Kisalföld logö

2017. 04. 24. hétfő - György 3°C | 15°C Még több cikk.

VIVA: új életet kezd Magyarország vezető ifjúsági csatornája

Teljes tartalmi és arculati megújulással vág neki a tavaszi-nyári szezonnak a VIVA Televízió, Magyarország vezető ifjúsági- és zenecsatornája.
Teljes tartalmi és arculati megújulással vág neki a tavaszi-nyári szezonnak a VIVA Televízió, Magyarország vezető ifjúsági- és zenecsatornája. Az új műsorok és a régi, eddig is sikeres formátumok felújítása mellett a televízió arculata is megújul. Ennek keretében a csatorna új logót és letisztultabb, modernebb, minden műsorra kiterjesztett egységes képi világot is kap.

Új műsorokkal és letisztult megjelenéssel indul neki a tavasz-nyári szezonnak a VIVA Televízió. A megújult Megálló és a közelmúltban indult RandomMarci mellett áprilisban már új arcokkal és felfrissített koncepcióval jelentkezik az Interaktív és szintén áprilisban érkezik a Popland című 70 részes latin-amerikai fiataloknak szóló sorozat is.



A VIVA ugyanakkor megmarad zenecsatornának, ezért a továbbiakban is fontosak lesznek a zenei tartalmak: az Út a csúcsra című műsorban egy-egy népszerű előadó pályáját mutatják be, míg a VIVA karaoke-val ismert számok karaoke-verziójával melegíthetnek a nézők az esti bulira péntekenként. A csatorna fontosnak tartja, hogy zenei kínálatában azoknak a magyar trendeknek is helyet tudjon biztosítani, amelyek eddig nem, vagy csak nehezen kerülhettek képernyőre. A VIVA eddigi műsorvezetői közül Iszak Eszter továbbra is a csatorna meghatározó szereplője lesz, és a Chart Show mellett műsorvezetőként visszatér a megújult Interaktívba is.

„Több új műsort indítunk a VIVA Televízión, amelyekről azt gondoljuk, hogy nézőink szívesen követik majd. Áprilisban debütál a Popland című latin-amerikai sorozat és néhány hete látható a RandomMarci, amely egy saját gyártású tinireality. A közelmúltban reality-roadshow elemekkel felújított, eddig is sikeres Megálló mellett pedig ráadásként hamarosan megújult formában tér vissza az Interaktív is - mondta el Lakinger József a Viacom marketing menedzsere a tartalmi újításokkal kapcsolatban. - Mindezek mellett arra is szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a jelenlegi magyar popzenében sok olyan trend van, amelyek eddig nem feltétlenül tudtak képernyőre kerülni. Törzsközönségünk igényeinek szem előtt tartásával szeretnénk ezeknek az áramlatoknak is helyet adni zenei kínálatunkban. - tette hozzá a szakember.

A tartalmi változások mellett a teljes arculat is megváltozik április 2-án reggel hat órától. A megújulás középpontjában a régi, lekerekített szélű logó szögletesre cserélése lesz, ehhez igazodik majd a csatorna többi, arculati szempontból különálló tartalma is.

„A VIVA új arculata a geometrikus elemeket és formákat helyezi a középpontba, így követve a legújabb nemzetközi trendeket. A vibráló színeket letisztultabb formák és egy modern, a fiatalokhoz közelebb álló képi világ váltja fel - nyilatkozta Lakinger József hozzátéve: „A megújulás központi eleme a logó változása lesz. A korábbi, lekerekített szélű, színes logót egy letisztultabb, szögletes formába öntjük, majd ebből vezetjük le az arculat további elemeit is a klipek címének feliratától a műsorok címéig, így egységesítve az eddig külön életet élő VIVA tartalmakat."

A VIVA új arculata április 2-án, hétfőn reggel hatkor debütál az ifjúsági csatornán.


Olvasóink írták

  • 6. Tündenéne 2012. április 01. 12:44
    „BÍZTATNAK? Hosszú í-vel? Pffffff.....”
  • 5. Tündenéne 2012. április 01. 12:42
    „Még létezik ez a csatorna? :-O”
  • 4. gondolat1234 2012. március 31. 22:18
    „Mankapunka : A számból vetted ki a szót... Amióta a Z+-ból VIVA+ majd VIVA lett az egész egy nagy rakás...

    Emlékeztek még ? A névváltás nem jelenti azt, hogy a németek ráteszik a kezüket a Z+-ra... Aztán hirtelen egyre több német VIVA műsort vettek át, kezdett az egész díszlet olyan lenni mint ott, a régi műsorvezetőket szépen leépítették (vagy maguktól mentek) és az akkor 25-30-as, diplomás, "művelt" VJ-k (jó, persze nem mindenkinek lehet szimpatikus pl. Phillip vagy Sebestyén Balázs, de a mostaniaknál fényévekkel jobbak voltak), helyett jöttek 15-18 éves semmirevaló fiatalok és a műsorok, zenei színvonal is esett lefelé. Akkor hagytam abba a nézést, amikor Balázs elment és az Izé című műsor is megszűnt. A VIVA+ VIVA lett és onnan már nem volt megállás a lejtőn. Szerencsére a kábeltévé is kivette a kínálatból, nem is hiányzik..”
  • 3. drKotász 2012. március 31. 19:59
    „Új logo mi.
    http://indavideo.hu/video/ILLUMINATI_JELEK”
  • 2. Mankapunka 2012. március 31. 15:08
    „Amióta a német Viva rátette a kezét,azóta egy nagy rakás piszok az adó. Ilyen Emos és rock zene megy rajta.

    Megálló meg a régi Z +-ból való,így valamelyik régi vezető került fel megint pozícióba???”
  • 1. miracle 2012. március 31. 12:03
    „Más logo miatt majd biztosan többen nézik. Érdekes, hogy egy új logo mindig "letisztultabb", mint az előző, 20 év alatt minden logo olyan letisztult lesz, hogy mosni lehet vele.
    A sok igénytelen, egy kaptafa előadót kéne hanyagolni inkább.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Vicces videó: A dühös liba

A kihalt járdán ballagó férfit megtámadja egy vadliba. Vajon mi baja lehetett vele a szárnyasnak? Tovább olvasom