Kisalföld logö

2017. 05. 28. vasárnap - Emil, Csanád 12°C | 24°C Még több cikk.

Liam Neeson a leghatékonyabb reklámarc Amerikában

A piackutatások szerint az első helyen holtversenyben Neeson és Pierce Brosnan áll, ám Neeson valamivel hatékonyabban tudja rábírni az embereket egy-egy termék megvételére.
Liam Neeson színésszel lehet a legkönnyebben eladni egy terméket jelenleg az Egyesült Államokban - közölte a Nielsen piackutató cég.

Az eddig leginkább a tévéműsorok nézettségének méréséről ismert cég azokat a hírességet állította rangsorba, akik 2015 első negyedében szerepeltek hirdetésekben. Az ismertséget, a rokonszenvességet, a rajongókra gyakorolt hatást és hasonló tényezőket vettek figyelembe.

Neeson és Pierce Brosnan összesített indexe egyformán 94, a mérések szerint azonban Neeson valamivel hatékonyabban tudja rábírni az embereket egy-egy termék megvételére.

A Nielsen szerint Neesont, aki a Supercell Games videojátékok reklámjában szerepelt az első negyedévben, az (őt ismerő) amerikaiak 78 százaléka tartja rokonszenvesnek. Kimagaslóan szimpatikus reklámarc még Pierce Brosnan és Matthew McConaughey is, akik autóhirdetésekben szerepeltek a közelmúltban.

A rajongókra gyakorolt befolyást tekintve kiemelkedik a reklámarcok közül Jeff Bridges, de hatékonyan képes befolyásolni híveit Jennifer Garner, Natalie Portman, Sofia Vergara, Jim Parsons, Dennis Haysbert és J.K. Simmons is.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Sam Shepard filmszínész-írót őrizetbe vették ittas vezetés miatt

A színészt egy belvárosi étteremnél tartóztatta fel a rendőrség hétfőn, miután bejelentés érkezett… Tovább olvasom