljárás keretében meghatározza azokat a feltételeket és korlátokat, amelyek mellett a tagállamoknak a 82 és 87. cikkben említett hatáskörrel rendelkező hatóságai egy másik tagállam területén - annak hatóságaival kapcsolatot tartva és velük egyetértésben - intézkedéseket foganatosíthatnak. A Tanács az Európai Parlamenttel folytatott konzultációt követően, egyhangúlag határoz.

    11. Igazságszolgáltatás elvesztése

    EUSZ 19. cikk

    (1) Az Európai Unió Bírósága a Bíróságból, a Törvényszékből és különös hatáskörű törvényszékekből áll. Az Európai Unió Bírósága biztosítja a jog tiszteletben tartását a Szerződések értelmezése és alkalmazása során.
    A tagállamok megteremtik azokat a jogorvoslati lehetőségeket, amelyek az uniós jog által szabályozott területeken a hatékony jogvédelem biztosításához szükségesek.

    EUM 86. cikk

    (1) Az Unió pénzügyi érdekeit sértő bűncselekmények üldözésére a Tanács különleges jogalkotási eljárás keretében elfogadott rendeletekben az Eurojustból Európai Ügyészséget hozhat létre. A Tanács az Európai Parlament egyetértését követően, egyhangúlag határoz.

    12. Magyarország kinyitása minden idegen előtt és bezárása az Unión kívülre szakadt minden magyar előtt

    EUM 49. cikk

    Az alábbiakban megállapított rendelkezéseknek megfelelően tilos a valamely tagállam állampolgárainak egy másik tagállam területén történő szabad letelepedésére vonatkozó minden korlátozás. Ezt a rendelkezést azokra a korlátozásokra is alkalmazni kell, amelyek képviseletnek, fióktelepnek vagy leányvállalatnak egy tagállam valamely tagállamban letelepedett állampolgára által történő alapítására vonatkoznak.
    A szabad letelepedés magában foglalja a jogot gazdasági tevékenység önálló vállalkozóként történő megkezdésére és folytatására, vállalkozások, így különösen az 54. cikk második bekezdése szerinti társaságok alapítására és irányítására, a letelepedés országának joga által a saját állampolgáraira előírt feltételek szerint, figyelemmel a tőkére vonatkozó fejezet rendelkezéseire is.”
  • 159. lótusz 2010. április 19. 19:08
    „budaházy politikai fogoly. korrupciós ügyeket leplezett le és bekacnizták. az árpádsáv olyan akár a turul amit a te kedvenceid szintén le akartak rombolni. mindig lobogni fog nyugodj meg. öntözhet izrael de ne a mi vizünket. náluk tankerok tartalmaznak vizet mert kevés. nincs mire használják berendezéseiket ezért kell a mi vizünk mert nekünk van bőven. válaszokat most sem tudsz ugye?
    orbán miért írta alá a lisszaboni szerződést olvasatlanul. a földtörvényt miért csak 3 évvel akarja meghosszabbítani mikor a föld 20%-a már idegen kézben van és erősödik a térhódítás. miért nem álltr ki 2006 ban a rendőri brutalitás ellen mikor fideszeseket is ütöttek. miért nem állt ki mikor budaházy még fidesz mellett tüntetett az újraszámlálásért amikor az mszp nyert. és miért vonult ki a parlamentből trianon megemlékezésen.miért hagyja a fideszes korrupciót az mszp-vel 4-es metro. rogán területe stb.”
  • 158. lótusz 2010. április 19. 19:02
    „ez nem jó példa. ennyi erővel hasonló kinézetű egy biztonsági őr vagy egy ünneplő ruha.

    orbán megnézhetitek kiket hozu nyakunkra.
    Rablóból miniszter, avagy kit hoz a nyakunkra Orbán? Pintér Sándor homályos üzleti ügyei

    Tovább erősödött a feltételezés, hogy Pintér Sándor egykori belügyminiszter szerepet vállal a várható Fidesz-kormányban, miután március végén megvált biztonsági cégétől.

