Kisalföld logö

2017. 02. 28. kedd - Elemér 7°C | 15°C Még több cikk.

Kifizette, visszaperli

Ügyvédhez fordult a soproni Horváth Tibor, hogyan szerezhetné vissza telekommunikációs szolgáltatójától a két év túlfizetésből származó 110 ezer forintját, amelyből 35 ezret már jóváírtak a számláján.

– Az ügyvéd tanácsára kifizettem a telekommunikációs cégtől kapott, 75 ezer forintról szóló ˝hátralékos˝ csekket, mert nincs jogom pénzt visszatartani. Viszont ezek után azt már visszaperelhetem – mondta a fejleményekről Horváth Tibor. – A már befizetett csekkel a kezemben bementem az ügyfélszolgálathoz, hogy felmondjam a csomagomat, ám azt a választ kaptam: nem szüntethetem meg, mivel 2010 áprilisig tart a hűségnyilatkozatom. Kértem, mutassák meg nekem azt a hűségnyilatkozatot, mert utoljára 2007 februárjában írtam alá ilyet, akkor is csak egy évre. Elmagyarázták: mivel kétéves csúszással sikerült az igényelt csomagmódosításomat teljesíteni, onnantól számítva érvényes az egyéves hűségnyilatkozat. Elküldtem a panaszomat a cég pesti központjába, nem sokkal később ki is kapcsolták a szolgáltatásokat. Nos, ezek után „tiszta lappal" új csomagot rendeltem náluk, így újra van tévénk, telefonunk, internetünk. Ugyanakkor nem teszek le arról, hogy a 75 ezer forintért perre menjek. Nem is annyira a pénz miatt, sokkal inkább azért, hogy az ügyfeleket mindig emberszámba vegyék.

Olvasóink írták

  • 7. quaestor 2010. február 23. 14:23
    „Ha a szolgáltató visszafizetett X összeget, azzal el is ismerte, hogy elbaltázta a dolgot. Feltételezem nem kárpótlás gyanánt fizetett, hanem túlfizetés címszóval írta jóvá az összeget. Ezzel viszont egyáltalán nem evidens, hogy mindkét fél rendezettnek tekinti az ügyet. Csak annyi, hogy a szolgáltató ennyit hajlandó visszafizetni a túlfizetésből, túlszámlázásból.
    Sztem jól teszi az ügyfél, hogy peresíti az igényét, és remélem pernyertesként távozik a tárgyalóteremből.
    Egyébiránt az is figyelemre méltó, hogy kétéves csúszással sikerült az igényelt csomagmódosítást teljesíteni. Pláne annak tükrében, hogy az ügyfél tovább lépett, és hirtelen rendeződött a hűségnyilatkozat miatti ellentmondás.
    Szóval drukkolok az ügyfélnek, sajnos a mostanság eléggé palira veszik az ügyfeleket a szolgáltatók, tisztelet a ritka kivételnek. Tetejében a fogyasztóvédelem sincs a helyzet magaslatán.”
  • 6. oaxacaca 2010. február 22. 13:02
    „Lehet, hogy rosszul emlékszem, de nem arról volt szó, hogy az ügyfél két éves késéssel vette észre a számláján, hogy a régi megállapodás szerint számláznak? Két évig mit csinált?”
  • 5. egysoproni_ 2010. február 18. 21:24
    „Nemtudom megnyeri e a pert?! 35 ezret jóváírtak neki! Ilyen esetben általában mindkét fél rendezettnek tekinti az ügyet hiszen kapott kárpótlást!”
  • 4. Valjan 2010. február 18. 19:18
    „minimum rajuk borittam volna az iroda butorukat,Aztan mehettunk volna a Birosagra...Ok es okozat mindig osszefugg...de meg a drasztikus fellepes elott siman bepereltem volna a ceget jogtalan anyagi haszonszerzes es csalas miatt!
    Igaza van a karosultnak!
    Ez egy elsibolt penz a O karara!
    Fizesse vissza a szolgaltato az igenybe NEM vett szolgaltatas erteket+kamatok!”
  • 3. soproni 2010. február 18. 19:05
    „Nem az a lényeg,hogy ki ez a fazon,a hangsúly azon van,hogy átverték.”
  • 2. Hozzászóló 2010. február 18. 17:44
    „Ki ez a fazon, hogy egy hónapon belül már másodszor ír róla az újság cikket? Tényleg ennyire nem történik semmi ebben a városban?”
  • 1. soproni 2010. február 18. 14:14
    „"mivel kétéves csúszással sikerült az igényelt csomagmódosításomat teljesíteni" ....na ezt magyarázza el nekem valaki! :)”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Dupla adag sót szórtak az utakra

A Sopron Holding Zrt. raktárában betárolt só idén kevésnek bizonyult, noha még koránt sincs vége a… Tovább olvasom