    A meggyilkolt maffiózóval, Fenyővel
    A többmilliárdos forgalmú, a magyar piacon rendkívül erős pozíciókkal rendelkező vállalatot egy januárban alapított, ötmilliós tőkéjű cég vette meg, amelynek egyedüli tulajdonosa eddig csak egy veszteséges kisvállalkozásban volt érdekelt. Alább az Origó cikke Uncle Sanyiról, a cikk végén pedig portálunk Pintérrel kapcsolatos anyagait találhatja meg a kedves olvasó.
    Pintér Sándor újra kormányzati szerepre esélyes
    "A közbiztonság megadta magát" - fogalmazott március 15-i beszédében Orbán Viktor, jelezve, hogy kormányra kerülés esetén a rendészeti területet tartja az egyik legfontosabbnak. A felmérések szerint a választások abszolút esélyesének számító Fidesz elnöke azt nem közölte, hogy kit képzel el ennek a kiemelt területnek az irányítására, az utóbbi hetekben azonban tovább erősödtek a találgatások, hogy egykori belügyminiszterét, Pintér Sándort kérné fel a feladatra. Több sajtóhír is jelent meg erről, és az [origo]-nak egy névtelenséget kérő fideszes tisztviselő úgy fogalmazott, "ezek nem járnak messze a valóságtól", bár hozzátette azt is, hogy hivatalosan még nem dőlt el semmi.
    Orbán többször egyértelművé tette, hogy a választások előtt nem akar megnyitni személyi kérdéseket (erről részleteket itt olvashat), amit az [origo]-nak korábban nyilatkozó fideszes politikusok azzal magyaráztak, hogy ha korán megszületnének pozícióról szóló döntések, akkor az sértődéshez vezetne, és gyengíthetné a kampányt. A Fidesz-elnök a párt programjának március közepi bemutatásakor is arról beszélt a zárt választmányi ülésen, hogy az egyes fejezetek írói nem feltétlenül kapnak kormányzati tisztséget, erről csak később hoznak döntést.
    Pintér nem nyilatkozik
    A Pintér esetleges kormányzati szerepvállalásáról szóló feltételezéseket azonban tovább erősítette az a március 25-én megjelent hír, hogy eladta százszázalékos tulajdonrészét a Civil Biztonsági Szolgálat Zrt. (CBSZ) nevű cégben. A vállalat vezérigazgatója, Tasnádi László az MTI-nek azt mondta, a tulajdonosváltás okáról nem kíván beszélni, arról szerinte Pintér Sándort kell megkérdezni. Az [origo] elérte Pintért, ő azonban csak annyit mondott, hogy köszöni, de nem akar élni a lehetőséggel, és még az előtt kinyomta a mobiltelefonját, hogy feltehettük volna kérdéseinket.
    Az egykori belügyminiszter és országos rendőrkapitány egyik közeli ismerőse - aki az ügy bizalmas jellege miatt nem kívánt névvel nyilatkozni - ugyanakkor kérdésünkre azt mondta, "biztos, hogy van köze egymáshoz" a tulajdonosváltásnak és az esetleges kormányzati szerepvállalásnak. Az ismerős - akivel múlt hét közepén beszéltünk - ugyanakkor hozzátette azt is, hogy "az utolsó információm az, hogy nincs konkrét felkérés minisztérium vezetésére", és szerinte "igaznak tűnik az, hogy Orbán nem kér fel senkit funkcióra, csak munkára".

    A maoista Demszkyvel is jóban van
    Arra a kérdésre már nem kívánt válaszolni, hogy tudomása szerint ilyen általános jellegű felkérést kapott-e Pintér. Konkrét pozíció azonban talán azért sem került szóba, mert korábbi fideszes nyilatkozatok szerint az is csak a választás után fog eldőlni, hogy pontosan milyen struktúrában áll fel a kormány, addig pedig több különböző változat marad az asztalon.
    A CBSZ eladása után ugyanakkor azért szaporodtak meg a találgatások, mert ha Pintér valóban rendészeti vagy egyéb biztonsági feladatokat kap az új kormányban, akkor összeférhetetlenséget vethetne fel az ország egyik legnagyobb biztonsági cégének birtoklása. A cég eladása körül több kérdőjel is van, miután nem ismert a vételár, és nem világos az sem, hogy egy ilyen nagy értékű cég hogyan kerülhetett egy, a nyilvánosan hozzáférhető adatok alapján nem túl erős vagyoni háttérrel rendelkező vállalkozás tulajdonába.
    Értékes cég, ismeretlen ár
    Honlapja szerint a Civil Biztonsági Szolgálat 16 éves múltra tekint vissza, és olyan nagy ügyfelekkel büszkélkedhet, mint az OTP, a Mol, a MÁV vagy a Magyar Honvédség. A 2008-as évről szóló, legfrissebb nyilvános üzleti beszámolója szerint a cégnek akkor 4,8 milliárd forintos bevétele volt és 710 milliós adózott nyereséget produkált, amelyből az akkori tervek szerint öt éven át 436 millió forintot fizetnek ki az egyszemélyes tulajdonos Pintérnek. A magyar gazdaságot sújtó általános válság ellenére a cég tavaly jelentősen megerősödött, legalábbis Tasnádi március 25-i nyilatkozata szerint árbevétele meghaladta a nyolcmilliárd forintot.
    Ezt a jól menő vállalatot adta el Pintér egy Prostasia Zrt. nevű cégnek, amelyet idén januárban alapítottak ötmillió forintos jegyzett tőkével. Mivel a cég frissen alakult, így a gazdálkodásáról nincsenek nyilvános adatok (minden évről a következő év május végéig kell leadni a beszámolókat), egyelőre azonban nem tűnik túl aktívnak: nincs publikus telefonszáma, honlapja, a székhelyeként pedig a tulajdonos-vezérigazgató, Kántor Tibor lakcíme van feltüntetve. Kántor korábbi gazdasági tevékenységéről a cégnyilvántartás alapján annyi tudható, hogy egyik tulajdonosa és ügyvezetője a 2006-ban alapított Occulto and 2006 Kft. nevű cégnek. Ennek sem találni nyilvános elérhetőségét, és a legutóbbi, 2008-as mérlege alapján nem számít túl sikeres vállalkozásnak. A dokumentumból kiderül, hogy abban az évben mindössze 6,9, 2007-ben pedig 9,8 milliós bevétele volt, és mindkét évet több százezer forintos veszteséggel zárta.
    Ebből a vállalkozásból tehát nem tehetett szert jelentős vagyonra Kántor, akitől szerettük volna megtudni, hogy mennyiért vásárolta meg a CBSZ-t és hogy miből fedezte a vételárat, de a tudakozóban talált számhoz tartozó telefon ki van kapcsolva, a cégnyilvántartásban talált e-mail címre elküldött kérdéseinkre pedig nem válaszolt. Így azt sem sikerült megtudni, hogy megfelelnek-e a valóságnak azok a sajtóinformációk, amelyek szerint korábban, az Orbán-kormány idején az APEH egyik alelnöke volt. Abban az időben volt az adóhivatal bűnügyi igazgatóságának vezetője a jelenleg a CBSZ vezérigazgatói posztját betöltő Tasnádi László is, akit szintén kerestünk, de titkárságán azt közölték, hogy nagyon elfoglalt és nem elérhető.”
177 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Az MDF szakított az SZDSZ-szel

Az MDF mindennemű kapcsolatot megszakítottnak tekint az SZDSZ-szel, és a jövőben elképzelhetetlennek tartja a velük való együttműködést.
Tovább olvasom